άρθρο 1 / παράγραφος 1

1. Καταβάλλεται έκτακτη ενίσχυση κοινωνικής αλληλεγγύης, για τη στήριξη των οικογενειών των μισθωτών και αγροτών με πολύ χαμηλό εισόδημα και των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, ύψους από τριακόσια ευρώ (300) έως και χίλια τριακόσια ευρώ (1.300).

  • 8 Νοεμβρίου 2009, 00:36 | Παναγιώτης Βαρλάγκας

    Η Γαλλία έχει πάντοτε μεγάλη σημασία ιστορικά και αλλά και νομικά για τη Ελλάδα ως χώρα αναφοράς για ζητήματα προϋπολογισμού, δημοσίου λογιστικού και φορολογικού δικαίου. Αυτά είναι ζητήματα που ανάγονται στην ίδρυση ακόμη του Ελληνικού κράτους και στη θεμελίωση του Φορολογικού και Δημοσιονομικού μας δικαίου.

    Ως εκ τούτου, θεωρώ ότι έχει ιδιαίτερη αξία να δούμε ποιοι είναι οι άξονες του Σχεδίου Προϋπολογισμού (Projet de loi de finances) για τη Γαλλία για το 2010( http://www.budget.gouv.fr/presse/dossiers_de_presse/plf2010/dispositions_fiscales/plf2010_som_dipositions_fiscales.htm ):

    (1) ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (και *θέλω* να δω κάτι γι’ αυτό για ΤΙΠΟΤΑ δεν ακούγεται για να τον θεμελίωδη αυτόν τομέα, ειδικά της καινοτομίας όπου ο Έλληνας, πολυμήχανος και εύστροφος όπως είναι είναι κρίμα και άδικο να μένει αναξιοποίητος! – όσο αφορά το κομμάτι των επενδύσεων, σίγουρα, έκτακτοι φόροι 5,7,10% επί των κερδών επιχείρησεων *ΔΕΝ* φέρνουν επενδύσεις στην Ελλάδα, και *ΔΕΝ* ενθαρρύνουν επενδύσεις από τους φερέλπιδες επιχειρηματίες

    (2) ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (επίμαχο – έχουν εγερθεί αντιδράσεις στη Γαλλία για διάφορα επιμέρους μέτρα αυτού του άξονα)

    και

    (3) ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ

    από τον οποίο άξονα (που είναι και το κυρίως προκείμενο της συζήτησης εδώ) ξεχωρίζω, και επειδή *ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ Ή/ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ («ΑΜΕΑ»)* έχουν εκφράσει εδώ μέσα ΕΝΤΟΝΑ την αγωνία τους για φορολογική ελάφρυνση/»ανάσα», το εξής μέτρο της γαλλικής κυβέρνησης:

    Δείτε το και εξετάστε εάν είναι ή όχι θετικό μέτρο. Κατά τη γνώμη μου αυτή είναι κρατική φροντίδα και σωστή αναδιανομή του πλούτου.

    Η σωστή αναδιανομή του πλούτου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ.

    Η σωστή αναδιανομή του πλούτου ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ *** ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ***

    1000 φορές να δώσουμε, μισθωτοί όντες, βγάζουμε έναν αξιοπρεπή μισθό, και όχι 700€ στον ιδιωτικό τομέα (αλλά *ΣΚΛΗΡΑ* εργαζόμενοι με ιδρώτα – αντίθετα με πολλές δαιμονοποιήσεις), 1000 φορές να δώσουμε για τα ανάπηρα παιδιά, τους παραπληγικούς, τους γέροντες. Αλλά α) ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ (όχι όλοι, εκείνος) ΠΟΥ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΕΙ – να μην είμαστε τα ΚΟΡΟΪΔΑ, β) ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ *ΜΟΝΟ* ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ *ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ* ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΧΑΛΑΡΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ, γιατί *ΤΙ θα γίνει αν ΦΥΓΟΥΝ οι ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ, ή ΓΙΝΟΥΝ ΖΗΜΙΟΓΟΝΕΣ ή ΚΛΕΙΣΟΥΝ και γ) ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΟΥ *ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ* ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ (πάρε €400 ευρώ «φτωχέ»), ΑΛΛΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, που θα δώσει ***ΔΟΥΛΕΙΕΣ*** με καλούς, Ευρωπαϊκούς μισθούς, για να μη γίνεται μεγάλο κομμάτι του λαού επαίτες. Είναι ντροπή για τη χώρα αυτό. Χρειάζονται ΜΟΝΙΜΑ μέτρα στήριξης των μεσαίων και χαμηλών εισοδηματικά στρωμάτων.

    =============

    ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΦΟΡΟΥ ΓΙΑ ΔΑΠΑΝΕΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΥΠΕΡ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΩΝ

    –Τρέχουσα κατάσταση–

    Η έκπτωση φόρου εισοδήματος για δαπάνες εξοπλισμού της κύριας κατοικίας που προβλέπεται προς βοήθεια προσώπων ηλικιωμένων και αναπήρων εφαρμόζεται επί δαπανών καταβεβλημένων από 1ης Ιανουαρίου 2005 έως Δεκεμβρίου 31, 2009, εντός του ορίου ενός καθολικού πολυετούς ύψους 5.000 Ευρώ για μόνα άτομα και 10.000 Ευρώ για ζευγάρια. Τα ύψη αυτά προσαυξάνονται κατά 400 ευρώ για κάθε πρόσωπο συντηρούμενο από τον φορολογούμενο.

    Το ποσοστό της έκπτωσης φόρου ποικίλλει σε συνάρτηση με τον τύπο του μηχανήματος στο οποίο αφορά:

    – 25% για τις δαπάνες εγκατάστασης ή αντικατάστασης εξοπλισμού
    ειδικά σχεδιασμένου για τους ηλικιωμένους ή τα ανάπηρα άτομα

    – 15% για τις δαπάνες αγοράς ηλεκτρικών ανελκυστήρων έλξης που διαθέτουν μονάδα έλεγχο με μεταβολή της συχνότητας

    – 15% για τις δαπάνες έργων πρόληψης τεχνολογικών κινδύνων

    –Νέα κατάσταση–

    Αυτή η διατάξη, η οποία ισχύει έως τις 31 Δεκεμβρίου 2009, παρατείνεται για ένα έτος, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, 2010.
    Το ύψος των εκπιπτομένων δαπανών, ή 5.000 ή 10.000 Ευρώ, ανάλογα με την κατάσταση του φορολογουμένου, θα παραμείνει αμετάβλητη αλλά θα πρέπει να εκτιμηθεί από τώρα για περίοδο πέντε συναπτών ετών.

    Παράδειγμα

    Η Cécile και ο René έχουν υποβληθεί σε δαπάνες εγκατάστασεις ειδικού εξοπλισμού σχεδιασμένου για το ανάπηρο παιδί τους, για ποσό 3.000 Ευρώ το 2005 και 7.000 Ευρώ το 2009. Θα μπορούν εκ νέου να ωφεληθούν έκπτωσης φόρου μέχρι ύψους 3.000 Ευρώ για δαπάνες το 2010.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 23:35 | Μιχάλης Πυρουνάκης

    Άρθρο 3. β, γ & δ.
    Αντί «Για αξία από …» «Για την διαφορά αξίας από …»

    3.5. Η μονιμότητα αυξημένων συντελεστών τέλους μεγάλης ακίνητης περιουσίας, μπορεί τελικά να μη βλάψει -γενικά- την οικονομία. Ίσως, όμως, να ήταν δικαιώτερο να επιβαρύνεται κάθε ιδιοκτήτης αναλογικά προς τους μήνες που του αναλογούν και όχι εξ ολοκλήρου εκείνος που το έχει την 1η/1ου εκάστου έτους.

    Σημ. 1. Πιθανόν να μη είναι ορθή η αρίθμηση των παραγράφων που παραθέτω, επειδή αλλοιώθηκε κατά την εκτύπωση του προσχεδίου.

    Ευχαριστώ, για την ευκαιρία και συγνώμη για τυχόν αστοχίες.

    Με εκτίμηση,
    Μιχάλης Πυρουνάκης

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 23:09 | Νικόλαος Κεσκίνης

    Εάν η κυβέρνηση με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης στοχεύει στην οικονομική στήριξη του λαού, με τη χορήγηση του έκτακτου επιδόματος κοινωνικής αλληλεγγύης, η εφαρμογή της πρότασης της ομοσπονδίας πολυτέκνων Ελλάδος είναι ικανή και αναγκαία συνθήκη για να το πετύχει.
    Εάν όμως τα οικονομικά της χώρας είναι εντελώς βυθισμένα και το επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης αντιστοιχεί σε ελάχιστη βοήθεια σε πραγματικά πάμφτωχες οικογένειες ή το λάβουν και φορολογούμενοι που καταφέρνουν και δηλώνουν …. τέτοια εισοδήματα, τότε κρίμα. Για όλα όμως ας μιλήσει η καθαρή και αληθινή γλώσσα των αριθμών.

