- Ανοικτή Διακυβέρνηση - http://www.opengov.gr/consultations -

Άρθρο 23 – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

23.1 Ο Κάτοχος Άδειας υποχρεούται να εφαρμόζει ένα αποτελεσματικό και επαρκές σύστημα επεξεργασίας καταγγελιών των Παικτών, το οποίο γνωστοποιεί στην Αρχή, και να τηρεί αρχείο των καταγγελιών αυτών, προσβάσιμο από την Ε.Ε.Ε.Π. στον χρόνο και με τον τρόπο που η Αρχή ορίζει.

23.2 Ο Κάτοχος διαθέτει σχετική φόρμα καταγγελιών στον Ιστότοπο. Το περιεχόμενο του εντύπου καταγγελίας καθορίζεται με απόφαση του Προέδρου της Ε.Ε.Ε.Π. και περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστο: α) Ονοματεπώνυμο και πατρώνυμο, β) ημερομηνία γέννησης, γ) Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου σε ισχύ, δ) πλήρη διεύθυνση μόνιμης διαμονής, ε) διεύθυνση και τρόπος αποστολής της απάντησης, καθώς και περιγραφή της καταγγελίας. Η καταγγελία συνοδεύεται υποχρεωτικά από αντίγραφο Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου του καταγγέλλοντος.

23.3 Η καταγγελία Παίκτη κατατίθεται εντός 48 ωρών, το αργότερο, από την ημερομηνία του συμβάντος.

23.4 Ο Κάτοχος Άδειας εξετάζει τα αναφερόμενα στην καταγγελία και σε κάθε περίπτωση ενημερώνει τον καταγγέλλοντα σχετικά με τα διαλαμβανόμενα στην καταγγελία εντός δέκα (10) ημερών από την υποβολή της.

23.5 Σε περίπτωση που η απάντηση του Κατόχου Άδειας δεν ικανοποιεί τον καταγγέλλοντα, αυτός δύναται να αιτηθεί εκ νέου, και σε κάθε περίπτωση εντός δέκα (10) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης σε αυτόν της απάντησης του Κατόχου Άδειας, την επανεξέταση της καταγγελίας από την Ε.Ε.Ε.Π.. Η αίτηση επανεξέτασης κοινοποιείται υποχρεωτικά στον Κάτοχο Άδειας. Σε αυτή την περίπτωση ο Κάτοχος Άδειας διαβιβάζει, άμεσα, τα σχετικά με την καταγγελία στοιχεία στην Ε.Ε.Ε.Π..