• Σχόλιο του χρήστη 'COMBATT A.E.' | 10 Ιουνίου 2021, 12:59

    Ορισμένες από τις διοικητικές κυρώσεις είναι άδικες και εξοντωτικές. Παράδειγμα οι κυρώσεις για καθυστέρηση στην υποβολή απολογιστικών και προϋπολογιστικών εκθέσεων (που δύναται να φτάσει τις 200.000 ευρώ!), καθώς και η μη τροποποίηση του φακέλου για συμμόρφωση με τον Νόμο, η οποία όμως πρέπει να γίνει από το ΣΣΕΔ μόνο «εφόσον απαιτείται». Τίθεται κατά συνέπεια το ερώτημα ποιος κρίνει το «εάν απαιτείται». Με δεδομένο ότι τελικός κριτής θα πρέπει να θεωρήσουμε ότι είναι ο ΕΟΑΝ, θα πρέπει, μετά την παρέλευση της προθεσμίας, αν κρίνει ότι κάποιο ΣΣΕΔ όφειλε να υποβάλλει τροποποιητικό φάκελο και δεν το έπραξε να το ενημερώσει γραπτώς, τάσσοντας προθεσμία (πχ. τριών μηνών) για την υποβολή του. Οι κυρώσεις θα πρέπει τότε να επιβάλλονται μετά την εκπνοή της τασσόμενης προθεσμίας. Επίσης πρέπει να προβλεφθούν κυρώσεις, τόσο διοικητικές όσο και ποινικές, για παράβαση των υποχρεώσεων που απορρέουν από το Άρθρο 15 παρ. 2 σχετικά με την εγγραφή στο ΕΜΠΑ και την διασύνδεση με το ΓΕΜΗ.