    Η προτεινόμενη κλίμακα είναι:

    Συνολική ημερήσια
    δυνατότητα εξόδων
    από κάθε μέλος
    της οικογένειας

    1 14.000,00 € 700,00 € 13,42 €
    2 15.500,00 € 800,00 € 11,16 €
    3 17.000,00 € 1.000,00 € 9,86 €
    4 18.500,00 € 1.100,00 € 8,95 €
    5 20.000,00 € 1.200,00 € 8,30 €
    6 21.500,00 € 1.300,00 € 7,81 €
    7 21.500,00 € 1.300,00 € 6,94 €
    8 21.500,00 € 1.300,00 € 6,25 €
    9 21.500,00 € 1.300,00 € 5,68 €
    10 21.500,00 € 1.300,00 € 5,21 €
    11 21.500,00 € 1.300,00 € 4,81 €
    12 21.500,00 € 1.300,00 € 4,46 €
    13 21.500,00 € 1.300,00 € 4,16 €
    14 21.500,00 € 1.300,00 € 3,90 €
    15 21.500,00 € 1.300,00 € 3,67 €
    16 21.500,00 € 1.300,00 € 3,47 €

    Μια πιο αξιοπρεπής κλίμακα:
    Συνολική ημερήσια
    δυνατότητα εξόδων
    από κάθε μέλος
    της οικογένειας

    1 14.000,00 € 700,00 € 13,42 €
    2 15.500,00 € 800,00 € 11,16 €
    3 17.000,00 € 1.250,00 € 10,00 €
    4 18.500,00 € 2.305,00 € 9,50 €
    5 20.000,00 € 2.995,00 € 9,00 €
    6 21.500,00 € 3.320,00 € 8,50 €
    7 23.000,00 € 3.280,00 € 8,00 €
    8 24.500,00 € 2.875,00 € 7,50 €
    9 26.000,00 € 4.112,50 € 7,50 €
    10 27.500,00 € 5.350,00 € 7,50 €
    11 29.000,00 € 6.587,50 € 7,50 €
    12 30.500,00 € 7.825,00 € 7,50 €
    13 32.000,00 € 9.062,50 € 7,50 €
    14 33.500,00 € 10.300,00 € 7,50 €
    15 35.000,00 € 11.537,50 € 7,50 €
    16 36.500,00 € 12.775,00 € 7,50 €

    Μια άλλη πιο αξιοπρεπής κλίμακα:
    Συνολική ημερήσια
    δυνατότητα εξόδων
    από κάθε μέλος
    της οικογένειας

    1 14.000,00 € 700,00 € 13,42 €
    2 15.500,00 € 800,00 € 11,16 €
    3 17.000,00 € 1.100,00 € 9,92 €
    4 18.500,00 € 1.400,00 € 9,09 €
    5 20.000,00 € 1.700,00 € 8,49 €
    6 21.500,00 € 2.000,00 € 8,05 €
    7 23.000,00 € 2.300,00 € 7,70 €
    8 24.500,00 € 2.500,00 € 7,40 €
    9 26.000,00 € 3.500,00 € 7,35 €
    10 27.500,00 € 4.500,00 € 7,31 €
    11 29.000,00 € 5.500,00 € 7,27 €
    12 30.500,00 € 6.600,00 € 7,26 €
    13 32.000,00 € 7.700,00 € 7,25 €
    14 33.500,00 € 8.800,00 € 7,24 €
    15 35.000,00 € 9.900,00 € 7,24 €
    16 36.500,00 € 11.000,00 € 7,23 €

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 23:33 | ΑntoniSKontakiS

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙΣ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΕΣ. ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΟΙΤΑΩ ΟΣΟ ΠΙΟ ΘΕΤΙΚΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ. Η ΑΣΧΗΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΜΑ Η ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΣΚΟΠΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΥΡΝΑΜΕ ΣΤΗ ΦΡΑΣΗ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΜΜΕΣΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΕΝΑ ΒΟΗΘΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΣΤΕΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΖΟΥΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΙΤΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΩΡΑΡΙΑ, ΕΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΚΛΕΒΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΔΟΘΟΥΝ 500 Η 1500 ΕΥΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ ΜΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Η ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ, ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ, ΦΟΡΟΥΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΤΙΚΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ.
    Η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΙΟ ΔΡΟΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ. ΕΔΩ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΡΑ, ΑΥΣΤΗΡΑ, ΟΧΙ ΜΕΤΡΑ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΜΑ ΜΕΤΡΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ. ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΤΗ ΔΙΚΑΙΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ. ΜΗ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 23:29 | Μιχάλης Πυρουνάκης

    2.2. α, β, & γ. /2.3. /2.4. /2.6. /2.7. και 2.9.
    Αντιθέτως με την ακίνητη περιουσία, ο αυξημένος συντελεστής υπολογισμού της έκτακτης εισφοράς επί της εκάστοτε διαφοράς (κλιμακίου) καθαρού εισοδήματος/κερδών είναι ορθότερος, αποτρέποντας αδικίες.

    2.5. Η μη αναστολή της είσπραξης της έκτακτης εισφοράς, σε περίπτωση άσκησης προσφυγής ενώπιον του διοικητικού Πρωτοδικείου είτε υποβολής αίτησης για διοικητική επίλυση της διαφοράς (υπολογισμού του καθαρού εισοδήματος/κερδών), μοιάζει ετεροβαρής/καταχρηστική και επιβεβαιώνει την κοινή εντύπωση περί μεροληψίας -ενίοτε- των διοικητικών δικαστηρίων. Δεν προβλέπεται εξ άλλου σαφής επιστροφή της, σε περίπτωση -τυχόν- δικαίωσης του φορολογουμένου προσώπου. Προφανώς προβλέπεται στις διατάξεις των νόμων και κωδίκων, στις οποίες γίνεται επίκληση στο προσχέδιο αυτό. Θα ήταν πολύ χρήσιμο αν μπορούσε ο διαβουλευόμενος πολίτης να παραπέμπεται -αν ήθελε- στο περιεχόμενό τους.

    2.8. Η μη αφαίρεση της καταβληθείσας -από την επιχείρηση- έκτακτης εισφοράς, κατά τον προσδιορισμό του φορολογητέου εισοδήματός της δεν μοιάζει νόμιμη. Αντιθέτως, μπορεί να είναι η επαναφορά -μερική ή ολική- αυξημένων συντελεστών φορολόγησης (για να επιτευχθεί το ίδιο αποτέλεσμα). Η αποφυγή οιωνδήποτε «αλχημειών» κατά την νέα διακυβέρνηση, είναι βέβαιο πως, θα εκτιμηθεί -δεόντως- απ’ όλους.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 22:54 | Παναγιώτης Βαρλάγκας

    Επίσης, να προσθέσω στο προηγούμενο σχόλιό μου για την ιδέες από ξένες χώρες σχετικά με φορολογικά κίνητρα και τρόπους ανακούφισης των κατώτερων και μεσαίων εισοδηματικών στρωμάτων.

    Υπάρχει μια ιδέα που εφαρμόζεται στο εξωτερικό και η οποία συνδυάζει («μ’ ένα σμπάρο δυο τρυγόνια»)

    α) ΚΑΙ την προστασία του περιβάλλοντος, μέγιστο μέλημα! (αλλά δευτερευόντως και την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση αυτή καθ’ εαυτή…)

    β) ΚΑΙ την ενίσχυση, ως επί το πολύ, των χαμηλών και μέσων εισοδηματικά στρωμάτων!

    Αυτό είναι το σύστημα για ΕΚΠΤΩΣΗ ΦΟΡΟΥ για τη χρήση ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ («Tax Credit for Public Transit» -http://www.transitpass.ca/home_e.asp και http://www.cra-arc.gc.ca/whtsnw/tms/trnst-eng.html ), η οποία ισχύει στον Καναδά ήδη από 1 Ιουλίου 2006 (δηλ. εδώ και 3,5 χρόνια).

    Πώς λειτουργεί το σύστημα αυτό:

    * ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΔΑΠΑΝΑΤΑΙ ΓΙΑ ΜΗΝΑΙΕΣ ή μακρότερης διάρκειας (π.χ. ΕΤΗΣΙΕΣ) ΚΑΡΤΕΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ για λεωφορεία, τραμ, μετρό, προαστειακό κ.λπ. πολλαπλασιάζεται επί (x) τον χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή (έστω 15% αν θεσπιστεί τελικά αυτός), και ΕΚΠΙΠΤΕΙ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ. Στην πορεία προστέθηκαν και οι 5ΗΜΕΡΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΡΤΕΣ

    * ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ και ΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΕΚΠΙΠΤΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ

    ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

    Έστω τετραμελής οικογένεια χαμηλού εισοδήματος που ζεις στο Περιστέρι και αμφότεροι οι σύζυγοι μετακινούνται στη δουλειά με τα μέσα μεταφοράς (λεωφορείο ΚΑΙ μετρό), ο δε μεγαλύτερος γιος που πάει στην Γ’ Λυκείου έχει βγάλει και αυτός κάρτα απεριορίστων γιατί πάει και 3 φορές την εβδομάδα στο κέντρο της Αθήνας για φροντιστήριο.

    Έστω ότι οι γονείς έχουν από 2 ετήσεις κάρτες για όλα τα μέσα, ενώ ο γιος βγάζει 10 μηναίες κάρτες μόνο για το μετρό.

