• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ' | 27 Φεβρουαρίου 2023, 15:15

    Μετά την "επιτυχή" πορεία της ΡΑΕ στο Ελληνικό προσκήνιο, υπό την τρέχουσα προεδρεία αυτής, κατάφερε τα εξής: α. Την αδικαιολόγητη επιβολή (αλλά και κατάργηση) της ρήτρας ηλεκτρικής ενέργειας. β. Την αδικαιολόγητη εισαγωγή φυσικού αερίου αντί της χρήσης λιγνιτικών αποθεμάτων. γ. Την αδικαιολογητη δημιουργία και συμμετοχή της Ελλάδας στο ελληνικό και ευρωπαικό χρηματιστήριο ενέργειας. δ. Τις αδικαιολόγητα υψηλές τιμές χονδρικής ηλεκτρικής ενέργειας (με σύγχρονο υψηλό ποσοστό εγκατεστημένων ΑΠΕ). ε. Τις επίσης αδικαιολόγητα υψηλές τιμές φυσικού αερίου. στ. Το αδικαιολόγητο κλείσιμο λιγνιτικών μονάδων ΔΕΗ. ζ. Την αδικαιολόγητη απώλεια θέσεων εργασίας κλάδου ενέργειας. η. Την αδικαιολόγητη οικονομική ζημία Ελλάδας με χρήματα τα οποία διαφεύγουν στο εξωτερικό. θ. Την αδικαιολόγητη απολιγνιτοποίηση της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας όταν όλες οι υπόλοιπες χώρες μεταθέτουν την μετάβαση στο μέλλον. ι. Την αδικαιολόγητη κυβερνητική επιδότηση ενέργειας, για να μην "ξεσηκωθούν" οι καταναλωτές, με παράλληλη διατήρηση των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας στα ύψη, ενώ το κράτος αφαιμάσσεται από παρόχους και προμηθευτές ενέργειας εσωτερικού και εξωτερικού μέσω μηχανισμών συγκράτησης τιμών. Κατά την άποψη του γράφοντα λοιπόν, ο πραγματικός σκοπός του νομοσχεδίου έχει θεραπευτική και προληπτική διάσταση. Σε ότι αφορά το θεραπευτικό σκέλος, αυτό αφορά την τρίμηνη εώς εξάμηνη [*1] προθεσμία απάντησης της τρέχουσας προεδρείας της ΡΑΕ, σε ερωτήματα τα οποία της τέθηκαν εγγράφως στις 07/02/2023, με αριθμούς πρωτοκόλλου Ι-345050 εώς και Ι-345093, στα οποία ερωτάται για όλα τα παραπάνω. [*1] "Επί της κατατεθειμένης καταγγελίας, η ΡΑΕ αποφασίζει εντός προθεσμίας ΤΡΙΩΝ (3) ΜΗΝΩΝ. Η προθεσμία αυτή μπορεί να παρατείνεται για ΤΡΕΙΣ (3) ΑΚΟΜΑ ΜΗΝΕΣ με αιτιολογημένη πράξη της ΡΑΕ, η οποία εκδίδεται πριν λήξει η αρχική προθεσμία, εφόσον η παράταση είναι αναγκαία για τη συγκέντρωση πληροφοριών που απαιτούνται για τη λήψη της σχετικής απόφασης. Περαιτέρω παράταση της προθεσμίας επιτρέπεται μόνο κατόπιν συναίνεσης του προσώπου που υπέβαλε την καταγγελία". (URL: https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/connection-to-utilities/electricity/complaints) ...Ενώ σε ότι αφορά το προληπτικό σκέλος του νομοσχεδίου, (*****γράφημα για τον γράφοντα) χαρακτηρίζεται ως "ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΣΑΚΙ" με την σφραγίδα του ΥΠΕΝ και επιτυγχάνει τα εξής: 1. Μέσω ασαφούς και αόριστων μόνο αναφορών στους όρους "εποπτεία" / "ρύθμιση" / "διαχείριση", αποδεσμεύει την νέα υπεραρχή ΡΑΑΕΥ από: 1.1 Σύννομη συμπεριφορά. 