Άρθρο 01: Σύσταση

Η συμφωνία δύο ενήλικων προσώπων, ανεξάρτητα από το φύλο τους, με την οποία ρυθμίζουν τη συμβίωσή τους (σύμφωνο συμβίωσης) καταρτίζεται αυτοπροσώπως με συμβολαιογραφικό έγγραφο. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας τους, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 11:35 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:28 | ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΦΥΣΙΚΑ ΔΙΑΦΩΝΩ

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:38 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    είμαι αντίθετος

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:22 | ΧαράλαμποςΠ.

    Και κάτι τελευταίο: Για όσους διατείνονται πως το σύμφωνο καταρχήν δεν ενοχλεί καθόλου τους ενάντιους ετερόφυλους π.χ. οικογενειάρχες, ας συλλογιστούν ότι, στα πλαίσια του πολιτικώς ορθού, στα αναγνωστικά των παιδιών μας και στα παιδικά τους τραγούδια δεν θα γίνεται αναφορά σε μπαμπά και μαμά και σε όποιο αντίστοιχο πρότυπο, για να μην νοιώθει μειονεκτικά ο μικρός συμμαθητής- παιδί ομοφιλ/κης οικογενείας. Δεδομένου ότι αυτή η γονική ταύτιση είναι βασικό στοιχείο προσχολικής και σχολικής εκπαίδευσης, ναι, μας ενοχλεί…
    (Δεν είναι καμία τρελή μελλοντολογική συνωμοσιολογία έτσι δεν είναι; Και μην μου πείτε έχουμε καιρό για αυτά-τότε θα είναι αργά…)

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:52 | ΕΙΡΗΝΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο. Είναι βόμβα στα θεμέλια της οικογένειας.
    Παρακαλώ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:12 | ΜΑΡΙΝΑ

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:08 | ΑΦΕΝΤΙΑ

    ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΟ

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:44 | ΜΑΡΙΑ

    ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:48 | Ζαχαρούλα

    Πρέπει να τελειώνει επιτέλους αυτή η άδικη και άνιση μεταχείριση μέρους των συμπολιτών μας που τυχαίνει να έχουν «διαφορετικό» προσανατολισμό. Η Εκκλησία και οι θρησκόληπτοι δεν έχουν κανένα λόγο στη νομοθετική διαδικασία. Η θρησκεία, η οικογένεια ή όποιος άλλος θεσμός ή ιδέα δεν μπορεί ποτέ να απειλείται από δυο ανθρώπους που αγαπιούνται! Επιθυμώ να δοθούν ίσα δικαιώματα στους ομοφυλόφιλους συμπολίτες μου, είμαι σύμφωνη και με το δικαίωμα υιοθεσίας παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια. Έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι τα παιδιά αυτά κάθε άλλο παρά επηρεάζονται αρνητικά από την «ιδιαιτερότητα» της οικογένειάς τους, είναι ο αρρωστημένος κοινωνικός περίγυρος που δημιουργεί τα προβλήματα! ΝΑΙ στην Αγάπη, ΟΧΙ στο Μίσος!

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:44 | Ασημενια

    Επιτελους καποια δικαιοσυνη! Η πολιτεια ειναι υποχρεωμενη να ρυθμισει κ ν αναγνωρισει κ τα ζητηματα συμβιωσης των ομοφυλων ζευγαριων. Ο σκοταδισμος κ η αμαθεια να πληγουν. Οταν γινει πραγματικοτητα θα παψει να τους ενοχλει..ειναι τωρα που τους φανατιζουν οι διαφοροι. Το κρατος οφειλει να ειναι δικαιο. Ευχαριστω.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:04 | Λένα

    Διαφωνώ κάθετα με το σύμφωνο συμβίωσης γιατί ο ΘΕΟΣ ευλόγησε το γάμο μεταξύ ετερόφυλων ζευγαριών.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:56 | Ευαγγελία

    Πως θα πείσουμε στο μέλλον τα παιδιά μας ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι μια φυσική επιλογή που μπορούν απλά επιλέξουν για άσχετους λόγους όπως περιεργείας και όχι πραγματικούς όταν τον έχουμε θεσπίσει νόμο του κράτους. Αλήθεια ποιοs γονιός θέλει το παιδί του να πάρει αυτό τον δρόμο;
    Η Ελλάδα έχει υποχρέωση να αντισταθεί σε αυτό το νομοσχέδιο και αυτό θα το εισπράξει σαν μαρτυρία από τον Θεό που τα αδύνατα τα κάνει δυνατά. Ας προστατέψουμε το μέλλον μας που είναι τα παιδιά μας από αυτές τις παγίδες και ας προστατέψουμε το θεσμό της οικογένειας. Αν υποχωρήσουμε τώρα δεν θα σταματήσουμε να υποχωρούμε.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:27 | Στυλιανός

