- Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας - http://www.opengov.gr/minenv -

Άρθρο 07 – Ζώνες αστικού αναδασμού.

1. Οι διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου εφαρμόζονται και επί εκτάσεων για τις οποίες έχει εγκριθεί με Προεδρικό Διάταγμα ο καθορισμός ζώνης αστικού αναδασμού κατ΄εξουσιοδότηση του άρθρου 10 του Ν.1337/1983 καθώς και ο φορέας διενέργειας. Ως έκταση περιοχής περιβαλλοντικής αναβάθμισης και ιδιωτικής πολεοδόμησης στην περίπτωση αυτή νοείται το σύνολο της έκτασης η οποία έχει εγκριθεί κατά τα ανωτέρω ως ζώνη αστικού αναδασμού.
Για την έναρξη της διαδικασίας κατά το παρόν κεφάλαιο είναι δυνατόν να επιβάλλεται αναγκαστική συνένωση οικοδομικών συνεταιρισμών ή αναγκαστική συμμετοχή ιδιοκτητών άλλων ιδιοκτησιών σε υφιστάμενους οικοδομικούς συνεταιρισμούς, εφόσον με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται σωστότερη πολεοδομική οργάνωση ή εφόσον κρίνεται αναγκαίο στα πλαίσια της γενικότερης στεγαστικής και οικιστικής πολιτικής.
2. Η αναγκαστική συμμετοχή ιδιοκτητών άλλων ιδιοκτησιών ή αναγκαστική συνένωση οικοδομικών συνεταιρισμών επιβάλλεται μετά από κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Οικονομικών:
α) Όταν η έκταση ενός ή και περισσότερων οικοδομικών συνεταιρισμών γειτνιάζει με περιοχές με μεγάλη κατάτμηση γης ή περιοχές αυθαιρέτων ή με περιοχές κατοικίας που χρειάζονται ανάπλαση, πολεοδομική ανασυγκρότηση και γενικά αναμόρφωση ή με εκτάσεις δημόσιες, δημοτικές ή κοινοτικές.
β) Όταν ιδιοκτησίες τρίτων παρεμβάλλονται στην έκταση οικοδομικού συνεταιρισμού ιδιοκτητών γης και αντιπροσωπεύουν επιφάνεια το πολύ 35% της συνολικής επιφάνειας της προτεινόμενης για ανάπλαση περιοχής.
3. Με Προεδρικό Διάταγμα μετά από πρόταση του αρμόδιου Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγή ή με νόμο, καθορίζεται η διαδικασία συνένωσης των οικοπέδων, η τυχόν διαδικασία μεταφοράς συντελεστή δόμησης ή ανταλλαγής εκτάσεων καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα ορισμού και εκπροσώπησης του φορέα διενέργειας ζώνης αστικού αναδασμού. Σε κάθε περίπτωση δεν απαιτείται εκ νέου η κτηματογράφηση της περιοχής και λαμβάνονται υπόψη οι εγγραφές του Εθνικού Κτηματολογίου. Το αίτημα για την έναρξη της διαδικασίας του παρόντος κεφαλαίου υποβάλλεται στον αρμόδιο Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγή από τον φορέα διενέργειας της ζώνης αστικού αναδασμού και εφόσον αυτός δεν υφίσταται από την απλή πλειοψηφία των καταχωρισθέντων ως δικαιούχων εγγραπτέων δικαιωμάτων κυριότητας στα στοιχεία του κτηματολογίου των πρώτων εγγραφών εφόσον έχει περαιωθεί η κτηματογράφηση ή η πλειοψηφία των ¾ στους κτηματολογικούς πίνακες και τα διαγράμματα αν έχει γίνει ανάρτηση κατά τις ειδικότερες διατάξεις περί Εθνικού Κτηματολογίου και δεν έχουν οριστικοποιηθεί οι πρώτες εγγραφές.
4. Η πολεοδομική μελέτη της περιοχής συντάσσεται είτε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, αν η διαδικασία εκτελείται από το Δημόσιο, είτε από το φορέα στον οποίο ανατέθηκε αυτός σύμφωνα με τα παραπάνω, με βάση τη μελέτη αναγνώρισης της περιοχής ως οικιστικής και υποβάλλεται στο Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής μετά από σχετική απόφαση της γενικής συνέλευσης του συνεταιρισμού που τυχόν έχει συνταχθεί, που συγκαλείται ειδικά για το σκοπό αυτό. Η μελέτη αυτή αρχίζει να ισχύει μετά από έγκριση που γίνεται με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής μετά από γνώμη του ΚΕΣΥΠΟΘΑ.
