• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνης' | 14 Νοεμβρίου 2019, 22:07

    Η φορολόγηση της παροχής εταιρικών αυτοκινήτων πρέπει να γίνεται κλιμακωτά και όχι στη συνολική αγοραία αξία του αυτοκινήτου, δημιουργούνται μεγάλες αδικίες για πολύ μικρή διαφορά στην αξία του. Για αυτό το λόγο όσοι είναι υποχρεωμένοι να έχουν εταιρικό αυτοκίνητο "συνοστίζονται" στα πάνω όρια των χαμηλών βαθμίδων (11.999€ κ 16.999€) με αποτέλεσμα να έχουν όλοι τα ίδια αυτοκίνητα. Κάτι που μας μεταφέρει σε άλλες εποχές και καθεστώτα... Για τα οποία ψηφίσαμε για να αφήσουμε στο παρελθόν! Η κλιμακωτή φορολόγηση θα αυξήσει επίσης τα έσοδα του κράτους γιατί θα σταματήσει αυτός ο "συνοστίσμος" και οι φορολογούμενοι πιθανότατα να δεχθούν να πληρώσουν λίγο παραπάνω για κάτι διαφορετικό (σε σχέση με το διπλασιασμό του ποσοστού που υπάρχει τώρα 4%,7%, 14%). Ρεαλισμός και δίκαιη κατανομή των φόρων χρειάζεται! Η δυσκολία πλήρης κατάργησης ή εξαίρεσης κάποιων επαγγελμάτων είναι κατανοητή... Ο μη εξορθολογισμός όμως είναι αδικαιολόγητος!