• Σχόλιο του χρήστη 'Rania Siorenta' | 3 Μαρτίου 2018, 22:22

    Τι γίνεται με τις περιπτώσεις επεξεργασίας μόνο δεδομένων ήχου, δηλαδή στις περιπτώσεις ηχογράφησης κλήσεων; Είναι μια πολύ συνήθης περίπτωση, ιδίως στις πωλήσεις ή συναλλαγές ή εν γένει επικοινωνίες επαγγελματικού χαρακτήρα εξ αποστάσεως. Το αρχείο των ηχογραφημένων κλήσεων αποτελεί σαφώς αρχείο που περιέχει δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, αλλά δεν προβλέπεται ρητά από την ισχύουσα νομοθεσία ποιο είναι το μέγιστο χρονικό διάστημα τήρησης των αρχείων αυτών και μέχρι πότε δικαιούται ο υπεύθυνος επεξεργασίας να τηρήσει τέτοιου είδους αρχεία και για ποιους λόγους.