    Συνολικό κόστος σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ:

    (2 ετήσιες κάρτες για όλα τα μέσα) x (350 € / κάρτα ) = 700 €
    (10 μηνιαίες κάρτες για το μετρό) x (30 € / κάρτα) = 300 €
    —————————–
    ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΟΛΟ: 1000 € ακριβώς

    Με το σύστημα της ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΦΟΡΟΥ (1000 €) x 15% = ***150 €*** θα αφαιρούνταν από τον φόρο που θα είχε να πληρώσει αυτή η οικογένεια.

    Έτσι, και οι χαμηλόμισθοι που κατ’ εξοχήν, αναγκαστικά χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα είχαν μια μικρή ανάσα, αλλά και ο κάθε πολίτης θα είχε ένα ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΙΝΗΤΡΟ να πάρει το μετρό ή το λεωφορείο.

    ——————————————————-
    Ιδού πως οι Καναδοί αιτιολογούν τη θέσπιση αυτής της έκπτωσης φόρου (από το ανωτέρω link:

    «Γιατί δίνει η κυβέρνηση έκπτωση φόρου για τη χρήση των δημοσίων συγκοινωνιών»

    Οι Καναδοί ανησυχούν για την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τις επιβλαβείς εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου που τη συνοδεύουν. Η αύξηση της χρήσης των δημοσίων συγκοινωνιών, των προαστειακών σιδηροδρόμων [κ.λπ.], θα βοηθήσει στην ελάφρυνση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στις αστικές μας περιοχές και θα μειώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση που μολύνει τον αέρα μας και επηρεάζει την υγεία μας. Η έκπτωση φόρων για τη χρήση των δημοσίων συγκοινωνιών καθιστά τις δημόσιες συγκοινωνίες πιο προσιτές για τους Καναδούς και παρέχει καθαρό αέρα στις κοινότητές μας.

    Η ενθάρρυνση της μεγαλύτερης χρήσης των δημοσίων συγκοινωνιών είναι ένα από τα στοιχεία της περιβαλλοντικής ατζέντας της Κυβέρνησης του Καναδά για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και τη δημιουργία καθαρής ατμόσφαιρας.»

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 22:26 | Μιχάλης Πυρουνάκης

    Άρθρο 2.1.
    Είναι χαρακτηριστικό πως, το 1ο άρθρο ξεκινά με το «Καταβάλλεται …» και το 2ο με το «Επιβάλλεται …»! Βέβαια, «εχόντων ούτως των πραγμάτων», πώς αλλιώς;
    Δεν θα ήθελα, πάντως, να είχα οικονομικές γνώσεις/σπουδές και να είμαι υποχρεωμένος να επιβάλλω έκτακτη εισφορά, επί αποτελεσμάτων κλεισμένων ήδη οικονομικών χρήσεων, νομίμως, η διαχείριση των οποίων έγινε υπό συγκεκριμένο ισχύον-τότε φορολογικό καθεστώς.
    Ίσως θά ‘πρεπε, πριν, να προσκληθούν οι ιδιαίτερα κερδοφόρες επιχειρήσεις και οι μεγαλοϊδιοκτήτες ακινήτων, να συνδράμουν -κατά δύναμη- στην συγκέντρωση του απαιτουμένου ποσού, σε -ορισμένη χρονικά- ανοικτή διαδικτυακή διαδικασία.
    Βέβαιο είναι πως, αν είχε η κυβέρνηση την δυνατότητα να ελέγξει φορολογικά όλους τους υποχρέους, θα συγκέντρωνε κατ’ έτος (κι όχι άπαξ) πολλαπλάσια ποσά. Συνεπώς εκεί χρειάζεται το βάρος της αμέσως προσεχούς προσπάθειας.
    Επίσης, περισσότερα θα συγκέντρωνε, αν επέβαλλε -επί τέλους- την αυτοδίκαιη εκτέλεση των δικαστικών αποφάσεων, για καταχρηστικούς όρους συμβάσεων και συναλλαγών, επιβάλλοντας παράλληλα με την υποχρεωτική έντοκη οικονομική αποκατάσταση των παθόντων, διπλάσια πρόστιμα -για ηθική βλάβη- υπέρ του δημοσίου ταμείου. Κ.α.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 22:11 | MKO Πατρότης

    Αξιότιμε Κε Υπουργέ,

    Καταρχήν η ΜΚΟ Πατρότης σας εύχεται καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας.

    Θα θέλαμε να επισημάνουμε οτι το νομοσχέδιο που προτείνετε προβλέπει την παγίωση και διεύρυνση μιας προϋπάρχουσας φορολογικής αδικίας. Σύμφωνα με το Άρθρο 1, παρ.2, περίπτωση Α, δικαιούχοι της έκτακτης ενίσχυσης κοινωνικής αλληλεγγύης είναι οι φορολογούμερνοι που βαρύνονται φορολογικά από ένα τουλάχιστον πρόσωπο.

    Κατά τη φορολογική νομοθεσία όμως, οι γονείς ανήλικων τέκνων που δεν ασκούν την επιμέλειά τους με δικαστική απόφαση – κάτι που στη συντριπτική πλειοψηφία των Ευρωπαϊκών χωρών αποτελεί σπάνιο φαινόμενο καθώς η επιμέλεια συνεχίζει να ασκείται και από τους δύο γονείς και μετά το διαζύγιο – δεν θεωρείται οτι βαρύνονται από αυτά φορολογικά. Παρόλο που στην πραγματικότητα βαρύνονται οικονομικά από τα τέκνα τους καθώς η πλειοψηφία από αυτούς καταβάλλουν διατροφή, ενώ προβαίνουν και σε πολλά άλλα έξοδα για τα τέκνα τους πέραν της δικαστικά οριζόμενης ελάχιστης διατροφής.

    Να σημειώσουμε ότι μέχρι σήμερα οι φορολογικές ανισότητες που υφίστανται οι γονείς που δεν ασκούν την επιμέλεια των παιδιών τους (στη συντριπτική πλειοψηφία τους πατέρες) είναι πολλές, καθώς φορολογικά θεωρούνται άγαμοι και άτεκνοι. Για παράδειγμα, δεν αυξάνεται το αφορολόγητο όριο του εισοδήματός τους ανάλογα με τον αριθμό των τέκνων τους, ενώ η διατροφή που καταβάλλουν για τα τέκνα τους δεν εκπίπτει από το φορολογητέο εισόδημά τους. Αντιθέτως, ο γονέας που ασκεί την επιμέλεια δεν φορολογείται για τη διατροφή που λαμβάνει από τον άλλο γονέα για τα τέκνα .

    Με το μέτρο που προτείνετε, ένας διαζευγμένος μισθωτός πατέρας με τρία παιδιά και εισόδημα 1.200 ευρώ τον μήνα (ή 16.800 ευρώ το χρόνο), που καταβάλλει διατροφή 700 ευρώ τον μήνα σύμφωνα με δικαστική απόφαση και βαρύνεται με έξοδα ενοικίου επειδή αποχώρησε από την οικία του – πάλι σύμφωνα με δικαστική απόφαση – δεν είναι δικαιούχος της ενίσχυσης. Είναι φανερό νομίζουμε πόσο άδικο είναι να μην την δικαιούται ο συγκεκριμένος πολίτης, που ουσιαστικά πληρεί όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις αλλά όχι τυπικά. Γιατί ο παραπάνω πολίτης του παραδείγματός μας δεν δικαιούται την έκτακτη ενίσχυση, γιατί τα τέκνα του δεν θεωρούνται προστατευόμενα μέλη. Είναι εμφανής από το παραπάνω παράδειγμα η οικονονομική ανισότητα και η κοινωνική αδικία που δημιουργούνται και για τον λόγο αυτό θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπ’ όψιν οι παρατηρήσεις μας, προκειμένου να αρθούν και όχι να μεγενθυθούν φαινόμενα κοινωνικής αδικίας.

    Θα θέλαμε επίσης να σας επισημάνουμε πως πέρα από τη φορολογική ανισότητα, η κυβέρνησή σας θα πρέπει να προβεί επίσης στην άρση και πολλών ακόμα δυσμενών διακρίσεων που υφίστανται οι διαζευγμένοι πατέρες σε προνοιακά, συνταξιοδοτικά και ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους.