5.Η μελέτη της προηγούμενης παραγράφου στηρίζεται στην κτηματογράφηση κατά τις διατάξεις του Εθνικού Κτηματολογίου και περιέχει:
α) τις ειδικές χρήσεις γης και τους πρόσθετους περιορισμούς, απαγορεύσεις ή υποχρεώσεις που αναφέρονται σε κάθε μία από τις χρήσεις αυτές
β) τα βασικά έργα υποδομής και τους προβλεπόμενους κοινόχρηστους χώρους κάθε είδους (οδούς, πλατείες, κοινόχρηστους κήπους και άλση, πρασιές και άλλους κοινόχρηστους χώρους που είναι αναγκαίοι για κοινωφελείς σκοπούς)
γ) τα δημόσια, δημοτικά και θρησκευτικά κτίρια και εγκαταστάσεις που προβλέπονται μέσα στη ζώνη
δ) τους οικοδομήσιμους χώρους
ε) τους όρους και περιορισμούς δόμησης
στ) πρόσθετους όρους που αναφέρονται στα χρησιμοποιούμενα δομικά υλικά, τον τρόπο κατασκευής και την αισθητική εμφάνιση των κτιρίων και γενικά την αισθητική διαμόρφωση όλου του χώρου, τα ελάχιστα όρια μεγέθους των οικοδομών, τον τρόπο διαμόρφωσης και χρήσης των ακάλυπτων χώρων των οικοπέδων και τις συναφείς με αυτούς υποχρεώσεις
ζ) το ποσοστό εισφοράς σε γη των ιδιοκτησιών της ζώνης
η) τον προϋπολογισμό των έργων που απαιτούνται
θ) το χρόνο ή τις χρονικές φάσεις εκτέλεσης των έργων του αναδασμού και τον τρόπο ή τους τρόπους παραχώρησης των νέων ιδιοκτησιών και υπολογισμού της αξίας αυτών
ι) τη λήψη ειδικών μέτρων για την αντιμετώπιση ιδιαίτερων προβλημάτων κατοικίας ή επαγγελματικής στέγης προσώπων που χρειάζονται ιδιαίτερη μέριμνα, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του αναδασμού.
6. Η πολεοδομική μελέτη συνοδεύεται από το πολεοδομικό σχέδιο όπου εμφαίνονται η διαμόρφωση όλου του χώρου, οι εκτάσεις στις οποίες αναφέρεται κάθε ειδική χρήση γης, οι δημιουργούμενοι γενικά κοινόχρηστοι χώροι, οι θέσεις των δημόσιων, δημοτικών και θρησκευτικών κτιρίων, καθώς και οι θέσεις άλλων έργων και εγκαταστάσεων κοινής ωφέλειας, οι οικοδομήσιμοι χώροι και η θέση, το σχήμα και οι διαστάσεις των οικοπέδων που διαμορφώνονται μέσα σε αυτούς. Η συνολική έκταση των κοινόχρηστων χώρων που προϋπάρχουν, διατίθενται υποχρεωτικά για τη δημιουργία νέων κοινόχρηστων χώρων ανεξάρτητα από την αρχική τους θέση. Το παραπάνω σχέδιο δημοσιεύεται σε φωτοσμίκρυνση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως μαζί με τα στοιχεία της μελέτης που αναφέρονται στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου.
7. Στην περίπτωση που στις παλιές ιδιοκτησίες υπάρχουν κτίσματα ή άλλες εγκαταστάσεις, από την πολεοδομική μελέτη καθορίζεται η διατήρηση και η χρήση αυτών, διαφορετικά, αν χαρακτηριστούν κατεδαφιστέες, αποζημιώνεται ο ιδιοκτήτης για την αξία αυτών. Σε περίπτωση διατήρησής τους η ιδιοκτησία που προκύπτει μετά την διαδικασία πολεοδόμησης, στην οποία βρίσκονται τα παραπάνω κτίσματα, περιέρχεται κατά προτίμηση στον αρχικό ιδιοκτήτη.
8. Με Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής δύναται να καθορίζονται ειδικότερα η διαδικασία κατάρτισης και έγκρισης της πολεοδομικής μελέτης, τα όργανα που γνωμοδοτούν σχετικά με αυτήν, ΟΤΑ ή άλλοι ενδιαφερόμενοι οργανισμοί ή σύλλογοι, τα σχετικά με την ενημέρωση του κοινού, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 07 – Ζώνες αστικού αναδασμού."

