Αποστολή της ΥΠ.Α.Α.Π.Ε.Δ. είναι η αξιοποίηση των ακινήτων ιδιοκτησίας του Ταμείου Εθνικής Άμυνας (Τ.ΕΘ.Α.), του Ταμείου Εθνικού Στόλου (Τ.Ε.Σ.) και του Ταμείου Αεροπορικής Άμυνας (Τ.Α.Α.) που δεν χρησιμοποιούνται για στρατιωτικούς σκοπούς, καθώς και η αξιοποίηση των ακινήτων του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (Μ.Τ.Σ.), του Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού (Μ.Τ.Ν.) και του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας (Μ.Τ.Α.), προς όφελος των Ενόπλων Δυνάμεων και των στελεχών τους.
Άρθρο 10 – Αποστολή
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Ίδρυση – Αποστολή
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Εκπαίδευση
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Υπαγωγή-Έδρα-Διάρκεια εκπαίδευσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04 – Ειδικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Σύσταση Μονάδας Μελετών και Κατασκευών (ΜΟ.Μ.ΚΑ.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Διάθεση προσωπικού και μέσων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Αρμοδιότητες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 08 – Εξαιρετικές περιστάσεις εθνικής ανάγκηςΆρθρο 08 – Εξαιρετικές περιστάσεις εθνικής ανάγκης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Σύσταση – Υπαγωγή
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αποστολή
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Τρόπος και διαδικασία αξιοποίησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Επίλυση διαφορών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Αξιοποίηση ακινήτων από νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διευθυντής ΥΠ.Α.Α.Π.Ε.Δ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Διάρθρωση- Αρμοδιότητες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 – Πολεοδομική ωρίμανση των ακινήτωνΆρθρο 16 – Πολεοδομική ωρίμανση των ακινήτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Διορισμός Αρχηγών Γενικών Επιτελείων των Ενόπλων Δυνάμεων
- 312 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Τροποποίηση διατάξεων σταδιοδρομικής φύσης του ν. 3883/2010 (Α´ 167)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Τροποποίηση του άρθρου 16 του ν.δ 1400/1973 (Α´ 233)
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Μετατάξεις στο Σώμα Στρατιωτικών Ιερέων των Ενόπλων Δυνάμεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21 – Κατάταξη στο Σώμα Στρατιωτικών ΙερέωνΆρθρο 21 – Κατάταξη στο Σώμα Στρατιωτικών Ιερέων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22 – Ειδικές περιπτώσεις μονιμοποίησης Επαγγελματιών Οπλιτών του Πολεμικού ΝαυτικούΆρθρο 22 – Ειδικές περιπτώσεις μονιμοποίησης Επαγγελματιών Οπλιτών του Πολεμικού Ναυτικού
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Τροποποίηση διατάξεων ν.1911/1990 ( Α´ 166)
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Άσκηση καθηκόντων διαιτολόγου – διατροφολόγου από αξιωματικούς του Υγειονομικού
- 71 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Μεταθέσεις στρατιωτικού προσωπικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Τροποποίηση διατάξεων του ν.δ. 445/1974 (Α´ 160)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Μετονομασία Κοινού Σώματος Στρατολογικού-Στρατιωτικών Νομικών Συμβούλων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Αντικατάσταση των δικαστικών λειτουργών του Δικαστικού Σώματος των Ενόπλων Δυνάμεων που συμμετέχουν σε διοικητικά συμβούλια νομικών προσώπων υπαγομένων στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και άλλες επιτροπές από αξιωματικούς του Κοινού Νομικού Σώματος
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μέριμνα υπέρ προσωπικού Κοινών Σωμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 – Ανακατάταξη ή επανακατάταξη οπλιτών στις Ειδικές Δυνάμεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 – Τροποποίηση διατάξεων ν.3978/2011 ( Α´ 137)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – Υποπρογράμματα προμηθειών αμυντικού υλικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 33 – Πράξεις εξώδικου συμβιβασμούΆρθρο 33 – Πράξεις εξώδικου συμβιβασμού
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Διερεύνηση αεροπορικών ατυχημάτων και συναφών σοβαρών συμβάντων των Ενόπλων Δυνάμεων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Χορήγηση εφάπαξ βοηθήματος Ειδικών Λογαριασμών Αλληλοβοηθείας Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Ρύθμιση θεμάτων Οικοδομικού Συνεταιρισμού Μονίμων Αξιωματικών Στρατού Ξηράς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 37 – Επιστροφή παρακρατηθεισών αποδοχών σε στρατιωτικούς που τέθηκαν σε δυνητική ή αυτοδίκαιη αργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38 – Ατυχήματα με εναέρια και πλωτά μέσα των Ενόπλων Δυνάμεων
- 64 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Διατήρηση δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς στα στρατιωτικά οικήματα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40 – Εξαίρεση του στρατιωτικού προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων από την αρμοδιότητα ελέγχου του Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 41- Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Ακαδημαϊκή συνεργασία Σχολών των Ενόπλων Δυνάμεων με ΑΕΙ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Αυτεπάγγελτη μεταφορά στρατευσίμων στους Κλάδους του Πολεμικού Ναυτικού και της Πολεμικής Αεροπορίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Σχολές εκπαίδευσης Στρατού Ξηράς
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Άσκηση διδακτικού έργου από εν ενεργεία ανθυπασπιστές και υπαξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Εξουσιοδοτήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
28 Μαρτίου 2016, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
11 Απριλίου 2016, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 682 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 23776 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 47 ΝΗΟΛΟΓΙΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις θεμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις
- Δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας
- Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Μεταθέσεις οπλιτών
- Φάροι - Στρατολογία
Στο εν λόγω άρθρο θα πρέπει να καταλαμβάνεται η διαχείριση όχι μόνο των ιδιόκτητων ακινήτων των τριών Ταμείων αλλά και εκείνων των οποίων η παρακολούθηση και η διαχείριση έχει υπαχθεί σε Φορείς του Υπουργείου.
