• Σχόλιο του χρήστη 'Matina' | 5 Σεπτεμβρίου 2018, 17:43

    Ο τρόπος λειτουργίας του δημόσιου ελεγκτικού και κατασταλτικού μηχανισμού σήμερα δεν διασφαλίζει ότι η θήρα μπορεί να συμβάλει στην αειφορική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων. Ούτε ότι οι πρακτικές θήρευσης στη χώρα μας μπορούν να ακολουθήσουν πρότυπα ή καλές πρακτικές άλλων μεσογειακών χωρών. Ως εκ τούτου η παράγραφος 2 του άρθρου 3 έρχεται σε πλήρη αντίφαση και αντιβαίνει στην παράγραφο 5 του άρθρου 4 περί αρχής της προφύλαξης, καθώς η μη ικανότητα διασφάλισης σωστών όρων άσκησης θήρευσης δεν επιτρέπει την συμπερίληψη της θήρας στα εργαλεία ορθής πρακτικής και ορθής περιβαλλοντικής διαχείρισης. Ως εκ τούτου ο νομοθέτης οφείλει διαφυλάττοντας το δημόσιο συμφέρον να προφυλάξει τα δασικά οικοσυστήματα από κάθε είδους πίεση που μπορεί να ασκηθεί σε αυτά από τη χρησιμοποίηση κακών και αναποτελεσματικών εργαλείων (η διεθνής βιβλιογραφία βρίθει επιστημονικά τεκμηριωμένων στοιχείων και παραδειγμάτων) που θα υπονομεύουν ευθέως την αειφορική ανάπτυξη των οικοσυστημάτων αυτών.