    Όχι στην «Διαφορετικότητα» της Δύσης.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:01 | ΔΗΜΗΤΡΑ

    Ο Κος Μανώλης που συμφωνεί και έχει -να του ζήσουν- τρία παιδιά (βεβαίως και έχει κάθε δικαίωμα), απλώς ενημερωτικά να ξέρει πως στο όνομα της ισότητας και των δικαιωμάτων συμφωνεί για τους ίδιους ακριβώς λόγους ΚΑΙ με την υιοθεσία παιδιών από οποιαδήποτε ΛΟΑΤ ζευγάρι ή άτομο άσχετο που -ακόμα- δεν τίθεται τέτοιο θέμα.Είναι απλή λογική αναγωγή. Απλώς το αναφέρω. (Δεν έχει να κάνει με την θρησκεία η νύξη μου)

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:21 | Στυλιανός

    Διαφωνώ κάθετα με το σύμφωνο συμβίωσης διότι καταστρέφει την οικογένεια και την Ορθοδοξία μας.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:37 | ΛΙΝΑ ΤΣΙΚΡΙΚΩΝΗ

    Απαράδεκτη η αποδοχή του σύμφωνου συμβίωσης.
    Η Ελλάδα έχει αρχές και παραδόσεις. Δεν θα τα διαλύσουμε όλα.
    Ας σοβαρευτούμε επί τέλους
    ΟΧΙ στο σύμφωνο

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:22 | Αννα Χατζηγιαννη

    Οχι στο συμφψνο συμβιωσης που καταστρεφει το ανθρωπινο προσωπο.
    Οχιστην καταργηση της εν Χριστω ελευθεριας. Δεν ειμαστε ρατσιστες και ωμοφοβικοι οταν αγαπαμε τον ανθρωπο σαν εικονα θεου και δεν θελουμε να καταπατειται η προσωπικοτητα του. Ο νομος του θεου ειναι ανωτερος των νομων των ανθρωπων.
    Ντρεπομαι που οι συνανθρωποι μου στο ονομα της δηθεν προοδευτικοτητας,ασεβουν και υβριζουν το Θεο.
    Η νεα ταξη επιβαλλει την διαλυση της κοινωνιας μας ,που πιστευει στον Θεο για να μπορεσει να μας καταστρεψει. Ας μην τους κανουμε το χατηρι.
    ΟΧΙ σε ΟΛΑ οσα μας επιβαλλει η νεα ταξη.
    Ο Ορθοδοξος Ελληνας γεννηθηκε και θα πεθανει ελευθερος.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:37 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ. ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:54 | ΑναστάσιοςΜ.

    Όχι. «Το ότι η φύση ορίζει το πώς γεννιέται ένα παιδί δεν σημαίνει ότι ορίζει και από ποιους συγκεκριμένα πρέπει να ανατραφεί…(!)», λέει κάποιος… Και γιατί τότε υπάρχει το μητρικό γάλα; Δηλαδή η φύση μεριμνά για τους εννέα μήνες στην κοιλιά και μετά «αποσύρεται»; Δηλαδή πόσο πια «φωτισμένη και προοδευτική» είναι η εποχή μας που έρχεται να επιβάλλει θεσμικά μία τέτοια αλλαγή σε ένα καθεστώς αιώνων, ελαφρά την καρδία; Η οικογένεια πάσχει σίγουρα αλλά τι μας λέτε; Αφήστε να δοκιμάσουμε τώρα και εμείς; Οι έρευνες που αναφέρονται πιστεύω πως βλέπουν το φως της δημοσιότητας εντελώς μεροληπτικά, υπό καθεστώς πιέσεων και χρηματοδοτήσεων πανίσχυρων λόμπι… Δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η υστερία. Οι Αυστραλοί, έστειλαν πίσω αντίστοιχο νομοσχέδιο 17 φορές. Οι Γάλλοι διαδήλωσαν ογκωδέστατα (2014), αν και αγνοήθηκαν. Διχάζει και επιβάλλεται συχνά εις πείσμα αντιδράσεων… Γιατί τέτοια πρεμούρα;

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:25 | ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΓΚΟΥ

    Θέλω να εκφράσω την αντίθεση μου για το σχεδιαζόμενο «Σύμφωνο Συμβίωσης Ομοφυλοφίλων. Είναι απαράδεκτο στην Ορθόδοξη Ελλάδα να ψηφίζονται τέτοιοι νόμοι που διαλύουν τον θεσμό της οικογένειας και καλλιεργούν την διαστροφή.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:48 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ. ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:21 | Αθανάσιος ΑΔΑΜ