#1 Σχόλιο Από Γιάννης Γκούμας Στις 31 Ιανουάριος, 2014 @ 22:50

Ένσταση κυρίως για το αν θα έπρεπε ιδιοτική πολεοδόμηση, να ορίζει θέματα αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, χρήσης υλικών, κλπ (στ).
Όταν πρόκειται για να κριθεί κτίριο κατεδαφιστέο, η αποζημίωση θα επιτρέπει στον κύριο του κτιρίου ή τον χρήστη του να μεταφερθεί ή να κατασκευάσει νέο όγκο σε θέση που προβλέπεται πλέον κτιριακός όγκος, με βάση την μελέτη;

Επίσης ποια θα είναι η προθεσμία της μεταφοράς του, και θα υπάρξουν τυπικές τιμές κόστους, ώστε να αποφευχθεί επιβάρυνση του ιδιοκτήτη ή υπερβολική απαίτηση από τους κατασκευαστές του νέου έργου;

#2 Σχόλιο Από ΜΠΕΖΑΝΤΕ Χριστίνα Στις 1 Φεβρουάριος, 2014 @ 11:55

Αρθ. 7 Η διατύπωση της παρ.3 συναρτά τη δυνατότητα έναρξης της διαδικασίας ΜΟΝΟ με τον αριθμό των δικαιούχων κυριότητας, ως εξής «Το αίτημα για την έναρξη της διαδικασίας του παρόντος κεφαλαίου υποβάλλεται στον αρμόδιο Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγή από τον φορέα διενέργειας της ζώνης αστικού αναδασμού και εφόσον αυτός δεν υφίσταται από την ΑΠΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των καταχωρισθέντων ως δικαιούχων εγγραπτέων δικαιωμάτων κυριότητας στα στοιχεία του κτηματολογίου των πρώτων εγγραφών εφόσον έχει περαιωθεί η κτηματογράφηση ή ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ 3/4 στους κτηματολογικούς πίνακες και τα διαγράμματα αν έχει γίνει ανάρτηση κατά τις ειδικότερες διατάξεις περί Εθνικού Κτηματολογίου και δεν έχουν οριστικοποιηθεί οι πρώτες εγγραφές».

Αν υπάρχει έστω και μία παλαιά μεγάλη ιδιοκτησία τρίτου που πολυκατατμήθηκε στο παρελθόν, η προαναφερόμενη πρόβλεψη ενδέχεται να καταλήξει σε ομηρία των ενδιαφερομένων να ξεκινήσουν τη διαδικασία – ειδικά των υφιστάμενων Συνεταιρισμών.
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ως εξής:

«Το αίτημα για την έναρξη της διαδικασίας του παρόντος κεφαλαίου υποβάλλεται στον αρμόδιο Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγή από τον φορέα διενέργειας της ζώνης αστικού αναδασμού. Εφόσον αυτός δεν υφίσταται, το αίτημα υποβάλλεται ΕΙΤΕ από την απλή πλειοψηφία των καταχωρισθέντων ως δικαιούχων εγγραπτέων δικαιωμάτων κυριότητας στα στοιχεία του κτηματολογίου των πρώτων εγγραφών, οριστικοποιημένων και μη, ΕΙΤΕ από καταχωρισθέντες ως δικαιούχους εγγραπτέων δικαιωμάτων κυριότητας που φέρονται να κατέχουν τουλάχιστον το 85% της όλης έκτασης.