1.2 Χρηστή διαχείριση. 1.3 Συνάφεια ηθικών κανόνων. 1.4 Επιστημονική μεθοδολογία. 1.5 Ορθολογική μεθοδολογία. 1.6 Χρήση κοινής λογικής. 1.7 Χρήση οποιασδήποτε λογικής. Ενώ αυτά τα οποία δεσμεύει χωρίς αμφισβήτηση είναι: Οι εξουσίες (τις λέει αρμοδιότητες) της ΡΑΑΕΥ. Τα νέα αντικείμενα της ΡΑΑΕΥ. Τα δικαιώματα της ΡΑΑΕΥ. 2. Παράλληλα "πουλάει τρέλα", με σκοπό την παραπλάνηση της κοινής γνώμης, ότι και καλά, ο πρόεδρος της ΡΑΕ καρατομείται και από πρόεδρος γίνεται αντιπρόεδρος της νέας αρχής, κατ' εκτίμηση του γράφοντα, επειδή α. δεν μπορεί το ΥΠΕΝ να αρνηθεί το αρνητικό κλίμα λόγω του προαναφερθέντως ξεζουμίσματος του πληθυσμού μέσω των πεπραγμένων της ΡΑΕ (βλ. προαναφερθέντα σημεία α~ι παρόντος σχολίου) και επειδή β. το λαικό αίσθημα πρέπει να ικανοποιηθεί, έστω και με μια "φιέστα" υποβάθμισης. 3. Επίσης, εξασφαλίζει ότι η νέα υπεραρχή (ΡΑΑΕΥ) θα πληρώνεται από τους παρόχους, γιατί η ΡΑΑΕΥ για εκείνους ιδρύεται [προστασία συμφερόντων παρόχων] και όχι για τους καταναλωτές. Εξασφαλίζεται δηλαδή η οικονομική ανεξαρτησία από το δημόσιο συμφέρον. 4. Συγχρόνως, η οικονομική συντήρηση της νέας υπεραρχής (ΡΑΑΕΥ) πραγματοποιείται μέσω χρημάτων τα οποία ο συντάκτης του παρόντος νομοσχεδίου βαφτίζει "τέλη" τα οποία αποδεικνύουν την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΡΧΗΣ ΕΚ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ από τους παρόχους για τα συμφέροντα των οποίων και λειτουργεί. Εξασφαλίζεται δηλαδή η άμεση οικονομική ανεξαρτησία ενός δημόσιου οργάνου από το δημόσιο (καταναλωτές), ενώ παράλληλα (καταναγκαστικά) χρηματοδοτείται από τους παρόχους των διαφόρων υπηρεσιών / αγαθών / πόρων τους οποίους αυτό ρυθμίζει (έμμεση οικονομική εξάρτηση απο τους καταναλωτές). Magnifique! 5. Θεμελιώδες συμφέρον των παρόχων είναι η πληθυσμιακή οικονομική λεηλασία, το αποτέλεσμα της οποίας είναι το ευμεγέθες πλιάτσικο και η αντίστοιχου μεγέθους πληθυσμιακή οργή, η οποία πρέπει να εκτραπεί από το κατώφλι του κάθε πάροχου σε μια άλλη, δήθεν ανεξάρτητη αρχή, η οποία στην προκειμένη περίπτωση θα λέγεται ΡΑΑΕΥ. 