• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ' | 16 Αυγούστου 2020, 23:06

    Γενικά οι αλλαγές στις παραγράφους 3,4 και 5 δεν θα πρέπει να ισχύουν για τα μικρά σωματεία. θα μπορούσε να ισχύουν μόνο για τα μεγάλα σωματεία και ο διαχωρισμός να γίνεται ανάλογα το ύψος των εγγεγραμμένων μελών του σωματείου.Για τα μικρά σωματεία θα πρέπει να προβλέπεται απλή και χωρίς γραφειοκρατία διαδικασία. ΕΙΔΙΚΌΤΕΡΑ -"Ο πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής και ο αναπληρωτής του ορίζονται από τον Δικηγορικό Σύλλογο, στην περιφέρεια του οποίου εδρεύει το σωματείο, κατόπιν αιτήσεως του τελευταίου": Να απαλειφθεί πλήρως η πρόταση αυτή γιατί είναι ένα επιπλέον οικονομικό βάρος ή τουλάχιστον να είναι απολύτως ελεύθερη η επιλογή του Δικηγόρου με απόφαση του ΔΣ του σωματείου ώστε το κόστος να περιοριστεί. - "Εκπροσώπηση από το 1/3 για τα δύο Φύλλα" : Σε πολλά σωματεία δεν υπάρχουν γυναίκες ή ο αριθμός τους είναι πολύ μικρός, θα πρέπει να ψηφίζονται τα άτομα για την προσφορά ή τα προσόντα τους. Αν σε ένα μικρό σωματείο χωριού δεν υπάρχει ενδιαφέρον για υποψηφιότητα και από τα δύο φύλλα τότε θα υποβάλλουν υποψηφιότητα μόνο και μόνο για την ποσόστωση χωρίς πραγματικό ενδιαφέρον για προσφορά στο τομέα αυτό. -"Εκλογή προέδρου από τη Γενική Συνέλευση": Μόνο προβλήματα θα επιφέρει και δε χρησιμεύει σε τίποτα. - "Τα ψηφοδέλτια διαιρούνται σε δύο επιμέρους τμήματα" : Στα περισσότερα καταστατικά προβλέπεται ψηφοδέλτιο με τους υποψηφίους για το Δ.Σ. και στο κάτω μέρος αναφέρει τους υποψηφίους για την ελεγκτική επιτροπή (αρμόδια για τον έλεγχο εισπράξεων και πληρωμών προκειμένου να γίνει ο ετήσιος απολογισμός. Με τη ψήφιση του άρθρου τι θα γίνει με αυτό ? - "Σε περίπτωση ισοψηφίας μεταξύ δύο ή περισσοτέρων υποψηφίων προέδρων η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται μεταξύ των ισοψηφησάντων" : Να απαλειφθεί και να γίνεται αμέσως κλήρωση γιατί τότε ο το κάθε μέλος που θα ψηφίζει θα πρέπει να μην απομακρύνεται, από το τόπο της ψηφοφορίας, μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα πράγμα που αδύνατον.