#3 Σχόλιο Από ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΔΕΣΥΠΡΗΣ, Πρόεδρος ΔΣ ΑΠΟΣΠΟΤΕ Στις 11 Φεβρουάριος, 2014 @ 21:25

Άρθρο 7, παρ.5ζ
Υπάρχει εισφορά σε γη των ιδιοκτησιών σε περίπτωση Ζώνης Αστικού Αναδασμού????
Δεν νομίζω ότι υπάρχει!!!

#4 Σχόλιο Από ΑΜΑΛΙΑ ΚΟΥΔΟΥΝΗ Στις 12 Φεβρουάριος, 2014 @ 22:27

Δεν κατανοώ γιατί υπάρχει το άρθρο αυτό με το συγκεκριμένο περιεχόμενο, που εν πολλοίς είναι αντιγραφη ισχυουσών διατάξεων.
Αν στόχος είναι η επίλυση προβλημάτων έγκρισης προγράμματος πολεοδόμησης συγκεκριμένων Ο.Σ στη ΒΑ Αττική, τότε θα πρέπει το περιεχόμενο του άρθρου να αντιμετωπίσει – απαντήσει στα θέματα που έχουν τεθεί με τις υπάρχουσες γνωμοδοτήσεις του ΣτΕ . Επίσης με την επανάληψη των διατάξεων δημιουργείται ασάφεια σχετικά με την ισχύ των διαδικασιών που έχουν ήδη ολοκληρωθεί.

#5 Σχόλιο Από Αποστολία Στις 13 Φεβρουάριος, 2014 @ 11:10

Τι γίνεται σε περιπτώσεις που στη ΖΑΑ συμμετέχει και ΝΠΔΔ (όπως ο ΑΟΟΑ)? Θεωρείται το ΝΠΔΔ οικοδομικός συνεταιρισμός?
Στις περιπτώσεις που ο φορέας είναι ΝΠΔΔ δεν υπάρχει Γενική Συνέλευση (άρθρο 7, παρ.4).

#6 Σχόλιο Από Κωνσταντίνος Στις 13 Φεβρουάριος, 2014 @ 14:30

Άρθρο 7, παραγρ 4ζ: Στον Αστικό Αναδασμό δεν υφίσταται εισφορά σε γη.

#7 Σχόλιο Από ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Πολιτικός Μηχανικός τ. Δ/ντής ΥΠΕΧΩΔΕ Στις 13 Φεβρουάριος, 2014 @ 17:49

Άρθρο 7 παρ.1&2:Η θέσπιση της αναγκαστικής συνένωσης οικοδομικών συνεταιρισμών και η αναγκαστική συμμετοχή ιδιοκτητών των άλλων ιδιοκτησιών καθίσταται εκ των πραγμάτων επιβεβλημένη για την ενεργοποίηση της Ζώνης Αστικού Αναδασμού,συνολικού εμβαδού 6.012 στρεμμάτων,δεδομένου ότι οι ιδιοκτησίες του ΑΟΟΑ,των Οικοδομικών Συνεταιρισμών και των τρίτων Ιδιωτών(Ιδιοκτήτες άλλων ιδιοκτησιών)είναι διάσπαρτες και παρεμβαλλόμενες-εμπλεκόμενες μεταξύ τους,πράγμα που επέβαλε και τη δημιουργία της ΖΑΑ μέσα στην οποία συνυπάρχουν και συμμετέχουν,ισότιμα με την ποσοστιαία αναλογία της εδαφικής έκτασής τους,όλοι οι προαναφερόμενοι(«ΑΟΟΑ» 41,38%,»ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΛΛΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΩΝ» 33,52%,Οικοδομικοί Συνεταιρισμοί «ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΤΕ» 18,43%,»ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΣΤΕΓΗ» 3,43%,»ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΦΟΙΝΙΞ» 3,24%)
Άρθρο 7 παρ.5ζ:Η εισφορά σε γη στη Ζώνη Αστικού Αναδασμού δεν έχει νόημα και δεν πρέπει να επιβληθεί.