6. Με δεδομένο ότι ο βασικός λόγος ύπαρξης της νέας υπεραρχής είναι, να γίνεται ο "ανεξάρτητος / ουδέτερος" στόχος της προαναφερθείσας πληθυσμιακής οργής (αποσύνδεση με τον θύτη), ο "νομοθέτης" θεσμοθετεί την εξέταση των καταγγελιών των καταναλωτών (όπως περιγράφεται στο άρθρο 13 του παρόντος) κατά των παρόχων, κυρίως επειδή δεν υπάρχει πιθανότητα οι καταναλωτές να μην διαμαρτυρηθούν, όταν μέσω φουσκωμένων λογαριασμών καταναγκαστούν να κόψουν βασικά είδη επιβίωσης. Με αυτές τις δύο αράδες (ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ) του άρθρου 13, εξαντλούνται από τον "νομοθέτη" τα μέτρα προστασίας των καταναλωτών, οι οποίοι "ΖΗΣΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΟΧΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ". 7. Έχοντας εκτραπεί η πληθυσμιακή οργή από τους παρόχους προς την δήθεν ανεξάρτητη αρχή (ΡΑΑΕΥ), τα λειτουργικά έξοδα γραμματειακής υποστήριξης αυτών [των παρόχων] θα μειωθούν, ενώ παράλληλα θα αυξηθούν οι ανάγκες γραμματειακής υποστήριξης της νέας υπεραρχής, όπως και περιγράφεται στο άρθρο 21 του παρόντος. Αυτό μειώνει λίγο το κοστολόγιο των παρόχων (με παράλληλη αύξηση κερδών φυσικά) καθώς αυξάνεται η εκμετάλλευση του προσωπικού το οποίο απασχολείται κεντρικά πλέον, στην νέα υπεραρχή (ΡΑΑΕΥ) με το αντικείμενο της γραμματειακής υποστήριξης, αντί διάσπαρτα και άναρχα ανά πάροχο. 8. Επειδή όμως όλα αυτά δεν επαρκούν και επειδή υπάρχει ακόμα ένα τέχνασμα πληθυσμιακής αφαίμαξης (χειραγώγηση αγορών) στο οποίο μπορούν να καταφύγουν οι πάροχοι, μέσω της νέας υπεραρχής θα αποκτήσουν πρόσβαση σε πλήθος δεδομένων τα οποία θα συλλέγει για αυτούς η ΡΑΑΕΥ. Αυτό θεσμοθετείται από τον "νομοθέτη" [τους] στο άρθρο 15 του παρόντος. Με την συλλογή δεδομένων, οι πάροχοι αποκτούν πρόσβαση στις τάσεις του πληθυσμού και έχοντας γνώση αυτών, προβλέπουν και προλαμβάνουν απώλειες εσόδων, ενώ παράλληλα ο πληθυσμός διαπιστώνει την "αδυναμία διαφυγής" και κυριεύεται από απελπισία επειδή "όπου και να πάει, οι χρεώσεις είναι οι ίδιες". 9. Και επειδή, η σωστή χειραγώγηση αγοράς, γίνεται μέσω "νομοθετικού έργου", όπου οι ανυποψίαστοι πολίτες υπακούουν στην όποια ******* βγαίνει από το εκάστοτε υπουργείο, το άρθρο 16 του παρόντος φροντίζει η υπεραρχή (ΡΑΑΕΥ) να μπορεί να πραγματοποιεί "νομοπαρασκευαστικό έργο" ενώ παράλληλα ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ με το ΥΠΕΝ, ώστε στην αναζήτηση του δίκαιου, ο καταναλωτής να παίζεται "ρόϊδο" ανάμεσα στο ΥΠΕΝ και την ΡΑΑΕΥ. 10. Και αν κάποιοι καταναλωτές αποφασίσουν να διαμαρτυρηθούν ή - Θεός φυλάξει - να διεκδικήσουν το δίκιο τους, το παρόν νομοσχέδιο φροντίζει ο έλεγχος της νέας υπεραρχής (ΡΑΑΕΥ) να γίνεται ΜΟΝΟ από κοινοβουλευτικά και δικαστικά όργανα γιατί η Ελλάδα ως γνωστό, είναι ευνομούμενο κράτος (εκτός και αν είσαι εργαζόμενος και φορολογούμενος πολίτης αυτής). Αυτό, το νιώθουν στο πετσί τους όλοι οι Έλληνες και Ελληνίδες, πλην μιας μικρής μειοψηφίας η οποία ζει (για λίγο ακόμα) σε