    Με εκτίμηση,
    Το Δ.Σ. της ΜΚΟ Πατρότης

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 22:44 | Μιχάλης Πυρουνάκης

    1.4.
    Όταν οι αποδέκτες -μικρών επιδομάτων- είναι πολυάριθμοι, αντί τμηματικών δόσεων, ίσως είναι προτιμότερη η εφ’ άπαξ καταβολή, τμηματικά κατά ομάδες, με βάση κάποιες -χρονικές- προτεραιότητες (αντιγραφειοκρατική απλούστευση και επίσπευση).
    Εξ άλλου, μάλλον, δεν θά ‘πρεπε ουδεμία επιδότηση να είναι αφορολόγητη. Ομοίως, και πολλές παροχές σε είδος, ίσως θά ‘πρεπε να μετατραπούν σε χρηματικές. Ως έχουν τα πράγματα, η Εθνική Οικονομία συρρικνώνεται εικονικά. Δεν αρμόζει στον Έλληνα πολίτη η επαιτεία και ιδιαίτερα -αυτή- η υποκριτική. Περισσότερα με άλλη ευκαιρία.
    1.5.
    Πότε θα αξιωθούμε ως διοικών και διοικούμενος λαός, να μη χρειαζόμαστε την διευκρίνηση αυτή; Πώς θα ελεγχθεί και θ’ αποφευχθεί η πέραν της μιας λήψη του εκτάκτου αυτού επιδόματος; Προφανώς έχει προβλεφθεί. Σε αντίθετη περίπτωση, τί (αυστηρές) ποινές προβλέπονται;

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 21:18 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΙΣΣΑΣ

    ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΙΤ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑΤΕ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΥΓΗΣ,ΠΑΙΡΝΩ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ 536ΕΥΡΟ ΤΟ ΔΙΜΗΝΟ, ΕΧΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΤΕΙ ΑΝΑΠΗΡΟΣ 67%ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΛΟΓΩ ΤΟΞΙΚΟΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΗΠΑΤΙΤΗΔΑΣ C.ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΟΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΣΧΕΔΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΤΕ ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΜΕ ΧΑΡΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΥΕΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΛΥΖΩΟΓΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ ΣΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΙΔΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΝΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΡΑΓΔΑΙΑ ΑΛΛΑ ΕΝΩ ΕΧΩ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 5896,Η ΒΟΥΝΕΠΡΟΦΡΙΝΗ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ 5644 ΑΛΛΑ ΕΝΩ ΣΥΝΕΧΙΖΟΤΑΝ ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ,ΕΙΧΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΛΟΓΩ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΛΟΓΩΝ ΓΙΑΤΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΗ ΑΥΤΟΕΞΥΠΕΡΕΤΟΥΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΝΟΥΜΕΡΟ ΚΑΤΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕ ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 7 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΗΜΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙ ΚΑΛΑ. ΕΙΜΑΙ 36 ΕΤΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΣ ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΝ ΜΕ ΔΕΙΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΤΟΜΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΟ ΜΕ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ,ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΓΝΩΣΤΕΙ ΟΤΙ ΠΑΣΧΩ ΑΠΟ ΝΕΥΡΟΙΔΙΑΒΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ ΠΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ ΜΕΘΑΔΟΝΗ Η ΒΟΥΝΕΠΡΟΦΡΙΝΗ,ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΞΙΚΟΜΑΝΗΣ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ 700ΕΥΡΟ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΕΞΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ΚΑΝΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ Ο.ΚΑ.ΝΑ. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΙΣΣΑΣ ΔΙΕΥΘ.ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΟΣ 74 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ. Τ.Κ.10443 ΤΗΛ.6949940122. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΤΕ ΠΕΡΙΦΗΜΑ.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 21:53 | Μιχάλης Πυρουνάκης

    1.3.
    Το ύψος του ποσού έκτακτης επιδότησης, εξαρτάται από τα «διαθέσιμα» και δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μικρό, όσο κι αν είναι. Αυτό που προέχει είναι, νά ‘ναι -κατά το δυνατόν- δίκαιο, όταν είναι επαναλληπτικό (πολυέξοδο)!

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 21:18 | Μιχάλης Πυρουνάκης

    1.2. Θ.
    Οι -άθελά τους- άνεργοι, ιδιαίτερα όσοι έχουν προστατευόμενα μέλη, δικαιούνται, πρωτίστως, οικονομικής ενίσχυσης. Πόσο, όμως, «αντιπροσωπεύονται» από τους εγγεγραμμένους στα μητρώα του ΟΑΕΔ;
    Τα μητρώα αυτά χρειάζονται -επειγόντως- αφ’ ενός απρόσκοπτη συμπλήρωση και αφ’ ετέρου αδιάκοπη εκκαθάριση. Πόσοι πραγματικά άνεργοι «ευτελίζονται» όταν υποχρεώνονται να επανέρχονται αλλεπάλληλα -άνευ λόγου & αιτίας- και παραιτούνται από την ανανέωση εγγραφής, της ιδιότητάς τους αυτής; Πόσοι επιδοτούνται ως «άνεργοι» ενώ ταυτόχρονα εργάζονται ανασφάλιστοι σε ασυνείδητους εργοδότες; Πόσοι «άνεργοι» αυτοαπασχολούνται «επί κέρδη, αφορολόγητα»;
    Πόσοι, εξ άλλου, μερικώς εργαζόμενοι, που επιθυμούν πλήρη απασχόληση, αποκλείονται της εγγραφής τους ως μερικώς άνεργοι; Σοβαρότατο κοινωνικό ζήτημα, προς επίλυση.
    Λίγη -περισσότερο- συνείδηση, να μη μένει «το ταμείον μείον».

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 20:27 | Μιχάλης Πυρουνάκης

    1.2. Ε, ΣΤ΄, Ζ & Η.
    Η ενίσχυση των ευπαθών κοινωνικών ομάδων είναι -βεβαίως- πάντοτε «επιβεβλημένη» και αποδεκτή οριζοντίως & καθέτως.
    Μένει, να συγκεντρώνονται, σε κάποια «μερίδα» τους, όλες οι ενισχύσεις τους -σε χρήμα και σε είδος- ώστε να μη αδικούνται άλλες ομάδες, που τυχόν έχουν κι αυτές παρόμοια ανάγκη αλλά αγνοούνται ελλείψει σχετικών πόρων.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 20:20 | Μιχάλης Πυρουνάκης

    1.2.Β, Γ & Δ.
    Για μεγάλο αριθμό προοριζόμενων δικαιούχων -του εκτάκτου αυτού επιδόματος- αποτελεί κριτήριο καταβολής, η καταβολή ή μη του ΕΚΑΣ είτε η μη υπέρβαση των εισοδηματικών κριτηρίων χορήγησής του. Έτσι τίθεται ζήτημα ελέγχου και επιβάλλεται -κατά το δυνατόν- εξορθολογισμός τους.
    Στον σχετικό -με το ΕΚΑΣ- πίνακα της ΓΓΚΑ (6ος 2008) παρατηρούνται σημαντικές ανακολουθίες/ανισορροπίες, με συνέπεια να μη επιτυγχάνεται ο στόχος του, στον βαθμό που θα μπορούσε.
    Δικαιώτερη μέθοδος θα ήταν λ.χ. αν το ΕΚΑ – Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης (όχι μόνον για τους συνταξιούχους) οριζόταν σε ποσοστό -επί τοις εκατό- (%) αναπλήρωσης της διαφοράς του πραγματικού οικογενειακού εισοδήματος, από το αναφερόμενο στον πίνακα του προσχεδίου αυτού όριο οικονομικής βιωσιμότητας, ίσο -ποσοστιαία- μ’ αυτήν την ίδια διαφορά. Δηλαδή, αν υπολείπεται κατά 50% να επιδοτείται το 50% της διαφοράς, αν υπολείπεται κατά 30% να επιδοτείται το 30% της διαφοράς κ.ο.κ. Έτσι δεν θα καθιστά φτωχότερους, όσους δεν ήταν τέτοιοι πριν την καταβολή του ΕΚΑ/Σ, όπως γινόταν μέχρι σήμερα.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 20:28 | Μιχάλης Πυρουνάκης

    1.2.Α. Πέραν των υπόχρεων σε υποβολή φορολογικής δήλωσης, υπάρχουν και νομίμως απαλλασσόμενοι που έχουν ανάγκη στήριξης.

    Ως προς τον σχετικό πίνακα κριτηρίων και ποσού επιδόματος, προκύπτει έμμεσα ως μέτρο/όριο επιδότησης ή μη μιας οικογένειας το ετήσιο εισόδημα των 12.500 ευρώ, πλέον 1.500 ευρώ κατά βαρύνον άτομο. Το αντίστοιχο επίδομα προβλέπεται (σε ευρώ) -κατά βαρύνον άτομο- 700 για ένα (1), 400 για δύο (2), 333,3 για τρία (3), 275 για τέσσερα (4), 240 για πέντε (5) και ίσο ή λιγότερο από 216,7 για έξι & περισσότερα (6+). Ίσως θά ‘πρεπε το αντίστροφο.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 19:25 | Μιχάλης Πυρουνάκης

    Αγαπητοί ταγοί των εθνικών μας συμφερόντων, καλή δύναμη! Κάθε προσπάθεια εξομάλυνσης κοινωνικών αδικιών, στα πλαίσια -πάντα- ευνομούμενης ισο\πολιτείας να είναι ευπρόσδεκτη & αποτελεσματική.

    Ως προς τον τίτλο του προσχεδίου νόμου «… εκ των ιδιαίτερα κερδοφόρων επιχειρήσεων και των ιδιοκτητών\επικαρποτών μεγάλης ακίνητης περιουσίας».

    Άρθρο 1.1. Θετικό -βεβαίως- πρώτο βήμα, έως ότου ληφθούν διαρκέστερα μέτρα.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 19:28 | Ιωαννα

    Αφου είχανε ανακοινώσει ότι και οι άγαμοι χαμηλόμισθοι θα πάρουν επίδομα.
    Δηλαδή εγώ με τα 5.600 ετησίως δεν θεωρούμαι ειδική ομάδα ή δεν έχω ανάγκες??

    Γιατί ανακοινώνεται κάτι και μετά το αλλάζει;;

    Γιατί τελικά διαπιστώνεται ότι αυτοί που έχουν ανάγκη-χαμηλόμισθοι είναι περισσότεροι από όσους είχε υπολογιστει και τώρα δεν φτάνουν τα….κονδύλια;;;

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 15:53 | Πέτρος Π.

