21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.

Συμφωνείτε με την εφαρμογή αυτού του μέτρου; Αν ναι ποια συνοδευτικά μέτρα κρίνετε αναγκαία για την απρόσκοπτη εφαρμογή του;

  • 3 Ιανουαρίου 2010, 13:57 | Σ.Ν.Α.

    Θεωρώ πολύ σωστή την αποκλειστικά ηλεκτρονική αποστολή της δήλωσης. Είναι όμως απαραίτητο να υπάρχει δυνατότητα να γράφουμε σημειώσεις – διευκρινήσεις καθώς και να προσθέτουμε πίνακες εαν έχουμε να δηλώσουμε π.χ. 5 αυτικίνητα ή 4 ακίνητα

  • 3 Ιανουαρίου 2010, 12:13 | xa

    Για όλες τις επιχειρήσεις (ΕΠΕ, ΟΕ, ΕΕ, ΑΕ)υποχρεωτικά μέσω internet το σύνολο των δηλώσεων και όχι μόνο η εισοδήματος. Για τα φυσικά πρόσωπα εναλλακτικές τεχνολογίες όπως Internet, Phone Tax declaration (σαν το phone banking)αλλά και ΚΕΠ με ραντεβού.

  • 3 Ιανουαρίου 2010, 11:16 | ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΟΙ ΣΚΕΨΗ , ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝ ΔΟΘΟΥΝΕ ΚΗΝΗΤΡΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

  • 3 Ιανουαρίου 2010, 09:38 | νίκος

    Ναι να είναι υποχρεωτικό για όλους, κατ΄αρχήν. Τουλάχιστον να είναι υποχρεωτικό για κάθε μορφή άσκησης επιτηδεύματος.
    Ευχαριστώ

  • 2 Ιανουαρίου 2010, 22:15 | anliatsos

    Η απλοποίηση της φορολογικής δήλωσης θα πρέπει να αποτελέσει την πρώτη προτεραιότητα του υπουργείου.
    Εάν θεσμοθετηθεί η αποκλειστική υποβολή μέσω internet, τότε θα πρέπει να προβλεφθούν και απλές διαδικασίες για υποβολή διορθωτικών και συμπληρωματικών δηλώσεων επίσης μέσω internet.
    Επίσης θα πρέπει να προβλεφθεί και διαδικασία για εκπρόθεσμη υποβολή δήλωσης επίσης μέσω internet και καταλογισμό προσαυξήσεων φόρου αυτόματα με το εκκαθαριστικό.
    Όλα θα πρέπει να συνδυαστούν με καλύτερη διασύνδεση του υπουργείου με τις τράπεζες ώστε να μπορεί ο καθένας να καταβάλλει οφειλές μέσω τραπεζικών εντολών και λογαριασμών.
    Επίσης μέσω διαδικτύου και ηλεκτρονικά θα πρέπει να μπορεί ο καθένας να έχει πρόσβαση στα φορολογικά δεδομένα που τον αφορούν (πληρωμές, δηλωθέντα στοιχεία όπως διεύθυνση κλπ).
    Σε περιπτώσεις λαθών ή αμφισβητήσεων θα πρέπει να αλλάξει τελείως η αντιμετώπιση του πολίτη από την εφορία και να λειτουργήσει η τελευταία ως συμβουλευτικός μηχανισμός και αρωγός του πολίτη στην εκπλήρωση των υποχρεώσεών του και όχι ως ο «δήμιος και τιμωρός του κράτους».
    Πάντα θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα της συνδρομής της εφορίας στην ορθή συμπλήρωση και υποβολή της δήλωσης για τους πολίτες που δεν έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν ηλεκτρονική δήλωση.
    Επίσης καιρός είναι πλέον να μπορεί πιο εύκολα ο καθένας να τακτοποιεί τις εκκρεμότητές του σε οποιαδήποτε ΔΟΥ και όχι μόνο στην αρμόδια (συμπεριλαμβανομένων όλων των δηλώσεων και πληρωμών, των δηλώσεων μητρώου κλπ.).
    Ως προς τα λειτουργικά συστήματα του υπουργείου οικονομικών (TAXIS), εδώ υπάρχει τεράστια ανάγκη για απλοποίηση, εξορθολογισμό και αναβάθμιση.

  • 1 Ιανουαρίου 2010, 20:46 | Απόστολος Μπάλλας

    Καλώς ή κακώς, η συντριπτική πλειοψηφία των φορολογούμενων δεν ξέρει ηλεκτρονικούς υπολογιστές ενώ ένα μεγάλο ποσοτό των νοκονυριών (80%;) δεν έχει ταχεία σύνδεση με το Internet ώστε να μπορεί να υποβάλλει τη δήλωση ηλεκτρονικά. Αυτό θα εξαναγκάσει τους πολίτες να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες λογιστών-φοροτεχνικών. Άρα, το κόστος επεξεργασίας της δήλωσης θα φύγει από το κράτος και θα πάει στον φορολογούμενο. Συνοψίζοντας, ΟΧΙ

  • 1 Ιανουαρίου 2010, 20:45 | ΦΑΝΗΣ Τ.

    ΚΑΤ’ΑΡΧΑΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ,ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ, ΜΙΑ ΗΔΗ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ,ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΥΝΑΤΗ.ΤΑ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΑΥΤΟ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΥΨΗ?
    ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤ.ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ?ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΙΣ ΔΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ,ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΟΥΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΡΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕΞΟΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΜΕΣΩΝ ΟΠΩΣ ΟΙ Η\Υ ΚΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ,ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 16:05 | Σγουρόγλου Γεώργιος Σχολείου 9 Αγία Παρασκευή

