• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Μπονατάκης' | 28 Μαΐου 2017, 23:08

    Το άρθρο αναφέρει ότι «η διόρθωση του φύλου του προσώπου ισχύει έναντι όλων». Κάτι τέτοιο όμως στην πράξη, είναι ιδιαίτερα προβληματικό. Όταν κανείς "μεταβάλει" το φύλο του γραφειοκρατικά και άνευ χειρουργικής επέμβασης, για πολλούς παραμένει πάντοτε το φύλο που είχε πριν τη "μεταβολή". Υπάρχουν σαφώς περιπτώσεις όπου ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ κανείς, όχι απλά δυσκολεύεται, αλλά και υποχρεώνεται από αυτή του τη συνείδηση (και με κάθε κόστος) να αρνηθεί πχ. την ικανοποίηση -και άρα την αποδοχή της "μεταβολής" αυτής και την ισότιμη μεταχείριση- αιτημάτων από άτομα τα οποία έχουν "μεταβάλει" το φύλο τους. Πχ. Ομόφυλο "ζευγάρι" (έχοντας προβεί ο ένας απ τους 2 σε "μεταβολή" φύλου και ως εκ τούτου, επισήμως ...«ετερόφυλο») που προσέρχεται στην Ορθόδοξη Εκκλησία για γάμο, δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση να τελεστεί το Μυστήριο. Μπορεί κάποιος μεν να διαφωνεί, αλλά όπως πχ. δεν μπορεί κανείς να υποχρεώσει έναν ιμάμη να δέχεται ως Θεό τον Χριστό, γιατί τότε ο ιμάμης ...παύει να είναι μουσουλμάνος, έτσι δεν μπορεί κανείς να υποχρεώσει κι έναν Ορθόδοξο Ιερέα, να αποδεχτεί και να τελέσει ομόφυλο γάμο (ακόμα κι αν το «ζευγάρι» παρουσιάζεται ως «ετερόφυλο») διότι τότε, παύει να είναι Ορθόδοξος! Μπορεί εάν επιθυμεί κάποιος, να έχει τις δικές του απόψεις, όμως αυτές, εάν δεν απηχούν τη διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας, εννοείται ότι μπορεί να είναι οτιδήποτε άλλο, πάντως όχι ορθόδοξες! Ενώ έτσι ο ίδιος, ουσιαστικά απομακρύνεται έως και χωρίζει τον εαυτό του από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Στις δε περιπτώσεις όπου κάποιος θελήσει να εξαπατήσει την Εκκλησία και αποκρύψει την ...πραγματική του ταυτότητα τελώντας ορθόδοξο γάμο, εάν όντως επιθυμεί(;) να συμμετέχει σε Μυστήριό Της, για τη βαρύτητα μίας τέτοιας ενέργειας οφείλει να έχει πάντοτε υπόψιν τι συνέβη σε μία περίπτωση που αναφέρεται στην Κ. Διαθήκη (Πράξεις ε, 1-11), όπου ένα ζευγάρι επιχείρησε να εξαπατήσει «το Πνεύμα το Άγιο» και την Εκκλησία! (και της οποίας η διδασκαλία φυσικά ...δεν μεταβάλλεται) Ένα άλλο παράδειγμα αδυναμίας εφαρμογής του άρθρου για λόγους συνειδήσεως, θα μπορούσε να είναι πχ. το ιατρικό επάγγελμα, καθ ότι πολλοί είναι εκείνοι (απλοί πολίτες, μουσουλμάνοι κ.α.) που θα αρνιόντουσαν για λόγους συνειδήσεως, σε κάποιον που προηγουμένως έχει προβεί γραφειοκρατικά στη μεταβολή φύλου, να χορηγήσουν πχ. τη σχετική ορμονο-"θεραπεία", ή και να τον χειρουργήσουν για τον ίδιο πάντα σκοπό και δεδομένου, ότι με βάση τον Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας (Ν3418) αρθρ. 2, παρ. 5: «Ο ιατρός, ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΛΟΓΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ, ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ στις οποίες αντιτίθεται συνειδησιακά...» Και αρθρ. 3, παρ. 1: «Κάθε ιατρός απολαύει κατά την άσκηση του ιατρικού επαγγέλματος, επιστημονικής ελευθερίας και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΤΟΥ...» Άλλο παράδειγμα, θα ήταν κάλλιστα οι υπηρεσίες υιοθεσιών παιδιών, καθ ότι: πώς μπορεί άραγε να επιβληθεί σε έναν υπάλληλο, το να προωθήσει αίτηση υιοθεσίας, ή το να "παραδώσει" ένα ανυπεράσπιστο βρέφος στα χέρια ομόφυλου "ζευγαριού", το οποίο παρουσιάζεται ως " ετερόφυλο"; Μεσαίωνας! Άλλο όντως άτοπο παράδειγμα, θα ήταν ένα τραγελαφικό υποθετικό ερώτημα: Άραγε η μεταβολή αυτή θα ισχύει ...και για το Άγιο Όρος;;; Θα επιχειρηθεί δηλαδή να επιβληθεί στην Ιερά Κοινότητα να δέχεται γυναίκες οι οποίες έχουν δηλώσει ...άντρες;; Ο κατάλογος βεβαίως των ατόμων και των κοινωνικών ομάδων είναι ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΣ! Είναι λοιπόν πασιφανές ότι εάν δεν αποσυρθεί το νομοσχέδιο (που θα ήταν και το πιο λογικό-συνετό αλλά και το νόμιμο με βάση τα Χρηστά Ήθη, Συντ. 5, 1• Αστ. Κωδ. 178/281) και αν δεν προβλεφθούν σχετικές, για λόγους συνειδήσεως, εξαιρέσεις (δηλαδή ένας άνθρωπος ...απλώς δεν μπορεί να πράξει αλλιώς), κάτι τέτοιο, εκτός από τα ΑΤΟΠΑ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ και τη σύγχυση που θα επιφέρει στους πολίτες, θα υπονομεύσει τελικά ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ και θα οδηγήσει αναπόφευκτα σε ΔΙΩΞΕΙΣ ΑΘΩΩΝ με μοναδικό ουσιαστικά έγκλημά τους ...τα φρονήματά τους!!