Άρθρο 9 Γραφείο Διοικητή και Υποδιοικητών

1. Το γραφείο του Διοικητή και το γραφείο του κάθε Υποδιοικητή επικουρούν τον Διοικητή και τους Υποδιοικητές της Αρχής, αντίστοιχα, στην εκτέλεση του έργου τους και συμβάλλουν στην αποτελεσματική άσκηση των καθηκόντων τους, καθώς και στη γραμματειακή υποστήριξή τους.
2. Στο γραφείο του Διοικητή συστήνονται τέσσερις (4) θέσεις συνεργατών εκ των οποίων έως δύο (2) δύνανται να είναι μετακλητοί και στο γραφείο του κάθε Υποδιοικητή συστήνονται δύο (2) θέσεις συνεργατών εκ των οποίων ένας (1) δύναται να είναι μετακλητός.
Οι θέσεις των συνεργατών δύνανται να καλύπτονται από: (α) ιδιώτες μέσω πρόσληψης, οι οποίοι καταλαμβάνουν αποκλειστικά θέσεις μετακλητών, (β) δημόσιους υπαλλήλους ή λειτουργούς με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου ή ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου που υπηρετούν σε φορείς του δημόσιου τομέα, όπως αυτός ορίζεται στην περ. α’ της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α’ 143) μέσω απόσπασης. Για τις αποσπάσεις της περ. β’ του δεύτερου εδαφίου εκδίδεται κοινή απόφαση του Διοικητή της Αρχής και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού. Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται το άρθρο 47, περί στελέχωσης των ιδιαίτερων γραφείων, και το άρθρο 48, περί της διαδικασίας στελέχωσης, του ν. 4622/2019 (Α’ 133).

  • 10 Ιανουαρίου 2024, 22:14 | Κώστας Περρίκος

    Ο τρόπος που καταγράφονται οι θέσεις είναι τουλάχιστον φωτογραφικός/βυσματικός ώστε να δικαιολογηθούν θέσεις. Είναι αστείο να αναφέρεστε σε συνεργάτες γιατί με αυτόν το τρόπο ήδη υπονομεύετε την λειτουργία της Αρχής και την καταδικάζετε σε αποτυχία πριν τη σύστασή της.

    Η προσέγγισή σας θα πρέπει να είναι τουλάχιστον βάσει συγκεκριμένων και αναγκαίων ρόλων ώστε να εξυπηρετούν τη στρατηγική της Αρχής. Επομένως βάσει συγκεκριμένου πλαισίου, οργανωτικών αναγκών, διακυβέρνησης (κλπ), και για την υλοποίηση της στρατηγικής θα πρέπει να υπάρχουν Ρόλοι με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και προσόντα.

  • 4 Ιανουαρίου 2024, 12:49 | Vasily Psarommatis

    Bravoo