    Πολύ , βέβαια, προοδευτικό και σύγχρονο μέτρο η υποβολή των δηλώσεων ηλεκτρονικά, ΄Ομως, θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι η πολύ μεγάλη πλειονότητα των φορολογουμένων δεν γνωρίζουμε την χρήση υπολογιστή. ΄Ετσι θα αναγκαστούμε, εκόντες άκοντες, να αποανθούμε και να πλουτίζουμε τους φοροτεχνικούς που τα 100 για μια απλή δήλωση που παίρνουν τώρα θα τα κάνουν 200 και 300 και θα αποτελέσει πολύ μεγάλη επιβάρυνση, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν χορηγούν και απόδειξη.
    Η ζρησιμοποίηση, εξάλλου, των ΚΕΠ πέραν του ότι θα υπάρχει πολύ μεγάλος συνωστισμός πρέπει να ληφθεί υπόψη σιοβαρά και το ότι οι κοπελλίτσες που υπηρετούν δεν γνωρίζουν απολύτως τίποτε από φορολογικές δηλώσεις. Πολλώ μάλλον από ελληνικές φορολογικές δηλώσεις με τα ακαταλαβίστικά τους και τις δήθεν επεξηγήσεις των σχεδόν άχρηστων ενημερωτικών δήθεν βιβλιαρίων που τις συνοδεύουν. Τώρα δε, απ’ ότι αντιλαμβάνομαι θα γίνουν ακόμη πιο περίπλοκες.
    Κατ’ αρχήν ένα ερώτημα Γιατί οι διάφοροι κωδικοί αριθμοί των διαφόρων στοιχείων να μην έχουν μια συνεχή αρίθμιση ώστε να μην είμαστε υποχρεωμένοι να ψάχνουμε που θα τουες βρούμε. Εάν είχαμε, για διευκόλυνση των «υποζυγίων», συνεχή αρίθμηση των διαφόρων προς συμπλήρωση κενών, δεν θα έπρεπε η δήλωση να αρχίζει από τον κωδικό327, 328 να ακολουθεί 0 κωδικός 015 να έπεται ο 617 μετά ο 01 κλπ. Ανξ το Υπουργείο θέλει να μας διευκολύνει πραγματικά θα πρέπει οι κωδικοί να είναι σε συνεχή αρίθμηση. Και μη μου πει κανείς ότι αυτό το αλαλλούμ που υπάρχει είναι λόγω του «υστήματος» διότι τα συστήματα αλλάζουν και θα πρέπει τα συστήματα να γίνονται προεχόντως για να διευκολύνουν αυτούς που είναι υποχρεωμένοι να απαντούν. Συνεπώς πρώτο μέτρο η συνεχής αρίθμηση των κωδικών για διευκόλυνση των φορολογουμένων. Δε΄λυτερο η επανεξέταση και επανασύνταξη του βιβλιαρίου των οδηγιών. Στη δήλωση π.χ. υπάρχεισημείωση ότι τα στοιχεία της κατοικίας κλπ συμπληρώνονται μόνον εάν είναι άνω των 150 τ.μ. κλπ. ΄Ομως πως αν θελήσει να πουλήσει κλπ την κάτω των 150 τ.μ. κατοικία, πως θα πάρει τα σχετικά πιστοποιητικά που απαιτούνται από τη Δ.Ο.Υ. αυτό δεν έχει μελετηθεί. Στο εισόδημα Α΄[ηγής δεν γράφονται πλέον τα παλιά σπίτια που δεν αποφέρουν εισόδημα. Πως θα πάρει γι’ αυτά πιστοποιητικό; Για να μειωθεί το κόστος σχεδιάστε ένα νέο έντυπο, έστω κι αν αυτό είναι στο στυλ μικρού βιβλιαρίου όπου, όμως καθαρά κι ευθέως θα μνημονεύονται τα αιτούμενα στοιχεία και θα είναι κατανοητά από τον μέσο έλληνα που έχει τελειώσει το λύκειο, ώσε να μη χρειάζεται η συνδρομή φοροτεχνικού χωρίς απόδειξη. Οπως λέγεται, ο Τσώρτσιλ ανέθετε την σ΄΄υνταξη των σχετικών δηλώσεων στον πιο έξυπνο υπάλληλό του Υπ. Οικονομικών. Αλλά δεν το ενέκρινε παρά μόνον εάν κατάφερνε να συμπληρώσει το έντυπο ο αγράμματος κλητήρας του Υπουργείου του. Αν δεν τα κατάφερνε τον καλούσε να του πει που έβρισκε δυσκολίες τις οποίες κι έλεγε στον έξυπνο υπάλληλο για να διορθώσει. Επι τέλους και μόνον εάν καταφέρετε να απλοποιήσετε το έντυπο της φορολογικής δήλωσης ώστε να μπορεί εύκολα να την συμπληρώνει ο μέσος έλληνας θα προσφέρετε μεγάλη υπηρεσία στους πολίτες. Ακόμη το έντυπο Ε3 για τους μικρομεσαίους διευκριέίστε πως θα υπολογίσει την απογραφή τι θα προσθέσει για ναβρει το κόστοςε ποληθέντων κλπ και μη τους αναγκάζςεται να τρέχουν σε λογιστές που τους γδέρνουν και χωρίς απόδειξη. Συνεπώς όχι στην υποχρεωτική ηλεκτρονική υποβολή ούτε μέσω ΚΕΠ αλλά σαφές και κατανοητό έντυπο δηλώσεως με χρήσιμες απλές και κατανοητές οδηγίες

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 15:53 | Παπαπάνος Στυλιανός

    ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΩ INTERNET ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 13:05 | George Apostolopoulos

    Απολύτως σωστό και αναγκαίο μέτρο.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 10:27 | ΓΙΩΡΓΟΣ Λ

    Η υποβολή των δηλώσεων μπορεί να γίνεται μέσα στις ΔΟΥ από τους υπαλλήλους, οι οποίοι με τη συνεργασία των φορολογουμένων θα συμπληρώνουν τα στοιχεία σε ηλεκτρονική φόρμα.
    Η συμπλήρωση των δηλώσεων θα γίνεται μετά από τηλεφωνικό ραντεβού με τον φορολογούμενο, ο οποίος θα προσέρχεται στη ΔΟΥ έχοντας μαζί του όλα τα παραστατικά και έτσι θα γίνεται ο πρώτος έλεγχος.
    Μετά τη συμπλήρωση θα γίνεται η επαλήθευση των δεδομένων από τον φορολογούμενο, ο οποίος στην εκτυπωμένη φόρμα θα υπογράφει και υπεύθυνη δήλωση ότι δεν έχει αποκρύψει κάποιο εισόδημα ή τεκμαρτή δαπάνη.
    Στη συνέχεια θα γίνεται η οριστικοποίηση (υποβολή) της δήλωσης και ταυτόχρονα η εκτύπωση του εκκαθαριστικού σημειώματος με τις αποδείξεις ολικής ή μερικής καταβολής του φόρου εισοδήματος.
    Αυτή η διαδικασία θα συμβάλλει στην ταχύτερη διεκπεραίωση της είσπραξης των φόρων.
    Εκτός από τις ΔΟΥ η διαδικασία αυτή μπορεί να γίνεται και μέσα από τα φοροτεχνικά γραφεία, τα οποία όμως θα είναι υπεύθυνα από το Νόμο για την τήρηση των παραστατικών και την ορθή συμπλήρωση των δηλώσεων.
    Οι υπάλληλοι του μηχανογραφικού κέντρου μπορούν να διασκορπιστούν στις ΔΟΥ και να προσφέρουν εκεί τις υπηρεσίες τους κατά την περίοδο υποβολής δηλώσεων, ενώ για το υπόλοιπο διάστημα θα απασχολούνται με τις διασταυρώσεις στοιχείων.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 09:42 | ΜΠΑΜΠΗΣ

    Για την επιτυχή εφαρμογή μιας νέας διαδικασίας, είναι αναγκαίο πάντα η εκ των προτέρων κατανόηση όλων των αναγκαίων συνθηκών που θα πρέπει να έχουν ήδη ικανοποιηθεί ή να ικανά να τρέξουν παράλληλα.

