• Σχόλιο του χρήστη 'Θανάσης Παπαγεωργίου' | 27 Μαρτίου 2012, 17:57
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Προτείνω την ανάπτυξη των παρακάτω οριζοντίων συστημάτων για τη βελτίωση της απόδοσης των δημοσίων υπαλλήλων: 1. Σύστημα ανοικτής η-εκπαίδευσης (ή/και η-κατάρτισης) για δημοσίους υπαλλήλους (και όχι μόνο), που θα αφορά τόσο γενικές γνώσεις (π.χ. χρήση Η/Υ) όσο και πιο εξειδικευμένες (π.χ. προμήθειες δημοσίου). Πάντα με πιστοποίηση. Π.χ. (α) τα σεμινάρια του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης μπορεί εύκολα να είναι διαθέσιμα και σε video, (β) υλικό που έχει παράξει κάποιος φορέας μπορεί να είναι χρήσιμο για πολλούς 2. Σύστημα θεματικής επικοινωνίας-συνεργασίας κλπ για δημοσίους υπαλλήλους (και όχι μόνο). Οι διάφοροι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν στοχευμένα forum, newletters, η-εργαλεία επαγγελματικής δικτύωσης, καλές πρακτικές, βάσεις γνώσεων κλπ για να λύνουν τα προβλήματά τους. Το δημόσιο θα πρέπει να ακολουθήσει αυτή την τάση της κοινωνίας. Για παράδειγμα, τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν οι υπάλληλοι (αντιστοίχων θέσεων) 325 Δήμων της χώρας. Δεν είναι δυνατό αυτά να πρέπει να λυθούν 325 φορές, ή μετά από πολλές δυσκολίες και καθυστέρηση να επεμβαίνει το υπουργείο (με χαμένες πολλές ανθρωποώρες).