ΜΕΡΟΣ Ζ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ   Άρθρο 33 Έναρξη ισχύος

 

 

Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

  • 14 Μαρτίου 2024, 03:24 | Dikaios

    Να μην ισχύσει το άρθρο 26, ή αν ισχύσει ο συντελεστής να πάει στα 10-12 μόρια αλλά να αφορά για τις προκηρύξεις που θα εκδοθούν μετά την επικείμενη. Δεν αλλάζουμε έτσι ξαφνικά τα κριτήρια τελευταία στιγμή κατά το δοκούν. Διαφορετικά υπάρχει σκοπιμότητα και δόλος!

  • 12 Μαρτίου 2024, 18:27 | Αγαμέμνων

    Θα πρέπει να προβλεφθεί μεταβατική περίοδος όσον αφορά το άρθρο 26 καθόσον παραβιάζεται η αξιοκρατία ορίζοντας λίγο πριν την έκδοση της προκήρυξης αλλα κριτήρια, με λίγα λόγια αλλάζοντας τους κανόνες του παιχνιδιού.

  • 12 Μαρτίου 2024, 14:38 | Μίκης

    Αποσύρετε το 26 ή να ισχύει για τον προγραμματισμό της μεθεπόμενης προκήρυξης όχι πια φωτογραφικές διατάξεις!

  • 11 Μαρτίου 2024, 22:51 | Μάρκος

    Το άρθρο 26 αν το θεωρούν ότι είναι σωστό, ας το κάνουν να ισχύσει για το μέλλον. Δεν είμαστε πειραματόζωα. Μην παίζετε με τις ζωές μας.

  • 11 Μαρτίου 2024, 19:29 | Μάκης Γεωργίου

    Να ισχύσει μεταβατική περίοδος, συμφωνώ απόλυτα με όσα εμπεριστατωμένα παρέθεσαν οι προηγούμενοι. Διαφορετικά μιλάμε για φωτογραφική διάταξη.

  • 10 Μαρτίου 2024, 15:37 | Ελένη Λ.

    Ότι πιο σωστό έχω δει είναι η παρακάτω προταση:

    Άρθρο 33
    Έναρξη ισχύος
    1. Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
    2. Οι διατάξεις του άρθρου 26 του παρόντος νόμου εφαρμόζονται σε διαδικασίες πρόσληψης των οποίων ο προγραμματισμός τους εγκρίνεται μετά την έναρξη ισχύος του

    Έτσι φαίνεται ότι το υπουργείο θέλει να κάνει μια θεσμική αλλαγή χωρίς αυτή να είναι προς χάριν συγκεκριμένων ατόμων και δίνει σε όλους την δυνατότητα να προετοιμαστούν κατάλληλα, δέίχνοντας σεβασμό στο κράτος δικαίου.

  • 9 Μαρτίου 2024, 19:28 | Χριστίνα

    Θα συμφωνήσω πλήρως με το σχόλιο που έκανε ο χρήστης Πέτρος στις 7 Μαρτίου 2024, 17:25. Νομίζω ότι για τους λόγους που περιγράφονται, είναι η μόνη δίκαιη λύση.

  • 8 Μαρτίου 2024, 18:42 | Γιώργος

    Συμφωνώ κι εγώ ότι χάρη στην ασφάλεια δικαίου, θα πρέπει για το άρθρο 26 εφόσον κατεβεί για ψήφιση, να υπάρξει μεταβατική διάταξη.

  • 7 Μαρτίου 2024, 17:25 | Πέτρος

    Λόγω της παραβίασης των αρχών της ισότητας, της αξιοκρατίας, της αναλογικότητας, της διαφάνειας, της ασφάλειας δικαίου και της καλής νομοθέτησης στις διατάξεις του άρθρου 26 (όπως αναλύθηκαν εκτενώς στα σχόλια του ως άνω άρθρου) και προς αποφυγή του χαρακτηρισμού του ως φωτογραφικό, προτείνεται το άρθρο της ΕΝΑΡΞΗΣ ΙΣΧΥΟΣ να τροποποιηθεί ως εξής:

    Άρθρο 33
    Έναρξη ισχύος
    1. Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

    2. Οι διατάξεις του άρθρου 26 του παρόντος νόμου εφαρμόζονται σε διαδικασίες πρόσληψης των οποίων ο προγραμματισμός τους εγκρίνεται μετά την έναρξη ισχύος του.

  • 6 Μαρτίου 2024, 18:43 | Αριστομένης

    Όπως είπε και ο κύριος Σταύρος, δεν νοείται να ισχύει αναδρομικά αλλά να αφορά την προϋπηρεσία η οποία θα προκύψει από την ψήφιση και μετά. Προσυπογράφω απόλυτα τα λεγόμενά του.

  • 4 Μαρτίου 2024, 12:42 | Σταύρος

    Με τη διάταξη του άρθορου 26 πλήττονται βασικές αρχές του διοικητικού δικαίου, όπως η αρχή της προστατευόμενης εμπιστοσύνη του πολίτη.
    Στις 2 προκηρύξεις που βγήκαν την τελευταία 20ετία και αφορούσαν επιλογή μόνιμου φυλακτικού προσωπικού για τα μουσεία (2Κ/2009 και 8Κ/2018), δεν προβλεπόταν τέτοιου είδους μοριοδότηση, όπως αυτή προωθείται με το άρθρο 26. Υπάρχουν άτομα που αφού πήραμε το πτυχίο του φύλακα μουσείων και αρχαιολογικών χώρων, λόγω του περιορισμού εργασίας των 2 ετών που αρχικά επέβαλε το ίδιο το κράτος αναγκαστήκαμε να πάμε να δουλέψουμε σε φυλάξεις χώρων εκτός δημοσίου, με την βεβαιότητα ότι την προϋπηρεσία αυτή την αναγνωρίζει ισότιμα το ΑΣΕΠ, όπως κάνει μέχρι και σήμερα. Για ποιο λόγο προτείνεται η αλλαγή των όρων που διέπουν τέτοιου είδους προκηρύξεις απροειδοποίητα και διαταράσσεται ο προγραμματισμός που έχουμε κάνει ως οικογενειάρχες, ως άνθρωποι και ως πολίτες;
    Στο άρθρο 26 όπως ανέφεραν και άλλοι, τίθεται θέμα αντισυνταγματικότητας καθώς είναι ενάντια στο πνεύμα πρόσφατων αποφάσεων του Συμβουλίου της επικρατείας όπως η απόφαση με αριθμό 192/2022 της Ολομέλειας του ΣΤΕ.
    Πάντως ακόμα και αν ληφθεί η απόφαση για μια υπέρμετρη μοριοδότηση συγκεκριμένης κατηγορίας υποψηφίων, αυτή δεν μπορεί και δεν πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ, αλλά να αφορά την προϋπηρεσία που θα αποκτηθεί μετά την έκδοση του παρόντος νόμου. Άρα το σωστό είναι να υπάρχει μεταβατική διάταξη που θα προβλέπει κάτι ανάλογο.