• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΣΤΑΣ' | 5 Ιανουαρίου 2010, 11:50

    Σας μεταφέρω την εμπειρία μου και τις γνώσεις μου απο το χώρο της εμπορίας καυσίμων και γενικότερα τα πρατήρια λιπαντήρια και πλυντήρια όπου ο κύκλος εργασιών ειναι τεράστιος και η φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή ανθούν και μεγαλουργεούν. Σε μεγάλη εταιρεία που εργάσθηκα όμως χρόνια τούτο δεν μπορούσε να συμβεί αφού το λογισμικό και η μηχανοργάνωση της απέτρεπαν πλήρως την όποια παρανομία. Τα πρατήρια της λειτουργούν με υπαλλήλους σχεδόν αυτόνομα και κανένας δεν μπορεί να παρανομήσει .ΑΦΟΥ.. Α οι αντλίες ειναι συνδεδεμένες με υπολογιστή και απο κει και μόνον ανοίγουν και κλείνουν. Β. για καθε εκροή κυσίμου ακόμη και για λιτρομέτρηση εκδίδεται υποχρεωτικαά παραστατικό[ απόδειξη η τιμολόγιο η δελτίο επιστροφής αν το καύσιμο ξαναρίχνεται στις δεξαμενές]ανεξάρτητα απο τη θέληση του ταμία.εαν τούτο δεν γίνει οι αντλίες κλείνουν αυτόματα. Γ.τα μετρητά της αίθουσας ,της πλατείας και τω άλλων υπηρεσιών στο τέλος τη κάθε βάρδιας συμφωνούν απόλυτα χωρίς ούτε ενα λεπτό απόκληση με το ηλεκτρονικό ταμειακό κλείσιμο Δ Τα βιβλια εισερχομένων και καυσίμων ενημερωνόνται την ιδια στιγμή και ο ελεγχός τους ειναι απλούστατος. ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΜΙΚΡΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΡΓΑΣΘΗΚΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙΤΕ ΚΑΙ Η ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΑ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΚΑΙ ΕΙΣΦΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΘΗΘΕΙΑ μετά τιμής Στη διάθεσης για περαιτέρω ΚΩΣΤΑΣ