παράλληλο σύμπαν. Με απλά Ελληνικά, απαιτείται από τον εκάστοτε καταναλωτή, να χρηματοδοτήσει δικαστικό αγώνα κατά του προσωπικού της αρχής (συνηθέστερα τον πρόεδρο αυτής), προκειμένου να επιτύχει οποιονδήποτε έλεγχο... Εκτός και αν τρέφει ελπίδες κινητοποίησης των κοινοβουλευτικών και δικαστικών οργάνων. Άλλους στόχους τους οποίους ικανοποιεί το παρόν νομοσχέδιο: 11. Προφυλάσσει τον/τους συντάκτη/ες αυτού από οποιαδήποτε κύρωση / κριτική / επίπτωση, καθώς φροντίζει να μην αναφέρει τα ονοματεπώνυμα τους. Άλλους στόχους τους οποίους ικανοποιεί η δήθεν διαβούλευση του παρόντος νομοσχεδίου: 12. Η δήθεν διαβούλευση η οποία γίνεται εδώ, είναι κίβδηλη εκ σχεδιασμού για τους παρακάτω λόγους: 12.1 Ενώ απαιτεί το ονοματεπώνυμο σας, προκειμένου να πείτε την άποψη σας, δεν απαγορεύει στους φορείς του αντίλογου (τρολάκια γνωστών οικονομικών συμφερόντων) να λένε την δική τους με αόριστα ονόματα ΝΠΔΔ, μικρά ονόματα χωρίς επώνυμο κλπ. Με άλλα λόγια, οι διαχειριστές έχουν το δικαίωμα άρνησης ανάρτησης σχολίων που υπογράφονται π.χ. με τα αρχικά κάποιου (π.χ. Φ.Ν.) ,ενώ παράλληλα μπορούν να δικαιολογήσουν την ανάρτηση σχολίων από "πληρωμένα τρολάκια" τα οποία θα υπογράψουν με όνομα ενός ΝΠΔΔ ή κάποιο άλλο ασαφές / ανύπαρκτο / αόριστο όνομα επειδή δεν τους αρέσει η επωνυμία, λόγω εκφραζόμενων θέσεων. Το συγκεκριμένο μέτρο επιτρέπει την στοχοποίηση πολιτών οι οποίοι θα χρησιμοποιήσουν το πραγματικό ονοματεπώνυμο τους, ενώ παράλληλα - λόγω αδυναμίας ελέγχων εκ μέρους των συμμετεχόντων - οι απόψεις αυτών θάβονται κάτω από σχόλια πληρωμένων ανώνυμων τρολ τα οποία κάνουν χρήση ψευδών ονομάτων στην καλύτερη των περιπτώσεων και ψευδονύμων στην χειρότερη. 12.2 Την ίδια κάλυψη ανωνυμίας παρέχει και στους διαχειριστές της διαβούλευσης, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την λογοκρισία και παραμένουν αφανείς προκειμένου κανείς να μην τους ζητήσει αιτιολόγηση των πράξεων τους. 12.3 Έχοντας εξασφαλίσει την ανωνυμία των διαχειριστών, δεν αναρτά το σύνολο των σχολίων καθώς ότι δεν συμφέρει μια συγκεκριμένη λογική κατεύθυνση (ιδεολογική γραμμή) λογοκρίνεται. 12.4 Ούτε και δεσμεύονται σε πραγματικά αίτια για την ασκούμενη λογοκρισία, αφ' ενός επειδή δεν θέλουν να δίνουν λογαριασμό και αφ' ετέρου για να μπορούν να παρακάμπτουν τους όρους χρήσης τους οποίους οι ίδιοι διατυπώνουν. 12.5 Ούτε και παραδίδουν αποδεικτικό λήψης ενός μηνύματος (το οποίο θα χρησίμευε ως απόδειξη ασκούμενης λογοκρισίας). 