    Από ό,τι κατάλαβα, κύριοι της κυβέρνησης, δίνετε ΕΚΤΑΚΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, αλλά τη δαπάνη για την καταβολή του, που φθάνει το 1 δισ. ευρώ, δεν την εξασφαλίζετε από την έκτακτη φορολόγηση των μεγάλων επιχειρήσεων, όπως ισχυρίζεστε, αλλά από την… εξοικονόμηση δαπανών με το «πάγωμα» των ποσών, των εισοδηματικών και ορίων του ΕΚΑΣ, με τη μη καταβολή επιδόματος θέρμανσης, παρόλο που το είχατε υποσχεθεί προεκλογικά, και με τις πρωτοφανείς περικοπές επιχορηγήσεων που προβλέπετε στον προϋπολογισμό, για το ΙΚΑ και τον ΟΑΕΕ. Με όλα αυτά, ο προϋπολογισμός «γλιτώνει» πάνω από 1,5 δισ. ευρώ!!!! Αφήστε λοιπόν τα επικοινωνιακά τρικ περί αναδιανομής!

    ΥΓ Και πάλι, με το επίδομα που δίνετε δεν καλύπτετε τις ανάγκες μεγάλου αριθμού πολιτών που είναι οικονομικά ασθενείς, αν κρίνει κανείς από τα εκατοντάδες παράπονα αποκλεισμένων από το επίδομα, που ήδη καταγράφονται στο site.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 15:01 | Γιάννης Πατρίκιος,Φιλόλογος .άνεργος

    Kε Πρωθυπουργέ,κύριοι της Κυβέρνησης,
    θετική είναι έστω και η πενιχρή βοήθεια στους αναξιοπαθούντες αλλά τα golden boys 1 μήνα μετά τη νίκη του ΠΑΣΟΚ παραμένουν στις θέσεις τους.Ως πότε, κύριε Παπακωνσταντίνου,θα αμείβεται ο κύριος διοικητής της ΕΡΤ με τα ποσά που ακούμε? Το ίδιο ισχύει βέβαια και για όλα τα άλλα καλοπληρωμένα σε βάρος μας »παιδιά» που διόρισε η κυβέρνηση Καραμανλή,για τα οποία ακούγονται μισθοί τύπου Τζόκερ.Τώρα είναι η ευκαιρία που έχετε τον λαό μαζί σας να δράσετε.Αν καθυστερήσετε έστω και ελάχιστα θα είναι πραγματικά κρίμα για μια κυβέρνηση που κατάφερε να θριαμβεύσει στις εκλογές να περιπέσει και αυτή σε κατάσταση ανυποληψίας όπως η προηγούμενη.
    Προτείνω,κατά συνέπεια, να θέσετε ανώτατο όριο αμοιβής για κάθε αμειβόμενο απο το Δημόσιο αντίστοιχο(και βέβαια χαμηλότερο από αυτό) του Προέδρου της Δημοκρατίας και μάλιστα αυτό να θεσπιστεί με νόμο του Κράτους και με όσο το δυνατό μεγαλύτερη κομματική συναίνεση.Τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν να δοθούν στην κατεύθυνση της ενίσχυσης των ανέργων και των »νεόπτωχων» της χώρας μας.
    Πώς θα γίνει διαφορετικά,όταν ζητάτε κι άλλες θυσίες απο τους μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα και δεν εφαρμόζετε από την άλλη μεριά μέσα σαυτές τις δύσκολες μέρες λιτότητα στους μισθούς των βουλευτών,των δικαστών και πολύ περισσότερο των προκλητικά αμειβομένων?
    Σας απευθύνω αυτή την πρόκληση και πιστεύω ότι θα εισακουστεί γιατί το ΠΑΣΟΚ οφείλει φύσει και θέσει να αποτελεί σοσιαλιστικό κίνημα.Όλα αυτά σας τα λέω από αγωνία για το μέλλον του τόπου,του λαού και της παράταξής μας,στην οποία και ανήκω.
    Ευχαριστώ για το βήμα

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 14:27 | ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ

    Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΡΕΞΑΤΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΕΤΣΙ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΔΕ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ.
    ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 13:17 | Πατελης Γιωργος

    Κε ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ Καλη επιτυχια στο προσπαθεια ανακαμψης της ζοφερης οικονομικης καταστασης που επικρατει, μιας καταστασης ομως που δεν ευθυνονται οι πολιτες αλλα εσεις οι πολιτικοι με τις εως τωρα πολιτικες και πρακτικες σας. Χαιρετιζω τη νεα αντιληψη για δημοσια διαβουλευση, ωστε να εκφραζουν οι πολιτες την αποψη τους, και ευελπιστω οτι αυτα θα διαβαστουν και απο εσας, οχι μονο απο υπαλληλους η’ συνεργατες σας. Θα αναφερθω στο επιδομα αλληλεγγυης και οχι μονο… Ειμαι αγροτης, και θεωρω πως το μετρο στηριξης των οικονομικα ασθενεστερων ομαδων ειναι ενα μετρο προς τη σωστη κατευθυνση, αλλα πολυ αδυναμο… Με 300-400 ευρω δεν σωζεται η κατασταση… Διοτι αυτα τα χρηματα θα βοηθησουν μονο να πληρωθουν καποιοι λογαριασμοι τρεχοντως μηνος επι της καταβολης(εαν φθασουν).. Θα φυγουν εν ριπη οφθαλμου στις μεγαλες Α.Ε. εταιριες(ΔΕΗ-ΟΤΕ-ΚΙΝΗΤΑ-ΤΡΑΠΕΖΕΣ) και στο πετρελαιο. Ουδεις θα αγορασει μεγαλυτερη ποσοτητα προιοντων απο τις λαικες η’ απο καταστηματα, με επακολουθο να μην ‘γυρισουν’ τα χρηματα στην αγορα και φυσικα ετσι θα διατηρηθει η στασιμοτητα της και παλι. Ειναι ομως μια ανασα για τον συνταξιουχο η’ τον ανεργο αυτα τα χρηματα, να βγαλει εστω το μηνα.. Υπαρχουν ομως και αλλες κοινωνικες-επαγγελματικες ομαδες Κε Πρωθυπουργε που χρειαζονται (και μαλιστα αμεσα) στηριξη.. Μια απο αυτες ειναι οι αγροτες, με καποια συγκεκριμενα παραγομενα προιοντα. Οπως οι παραγωγοι καλαμποκιου. Φετος ηταν η δευτερη και χαριστικη βολη.. 25λ/κιλο προπερσι, 13λ/κιλο περυσι, 10-12λ/κιλο φετος. Οταν η μεση παραγωγη ανηρθε στα 1200κιλα/στρεμα, επι 0,12λ/κιλο, εχουμε εισπραξη 144ευρω/σρεμα (μειον 3-4 ευρω υγρασια-ξηραντηριο). ΠΩΣ Κε Πρωθυπουργε θα ζησουν αυτοι οι ανθρωποι???? Οταν εισπρατεις 140ευρω/στρεμα και υπαρχουν 180ε-200ευρω εξοδα παραγωγης???!!! Μενουμε να χρωσταμε και τα εξοδα!! Οχι και να ζησουμε, γιατι αυτο δε γινεται! Κε Πρωθυπουργε, ελπιζουμε να σηκωσετε τα μανικια και να δωσετε λυση στα προβληματα μας. Δεν παει αλλο, δεν αντεχουμε την κατρακυλα των τιμων. Πρεπει να επεμβετε αμεσα! Οπως γνωριζετε, οι αγροτες και ο πρωτογενης τομεας στηριζουν την οικονομια μας και ειναι η ραχοκοκαλια αυτης. Στηριξτε την αγροτια! Ο αγροτης δεν ειναι Α.Ε. η’ Ο.Ε. Αν πεσει εξω, δεν μπορει να ριξει ‘κανονι’.. Ολοι πληρωνονται.. Με το να παιρνουν τα χωραφια και τα σπιτια, ειτε τραπεζες ειτε προμηθευτες εφοδιων. Χωρις γεωργια δεν γινεται η Ελλαδα μας! Το μονο που παραγουμε ως χωρα ειναι αγροτικα προιοντα! Και μια παροτρυνση Κε Πρωθυπουργε.. Βαλτε σε καταλληλες θεσεις τους καταλληλους ανθρωπους… πχ, στην εφορια λογιστες απο γραφεια. Αυτοι ξερουν πως να πιασουν τους φοροφυγαδες, γιατι αυτοι τους κατατοπιζουν.. Στα αγροτικα βαλτε αγροτες, γιατι αυτοι βιωνουν τα προβληματα εκ των εσω και ξερουν τις λυσεις. Αν δε βιωσεις ενα προβλημα, δεν μπορεις να το νοιωσεις, και εαν δεν το νοιωσεις, δεν μπορεις να δωσεις την καταλληλη λυση. Αυτο ισχυει για ολους τους τομεις του κρατικου μηχανισμου. Ευχαριστω

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 12:59 | ΧΡΗΣΤΟΣ HAF

    Κ.ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
    ΕΧΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΙΜΑΙ ΜΙΣΘΩΤΟΣ , ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΚΟΡΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΗ (ΟΑΕΔ) ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ ΠΑΝΤΕΙΟΥ,Η ΑΛΛΗ ΣΤΟ ΤΕΙ ΣΠΟΔΑΖΕΙ, ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ , ΠΛΗΡΩΝΩ ΠΑΝΤΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ 1600cc ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΗ – ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΗΛΩΝΩ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 12:39 | ΧΡΗΣΤΟΣ HAF

    ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΟΓΑ ΜΕ ΜΗΝΙΑΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ :330€ & ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ 360€ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΟΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ , ΟΤΑΝ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΙΚΑ & ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10.500€

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 12:16 | ΕΛΕΝΗ

    Ζευγάρι με σύζυγο συνταξιούχο του ΙΚΑ με ετήσιο εισόδημα πάνω από 10.500 € και η σύζυγος συνταξιούχος του ΟΓΑ με μηνιαίο εισόδημα 360 Ευρώ, δικαιούνται επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης και αν, είναι σωστό;;;;

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 11:07 | ΛΥΔΙΑ ΚΑΝΕΛΛΟΥ

    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΙΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Σ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ «Ο ΕΧΩΝ ΔΥΟ ΧΙΤΩΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ
    ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΟΝ ΕΝΑ».

