• Σχόλιο του χρήστη 'Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ)' | 10 Δεκεμβρίου 2020, 15:13

    Ανεξάρτητα από την αδόκιμη σύνδεση της φοροελάφρυνσης των διαφημιζόμενων με τη μη απόδοση πιστωτικών από τα Μέσα, ο ίδιος ο χρονισμός της διάταξης έχει φέρει τεράστια αναστάτωση στη διαφημιστική αγορά, πριν ακόμη ψηφιστεί. Οι διαφημιζόμενοι που ενίσχυσαν τα κονδύλια τους το τελευταίο τρίμηνο, προκειμένου να λάβουν τη φοροελάφρυνση, τιμωρούνται τώρα αν τυχόν έχουν λάβει οιοδήποτε πιστωτικό τιμολόγιο στη διάρκεια του έτους 2020. Οι διαφημιστικές εταιρίες δεν γνωρίζουν πώς να τους κατευθύνουν. Θεωρούμε όχι μόνο εύλογη, αλλά απαραίτητη τη μεταφορά ισχύος του άρθρου κατά ένα έτος.