    Επιπλέον θα πρέπει η εφαρμογή μιας διαδικασίας: α) να ελαχιστοποιεί υπάρχοντα προβλήματα, β) να μην τα μετακυλύει και γ) τα όποια νέα θέματα ανακύπτουν να είναι ευκολότερα αντιμετωπίσιμα από τα αρχικά.

    Συνεπώς δε μπορώ να αναληφθώ γιατί το κόστος διαχείρισης των φορολογικών δηλώσεων θα πρέπει να το επωμισθούν οι πολίτες καθώς δεν:
    • Είναι το internet δωρεάν
    • Δύνονται οι Η/Υ τζάμπα
    • Διδάσκεται η χρήση Η/Υ σε όλα τα σχολεία
    • Οι λογιστές παρέχουν τις υπηρεσίες τους δωρεάν
    • Έχετε υπολογίσει πόσο θα κοστίζει η διόρθωση εκ τον υστέρων ενός λάθους στη δήλωση
    • Έχουν τα ΚΕΠ εξειδικευμένο προσωπικό, για το συγκεκριμένο θέμα

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι το κόστος ανά ώρα των υπάλληλων στα ΚΕΠ είναι μικρότερο από τους εργαζόμενους στο υπουργείο οικονομικών.

    Όμως πως θα αντιδράσετε όταν και οι υπάλληλοι στα ΚΕΠ θα ζητήσουν τα επιδόματα που έχουν οι συνάδελφοι τους στο υπουργείο οικονομικών; Η πιστεύεται ότι δεν θα το κάνουν;

    Ευχαριστώ,

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 21:00 | Κωνσταντινοπουλος αθανασιος

    Σχετικα με τη συλλογη αποδειξεων.
    Παρακαλω να εξεταστει αν ειναι δυνατη η καταγραφη ηλεκτρονικα των στοιχείων τοσο του αγοραστη (ΑΦΜ) αλλα και του εκδιδοντος την αποδειξη
    (ΑΦΜ,ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ,ΠΟΣΟ,ΔΟΥ )σε καποιο διαδικτιακο τοπο.
    1) Η καταγραφη για εκεινους που υποβαλλουν φορολογικη δηλωση ηλεκτρονικα να γινεται οποιαδηποτε χρονικη στιγμη(ακομα και την ιδια ημερα), προφανως με τη βοηθεια του κωδικου προσβασης .
    2) Για οσους δεν εχουν την δυνατοτητα(προσβαση στο ιντερτετ) να εξεταστει η δυνατοτητα να απευθυνονται σε ΚΕΠ,Σχολεια( μια ιδεα ειναι οι μαθητες την ωρα του μαθηματος της πληροφορικης ή καποια αλλη ωρα εκτος μαθηματος να καταχωρουν τις αποδειξεις των γονιων τους , ή και καποιων αλλων που θα εχουν καταθεσει τις αποδειξεις στο σχολειο ) ,εφορειες,κ.λ.π.

  • Έπισημαίνεται ότι το σχόλιο δεν υποβάλλεται υπό την επαγγελματική ιδιότητα μου και εκφράζει αποκλειστικά προσωπικές απόψεις.

    – Ναί συμφωνώ.

    1) Είναι σημαντικό ζήτημα η ταυτοποίηση της συνεργασίας του φορολογούμενου με τον λογιστή. Οτι δηλαδή ο τελευταίος είναι αφ’ένός μεν εξουσιοδοτημένος από τον φορολογούμενο, αφ’ ετέρου ότι τα στοιχεία που υποβάλλονται τελούν υπό την έγκριση του τελευταίου. To θέμα σχετίζεται (και) με την ατελή μηχανογράφηση των φυσικών προσώπων στο ελληνικό δημόσιο – αλλά καλύτερα να μην ανοίξουμε αυτό το θέμα.

    2) Είναι σημαντικό να παρέχεται μέσω internet το κατάλληλο λογισμικό για την κατάρτιση δηλώσεων αλλά ακόμα σημαντικότερο (ομιλώ μετά γνώσεως) να έχουν αποσαφηνιστεί οι γραμμογραφήσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αρχείων που θα δέχεται το Υπουργείο: H ελληνική παραγωγή λογισμικού (θα μπορούσε να αποτελεί εθνική βιομηχανία – άλλο ένα πονεμένο ζήτημα) έχει αφάνταστα ταλαιπωρηθεί από την προχειρότητα που επικρατεί σχετικά μ’ αυτό το θέμα. Και βεβαίως, ακριβώς αυτή η ελληνική παραγωγή λογισμικού είναι η μόνη που μπορεί να μεταφέρει την κουλτούρα που απαιτείται για να επιτύχει το εγχείρημα. Τόσο σε ιδιώτες όσο και – πολύ περισσότερο – σε επιχειρήσεις.

    Επιφυλάσσομαι για τη συνέχεια.

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 21:03 | Λαμπρινή

    κ. Υπουργέ

    Με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο προτείνεται την ηλεκτρονική υποβολή των φορολογικών δηλώσεων, θα πρέπει όμως να λάβεται υπόψιν σας τα κάτωθι:
    – Σε κάποιες περιοχές (άγονες γραμμές)δεν υπάρχουν διαθέσιμες γραμμές για σύνδεση με το internet.
    – Επίσης, δεν υπάρχουν ΚΕΠ.
    – Επιπλέον, στις αγροτικές περιοχές, εκτός των συνταξιούχων και άλλες ομάδες φορολογουμένων δεν έχουν ή δεν γνωρίζουν να χρησιμοποιούν PC.
    Παρότι η ίδια εδώ και αρκετά χρόνια κάνω χρήση της δυνατότητας της ηλεκτρονικής υποβολής της δήλωσής μου, στο νησί αντιμετώπισα πρόβλημα μια και η αίτησή μου για internet δεν έχει ικανοποιηθεί ακόμη, όπως και πολλών άλλων. Πιστεύω λοιπόν, ότι εάν υιοθετήσεται το μέτρο της ηλεκτρονικής υποβολής από όλους, θα υποχρεώσεται ακόμα περισσότερους φορολογούμενους να πληρώσουν τα φοροτεχικά γραφεία, την ώρα που θα έπρεπε να απλοποιηθεί η φορολογική δήλωση.

    Καλή χρονιά

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 19:01 | ΓΙΩΡΓΟΣ Ε. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗΣ

    Συμφωνώ απολύτως,αρκεί η ύλη που θα συγκεντρώνεται στο Κέντρο Μηχανογράφησης του Υπουργείου Οικονομικών να αξιοποιείται στη συνέχεια.