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 10:38 | Νικος Χαραλαμπης

    Διαφωνω με την εκτακτη εισφορα που πρεπει να πληρωσουν οι επιχειρησεις.
    καθως δημιουργει αρνητικο επενδυτικο κλιμα και αβεβαιοτητα στην αγορα.

    Αντιθετα,πιστευω οτι η εκλησσια που πληρωνει μονο 1 τοις χιλιοις οφειλει να πληρωσει πολλα περισσοτερα τοσο σε φορολογια οσο και σε εκτακτες εισφορες.Την ιδια στιγμη οπου οι μισθωτοι πληρωνουν φορο με κλιμακα 20% και πανω.

    Πρεπει να γινει αναδιαρθρωση στις δαπανες του προυπολογισμου.Δεν ειναι δυνατον να υπαρχουν 40000 κρατικα αυτοκινητα και να κοστιζουν 400 εκ. ευρω στον ελληνικο λαο.Και οι δαπανες της ελληνικης βουλης να αγγιζουν τα 200 εκ. ευρω.Ειναι δαπανες που προκαλουν το κοινο αισθημα.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 10:50 | ΧΡΗΣΤΟΣ Φ.

    ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ,
    ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ‘ΓΩ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΑ ΤΑ 400 ΕΥΡΩ. ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΠΑΡΩ ΔΕΝ ΣΩΖΩΜΑΙ, ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ.
    (ΚΑΙ ΓΩ ΑΝΕΡΓΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ).
    ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ [ΔΕΝΤΡΥΛΙΟ] 40 ΗΜΕΡΩΝ ΚΙ ΗΔΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΘΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ (ΧΑΡΙΖΕΙ ΔΑΝΕΙΑ,ΜΑΣ ΔΕΙΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΜΑΣ ΔΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ).
    ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ [ΔΕΝΤΡΥΛΙΟ] ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΡΠΟΥΣ. ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΑΝ.ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
    ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΛΛΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ,ΚΑΙ ΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΑΚΑΡΠΟ,ΤΟ ΞΕΡΙΖΩΝΟΥΜΕ.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 03:14 | Ευθύμιος

    Είμαι αντίθετος σε επιδοματικές πολιτικές διότι απλά δημιουργούν τετελεσμένα γεγονότα και μία κοινωνία που έχει το » χέρι τεντωμένο» ως ελεημοσύνη .Χρειάζεται πολιτική ξεκάθαρη με στόχευση την ενίσχυση με αξιοπρεπή τρόπο των οικονομικά αδυνάτων με όρους κοινωνικής ανάτασης.Εξαίρεση μπορεί να γίνει με τρόπο όπως δόθηκε παλαιότερα το επίδομα θέρμανσης και μπορούσε να γίνει και φέτος σε μία αξιόπιστη εφαρμογή λόγων και έργων. Όπως εξελίσεται η διεύρυνση της χορήγησης του επιδόματος θα δούμε τραγελαφικά φαινόμενα λόγω της διαφυγής ή απόκρυψης εισοδημάτων . Επιτέλους δεν μπορούμε να έχουμε εισόδημα 10.000 ευρώ και περιουσιακά στοιχεία ενός εκατ. ευρώ και να λαμβάνουμε επίδομα 1500 ευρώ.Οδηγούμαστε σε φαύλο κύκλο «δώσε και μένα μπάρμπα».

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 01:49 | Κ.Λ

    ΚΕ ΥΠΟΥΡΓΕ

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΑ.
    ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΑΓΑΜΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ.

    ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ, ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΣΩΣΤΑ, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΧΑΜΕΝΟΙ ΤΡΛΙΚΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ. ΜΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΣΤΕΡΗΣΕΤΕ, ΚΑΙ ΑΥΤΗ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ Η ΨΥΧΙΚΗ ΤΟΝΩΣΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΜΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ.

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 01:31 | Γ.Ε

    ΚΕ ΥΠΟΥΡΓΕ

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΑ.
    ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΑΓΑΜΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ.

    ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ, ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΣΩΣΤΑ, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΧΑΜΕΝΟΙ ΤΡΛΙΚΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ. ΜΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΣΤΕΡΗΣΕΤΕ, ΚΑΙ ΑΥΤΗ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ Η ΨΥΧΙΚΗ ΤΟΝΩΣΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΜΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 01:59 | Κωνσταντίνος Σαμαράς

    Είμαι άνεργος, εγγεγραμμένος στον ΟΑΕΔ (όχι επιδοτούμενος),με κάρτα ανεργίας δώδεκα μηνών, δεν έχω καταφέρει να βρω δουλειά έως και σήμερα (πτυχιούχος Φιλοσοφικής) είμαι τέκνο πολύτεκνης οικογένειας, μένω με τους γονείς μου και παρόλα αυτά δεν παίρνω το επίδομα επειδή δεν είμαι παντρεμένος.Ξέρει, άραγε, πολλούς άντρες,ο κ. Υπουργός, χωρίς αμάξι, χωρίς ευρώ τσακιστό και χωρίς σπίτι, που να μπορούν κατά πρώτον να »ρίξουν» μία γκόμενα και κατά δεύτερον να την πείσουν να τους παντρευτεί??Λίγη σοβαρότητα…
    Υ.Γ. Προς κ.Υπουργό Εσωτερικών
    Για τις φήμες σχετικά με νέο νόμο περί αλλαγής στο καθεστώς προσλήψεων στο δημόσιο, αλγεινή εντύπωση μού προκαλεί το γεγονός ότι τα προνόμια των πολυτέκνων και τέκνων πολύτεκνης οικογένειας (20%) θα καταργηθούν και αντ’αυτών θα δοθεί μία επιπλέον-πλην άγνωστη- μοριοδότηση.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 01:18 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ

    Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κανείς σ’ αυτή τη χώρα που να πιστεύει πως θα γίνει επανεκκίνηση της οικονομίας χορηγώντας εφάπαξ επίδομα 400, 800 η 1300 ευρώ και 1,5% αύξηση σε μισθούς – συντάξεις. ή μήπως υπάρχει; Καλώς θα δοθεί το επίδομα σε πολλούς συμπολίτες που πραγματικά το έχουν ανάγκη, αλλά η επανεκκίνηση της οικονομίας είναι άλλο πράγμα. Τα δημοσιονομικά είναι τραγικά. Το καταλαβαίνουμε. Τα εισοδήματα όμως της μεσαίας τάξης που θα επανακκινήσει τη ζήτηση, με τις παρούσες συνθήκες, μπορούν να αυξηθούν μόνο με έναν τρόπο (δυστυχώς) προς το παρόν. Με δραστική μείωση των ληστρικών επιτοκίων των πιστωτικών καρτών, καταναλωτικών, προσωπικών κ.λ.π. δανείων που θα μειώσουν δόσεις και θα δημιουργήσουν πραγματικό, σοβαρό, διαθέσιμο εισόδημα, σε σταθερή βάση. Και μια τελευταία ερώτηση.: Είναι η δεν είναι ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑ να δανείζεται κάποιος με επιτόκιο 0,8% και μετά να δανείζει αυτός τους άλλους με, 17% ,η 18% ,η 19% ,η 20%; Για όποιον κουράζεται στους υπολογισμους, αυτό σημαίνει, από 1700 έως 2000 φορές περισσότερο!!!!!!!! Ας σοβαρευτούμε…

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 00:37 | Παναγιώτης Βαρλάγκας

    Βλέποντας τι κάνουν οι άλλοι, παίρνουμε ιδέες για το τι να κάνουμε εμείς. Παρατηρούμε τι μας αρέσει, τι μοιάζει εύστοχο, τι μας ταιριάζει, και απορρίπτουμε ότι δεν «κολλάει», ότι δεν βρίσκουμε ταιριαστό, ότι δεν ταιριάζει με τη φιλοσοφία μας.

