• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΟΥΒΑΆΣ' | 5 Ιουνίου 2015, 21:14

    16 Πύλες, αλλά τόσα πάρκιν, χωρις κυκλοφοριακές μελέτες, χωρίς να περιγράφονται τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας, χωρις διαγράμματα διαχείρησης του πλήθους, με μοναδικές προτεραιότητες να γεμίσουμε αυτοκίνητα να διαλύσουμε τις περιοχές ευρύτερες και εγγύτερες των σημείων πρόσβασης, με τεράστιο κυκλοφοριακό φόρτο και οικονομικό φόρτο μικρών Κοινοτοίτων όπως το Κρυονέρι, στο οποίο Δημοτική Αρχή και Αντιπολίτευση φαίνονται να ικανοποιούνται απο την νομιμοποίηση του χώρου του Κοιμητηρίου στο Κρυονέρι και των χώρων των Αθλητικών του εγκατάστεων που είναι παράνομες.Τα μονοπάτια που έγιναν δρόμοι στο Κρυονέρι (πχ) με δυσκολία χωρούν ενα αυτοκίνητο προς μια και μοναδική κατεύθυνση. Απορώ πως με τόση ευκολία οι δημοτικοί άρχοντες συμφωνούν με την ρύθμιση αυτή. Προφανώς προσβλέπουν στα έσοδα που θα υπάρξουν απο την χρήση των πάρκιν που είμαι βέβαιος οτι σε πρώτο ή δεύτερο στάδιο θα επιβαρυνθούν με εισητήριο. Οικονομιστικά και εδώ. Η ΚΥΑ και προφανώς οι μελετητες λειτούργησαν με κριτήρια οικονομίστικα. Ουτέ καν οικονομικά. Δεν έλαβαν ουτε κατ' ελάχιστο υποψη τους την διεθνή εμπειρία στην δημιουργία, λειτουργία, οργάνωση και διαχείρηση ενος τόσο μεγάλου έργο για το οποίο ούτε η Δημόσια Διοίκηση ουτε οι Ελληνες μελετητές έχουν την παραμικρή εμπειρία, με αντιστοίχο έργο στην Ελλάδα.Συνοψόζοντας, πρέπει να μελετηθούν και να δωθούν αναπτυξιακές λύσεις σε θέματα, κοινωνικά, οικονομικά, κυκλοφοριακά, διαχείρησης του πλήθους, αλλά κυρίως ενος ξεκάθαρου και σωστά στοχευμένου στρατηγικού σχεδίου ως προς τους λόγους ανάπτυξης του συγκεκριμένου χώρου, τις στρατηγικές που πρέπει να αναπτυχθούν, ώστε μαζί με την σαφή και στέρεα οργανωτική δομή του σχήματος που θα αναλάβει το έργο και την διαχείρηση του χώρου στην συνέχεια να οργανώσει ένα project plan για το οποίο θα πρέπει να υπάρξει μια εξαντλική διαβούλευση, οχι σαν αυτή που γίνεται με την ΚΥΑ εδώ.