#8 Σχόλιο Από ΤΣΙΜΙΚΟΣ ΔΗΟΣΘΕΝΗΣ Στις 14 Φεβρουάριος, 2014 @ 13:27

Άρθρο 7.2β Οι ιδιοκτησίες τρίτων που παρεμβάλλονται στην έκταση των οικοδομικών συνεταιρισμών να αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 40%.

Άρθρο 7.5ζ Εισφορά σε γη στην περίπτωση Ζ.Α.Α δεν προβλέπεται.

#9 Σχόλιο Από Aνδρέας Μιλτιάδους Στις 14 Φεβρουάριος, 2014 @ 16:49

Άρθρο 7, παρ.5ζ, κατά την γνώμη μου στην περίπτωση Ζώνης Αστικού Αναδασμού, δεν υπάρχει η εισφορά των ιδιοκτητών σε γη.

Άρθρο 7 παρ.1&2 η δημιουργία της ΖΑΑ επιβλήθηκε λόγω των πολλών ιδιοκτησιών, οι οποίες είναι διάσπαρτες και εμπλεκόμενες μεταξύ τους. Μέσα στην ΖΑΑ συνυπάρχουν και συμμετέχουν ,ισότιμα με την ποσοστιαία αναλογία της εδαφικής έκτασής τους οι εμπλεκόμενοι οικοδομικοί συνεταιρισμοί και για τον λόγο αυτό θεωρώ ότι σχετικές διευθετήσεις της εδαφικής έκτασης αυτής, πρέπει να διέπονται από τις αρχές της ΖΑΑ.

#10 Σχόλιο Από ΣΚΟΥΡΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ Στις 14 Φεβρουάριος, 2014 @ 22:19

Στο άρθρο 7.2.β, οι ιδιοκτησίες τρίτων που παρεμβάλλονται στην έκταση Οικοδομικών Συνεταιρισμών να αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία και όχι μόνο το 35% για εξάσκηση veto!

#11 Σχόλιο Από Ευθύμιος Ιωάννου, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. «Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΦΟΙΝΙΞ» Στις 18 Φεβρουάριος, 2014 @ 14:43

Άρθρο 7, παρ.4ζ

Η εισφορά σε γη στην περίπτωση Αστικού Αναδασμού δεν υφίσταται.

Χρήζει εξέτασης για ιδιώτες που μετέχουν υποχρεωτικά και εισφέρουν γη εκτάσεως μικρότερης του αρτίου οικοπέδου.

#12 Σχόλιο Από Ανδρέας Αποστολόπουλος, Δικηγόρος, Πρόεδρος Συλλόγου ΖΑΑ Στις 19 Φεβρουάριος, 2014 @ 19:12