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 19:18 | ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ

    ΚΑΛΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΟΜΩΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙ ΣΤΟ INTERNET ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΓΙΆΥΤΟΥΣ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ?ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΤΕΙ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ?ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ?(ΠΧ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ).

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 12:49 | ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΠ. ΜΑΡΤΣΕΚΗΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ Α

    1. Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΘΑ
    ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ Η/Υ
    2. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΥΠΟΧΡΩΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΙΣ
    ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.
    3. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ
    ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΜΟΙΒΕΣ ΣΕ ΛΟΓΙ-
    ΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ.
    4. ΤΑ ΚΕΠ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΝΤΟΝΑ
    ΕΠΟΧΙΑΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    Η ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΡΕΧΟΥΣΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
    5. Η ΤΑΧΥΡΟΜΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΜΕΤΡΟ
    6. ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ
    ΣΤΙΣ ΔΟΥ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥΝ ΤΙΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ Η ΔΕΝ
    ΤΙΣ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ.
    7. ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΟΥΝ ΟΙ ΟΥΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΟΥ ΙΣΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΗΚΥΝΘΕΙ
    Ο ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ, ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ
    ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 11:52 | ΓΚΟΥΖΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ , ΑΛΛΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΛΕΝΧΟΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ , ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΥΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΚΠΤΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 11:04 | Απόστολος Στρατής

    Οι σημερινές τεχνολογίες δίνουν την δυνατότητα με εύκολο και ανέξοδο τρόπο, οι φορολογικές δηλώσεις να υποβάλλονται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο, από όλες τις κατηγορίες των πολιτών, χωρίς την προσκόμιση των δηλώσεων.
    Πέραν αυτού όμως, μπορείτε να εκμεταλευτείται την συμμετοχή του φορολογούμενου στην διαδικασία υποβολής όχι μόνο των δηλώσεων φόρου εισοδήματος, αλλά και στην ηλεκτρονική υποβολή των αποδείξεων του (ΑΦΜ, ΠΟΣΟΝ, ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ), ώστε να εκπίπτει από το εισόδημά του και το ΚΕΠΥΟ, να κάνει διασταύρωση στοιχείων για έλεγχο ΦΠΑ κλπ.
    Αυτό θα μειώσει την γραφειοκρατία των εφοριών όσον αφορά τις δηλώσεις φόρου εισοδήματος αλλά και τα συναφή αντικείμενα.

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 10:07 | Δρ Βαγγέλης Α. Μπούρμπος

    Η πρόταση μου αφορά όλες τις προτάσεις της κατηγορίας αυτής.Επιτέλους να μπεί το μαχαίρι βαθιά και να αφαιρέσει το οίδημα της σημόσιας σπατάλης και να κόωει τα κεφάλια της λερναίας ύδρας της άρρωστης ελληνικής γραφειοκρατίας.Εδώ και τώρα πρέπει να εξτγειανθεί η δημόσια μηχανή.

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 10:00 | Aris Ioannidis

    Αξιότιμε κ. Υπουργέ

    Η ηλεκτρονική υποβολή και η απλοποίηση είναι καλό θεωρητικά, αλλά μάλλον δεν αναμένεται να δουλέψει τόσο εύκολα στην πράξη. Π.χ. ένας φορολογούμενος που παίρνει 3 αποδείξεις την ημέρα και συγκεντρώνει 1000 αποδείξεις το έτος πως θα τις κάνει ηλεκτρονικές για να τις αποστείλει? Scan?, θα τα περνάει σε .xls και τα στέλνει?

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 00:04 | Σαραντόπουλος Φώτης

    ΝΑΙ
    Αλλά έχω μία απορία: Θα φτιάξουμε και ΚΕΠ σε κάθε χωριό?

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 23:26 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΤΣΟΥΜΑΧΙΔΗΣ

    Ναι, να καθιερωθεί η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο.
    Όσοι δεν έχουν τα μέσα ή δε γνωρίζουν να τα χειρίζονται, υπάρχουν και τα ΚΕΠ.
    Ο τρόπος να μελετηθεί καλά και να είναι απλός.
    Συγκεκριμένα, να υπάρχει σε ειδικό saite του Υπουργείου Οικονομικών η σελίδα κάθε φορολογουμένου και όχι μία κενή δήλωση κοινή για όλους.
    Έτσι ο καθένας με τον κωδικό πρόσβασης που θα του δωθεί θα μπορεί να κατεβάζει τη δήλωσή του.
    Στη δήλωση του καθενός να προεγγράφονται εκτός των στοιχείων ταυτότητας όλα εκείνα που είναι υποχρεωτικά γνωστά στο Υπουργείο (αυτοκίνητα, σκάφη, ακίνητα κ.ά.). Ειδικά για τους μισθωτούς και συνταξιούχους να προσυμπληρώνονται επιπλέον το εισόδημα κατά πηγή και ο παρακρατηθής φόρος σύμφωνα με τις σχετικές βεβαιώσεις αποδοχών που πρέπει συγχρόνως να στέλνονται και στο ΚΕΠΥΟ.
    Προσοχή, να μην υπάρχει δυνατότητα αλλαγής των προσυμπληρωμένων στοιχείων από τον φορολογούμενο. Αν συντρέχει λόγος αλλαγής να πηγαίνει στην Εφορία με τα αποδεικτικά του στοιχεία.
    Μαζί με τη δήλωση να κατεβαίνει και μία κατάσταση όπου θα καταγράφονται όλες οι αποδείξεις εξόδων.
    Η κατάσταση να έχει τις στήλες: : Α/Α – ΗΜΕΡ/ΝΙΑ – ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ – Α.Φ.Μ. – ΠΟΣΟ.
    Στην κατάσταση αυτή να μπορεί ο κάθε φορολογούμενος να καταχωρίζει συνεχώς τις αποδείξεις που θα παίρνει κάθε φορά και όχι όλες μαζί μια φορά στο τέλος του χρόνου.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 22:05 | Αλέξης Μπουλασίκης

