• Σχόλιο του χρήστη 'Kapas' | 7 Δεκεμβρίου 2023, 20:22

    Η παρ.2 του αρ.45 θα πρέπει να τροποποιηθεί και να συμπεριλάβει και περιπτώσεις επενδυτικών σχεδίων για τα οποία έχει υποβληθεί αίτημα παράτασης για το οποίο έχει γνωμοδοτήσει θετικά η γνωμοδοτική επιτροπή και δεν έχει εκδοθεί σχετική απόφαση ή το οποίο δεν έχει εξετασθεί για λόγους ανωτέρας βίας. Σε αντίθετη περίπτωση θα συνεπάγεται δυσμενή διακριτική μεταχείριση εις βάρος επενδυτικών σχεδίων των ανωτέρω περιπτώσεων σε σχέση με επενδυτικά σχέδια για τα οποία γνωμοδότησε η Επιτροπή και εκδόθηκε απόφαση. Περαιτέρω θα πρέπει για τις περιπτώσεις της παρ. 2 αφού συμπεριληφθούν και οι προαναφερθείσες περιπτώσεις που λείπουν από το υπάρχον λεκτικό να μην ισχύουν οι διατάξεις της παρ.3 του ίδιου άρθρου. Δηλ θα πρέπει να αποσυνδεθεί η προϋπόθεση ολοκλήρωσης του 50% μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία όταν μιλάμε για επενδυτικά σχέδια που έχουν λάβει έγκριση παράτασης ολοκλήρωσης για λόγους ανωτέρας βίας, καθώς δεν υπάρχει λογική συσχέτιση της επιβολής κύρωσης για τη μη εκπλήρωση του 50% σε έναν φορέα που ακριβώς για λόγους ανωτέρας βίας του ενέκρινε η Γνωμοδοτική Επιτροπή την παράταση. Δηλ από τη μία αποδεχόμαστε ότι συνέντρεχαν λόγοι ανωτέρας βίας και από την άλλη λόγω μη υλοποίησης του 50% επιβάλλεται κύρωση.