Υπάρχει ανάγκη διαχωρισμού των ακινήτων που ανήκουν στα ΤΕΣ , ΤΕΘΑ και ΤΑΑ , με αυτά των Μ.Τ.
Να αναγράφεται ότι το προϊόν αξιοποίησης των ακινήτων των Μ.Τ είναι αποκλειστικά προς όφελος του ε.ε και ε.α προσωπικού των Ε.Δ.
Ειναι διαφορετικό το ιδιοκτησιακό καθεστώς της ακίνητης περιουσίας του ΤΕΘΑ, ΤΕΣ, ΤΑΑ, και της περιουσίας των Μετοχικών Ταμείων ΜΤΣ, ΜΤΝ και ΜΤΑ.
Η ακίνητη περιουσία των Μετοχικών Ταμείων ανήκει κατα πληρη κυριότητα σε αυτά και διαχειρίζεται πρός όφελος αποκλειστικά και μόνον των μετόχων και μερισματόυχων των ταμείων. Γιαυτό προτείνεται να διχωριστεί η διαχείρηση της περιουσίας των μετοχικών ταμείων και να εξασφαλιστεί ότι τα εσοδα απο την εκπμετάλλεσυσή της, θα αποδίδονται αποκλειστικά στούς ιδιοκτήτες δηλ. στα Μετοχικά Ταμεία των τριών κλάδων.(ΜΤΣ, ΜΤΝ ,ΜΤΑ).
Στην αποστολη μετα την λεξη Αξιοποιηση να μπει σε παρενθεση (πλην πωλησης)και μαλιστα στο ολον, οπου υπαρχει η λεξη αξιοποιηση να μπαινει ο ορος(πλην πωλησης).
(ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΕΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΕΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΤΑ)
Το άρθρο 10 θα πρέπει να επαναδιατυπωθεί ως εξής:
«Αποστολή της ΥΠ.Α.Α.Π.Ε.Δ. είναι η αξιοποίηση των ακινήτων ιδιοκτησίας του Ταμείου Εθνικής Άμυνας (Τ.ΕΘ.Α.), του Ταμείου Εθνικού Στόλου (Τ.Ε.Σ.) και του Ταμείου Αεροπορικής Άμυνας (Τ.Α.Α.) που δεν χρησιμοποιούνται για στρατιωτικούς σκοπούς, καθώς και η αξιοποίηση των ακινήτων του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (Μ.Τ.Σ.), του Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού (Μ.Τ.Ν.) και του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας (Μ.Τ.Α.), προς όφελος των Ενόπλων Δυνάμεων και των εν΄ ενεργεία και εν΄ αποστρατεία στελεχών τους.»
Υπογραμμίζεται ότι είναι πρόδηλα αντισυνταγματικό, καθόσον προσβάλλει ευθέως την ιδιοκτησία των Ταμείων, τα ακίνητα των οποίων αναλαμβάνονται υπό ανεξέλεγκτη διαχείριση από τη νέα υπό συγκρότηση Υπηρεσία. Υφαρπάζεται το κεφάλαιο της διαχειριστικής νομής που ανήκει αποκλειστικά στον εκάστοτε κύριο του ακινήτου κατά τον αστικό κώδικα.
Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να τονιστεί ότι επιχειρείται η αφαίρεση της διαχείρισης των ακινήτων από τους φυσικούς ιδιοκτήτες χωρίς καν την θέσπιση προηγούμενης ομόφωνης σύμφωνης απόφασης των εκάστοτε Διοικητικών Συμβουλίων και χωρίς να λαμβάνεται υπόψη οι ειδικές κατά περίπτωση ιδιαιτερότητες απόκτησης των ακινήτων. (π.χ. κληροδότημα υπό τον όρο συγκεκριμένης χρήσης από συγκεκριμένο φορέα).
Σε κάθε περίπτωση πρέπει ερμηνευτικά να διευκρινιστεί ότι όπου ο Νόμος κάνει λόγο για στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, αυτό να περιλαμβάνει και τους Αποστράτους (Στελέχη ε.α.).
«…προς όφελος των Ενόπλων Δυνάμεων και των στελεχών τους.»
να γίνει: «προς όφελος των ιδίων».
«…προς όφελος των Ενόπλων Δυνάμεων και των στελεχών τους…».
Η συγκεκριμένη αναφορά στον ρόλο και την αποστολή της ΥΠ.Α.Α.Π.Ε.Δ.,αντιβαίνει των προβλεπομένων στους κανονισμούς λειτουργίας των Μετοχικών Ταμείων, καθόσον και σύμφωνα με τους ιδρυτικούς ισχύοντες νόμους τους, η αποστολή των Ταμείων
αυτών είναι : «η ενίσχυση των μετόχων και των μερισματούχων του καθώς και των οικογενειών τους».
Άλλωστε δεν πρέπει να μας διαφεύγει το γεγονός πως πολλά από τα ακίνητα των Μετοχικών Ταμείων Ε.Δ., προέρχονται από κληροδοτήματα με συγκεκριμένους όρους, προϋποθέσεις και επιθυμίες του διαθέτη, που ασφαλώς και δεν κάνουν λόγο για το σκοπό και την αποστολή του υπό ίδρυση νέου φορέα (ΥΠ.Α.Α.Π.Ε.Δ.)