• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΕΠΑ-microSTARS με την υποστήριξη του Microfinance Centre' | 22 Ιανουαρίου 2019, 15:14

    Θα πρέπει να διασφαλιστεί πριν την ψήφιση του παρόντος νομοσχεδίου (κατά την διαδικασία ακρόασης στις αρμόδιες επιτροπές στην Βουλή), η ετοιμότητα και δυνατότητα της ΤτΕ να εκδώσει την περιγραφόμενη απόφαση της παραγράφου 3 του παρόντος άρθρου, αμέσως μετά την ψήφισή του. Δεν πρέπει να επαναληφθεί η εμπειρία του 4354/16-12-2015 για τους φορείς διαχείρισης μη εξυπηρετούμενων δανείων), όπου για την έκδοση των αντίστοιχων ερμηνευτικών εγκυκλίων απαιτήθηκαν περίπου 2 χρόνια. Επίσης θα πρέπει να προστεθεί παράγραφος «ιη) αντίγραφο της αίτησης προσχώρησης στον Ευρωπαϊκό κώδικας καλής πρακτικής για τη χορήγηση μικροχρηματοδοτήσεων, του προβλεπόμενου εργαλείου αυτοαξιολόγησης ή την τελική πιστοποίηση, εάν αυτή έχει ήδη συντελεστεί.» Ακόμα τα ανωτέρω περιγραφόμενα στοιχεία, αποτελούν αποσπάσματα από τον Κώδικα Καλών Πρακτικών, κάτι που είναι ορθό και ιδιαίτερα καινοτόμο για νομοθέτημα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Θα πρέπει όμως να ακολουθεί και την λογική του Κώδικα, όπου για νεοσύστατα ιδρύματα, δεν είναι υποχρεωτική η κάλυψη όλων των προνοιών του κώδικα, αλλά των υποχρεωτικών και κατά ένα 80% των υπολοίπων. Παράδειγμα στην επιλογή ιε) σχετικά με την περιγραφή των διαχειριστικών συστημάτων πληροφορικής, σε μια περίοδο που η τεχνολογία αλλάξει κάθε μέρα, θα πρέπει είτε να μην υπάρχουν αυτές οι πρόνοιες είτε να υπάρχει ευελιξία στην διαχείρισή τους. Εκτιμούμε ότι το παρόν άρθρο θα πρέπει να σταματάει μέχρι το θ) εδάφιο, και τα υπόλοιπα να ελέγχονται και να αξιολογούνται κατά την πιστοποίηση του Κώδικα και από τους επενδυτές που επιθυμούν να χρηματοδοτήσουν αυτά τα ιδρύματα, περιορίζοντας το διοικητικό βάρος ελέγχου και εποπτείας.