• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Μαγκλάρας' | 24 Φεβρουαρίου 2010, 13:26

    Πολύ ωραία. Προς τι όλος ο ντόρος, λοιπόν? Πάλι την γλιτώνουν τα συντεχνιακά συμφέροντα και τα καρτέλ. Ο νόμος ΔΕΝ εφαρμόζεται: ...β) στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, ... συμβουλές επενδύσεων,... δ) στις υπηρεσίες στον τομέα των μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων των λιμενικών υπηρεσιών ... των αγοραίων οχημάτων (ταξί)... ιβ) στις υπηρεσίες των συμβολαιογράφων και των δικαστικών επιμελητών... Ας αφήσουμε όλες τις υπόλοιπες εξαιρέσεις.... (με τα καρτέλ των τυχερών παιγνίων κλπ). Πάλι δεν ακουμπαμε την κάστα των εισοδηματιών-εχόντων άδεια Δ.Χ. ή ταξί, που έχουν να πιάσουν τιμόνι εδώ και 10-20 χρόνια, αλλά βγάζουν ένα σημαντικό μισθό, χάρη σε μία άδεια που έχουν πάρει με ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ και τη νοικιάζουν. Μήπως κάποιοι στο υπουργείο μεταφορών (το πιο διευθαρμένο μετά τις πολεοδομίες), μπορούν να μας πουν πως κάποιος γίνεται χειριστής Μ.Ε.? Μήπως με την παρούσα νομοθεσία η άδεια χειριστή Μ.Ε. είναι κληρονομική? Οι συμβολαιογράφοι γιατί να εξαιρεθούν? Υπηρεσία δεν είναι και η σύναψη και κατάθεση συμβολαίου στο υποθηκοφυλάκειο? Δηλαδή η συμβουλή περί χρηματοοικονομικών δεν είναι υπηρεσία? Τι έχει που τη διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες? ΠΑΛΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΔΙΣ.