• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΡΟΤΑΣΗ' | 10 Ιουνίου 2015, 13:43

    Οι ΑΣΣΥ πρέπει να παραμείνουν διετούς φοίτησης και οι απόφοιτοι τους να βγαίνουν υπαξιωματικοί αμιγώς στρατιωτικών καθηκόντων. Για παράδειγμα από τη ΣΜΥ να βγαίνουν μόνο λοχίες όπλων. Για τις υπόλοιπες ειδικότητες όπως μηχανικοί, οικονομολόγοι κλπ θα πρέπει να εφαρμοστεί ένα σύστημα κατατακτήριων στις αντίστοιχες ΑΣΣΥ (ΣΜΥ- Σώματα , ΣΤΥΑ , ΣΥΔ και ΣΜΥΝ για τις ειδικότητες των μηχανικών ) όπως σε όλα τα πανεπιστήμια της χώρας έτσι ώστε να εισάγονται πτυχιούχοι οι οποίοι έπειτα να λαμβάνουν διετή καθαρά στρατιωτική εκπαίδευση. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει αναβάθμιση του επιπέδου των στελεχών καθώς θα λαμβάνουν πλήρη ακαδημαϊκή εκπαίδευση σε πανεπιστημιακό επίπεδο, αλλά και πλήρη στρατιωτική εκπαίδευση μέσω των ΑΣΣΥ. Επιπλέον η εισαγωγή σε αυτές θα γίνεται συνειδητά πράγμα το οποίο θα εξασφαλίζει ότι όσοι εισάγονται δεν κατέφυγαν εκεί π.χ. λόγω οικονομικής αδυναμίας να πραγματοποιήσουν τις σπουδές τους αλλού ή λόγω άμεσης επαγγελματικής αποκατάστασης. Βέβαια η εισαγωγή με κατατακτήριες θα πρέπει να γίνεται μέσα από ένα αδιάβλητο σύστημα (παρόμοιο με αυτό των πανελληνίων) που θα εξασφαλίζει στο ακέραιο την ύπαρξη αξιοκρατίας και διαφάνειας. Τέλος θα πρέπει να αναπροσαρμοστούν και τα υπάρχοντα κριτήρια εισαγωγής. Το ηλικιακό όριο για παράδειγμα περιορίζει την όποια προσπάθεια για εισαγωγή πτυχιούχων μιας και όσοι λαμβάνουν το πτυχίο τους στην ώρα τους και χωρίς καμία καθυστέρηση μετά από 4 έτη έχουν ήδη αποκλειστεί λόγω ηλικίας (σε μερικές σχολές το όριο ηλικίας είναι τα 20 σε άλλες 21 και σε άλλες 22 έτη). Θα πρέπει δηλαδή να τεθούν ρεαλιστικά όρια όπως π.χ. να μην έχει συμπληρωθεί το 26 έτος της ηλικίας (όπως στις σχολές της ΕΛ.ΑΣ), καθώς επίσης και αθλητικές δοκιμασίες και υγειονομικές εξετάσεις ανάλογες με τα καθήκοντα που θα έχουν. Ελπίζω πως η παραπάνω πρόταση θα ληφθεί υπόψη , συμβάλλοντος στη βελτίωση των διατάξεων του νομοσχεδίου και αποδεικνύοντας έμπρακτα την σπουδαιότητα του θεσμού της διαβούλευσης και την σημασία που αυτή έχει για την πολιτική ηγεσία.