    Οι δηλώσεις να υποβάλλονται ηλεκτρονικά όμως:
    1. Σε ένα έντυπο που να γραφεί/ελεγχθεί από φορολογούμενο και όχι εφοριακό ή λογιστή, το οποίο θα έχει κατανοητές επεξηγήσεις για να μην χρειάζονται εγχειρίδια.
    2. Να καταργηθεί, αν είναι δυνατόν, όλη η υφιστάμενη νομοθεσία και να ξαναγραφεί συμπυκνωμένη στις ελάχιστες δυνατές σελίδες, ΌΧΙ ΠΙΑ ΓΙΑ ΕΠΑΙΟΝΤΕΣ και το σπουδαιότερο ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΆΞΕΙ ΓΙΑ 10 χρόνια, για να μην χρειάζεται κάθε χρόνο να ξαναμελετήσει κανένας την νομοθεσία. (Να αλλάζουν ίσως οι συντελεστές και μόνον). ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΑ ΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ. ΛΥΠΗΘΗΤΕ ΜΑΣ!
    3. Εάν ο φορολογούμενος κάνει κάποιο λάθος να μην επικρέμαται τεράστια ποινή πάνω από το κεφάλι του αλλά να πληρώνει τυχόν ποσά που ίσως θεωρηθεί ότι πήγε να γλυτώσει με λογικό επιτόκιο. Το δε δημόσιο να ΕΠΙΣΤΡΈΦΕΙ ποσά αχρεωστήτως καταβληθέντα και όχι μετά εβδομάδες ελέγχων.
    4. Ο φορολογούμενος να θεωρείται ειλικρινής και όχι κλέφτης εξ ορισμού.
    5. Η όλη γραφειοκρατία να απλοποιηθεί πλήρως και η τήρηση στοιχείων στην δουλειά του καθενός να μπορεί να γίνει με την ελάχιστη δυνατή εργασία και να τηρούνται τα απολύτως απαραίτητα. Πρέπει να πάψει ο ειλικρινής φορολογούμενος να ανησυχεί για τυχόντα φορολογικό έλεγχο.

    Τα παραπάνω είναι απαραίτητα προκειμένου να ενθαρρυνθούν οι πολίτες να δηλώνουν ηλεκτρονικά ώστε να μειωθεί το κόστος για τους πολίτες (λογιστές) αλλά και για το Δημόσιο (δακτυλογράφηση έλεγχος και διασταύρωση δηλώσεων).

  • Συμφωνώ με την αποκλειστικά ηλεκτρονική υποβολή δηλώσεων. Όμως τον φόρτο εξυπηρέτησης των πολιτών που δεν μπορούν να την υποβάλουν οι ίδιοι πρέπει να τον επωμιστούν οι εφορίες και όχι τα ΚΕΠ (σημείωση: δεν έχω καμία σχέση με τα ΚΕΠ, απλά μου φαίνεται λίγο παράλογο).

    Επιπλέον, το παρόν σύστημα υποβολής δηλώσεων απαιτεί αρκετές βελτιώσεις στο interface και στη λειτουργικότητά του, ώστε να αποφεύγονται σφάλματα και να παρέχονται εύκολες εξηγήσεις κατά τη διάρκεια συμπλήρωσης. Ένα πολύ βασικό στοιχείο που χρήζει βελτίωσης είναι η δυνατότητα για «μη τελική» υποβολή μέχρι την προθεσμία υποβολής και δυνατότητα για διόρθωση στοιχείων σε αυτό το διάστημα.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 20:59 | mixalis

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΗΝ ΥΠΟΒΛΟΥΝ ΜΕΣΩ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΛΩΘΕΝΤΑ

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 20:26 | Φλωριάς Ευάγγελος

    Η υποβολή φορολογικών δηλώσεων δεν μπορεί να γίνει, υποχρεωτικά, για όλους αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο καθώς ΔΕΝ έχουν όλοι οι πολίτες εξοικείωση ούτε τον απαραίτητο εξοπλισμό και σύνδεση.

    Η προσφυγή σε λογιστές ή λογιστικά γραφεία πρέπει να αποκλειστεί καθώς οδηγεί σε άγνωστη και αυθαίρετη οικονομική επιβάρυνση για τον πολίτη.

    Τα ΚΕΠ δεν κατέχουν το γνωστικό αντικείμενο, δεν θα μπορούν να λύσουν τυχόν απορίες ή προβλήματα των φορολογουμένων και θα δημιουργηθούν περισότερα προβλήματα απο αυτά που θέλετε να θεραπεύσετε.

    Θα έλεγα ΝΑΙ σε καθολική ηλεκτρονική υποβολή φορολογικών δηλώσεων εφόσων όσοι πολίτες το επιθυμούν μπορούν να υποβάλλουν την ηλεκτρονική δήλωση τους άμεσα στις ΔΟΥ σε συνεργασία με το προσωπικό των ΔΟΥ.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 18:37 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    Συμφωνώ και επαυξάνω να υπάρχει ηλεκτρονική υποβολή για όλα μέσω internet και αντίστοιχη εκτύπωση του αποδεικτικού υποβολής.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 18:13 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΣΥΜΦΩΝΩ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΟΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΔΗΛΩΣΗ ΟΛΟΙ ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΕΙΑΝΙ ΥΠΟΧΡΕΟΙ Η ΟΧΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 17:28 | Γ. Θεοφιλοπουλος

    Συμφωνώ. Τουλάχιστον, και υποχρεωτικό να μην γίνει για όλους, να έχουν προνόμια όσοι την κάνουν ηλεκτρονικά (π.χ. γρηγορότερη εκκαθάριση) ώστε να αποτελέσει κίνητρο και για τους υπόλοιπους.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 17:11 | eastra

    ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΥΝ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΚΕΠ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΣ ΑΔΥΝΑΤΟΝ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΑ ΚΕΠ ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ.ΗΔΗ ,ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΕΠ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΚΑ Ο ΦΟΡΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΔΥΣΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΟΥΡΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ…(ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΜΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 1-2 ΛΕΠΤΩΝ ΤΗΣ ΩΡΑΣ).ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΛΙΓΟ ΣΟΒΑΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΣΩΝ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΕΠ ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΩΝ ΚΛΠ,ΠΟΥ ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΝΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΧΙΛΙΕΣ ΔΥΟ ΑΛΛΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.
    ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΟΜΑΛΥΝΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΙΣΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΚΕΠ .

    ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΕΠ

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 16:02 | ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    Ναι συμφωνώ απόλυτα με την προυπόθεση να γνωστοποιείται σε κάθε φορολογούμενο ο κωδικός εισόδου στο taxis χωρίς αίτηση του ( αποφυγή γραφειοκρατίας).
    – Οι για πρώτη φορά υποβάλλοντες δήλωση να παίρνουν κωδικό με πολύ απλή διαδικασία .
    – Η αμοιβή των Λογιστών για τις διαδικασίες αυτές θα μπορούσε να είναι προκαθορισμένη ?? ίσως ??

