6.3. Κέντρο ειδοποιήσεων

Το Κέντρο Ειδοποιήσεων αποτελεί το βασικό δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ του κράτους και του πολίτη. Θα παρέχει τις απαραίτητες λειτουργίες, ώστε υπηρεσίες και φορείς του κράτους να μπορούν να ενημερώνουν τους πολίτες για θέματα που τους αφορούν, εφόσον έχουν εγγραφεί στην συγκεκριμένη ψηφιακή υπηρεσία. Ενδεικτικά, τα θέματα αυτά μπορεί να αφορούν σε υπενθυμίσεις για υποχρεώσεις του πολίτη προς το κράτος, ενημερώσεις για την πορεία αιτημάτων του πολίτη, προσωποποιημένες ενημερώσεις (π.χ., προγραμμάτων προληπτικής ιατρικής, εμβολιασμών), και μηνύματα γενικότερου ενδιαφέροντος, όπως για παράδειγμα οδηγίες για καιρικά φαινόμενα και ανακοινώσεις έναρξης νέων ψηφιακών υπηρεσιών. Οι ειδοποιήσεις θα μπορούν να αποστέλλονται, αναλόγως του περιεχομένου τους, μέσω διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας, όπως ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, σύντομα μηνύματα κειμένου σε κινητά τηλέφωνα (SMSs), και ειδοποιήσεις ωθούμενες (push notifications) σε εφαρμογές έξυπνων κινητών τηλεφώνων (smartphones). Ειδικότερα, όσον αφορά στην απόδειξη παράδοσης, θα εξασφαλιστούν οι απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις, ώστε η απόδειξη παράδοσης να είναι νομικά κατοχυρωμένη. Ταυτόχρονα, θα υιοθετηθούν βέλτιστες πρακτικές κυβερνοασφάλειας, ώστε να διασφαλίζονται τα δεδομένα επικοινωνίας των πολιτών και να αποτρέπεται οποιαδήποτε προσπάθεια κατάχρησης. Αξίζει να τονιστεί ότι το Κέντρο Ειδοποιήσεων αποτελεί εργαλείο εξυπηρέτησης και αρωγής του πολίτη και ενεργό συμπαραστάτη στις σχέσεις του με το κράτος.

  • 17 Δεκεμβρίου 2020, 19:04 | Γιώργος Μπόμπολος

    6.3 Κέντρο ειδοποιήσεων
    Δεν φαίνεται να έχει ληφθεί υπόψη και δεν περιγράφεται ο τρόπος επικοινωνίας με το μέρος του πληθυσμού που είναι αποκλεισμένος από τις ΤΠΕ.
    Σε περιπτώσεις όπου δεν είναι απαραίτητη η προσωποποιημένη επικοινωνία, προτείνεται η αποστολή αυτοματοποιημένων μηνυμάτων στα συστήματα αναγγελιών των ΜΜΜ, ή, σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα (retail) στα συστήματα διαφήμισης και ειδοποιήσεων των εταιρειών που τα χρησιμοποιούν (digital signage systems).

  • 16 Δεκεμβρίου 2020, 10:17 | ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΑΛΙΚΗΣ

    ισως θα έπρεπε να υπαρχει και η αντιστροφη δυνατοτητα.
    δηλ να μπορει και ο πολιτης να ενημερώνει το κρατος ή την αντιστοιχη υπηρεσια πχ με μια φωτο απτο smart phone ενος παρανομα σταθμευμενου αυτοκινητου με φοντο την πινακιδα του ΚΟΚ ή τις γραμμες των αναπηρων και την πινακιδα κυκλοφοριας του οχηματος.
    μια ψηφιακη μήνυση τρόπον τινά

  • 14 Δεκεμβρίου 2020, 10:13 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ

    Είναι πολύ σημαντικό να λάβει ο πολίτης ειδοποιήσεις για τις ενέργειες του στο Κράτος. Μέσω της εφαρμογής gov.gr (η οποία είναι υπό κατασκευή παρεμπιπτόντως), θα λάβει ειδοποιήσεις push στο κινητό του για κάθε δραστηριότητα, όπως στις εφαρμογές μηνυμάτων και κοινωνικής δικτύωσης.