• Σχόλιο του χρήστη 'Στεργιος Βασιλειου' | 13 Μαΐου 2010, 14:22

    Διαβάζω απίστευτα σχόλια και προσπαθώ να καταλάβω αν οι σχολιογράφοι αντιλαμβάνονται την Ελλάδα ως ένα αστυνομικό κράτος που θα λύσει τα προβλήματα της αγοράς με τη καρατόμηση κάθε παραβάτη. Προφανώς έννουν τους άλλους παραβάτες διότι αν επρόκειτο για το δικό τους επάγγελμα…. Νίκος & Christos, Αντιλαμβάνεστε τι θα πει αυθαιρεσία των οργάνων αν καταργηθούν οι δικλίδες ελέγχου από τη πολιτική ηγεσία; Κάνετε πως δεν γνωρίζεται πως εξαπλώνεται η διαφθορά όταν τα όργανα μένουν ανεξέλεγκτα; Εδώ με έλεγχο υποτίθεται και δεν γίνεται τίποτα άντε τώρα να δώσουν την ευχέρεια να επιβάλουν επί τόπου αμετάκλητα πρόστιμα και να πιστέψω εγώ ότι δεν θα επιλέγουν θύματα, δεν θα ενεργούν ιδιοτελώς, δεν θα τα «πιάνουν» για να τα διαγράψουν… Christos Τέτοιες απαράδεκτες πρακτικές συλλογικής οικογενειακής ευθύνης μόνο οι φασίστες επέβαλλαν και τα ξααδελφάκια τους Ταλιμπάν που εκτελούσαν και τα μωρά γιατί ο πατέρα ή ο ξάδελφος ήταν «εχθρός» ή «άπιστος»!!! θα ήθελες πολύ να καταδικαστεί για απάτη ένας γ΄ ξάδελφός σου για καύσιμα ή για οποιοδήποτε επάγγελμα και να απαγορεύσουν σε σένα να ασκήσεις αυτό το επάγγελμα ή ακόμα χειρότερα, αν το ασκείς να σου αφαιρέσουν την άδεια; Θα σου φαινόταν λογικό και δίκαιο ή το προτείνεις μόνο για τους άλλους; ; Μήπως κατανοείτε ανάποδα την απόδοση της δικαιοσύνης; Για τους παραβάτες το μόνο που τους σταματά είναι ο πραγματικός έλεγχος και η πραγματική ποινή ανάλογα με τη παράβαση όχι η ισοπεδωτική τιμωρία επί δικαίων και αδίκων. Με ποια αδιάφθορα όργανα όμως;;; Για το ωράριο. Οι κανόνες της εύρυθμης λειτουργίας της αγορά είναι πάντα αναγκαίοι. Ακόμη και ο ναός του καπιταλισμού, το χρηματιστήριο έχει ωράριο. Και υπάρχουν χίλιοι λόγοι γι αυτό που δεν τους φαντάζεται ο πούρος φιλελεύθερος που νομίζει ότι η ελευθερία ωραρίου ρυθμίζει τα πάντα αυτόματα. Αν ήταν έτσι οι κανόνες της αγοράς και οι νόμοι θα καταργούνταν δεν θα αύξαιναν. Κι όταν λέω αύξαιναν δεν εννοώ μόνο την εθνική νομοθεσία αλλά και την ΕΕ η οποία μας έχει πνίξει από απίστευτο αριθμό κανόνων και οδηγιών στο όνομα της «ελεύθερης αγοράς»! Αν δηλαδή δεν ήταν «ελεύθερη» τι ακόμα θα μας φόρτωναν. Εκτός και αν έχετε άγνοια ότι τα περισσότερα εθνικά νομοθετήματα είναι πλέον απλή εναρμόνιση με την ΕΕ. Όσοι νομίζουν ότι η κατάργηση του ωραρίου θα φέρει πολλά πρατήρια σε λειτουργία αγνοεί φυσικά την ιστορία. Όταν ήταν ελεύθερο το ωράριο διανυκτέρευαν λιγότερα από τα υποχρεωτικώς διανυχτερεύοντα σήμερα. Και ήταν φυσικό. Μερικά ελάχιστα κεντρικά συγκέντρωναν τις πωλήσεις. Οι άλλοι γιατί να ανοίγουν χωρίς δουλειά, για την ιδεολογία του ελεύθερου ωραρίου;;;; Για τις ποινές. Ας πάμε στον πίνακα 8 α1για νόθευση πετρελαίου κίνησης με πετρέλαιο θέρμανσης «μέχρι και 0,50%», Το πρόσημο είναι 15.000 ευρώ! Αν δηλαδή βρεθεί π.χ. 0,1% νόθευση σε μια δεξαμενή 10.000 λίτρων, σημαίνει ότι το νοθευμένο ανέρχονταν σε 10 λίτρα. Η «κλοπή» του ειδικού φόρου ανέρχεται σε 10Χ(0,412-0,21)=3,91 ευρώ! Αυτό είναι το «προϊόν του εγκλήματος», το ποίο βέβαια κάλλιστα θα μπορούσε να προέλθει κακό άδειασμα του βυτιοφόρου από προηγούμενη μεταφορά πετρελαίου θέρμανσης κάτι που κανένας βενζινοπώλης δεν μπορεί να ελέγξει. Ωστόσο τι θα έλεγε κανείς για το ύψος της «κλοπής», δηλαδή τα 3,91 ευρώ; Είναι ποσό για συζήτηση ή να αρχίσουμε τα γνωστά ισοπεδωτικά, ότι η κλοπή είναι κλοπή ανεξαρτήτως ύψους και να επιβληθεί πρόστιμο 15.000; Είναι λογική δικαιοσύνης αυτή; Σημειώνουμε ότι με βάση τη τιμή λιανικής του υπουργείου Περιβάλλοντος 1,306 ευρώ /λίτρο από τα 10.000 λίτρα που θα πωλούσε ο πρατηριούχος θα εισέπραττε 13.060 ευρώ. Το ποσό της κλοπής ανέρχεται στο 0,029% του όλου ποσού! Το ερώτημα είναι σαφές: Ο πρατηριούχος έκανε νοθεία με σκοπό να κερδίσει αυτά τα 3.91 ευρώ; Είναι λογικό να υποστηρίξει κάτι τέτοιο και ο πλέον άρρωστος δικαστικομανής εγκέφαλος; Μήπως στο υπουργείο έπαθαν παράκρουση; Τι να υποθέσουμε δηλαδή ότι κάτι σάπιο υπάρχει στα υπηρεσιακά, και όχι μόνο, μυαλά αυτών που τους ανατέθηκε η πάταξη των παραβατών στα καύσιμα; Όμως τα «μαργαριτάρια» δεν σταματούν εδώ. Ελπίζω να επανέλθω…. Στέργιος