    Υπάρχει ο κίνδυνος τα έκτακτα επιδόματα των 300, 800 ή 1300 Ευρώ να εκληφθούν ή και να εκφυλιστούν σε μια λογική «πτωχοκομείου» (κατά εύστοχη έκφραση). Και επειδή τόσο ο πρωθυπουργός έχει αγγλοσαξωνική παιδεία (Amherst, LSE), αλλά και εμπειρίες στον Καναδά και στη Σουηδία, τόσο ο Υπουργός (LSE PhD), αλλά και ο Υφυπουργός (Αγγλία, ΗΠΑ, Καναδά), αλλά για προς όφελος, ίσως, όλων των συμπολιτών που συμμετέχουν στη διαβούλευση, θα ήθελα να παρουσιάσω, από τον προϋπολογισμό του 2009 του Καναδά ( http://www.budget.gc.ca/2009/home-accueil-eng.asp – 27 Ιαν. 2009), από τις σελίδες 93-96 (90-93 του PDF) τα «highlights», τα κύρια σημεία, των ΔΡΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΑΔΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ («Action to Help Canadians and Stimulate Spending»).

    ========

    ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΑΔΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

    Κύρια σημεία

    –Ενδυνάμωση των Επιδομάτων για τους Καναδούς εργαζομένους–

    Ο προϋπολογισμός του 2009 θα υποστηρίξει τους Καναδούς εργαζομένους που επηρεάστηκε από την παγκόσμια οικονομική κρίση:

    * Αυξάνοντας για 2 έτη όλα τα κανονικά επιδόματα Ασφάλισης Απασχόλησης (Employment Insurance (EI)) κατά 5 επιπρόσθετες εβδομάδες και αυξάνοντας τη μέγιστη διάρκεια του επιδόματος σε 50 εβδομάδες από 45 εβδομάδες

    * Παρέχοντας $500 εκατομμύρια [Σ.Σ.: 1 ευρώ = 1.6 καναδικά $] για 2 έτη για να επεκτείνει τα εισοδηματικά επιδόματα της ασφάλισης απασχόλησης για τους Καναδούς που συμμέτεχουν σε μακροπρόθεσμη κατάρτιση [Σ.Σ.: όχι παρωδία τύπου νεοελληνικού «stage»!], ωφελώντας μέχρι και 10.000 εργαζομένους [Σ.Σ: σε χώρα 31 εκατομμυρίων κατοίκων].

    * Επεκτείνοντας τις συμφωνίες διαμοιρασμού εργασίας (work-sharing agreements [Σ.Σ. για να αποφεύγονται οι απολύσεις) κατά 14 εβδομάδες, με μέγιστο τις 52 εβδομάδες, ώστε περισσότεροι Καναδοί να μπορούν να συνεχίσουν να εργάζονται.

    * Επεκτείνονται το Πρόγραμμα Προστασίας Μισθωτού (Wage Earner Protection Program) για να καλύπτει την πληρωμή της αποζημίωσης που οφείλεται στους δικαιούχους εργαζομένους που επλήγησαν από την πτώχευση των εργοδοτών τους.

    * Διαβουλευόμενοι [Σ.Σ. εδώ κάναμε μεγάλο βήμα! Αρκεί να αποδειχθεί ουσιαστικό…] με τους Καναδούς και αναπτύσσοντας επιλογές για να παρέχεται στους αυτοαπασχολούμενους Καναδούς πρόσβαση στα επιδόματα μητρότητας και πατρότητας της Ασφάλισης Απασχόλησης.

    –Βελτιώνοντας τη Διαθεσιμότητα Επαγγελματικής Κατάρτισης–

    Ο προϋπολογισμός του 2009 θα δημιουργήσει περισσότερες και καλύτερες ευκαιρίες για τους Καναδούς εργαζόμενους διαμέσους ανάπτυξης δεξιοτήτων:

    * Αυξάνοντας τη χρηματοδότηση για κατάρτιση που παρέχεται διαμέσου του προγράμματος Ασφάλισης Απασχόλησης και $1 δισεκατομμύριο σε διάστημα 2 ετών.

    * Επενδύοντας $500 εκατομμύρια σε διάστημα 2 ετών σε ένα Κεφάλαιο Στρατηγικής Κατάρτισης και Μετάβασης (Strategic Training and
    Transition Fund) για την υποστήριξη των ιδιαίτερων αναγκών των ατόμων που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για κατάρτιση από την Ασφάλιση Απασχόλησης, όπως είναι οι αυτοαπασχολούμενοι ή αυτοί που είναι εκτός εργασίας για παρατεταμένο χρονικό διάστημα.

    * Παρέχοντας $55 εκατομμύρια σε διάστημα 2 ετών για να βοηθήσει τους νέους Καναδούς να βρούν θερινές εργασίες.

    * Υποστηρίζοντας τους πιο ηλικιωμένους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους με επιπρόσθετα $60 εκατομμύρια σε διάστημα 3 ετών για την Στοχευμένη Πρωτοβουλία για τους Πιο Ηλικιώμενους Εργαζόμενους (Targeted Initiative for Older Workers) και επεκτείνοντάς την για να συμπεριλάβει εργαζόμενους σε μικρές πόλεις.

    * Ανταποκρινόμενοι στις ελλείψεις εργατικού δυναμικού με δεξιότητες (skilled labour shortages) με $40 εκατομμύρια το χρόνο για το λανσάρισμα της Χορηγίας Ολοκλήρωσης Μαθητείας (Apprenticeship Completion Grant) ύψους $2,000.

    […]

    –Περαιτέρω Αναπτύσσοντας Υψηλά Καταρτισμένο Εργατικό Δυναμικό–

    Ο προϋπολογισμός του 2009 οικοδομεί επί προηγούμενων επενδύσεων στη γνώση:

    * Παρέχοντας επιπρόσθετα $87.5 εκατομμύρια σε διάστημα 3 ετών για να επεκτείνει προσωρινά το πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Υποτροφιών Καναδά (Canada Graduate Scholarships) [Σ.Σ. Γιατί αυτό είναι το μέλλον: Η ΓΝΩΣΗ]

    * Κατανέμοντας επιπρόσθετα $3.5 εκατομμύρια επί 2 έτη για να προσφέρει 600 επιπρόσθετα μεταπτυχιακά internships (είδος πρακτικής εξάσκησης) διαμέσου του προγράμματος για Ιnternships για τη Βιομηχανική Έρευνα και Ανάπτυξη (Industrial
    Research and Development Internship program) που θεσμοθετήθηκε με τον προϋπολογισμό του 2007

    — Φορολογική Ανάσα για τους Καναδούς —

    Ο προϋπολογισμός του 2009 θα φέρει $20 δισεκατομμύρια σε ανακούφιση από φόρο προσωπικού εισοδήματος κατά το 2008–09 και στα επόμενα 5 οικονομικά έτη. Από 1ης Ιανουαρίου 2009, αυτό περιλαμβάνει:

    * Αύξηση των βασικού προσωπικού ποσού και της οροφής των δύο χαμηλότερων φορολογικών κλιμακίων προσωπικού εισοδήματος κατά 7,5% πάνω από τα επίπεδά τους το 2008, ώστε οι Καναδοί να μπορούν να κερδίζουν περισσότερο εισόδημα προτού να πληρώνουν ομοσπονδιακούς φόρους εισοδήματος ή προτού να υπόκεινται σε υψηλότερους φορολογικούς συντελεστές.

    * Αύξηση του επιπέδου ως το οποίο δίνονται το βοήθημα του Εθνικού Επιδόματος Παιδιού (National Child Benefit) για οικογένειες χαμηλού εισοδήματος και το Καναδικό Φορολογικό Επίδομα Παιδιού Canada (Child Tax Benefit), παρέχοντας ωφέλεια μέχρι και $436 για οικογένεια με 2 παιδιά.

    * Ουσιαστικά διπλασιασμό της φορολογικής ανάσας που παρέχει το Φορολογικό Επίδομα Εισοδήματος από Εργασία (Working
    Income Tax Benefit) για να ενθαρρύνει τους Καναδούς χαμηλού εισοδήματος να βρουν δουλειά και να την διατηρήσουν.

    * Παρέχοντας μέχρι και $150 επιπρόσθετης ετήσιας φορολογικής εξοικονόμησης για ηλικιωμένους χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος διαμέσου αύξησης $1,000 στο ποσό του Έκπτωσης Ηλικίας (Age Credit).

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 00:11 | xristos katsoulis

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 40.000,00 Ε,ΕΧΟΥΜΕ 10 (ΔΕΚΑ) ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΟΓΩ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΚΟΜΗ ΜΑΣ ΒΑΡΥΝΟΥΝ,ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 6 ΠΑΙΔΙΑ,ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ 350-400 Ε ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ SUPERMARKET,(ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΥΠ΄ΟΨΙΝ ΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ,ΓΙΑΟΥΡΤΑΚΙΑ,ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ, κλπ)ΣΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ (ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ…).ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΘΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ?

  • Όλα τα μέτρα που η εκάστοτε κυβέρνηση παίρνει για «στήριξη των χαμηλών εισοδημάτων » είναι αναποτελεσματικά , αναγκάζουν σε «στρίμωγμα» των οικονομικών χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα αφού μπορεί να είναι κάτι θετικό ως χρηματικό ποσό στα πενιχρά εισοδήματα των ανθρώπων, όμως η επίπτωση που έχουν στην καθημερινότητά τους είναι μηδαμινή.

    Αν πραγματικά κάποιος από εσάς διαβάζει και δίνει σημασία σε όσα λέμε εμείς οι πολίτες τότε ας αναλογιστεί και ας περάσει τα παρακάτω σ αυτούς που παίρνουν αποφάσεις.

