• Σχόλιο του χρήστη 'Δρ. Διονύσης Μουζάκης' | 14 Αυγούστου 2019, 17:30

    Στην παραγραφο α) σναφερει: η επικοινωνία με το υποκείμενο των δεδομένων δεν γίνεται σε ψηφιακή μορφή Αυτό με βάση ότι όλα τα μέσα επικοινωνίας σήμερα είναι ψηφιακά υπονοεί είτε χρήση ταχυδρομίου που αυτόματα επιτρέπει την όχληση του υποκειμένου με υλικό σε χαρτί από διάφορες εταιρείες πχ direct marketing πράγμα επίσης μη οικολογικό, είτε δια ζώσης (πόρτα πόρτα). Νομίζω ότι χρειάζεται το λιγότερο ευχαριστώ.