• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ Ρ.' | 2 Ιουνίου 2015, 12:09

    Ουσιαστικά το όριο των 50 χλμ. (> κατά 10 χλμ του παλιού ορίου για το σύνολο των υπηρεσιών), καταργεί την ημερήσια εκτός έδρας αποζημίωση. Ειδικά σε μεγάλα αστικά συγκροτήματα όταν πρέπει να κινηθείς στα όρια του νομού και να διέλθεις απ΄ τον αστικό ιστό έχεις και αυξημένο κόστος (περίπτωση ΙΧ, διότι δεν έχουν όλες οι υπηρεσίες υπηρεσιακά και οδηγούς) και χρόνο και δεν αναγνωρίζεται στην πράξη αυτό. Σε υπηρεσίες που έχουν την ευθύνη περισσοτέρων νομών δίνεται ουσιαστικά κίνητρο για ελέγχους λ.χ. σε όλους τους άλλους νομούς εκτός απ΄ το δικό σου. -Το γεγονός ότι έδρα θεωρείται κατά περίπτωση η έδρα της υπηρεσίας ή το σπίτι ότι είναι πλησιέστερα, έχει μία λογική να προσπαθεί το δημόσιο να μη σε πληρώσει, «παίζοντας» κατά περίπτωση κρυφτό. Και όταν έχεις κλιμάκιο τι θα γίνεται , για το έναν υπάλληλο της ίδιας υπηρεσίας η έδρα θα είναι το σπίτι και για τον άλλο το γραφείο? -Η κατάργηση της χιλιομετρικής αποζημίωσης σε περίπτωση χρήσης ιδίου μέσου και η αποζημίωση με βάση τη φθηνότερη συγκοινωνία εφόσον χρησιμοποιηθεί ΙΧ, λειτουργεί μόνο στην λογική της μείωσης κόστους για το δημόσιο. Όμως αν δεν υπάρχει άλλο μέσο (λχ υπηρεσιακό ή η συγκοινωνία είναι δύσκολη) το κόστος χρήσης του ΙΧ (καύσιμο και φθορά οχήματος) υπερβαίνει κατά πολύ το ελάχιστο αντίτιμο του φθηνότερου εισιτηρίου, γεγονός προβληματικό σε υπηρεσίες, που δε διαθέτουν υπηρεσιακά και οι μετακινήσεις προσωπικού αποτελούν βασικό συστατικό στοιχείο της λειτουργίας τους. - Η φιλοσοφία της νέας προσέγγισης των μετακινήσεων, αντιλαμβάνομαι ότι υπακούσει στην ανάγκη για μείωση εξόδων του δημοσίου, μετακυλύει όμως κόστος στους ίδιους τους υπαλλήλους, που καλούνται να το επωμισθούν για να λειτουργήσει η υπηρεσία, όταν παράλληλα έχουν μειωθεί κατά περίπου 40% οι αποδοχές τους, λαμβάνουν με εξαιρετική καθυστέρηση τα οιαδήποτε οδοιπορικά, ενώ ταυτόχρονα, στα πλαίσια της διοίκησης με στόχους, θα πρέπει να εντατικοποιήσουν τους εργασιακούς ρυθμούς τους για να τους επιτύχουν. Αν θέλουμε να εφαρμόζουμε αρχές management ok, αλλά να το κάνουμε σωστά, δηλαδή στόχοι απ τη μία, αλλά και τα μέσα να τους πετύχεις και οικονομική επιβράβευση όταν επιτυγχάνονται, αλλιώς ας τα αφήσουμε αυτά τα πράγματα δεν είναι για μας.