    1. Γιατί οι τράπεζες φορολογούνται με 7% ενώ όλες οι επιχειρήσεις και οι πολίτες με πάνω από 25% ?

    2. Γιατί ενω υπάρχουν αποφάσεις του Αρείου Πάγου που λένε πως οι τράπεζες είναι παράνομο να έχουν επιτόκια πάνω από 12%, η κυβέρνηση δεν εφαρμόζει το νόμο και δεν κατάσχει ως προϊόντα εγκλήματος τα επιπλέον χρήματα που καρπώνονται οι τράπεζες οπως ακριβώς κάνει για χρήματα από ναρκωτικά ?

    3. Γιατί η κυβέρνηση δεν έρχεται σε επαφή με μεγάλες πολυεθνικές και να συστήσει επιτροπές διαλόγου μαζί τους προκειμένου να καταλήξουν με ποιού όρους θα μπορούσαν να αρχίσουν δραστηριότητες στην Ελλάδα?

    4. Γιατί δεν υπάρχει όραμα πραγματικό από κανέναν, για παράδειγμα να δημιουργηθεί μια νέα πόλη στην Ελλάδα, μια πόλη 300,000 κατοίκων υπόδειγμα στο κόσμο όλο που θα υπάρχουν εκεί όλες οι δημόσιες υπηρεσίες και τα υπουργία και που η πρόσβαση σε αυτή δεν θα γίνεται με τα γαϊδουράκια αλλά θα είναι (μέσα σε μια τόσο μικρή χώρα) προσβάσιμη εύκολα και γρήγορα απ’ όλους?

    Δυστυχώς εχω πάρα πολλά να γράψω όμως επειδή είμαι σίγουρος πως κανείς δεν θα δώσει τη παραμικρή σημασία σταματώ εδώ.

  • 7 Νοεμβρίου 2009, 00:55 | Αντώνης Μετοχιάτης

    Ειμαι αντιθετος σε καθε ειδους επιδοματικες παροχες περαν αυτων που αφορουν θεματα υγειας και της οικονομικης ενισχυσης των μικροσυνταξιουχων και των πραγματικα ανέργων. Καλυτερα να φτιαξετε σχολεία , νοσοκομεια και αναπτυξιακα προγραμματα με αυτα τα λεφτά παρα να τα δωσετε οπως εδιναν οι προηγουμενοι τα 3χιλιαρα για τις φωτιες.Τα κλιμακια ευνοουν κατα κυριο λογο αυτους που κανουν μαυρη εργασια .Ολοι εμεις που δουλευουμε δεκα ωρες την ημερα και δεν κρυβουμε τιποτα και τα δηλωνουμε ολα ειμαστε παντα στην απεξω. Καταργηστε ακομα και το κοινωνικο Τουρισμο με τον οποιο γινετε αλισβερισι.Και μας εχετε ζαλισει με τους πολυτεκνους …επιτελους ελεος ….αλλος «γλενταει» και αλλος πληρωνει σ αυτη τη χωρα. Η Προνοια εχει γινει το καταφυγιο καθε …… και οχι μονο αυτων που πραγματικα εχουν αναγκη.
    Και οπως διαβασα λιγο πιο πανω : «Δεν είναι λογικό να προσφέρεις στον φτωχό κάτι που δεν εξαλείφει την ανάγκη του. Αντίθετα αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ελέγχεις και να διορθώνεις τις αιτίες που παράγουν τους φτωχούς»

    Και κατι εκτος θεματος,για την αυξηση των τελων κυκλοφοριας λογω παλαιοτητας και μολυνσης του περιβαλλοντος ( η μεγαλυτερη φοροεισπρακτικη πατεντα παγκοσμιως αυτη η μολυνση του περιβαλλοντος ρε παιδι μου) θελω να σας «συγχαρω» πραγματικα για τη φαεινη ιδεα να τιμωρησετε ολους εμας που δεν εχουμε λεφτα ν αλλαξουμε αυτοκινητο και μενουμε με τα σαραβαλακια 12ετιας και 15ετιας .

  • 6 Νοεμβρίου 2009, 21:55 | Γ. κωνσταντακης

    Κρατικοποιηστε την εκλησσιαστικη περιουσια και καντε διανομη της περιουσιας της στο λαο

  • Για να διευκολύνουμε την δημόσια διαβούλευση και να υπάρχουν συγκεκριμένες, κατά το δυνατό, προτάσεις, θα πρέπει η προτεινόμενη ρύθμιση να αιτιολογείται επαρκώς. Ως επαρκής αιτιολογία θεωρείται εκείνη που αναδεικνύει την αναγκαιότητα επιλογής των συγκεκριμένων μέτρων, με βάση την ιδεολογία του κόμματος και την ένταξή τους, όχι αυθαίρετα, αλλά λειτουργικά, σ’ αυτήν, καθώς και την ένταξη των μέτρων σε προκαθορισμένους και ρητά διατυπωμένους στόχους, βραχυπρόθεσμους, μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους ή «στρατηγικούς», ανάλογα με την περίπτωση, αιτιολογώντας, μάλιστα, και την λειτουργική ένταξη των, τυχόν, βραχυπρόθεσμων στόχων στους μεσοπρόθεσμους και αυτών στους μακροπρόθεσμους, ή στρατηγικούς στόχους του κόμματος, που σε τελική ανάλυση θα πρέπει να αποτελούν υλοποίηση, εξειδίκευση, της ιδεολογίας του! Τέλος, εξαιρετικά σημαντικά, αν όχι καθοριστικά, στοιχεία της αιτιολογίας συνιστούν, τόσο η παράθεση των πραγματικών οικονομικών δεδομένων και δυνατοτήτων της χώρας την συγκεκριμένη χρονική στιγμή επιλογής και υλοποίησης των προτεινόμενων μέτρων, όσο και οι προτεραιότητες του κυβερνητικού έργου.
    Με βάση τα παραπάνω, παίρνοντας υπόψη τις προεκλογικές εξαγγελίες του κόμματος, για το συγκεκριμένο θέμα και συνεκτιμώντας την εξαιρετικά δυσμενή οικονομική κατάσταση της χώρας, την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, θα έπρεπε να οριστούν: 1) Το ελάχιστο ποσό της οικ.ενίσχυσης, δεδομένου, μάλιστα, ότι θα καταβληθεί σε δύο δόσεις, να μην είναι κατώτερο των 600,00 ευρώ, αντί των 300,00 ευρώ, ή 400,00 ευρώ, που προτείνεται(άρθρο 1 παρ.3 περ.α- β) , αφού η κατάτμηση των προτεινόμενων 300,00, ή 400,00 ευρώ σε δύο δόσεις των 150,00 ή 200,00 ευρώ η καθεμία, μάλλον ως «αστείο» θα εκληφθεί και δεν θα πετύχει τους αναμενόμενους και επιθυμητούς στόχους.
    2)Το ποσό του οικογενειακού εισοδήματος δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 10.000,00 ευρώ, στο οποίο θα προστίθεται ποσό 600,00 ευρώ, για κάθε τέκνο, που θα αυξάνει στα 800,00 ευρώ, αν το τέκνο παρουσιάζει αναπηρία τουλάχιστον 67%. Ως οικογενειακό εισόδημα θεωρείται το εισόδημα που αποκομίζουν οι δύο σύζυγοι, ή σε περίπτωση μονογονικής οικογένειας το εισόδημα του ενός γονέα, και το εισόδημα των τέκνων που φορολογικά τους( ή τον) επιβαρύνουν.
    Η διεύρυνση των δικαιούχων, ακόμη και σε οικογενειακό εισόδημα ύψους σχεδόν 22.000,00 ευρώ, έστω και αν υπάρχουν 6 τέκνα, υπερακοντίζει τον επιδιωκόμενο στόχο. Οι ανάγκες πάντα θα υπάρχουν και για πολλούς συμπολίτες μας. Γίνεται, όμως, μία συγκεκριμένη επιλογή, με συγκεκριμένες προτεραιότητες. Με τον τρόπο αυτό θα «περισσέψουν» χρήματα, ώστε να αυξηθεί το ελάχιστο προτεινόμενο ποσό από 300,00 ή 400,00 ευρώ, σε 600,00 ευρώ. Αλλά και αν ακόμη απαιτηθούν κάποια επιπλέον χρήματα, ας γίνει μία μικρή ακόμη «θυσία», αφού θεωρώ την πρότασή μου, ηθικά πολύ πιο δίκαιη και πολιτικά ασύγκριτα πιο συμφέρουσα.
    Ρητά, τονίζω ότι το βοήθημα αυτό δεν θα πρέπει, σε καμία περίπτωση, να συμψηφιστεί, όπως δηλώθηκε, με το «επίδομα θέρμανσης», γιατί, τότε, η «κοροϊδία» και η συνακόλουθη πολιτική ζημία θα είναι δεδομένη και μεγάλη, ιδίως γι’ αυτούς που θα εισπράξουν( και μάλιστα σε δύο δόσεις, την δεύτερη το καλοκαίρι του 2010!) το ελάχιστο προτεινόμενο ποσό των 300,00 ευρώ, το οποίο, στην περίπτωση αυτή, θα είναι μικρότερο και αυτού του επιδόματος θέρμανσης που κατέβαλε στους δικαιούχους η προηγούμενη κυβέρνηση της Ν.Δ.!