Η ρητή αναφορά με το άρθρο αυτό του σ/ν στις Ζώνες Αστικού Αναδασμού είναι καταρχάς θετική αφού ρυθμίζει ειδικά θέματα των Ζ.Α.Α. και των Οικοδομικών Συνεταιρισμών εντός Ζ.Α.Α. που δεν αφορούν στους άλλους ‘απλούς’ Συνεταιρισμούς. Θετική επίσης είναι η (αυτονόητη) πρόβλεψη στην διάταξη αυτή ότι δεν απαιτείται εκ νέου κτηματογράφηση της περιοχής αλλά θα λαμβάνονται υπόψη οι εγγραφές του Εθνικού Κτηματολογίου. Επειδή όμως είναι προφανές ότι το άρθρο αυτό αποσκοπεί στην επίλυση χρόνιων προβλημάτων έγκρισης προγράμματος πολεοδόμησης συγκεκριμένης Ζ.Α.Α. σε συγκεκριμένη περιοχή στη Ανατολικής Αττικής, αν μη τι άλλο όφειλε να λάβει υπόψη του την πρόσφατη με αριθμό πρακτικού 104/2006 γνωμοδότηση του ΣτΕ επί του θέματος αυτού. Και βεβαίως θα μπορούσε κάποιος να αντιτάξει ότι η γνωμοδότηση αυτή βασίσθηκε στο ισχύον τότε νομοθετικό πλαίσιο των διατάξεων του άρθρου 24 του Ν. 2508/1997 περί «Περιοχής Ειδικά Ρυθμιζόμενης Πολεοδόμησης» (ΠΕΡΠΟ),το οποίο σήμερα με το παρόν σ/ν καταργείται. Πλην όμως η παραπάνω γνωμοδότηση του ΣτΕ θέτει μείζον ζήτημα συμβατότητας του Διατάγματος της ΖΑΑ (Προεδρικό Διάταγμα ΦΕΚ 867/88) και του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Κοινότητας Πικερμίου και τμήματος Δήμου Ραφήνας (ΦΕΚ Δ΄ 270/5-3-2004) με τις κατευθύνσεις του Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθηνών (Ν. 1515/85). Συγκεκριμένα το ΣτΕ επικαλείται την ειδικότερη κατεύθυνση του Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας, που διατυπώνεται στην παρ. 4β άρθρου 3 του ν. 1515/85, «για την ανασυγκρότηση του αστικού ιστού με ανάσχεση της οικιστικής εξάπλωσης». Με την τοποθέτηση αυτή, στο άνω Πρακτικό, αμφισβητείται τόσο η εκδοθείσα το 1988 απόφαση οικιστικής καταλληλότητας με τις διατάξεις του Π.Δ. 93/87, όσο και το Προεδρικό Διάταγμα της Ζ.Α.Α του 1988 (που τότε είχε εγκριθεί από το ΣτΕ), όσο και το εγκριθέν από το 2004 προαναφερθέν Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, με το επιχείρημα ότι δεν αιτιολογείται επαρκώς η οικιστική εξάπλωση με την ένταξη στο σχέδιο πόλεως της περιοχής της Ζ.Α.Α. Είναι συνεπώς βέβαιο ότι, σε ότι τουλάχιστον αφορά στη συγκεριμενη Ζ.Α.Α., η παρούσα διάταξη θα σκοντάψει και πάλι στις ειδικές κατευθύνσεις του Ρ.Σ.Α. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ: Η προσθήκη παραγράφου 7 στο παρόν άρθρο όπου θα διατυπώνεται ρητά ότι οι ειδικότερες κατεύθυνσεις του Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας, που διατυπώνονται στην παρ. 4β άρθρου 3 του ν. 1515/85, δεν επηρεάζουν τις ήδη χωροθετημένες με Π.Δ. και εγκεκριμένα Γ.Π.Σ. Ζώνες Αστικύ Αναδασμού στην περιοχή Αττικής.

#13 Σχόλιο Από ΕΛΛΗΝΙΚH ΕΤΑIΡΕΙΑ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού Στις 20 Φεβρουάριος, 2014 @ 15:38

Αναφέρονται διατάξεις περί αστικού αναδασμού που ως έχουν απέχουν πολύ από το να καλύπτουν όσα για την εφαρμογή αστικού αναδασμού απαιτούνται. Για το θέμα υπάρχει ίδιο νομικό καθεστώς, που θα μπορούσε απλώς να επικαιροποιηθεί. Προς τί η συνεχής φόρτιση με νέους νόμους;

#14 Σχόλιο Από ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΟΥΣΤΡΗΣ, Πρόεδρος ΔΣ «ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΣΤΕΓΗ» Στις 20 Φεβρουάριος, 2014 @ 23:46

Άρθρο 7, παρ 5ζ
Σε ζώνες Αστικού Αναδασμού δεν πρέπει να υπάρχει εισφορά σε γη.
Τέτοιο ενδεχόμενο θα μπορούσε να εξεταστεί μόνο σε περιπτώσεις ιδιωτών οι οποίοι εισφέρουν γη εκτάσεως μικρότερης του άρτιου οικοπέδου και οι οποίοι μετέχουν στη ΖΑΑ υποχρεωτικά.