12.6 Επίσης, επιβεβαιώνεται μόνο η ανάρτηση σχολίων που δεν λογοκρίνονται [χωρίς άμεση δεσμευτική αναφορά στο ίδιο το σχόλιο προκειμένου να μπορούν να αποποιηθούν τις ευθύνες αυτών εάν ερωτηθούν]. Άλλα χρησιμοποιούμενα τεχνάσματα της δήθεν κυβερνητικής διαβούλευσης είναι: 12.7 Διαβουλεύσεις οι οποίες ΔΕΝ διενεργούνται στο opengov.gr, αλλά στις ιστοσελίδες οικείων υπουργείων σε σημεία του ιστότοπου ενδεχομένως προσβάσιμα μόνο αν κάποιος γνωρίζει το URL. 12.8 Mηδενική πληροφόρηση του κοινού σχετικά με τις διαβουλεύσεις. 12.9 "Στρατηγική" επιλογή των ημερομηνιών διαβούλευσης (κυρίως σε περιόδους γιορτών, τριήμερα, τετραήμερα, εθνικές αργίες κλπ). 12.10 Την κατάπτυστη διάρκεια των μόλις δέκα ημερών διαβούλευσης (ή οποία πλέον έχει κατέβει σε ΜΟΛΙΣ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ! για την διαβούλευση "Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού") [*2], όπου ενδέχεται να μην προλάβει να μάθει κανείς καν την ύπαρξη της ώστε να προλάβει να συμμετάσχει. [*2] (URL: http://www.opengov.gr/yme/?p=5204) 26/02/2023~01/03/2023 Μέσω όλων των παραπάνω (12.1 ~ 12.10), ο αναγνώστης: α. Φορτώνεται με συνενοχή που δεν ξημεροβραδιάζεται στο opengov.gr, να βλέπει τι περνάνε νύχτα / μέρα / αργίες / γιορτές τα κυβερνητικά "όργανα". β. Εκχωρεί εμμέσως πλην σαφώς την συναίνεση αυτού μέσω καταναγκασμού σιωπής. γ. Χάνει το δικαίωμα διαμαρτυρίας σε μελλοντική χειραγώγηση / υφαρπαγή / ληστεία μιας και δεν [έμαθε ότι / πρόλαβε να] διαμαρτυρήθηκε, με δεδομένο ότι με κανέναν τρόπο δεν ειδοποιήθηκε για αυτό [*3]. [*3] Δεν είναι δα ότι έχουν το email, ταχυδρομική διεύθυνση, κινητό και σταθερό τηλέφωνο του αναγνώστη για να τον ειδοποιήσουν, π.χ. όπως όταν οφείλει πληρωμές φόρων. Τελικώς το μόνο το οποίο είναι επιθυμητό από τους αναγνώστες, είναι την συναίνεση αυτών στο παρόν *****γράφημα και να πληρώνουν λογαριασμούς για να εισπράττει μισθούς το προσωπικό της νέας υπεραρχής. Οι αναγνώστες μπορούν να αντιγράψουν και να επικολλήσουν το παρόν όσες φορές και όπου εκείνοι επιθυμούν (αν το σχόλιο δεν λογοκριθεί όπως τα προηγούμενα). ΣΗΜ: Μην χρησιμοποιείται το κουμπί "μόνιμος σύνδεσμος" για την διάδοση του παρόντος, καθώς οδηγεί σε κείμενο το οποίο σκοπίμως στερείται παραγραφοποίησης για να καταστεί δυσανάγνωστο. Αντί αυτού να δίνετε URL από τον browser με παράλληλη περιγραφή πλοήγησης (4η ή 5η σελίδα σχολίων, "ΜΕΡΟΣ Α’ Εισαγωγικές διατάξεις Άρθρο 1 Σκοπός", Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων) Μήνυμα για τους διαχειριστές σχολίων και τα τρολάκια: Έχετε καμιά κατοστή μηνύματα ακόμα για να δημιουργήσετε διαφορά "δύο σελίδων από το παρόν μήνυμα" προκειμένου εκείνο να "θαφτεί". Ας αρχίσει η επικόλληση!!! Καλή σαρακοστή σε όλους.