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 15:22 | ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ

    Συμφωνώ να υποβάλλονται οι φορολογικές δηλώσεις ηλεκτρονικά.
    Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα στον τύπο, ποσοστό του αφορολόγητου θα αντικατασταθεί με αποδείξεις, η υποβολή των οποίων θα απαιτεί την αναγραφή ΑΦΜ, ημερομηνίας και ποσού ανά απόδειξη.
    Με το σκεπτικό ότι ένα ζευγάρι φορολογουμένων θα πρέπει να υποβάλλει αποδείξεις χρηματικού ποσού περίπου 12000 Ευρώ συνολικά (50% του αφορολόγητου) και λαμβάνοντας υπόψη ένα μέσο ποσό απόδειξης 40 Ευρώ (ίσως και να είναι μεγάλο το ποσό), σημαίνει ότι θα πρέπει να καταχωρηθούν τουλάχιστον 300 αποδείξεις. Συνεπώς για κάθε ζευγάρι φορολογουμένων θα πρέπει να καταχωρηθούν επιπλέον 900 αριθμοί (ο ΑΦΜ μόνον είναι 9ψήφιος). Ο όγκος δουλιάς και η πιθανότητα λάθους (για τις διασταυρώσεις) θα είναι υψηλά. Λάβετε υπόψη σας πόσες φορολογικές δηλώσεις συμπληρώνονται από λογιστικά γραφεία και σε πόσο σύντομο χρονικό διάστημα (Απρίλιος και Μαϊος κάθε έτους).
    Θα πρέπει να γίνει πρόβλεψη για ελεύθερο λογισμικό ή άλλον τρόπο για να μπορεί ο κάθε φορολογούμενος να προκαταχωρεί/αποθηκεύει ηλεκτρονικά στη διάρκεια του έτους τις αποδείξεις που συλλέγει και στη συνέχει να επισυνάπτει το δημιουργούμενο πίνακα στη φορολογική δήλωσή του.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 15:10 | ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ

    Συμφωνώ να υποβάλλονται οι φορολογικές δηλώσεις ηλεκτρονικά.
    Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα στον τύπο, ποσοστό του αφορολόγητου θα αντικατασταθεί με αποδείξεις, η υποβολή των οποίων θα απαιτεί την αναγραφή ΑΦΜ, ημερομηνίας και ποσού ανά απόδειξη.
    Με το σκεπτικό ότι ένα ζευγάρι φορολογουμένων θα πρέπει να υποβάλλει αποδείξεις χρηματικού ποσού περίπου 12000 Ευρώ συνολικά (50% του αφορολόγητου) και λαμβάνοντας υπόψη ένα μέσο ποσό απόδειξης 40 Ευρώ (ίσως και να είναι μεγάλο το ποσό), σημαίνει ότι θα πρέπει να καταχωρηθούν τουλάχιστον 300 αποδείξεις. Συνεπώς για κάθε ζευγάρι φορολογουμένων θα πρέπει να καταχωρηθούν επιπλέον 300 αριθμοί (ο ΑΦΜ μόνον είναι 9ψήφιος). Ο όγκος δουλιάς και η πιθανότητα λάθους (για τις διασταυρώσεις) θα είναι υψηλά. Λάβετε υπόψη σας πόσες φορολογικές δηλώσεις συμπληρώνονται από λογιστικά γραφεία και σε πόσο σύντομο χρονικό διάστημα (Απρίλιος και Μαϊος κάθε έτους).
    Θα πρέπει να γίνει πρόβλεψη για ελεύθερο λογισμικό ή άλλον τρόπο για να μπορεί ο κάθε φορολογούμενος να προκαταχωρεί/αποθηκεύει ηλεκτρονικά στη διάρκεια του έτους τις αποδείξεις που συλλέγει και στη συνέχει να επισυνάπτει το δημιουργούμενο πίνακα στη φορολογική δήλωσή του.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 15:09 | sofia dimitriou

    η ηλεκτρονική υποβολή πρέπει να παραμείνει προαιρετική. πολλοί δεν θα είναι σε θέση να την κάνουν ηλεκτρονικά, στα κεπ θα γίνει χαμός, θα βρεθούν πολλοι καλοθελητές να βοηθήσουν και όχι για την ψυχη της γιαγιάς τους. ας δώσουν κίνητρο όμως ώστε όσοι τουλάχιστον μπορούν να την προτιμήσουν.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 12:20 | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΥ

    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ Κ.Ε.Π. ή ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ….ΑΛΛΑ ΠΟΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΠΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ Κ.Ε.Π.; ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ Τ’ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ;;; ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 2009 ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ Δ.Ο.Υ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ, ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α.Φ.Μ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ κ.λ.π. ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ Δ.Ο.Υ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΛΟΓΙΣΤΕΣ.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 12:28 | ΚΡΙΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΛΟΓΙΣΤΗΣ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥΣ.ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 11:24 | ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ Π.

    ΝΑΙ ΣΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΟΧΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ
    Υπάρχουν πολλοί που υποβάλλουν τη δήλωση τους με τον κλασσικό τρόπο και την συμπληρώνουν οι ίδιοι αλλά δεν μπορούν να κάνουν ηλεκτρονική δήλωση γιατί δεν γνωρίζουν το χειρισμό ή δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Είναι άδικο να καταφύγουν σε λογιστές ή άλλους επαγγελματίες και να επιβαρυνθούν με επιπλέον κόστος.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 11:22 | Δρ Γεωργιος Γιαννιτσιωτης

    Αυτό είναι κάτι που μπορεί να γίνει υπό την προϋπόθεση ότι άτομα μεγαλύτερης ηλικίας (από 45 και άνω) που δεν έχουν πρόσβαση-εξοικείωση με Η/Υ θα πρέπει να υποστηριχθούν στην υποβολή από τις ΔΟΥ (όχι τα ΚΕΠ καθώς τα οικονομικά τους στοιχεία πρέπει να διασφαλίζονται) υπό τον όρο οι ΔΟΥ να απαλλαγούν από σαβούρα υπαλλήλων που αρνούνται να προσαρμοστούν στη νέα τεχνολογία.

    Η προσφυγή σε λογιστές πρέπει να αποκλειστεί καθώς σημαίνει οικονομική επιβάρυνση για τον πολίτη.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 11:57 | ΣΠΥΡΟΣ

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ-ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2010

    ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
    ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ,ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ.

    ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ «ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ» ΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ Ο ΟΡΟΣ.
    ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ -ΜΑΝΔΑΡΙΝΟΙ-ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΕΓΚΥΚΛΙΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ , ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΠΟΛΥΤΟΜΩΝ «ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΩΝ» ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ -ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΟΥΣΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΥΝΟΜΙΑ ,ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΤΕΡΜΟΝΑ ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ -ΔΕΝ!ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΩΣΤΑ -ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ -ΑΠΟΜΟΝΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ:
    ΜΙΛΑNΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΠ.ΟΜΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕΣΩ ΚΕΠ ΕΙΝΑΙ ΝΑ «ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΝ» ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΔΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΤΑ ΚΕΠ.ΤΟ ΠΡΩΤΕΥΟΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΡΑΓΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΥΣΙΕΣ ΕΞΟΔΟΙ ,ΟΙ ΠΡΟΩΡΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ 45-50 ΕΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ,ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ, ΔΕΚΟ ΚΛΠ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.
    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
    1.ΠΛΗΡΗΣ -ΑΜΕΣΗ(ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΑΔΙΑΚΗ;) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ Κ.Β.Σ.
    ΕΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ,EΝΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ,ΕΝΑ ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ (ΣΤΗΝ ΕΕ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΝ INVOICE KAI CREDIT NOTE)
    2.α)ΠΛΗΡΗΣ -ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ,ΣΑΦΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΣΤΑΘΕΡΟ-ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ.ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΑΝΤΙΚΡΟΥΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΗ ΠΟΛΥΝΟΜΙΑ -ΝΟΜΟΙ ΕΠΙ ΝΟΜΩΝ ,ΠΡΟΕΔΡΙΚΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ,ΠΟΛ,ΕΓΓΡΑΦΑ ΥΠΟΙΟ ΚΛΠ. ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΛΟΤ -ΕΣΥΛ ΚΛΠ.ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΓΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΕΠΙΠΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ.
    β)ΜΑΚΡΙΑ Ο ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ -ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ.ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΙ ,ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΟΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ,ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΟΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ .
    ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΥΣ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΚ ,ΠΕΚ ,ΔΟΥ ,ΚΛΠ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΘΑ ΕΜΠΕΔΩΘΕΙ ΑΙΣΘΗΜΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    γ)ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΙΚ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΝΟΔΙΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ -ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ.
    ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΕΝΤΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ.
    3.ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
    α)ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ.
    β)ΜΙΣΘΩΤΟΙ-ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ-ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΝΩΣΗ ,ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ INTERNET.
    γ)ΜΙΣΘΩΤΟΙ-ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΜΕΣΩ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΤΗΜΗΜΕΝΗ ΑΜΟΙΒΗ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ(ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ)
    δ)ΜΕΣΩ ΚΕΠ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ,ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – ΜΟΝΟΝ-προσοχη!ΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΟΥΡΕΣ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΛΠ -ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΗΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΤΥΠΩΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΑΣΦΑΛΟΥΣ SITE.ΝΑ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΕΤΕ ΤΑ ΚΕΠ ΧΩΡΙΣ!ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΤΕ ΑΛΛΟΥΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ .
    4.ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (π.χ.ΑΠΟ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΣΕ ΔΟΥ ,ΑΠΟ ΤΜΗΜΑ ΔΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΜΗΜΑ ,ΑΠΟ ΔΗΜΟ ΣΕ ΔΟΥ ΚΛΠ) ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ
    5.ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΥ ΜΟΝΟΝ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΩΝ -ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΙΠΛΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΟΥΡΕΣ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΩΝ ΔΟΥ.
    6.ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΦΤΜ ΚΑΙ Η/Υ ΜΕΣΩ TAXIS ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ,ΟΥΤΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΕΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΕ.ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΕΥΡΩ -ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΠΑ .
    7.ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΦΜ ΚΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΔΕΗ,ΟΤΕ,ΕΥΔΑΠ,ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛ. ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΩΝ ΣΥΜΒ.ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΡΑ ΚΑΙ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ(ΔΗΛ.ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΟΡΟΦΥΓΑΣ ΤΗΝ ΒΙΛΛΑ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓ/ΜΟ ΔΕΗ Π.Χ.950 ΕΥΡΩ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΕΤΗΣΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 10850ΕΥΡΩ)
    8.ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ.ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ,ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΦΟΡΩΝ ,ΙΚΑ ΜΙΣΘΩΤΩΝ -ΕΛ.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΛΠ ,ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, ΑΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.
    9.ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΩΝ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
    10.ΤΕΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ (Η ΠΟΕ ΔΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΑΡΘΡΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΣΟΥΗΔΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ).
    ΤΕΛΟΣ ΚΥΡΙΟΙ, ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΕΧΕΤΕ ΥΠ’ΌΨΙΝ ΟΤΙ:
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΣΥΝΔΡΑΜΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΒΕΒΑΙΩΘΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΧΕΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΟΣΟ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ,ΟΣΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ(ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ)ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ , ΤΟΣΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ Η ΑΝΟΧΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ.ΟΣΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΕΘΕΛΟΥΣΙΕΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ,ΟΣΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΟΡΓΙΟ ΔΙΑΣΠΑΘΙΣΗΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΣΤΗ ΕΡΤ ,ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ (ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ)ΣΤΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2.000 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ,ΟΣΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΑΞΗ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ,ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ,ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ,ΟΣΟ ΑΚΟΥΝΕ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ,ΓΙΑ «ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ,ΟΣΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ,ΤΟΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΛΥΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ .ΜΗΝ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ,ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΑΦΟΒΑ ΚΑΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΤΑΜΕΙΨΕΙ,ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ.

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ.
    Σ.Β.
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 1981,ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟΝ ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ,ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 10:49 | Α. Πάγκαλος

    Συμφωνώ ως προς την ηλεκτρονική υποβολή την οποία χρησιμοποιώ οσο το δυνατόν από την στιγμή που υπήρξε η σχετική δυνατότητα.

    Έχω όμως και κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με την βελτίωση των υπηρεσιών.
    Επειδή ανήκω στην κατηγορία των μηχανικών με ¨μπλοκάκι¨, έχω όλα τα τελευταία χρόνια επιστροφή φόρου.
    Αφού λοιπόν γίνει η εκκαθάριση της δήλωσής μου πρέπει να επισκεφθώ την αρμόδια ΔΟΥ για τον έλεγχο των σχετικών δικαιολογητικών.
    Σε κάποια περίπτωση που υπήρξε διαφωνία για κάποιο από τα υποβληθέντα στοιχεία η δήλωση διορθώθηκε σε αυτή την επίσκεψη και στάλθηκε εκ’ νέου στις υπηρεσίες του υπουργείου.

    Όταν ήλθε το νέο εκκαθαριστικό έπρεπε και πάλι να επισκεφθώ την ΔΟΥ για να εισπράξω το ποσό επιστροφής αν και είχα δηλώσει τραπεζικό λογαριασμό.
    Σε αυτή την δεύτερη επίσκεψη μου υπενθύμισαν ότι λόγω του ποσού που θα εισέπρατα θα έπρεπε να έχω ενημερότητα από το ΙΚΑ, παρ’ οτι ως μηχανικός και μη απασχολώντας κάποιον υπάλληλο, δεν έχω καμία σχέση με το ΙΚΑ. (Το παραπάνω το αναφέρω αν και γνωρίζω την ισχύ της σχετικής διάταξης, γιατί αν και το ποσό που εισπράτω κάθε χρόνο είναι παρόμοιο, άλλοτε, και ανάλογα με τον εκάστοτε υπάλληλο της ΔΟΥ, μου ζητείται ή όχι η σχετική ενημερότητα).

    Στην τρίτη επίσκεψη στην ΔΟΥ με την ενημερότητα από το ΙΚΑ διαθέσιμη, με ενημέρωσαν ότι πρέπει να περιμένω να μαζευτούν χρήματα στο ταμείο της ΔΟΥ. Ευτυχώς στάθηκα τυχερός γιατί σε λίγο με ενημέρωσαν ότι κάποιοι πλήρωσαν οφειλόμενα και θα μπορούσα να πάρω τα χρήματά μου.
    Μου έδωσαν λοιπόν ένα χοντρό μάτσο από τέσσερις χιλιάδες και κάτι ευρώ στο χέρι.
    Ευτυχώς που γύρω από την ΔΟΥ μου, (Π. Φαλήρου) υπάρχουν πολλές τράπεζες και έτσι κατέθεσα αυτά τα χρήματα εγώ ο ίδιος, στο γκισέ της τράπεζας, στον λογαριασμό που είχα δηλώσει ότι επιθυμούσα να μου επισταφούν τα χρήματα στην φορολογική μου δήλωση.

    Προσωπικά θα συνεχίσω να υποβάλλω ηλεκτρονικά οτιδήποτε είναι δυνατόν γιατί πιστεύω ότι είναι μονόδρομος στην εποχή μας και ελπίζω στην βελτίωση των παράπλευρων διαδικασιών.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 09:52 | Σωκράτης Βασαριώτης

    Εφόσον δημιουργηθεί ένα φιλικό σύστημα στον πολίτη που θα χρησιμοποιεί το internet νομίζω ότι είναι καλή εξέλιξη η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων μέσω internet. Βέβαια στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να έχει τυποποιηθεί ο κατάλογος των αποδείξεων που θα συνυποβάλλεται μαζί ώστε να είναι ευκολότερη τόσο η διασταύρωση στοιχείων όσο και ο δειγματοληπτικός έλεγχος από τις υπηρεσίες της ΔΟΥ.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 09:30 | ΚΩΣΤΑΣ . Π

    Θεωρώ σωστό το μέτρο υποβολής της δήλωσης απο φοροτεχνικά γραφεία , σωστό επίσης και το μέτρο των αποδείξεων , πως όμως αυτές οι αποδείξεις θα ελένχονται; οταν στο τέλος του χρόνου θα έχουν μαζευτεί δισεκατ. αποδείξεων .
    προτείνω στο άμμεσο μέλλον εντός εξαμήνου-οκταμήνου δηλαδή όλες οι ταμειακές μηχανές να συνδεθούν με το ΚΕΠΥΟ το ιδιο επίσης να συμβαίνει και με τις εταίρειες ανώνυμες ομορυθμες κτλ
    Πρεπει επίσης ο φορολογόυμενος να δηλώσει τις τραπεζικές του κατάθεσεις ώστε να ανιχνευονται χρηματα απο δραστηριοτητες που δεν εχουν δηλωθει στη εφορια .

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 09:20 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

    ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 09:04 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑ ΑΝΤΩΝΙΑ

    ΕΧΩ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΩΝ
    ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΕΛΕΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ Η ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ Η ΑΜΟΙΒΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ Η’ ΜΙΣΘΩΤΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΜΕ 20ΕΥΡΩ Π.Χ ΑΝΑ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΝΔΥΛΙΟ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ Δ.Ο.Υ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ. ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 08:43 | Αλεξοπούλου Αναστασία

    Καλό είναι πριν τη λήψη αποφάσεων οι αρμόδιοι να εκτιμούν την αποτελεσματικότητα των προτεινόμενων μέτρων και οι προτάσεις τους να μην αποτελούν πυροτεχνήματα. Τί θα κερδίσω ως πολίτης αν αντί για την ουρά της εφορίας θα περιμένω στην ουρά σε κάποιο Κ.Ε.Π. Μήπως το κράτος τελικά βρεθεί στην ανάγκη να δημιουργήσει νέα Κ.Ε.Π. για να υποστηρίξουν τα υπάρχοντα; Μήπως εγκυμονεί ο κίνδυνος της απαξίωσης των Κ.Ε.Π. καθώς λόγω της αύξησης του φόρτου εργασίας αρχίσουν να γίνονται αναποτελεσματικά και τελικά υποβαθμιστεί η παροχή υπηρεσιών από αυτά; Και οι υπάλληλοι των άλλων υπηρεσιών τί αντικείμενο θα έχουν τελικά;

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 01:54 | Χαράλαμπος

    ΝΑΙ να υποβάλλονται ηλεκτρονικά οι φορολογικές δηλώσεις, καθώς και οι αποδείξεις από τις αγορές να εμπεριέχουν και το ΑΦΜ του αγοραστή. Κάθε ταμειακή μηχανή όλων των καταστημάτων να είναι συνδεδεμένη με το Μηχανογραφικό, όπου κάθε ποσό που κόβεται να καταχωρίζεται στο ΑΦΜ του αγοραστή. Κατά την ηλεκτρονική δήλωση στην εφορία όταν γίνεται δεν θα χρειάζεται να δηλώνει ο υπόχρεος κανένα ποσό από αγορές. Θα συνδέεται με το Μ/Κ αυτόματα και θα αφαιρείται το ποσό από αποδείξεις, το οποίο θα μεταφέρεται στη δήλωσή του.

  • Αγαπητοί φίλοι,

    Συμφωνώ ακράδαντα με το μέτρο εάν συνδυαστεί με την ορθολογική χρήση και βελτιστοποίηση του σημαντικού εργασιακού χρόνου που θα απελευθερωθεί από τους δημοσίους υπαλλήλους του ΚΕΠΥΟ που σήμερα πληκτρολογούν τις δηλώσεις αυτές για πολλές μέρες.

    Βέβαια τα ΚΕΠ θα πρέπει να καλύψουν στο έπακρο την υποστήριξη των ανθρώπων που δεν γνωρίζουν ΗΥ, των ηλικιωμένων κλπ..

    Ότι επενδύουμε στο διαδίκτυο θα είναι σίγουρα κέρδος χρόνου…

    Φιλικά,

    Κλεισθένης Δημητριάδης

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 00:43 | Γεώργιος Καραπέτρος

    Πόσοι είναι αυτοί που γνωρίζουν να χειρίζονται το διαδίκτυο ώστε να υποβάλουν τη δήλωση ηλεκτρονικά; Ή θα σπρώξετε όλους τους Ελληνες στα λογιστικά γραφεία, ιδαίτερα τους διαμένοντες στρην επαρχία και τα χωριά; Όχι, να διατηρηθεί το σημερινό σύστημα. Όποιος γνωρίζει να την υποβάλει ηλεκτρονικά, όποιος δεν γνωρίζει να επισκεπτεται την αρμόδια ΔΟΥ όπου μπορεί να λάβει και οδηγίες σε απορίες που μπορεί να έχει.