    Ευχαριστώ πολύ τον διαχειριστή που «αδυνατεί», καθώς φαίνεται, να εγκρίνει την ανάρτηση του σχολίου μου το οποίο υπέβαλα αρχικά στις 19 Νοε 17:35, και παρά το παράπονό μου στις 20 Νοε 13:18 (σελ. 42 της διαβούλευσης) για την μή ανάρτησή του, δεν αναρτήθηκε. Το επανυπέβαλα στις 21 Νοε 20:59 και πάλι όμως μέχρι την ώρα αυτή «δεν έχει βρεί τον χρόνο να το ελέγξει», ενώ έχει ελέγξει και αναρτήσει πλήθος άλλων σχολίων. Το σχόλιο είναι σύντομο, κοσμιώτατο, δεν περιέχει κανένα υβριστικό χαρακτηρισμό, ούτε προσβάλλει κανέναν και πληροί όλες τις προϋποθέσεις δημοσίευσής του όπως αυτές περιγράφονται στους όρους συμμετοχής της ιστοσελίδας.

    Πλήν όμως φοβούμαι ότι τους ίδιους αυτούς όρους, η συμπεριφορά των διαχειριστών τους παραβιάζει και τους προσβάλλει βάναυσα, προσβάλλοντας ταυτόχρονα και εμάς τους πολίτες.

    Να υγιαίνετε

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:34 | Φώτης Ροκάνης

    Συμφωνώ.Είναι απαράδεκτο τον 21ο αιώνα να υπάρχουν κατηγορίες πολιτών που δεν αντιμετωπίζονται ως ισότιμες απ’το νόμο.Και για όσους εναντιόνονται στην απόφαση αυτή προβάλοντας ως δικαιολογία τη θρησκεία,ο γάμος υπήρχε πολύ πριν το χριστιανισμό,δεν είναι θρησκευτικός θεσμός και επομένως δεν επιτρέπεται να επιρεάζεται απ’αυτή

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 10:23 | Ευαγγελία Σκυριανού

    Διαφωνώ εντελώς με το νομοσχέδιο «Σύμφωνο Συμβίωσης και άλλες διατάξεις» γιατί το θεωρώ βόμβα στην Ελληνική οικογένεια.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:42 | Βασίλης

    Δεν συμφωνώ διότι τα ομόφυλα ζευγάρια από τη φύση τους αδυνατούν να τεκνοποιήσουν. Στη σημερινή Ελλάδα με τη γήρανση του πληθυσμού να μας κατατάσει στη δεύτερη θέση μεταξύ Ευρωπαϊκών χωρών, το μόνο που απομένει είναι να γίνουμε όλοι ομοφυλόφιλοι και μέσα σε 20 χρόνια να μην υπάρχουν καθόλου γεννήσεις. Είναι μια υπέροχη μέθοδος εξαφάνισης των Ελλήνων από το πλανήτη Γη. »ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ»

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:00 | ΦωτείίνήΣκ.

    Εκφράζω την κατηγορηματική αντίθεση μου στο παρόν νομοθέτημα.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:09 | ΧαρίκλειαΣκ.

    Διαφωνώ με το παρόν νομοσχέδιο και κυρίως -εννοείται- με τα μοιραία επερχόμενα Γάμο και υιοθεσία.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:04 | ΙΩΑΝΝΑ

    Έχουμε άλλα πιο σοβαρά προβλήματα επιβίωσης, και όχι το σύμφωνο συμβίωσης. Φυσικά και δεν συμφωνώ.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:20 | Κόλλια Κωνσταντίνα

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο, διότι είναι η καταστροφή του θεσμού της οικογένειας. Η οικογένεια είναι ο πυρίνας της Κοινωνίας. Επωμένος ολόκληρη η Κοινωνία καταστρέφεται.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:44 | ΝΙΚΟΣ

    Δεν δέχομαι αυτό το σύμφωνο συμβίωσης.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:16 | ΜΙΧΑΛΗΣ

    Το σχόλιό μου είναι αρνητικό.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:19 | Γιαννης

    Μπραβο!!! Επιτελους και κατι σωστο σε αυτον τον τοπο, να ξεφυγουμε επιτελους απο τον βυζαντινο μεσαιωνα.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:18 | ΝΙΚΗ

    Αρνούμαι το σύμφωνο συμβίωσης.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:53 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    Δεν δέχομαι το σύμφωνο συμβίωσης.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:40 | Ελένη

    Φυσικά και πρέπει να υπογράφουν σύμφωνο συμβίωσης άνθρωποι που επιλέγουν να ζουν μαζί με τον σύντροφό τους ανεξαρτήτως φύλου.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:55 | ΟΡΦΑΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    Πιστεύω ότι η συμβίωση και περισσότερο ο γάμος δυο ανθρώπων είναι αποτέλεσμα αγάπης και όχι κάτι που χρειάζεται συμβολαιογραφική πράξη για να πάει καλά. Η όλη ιδέα για την αναγκαιότητα να υπάρξει νόμος που να ρυθμίζει την συμβίωση δύο ανθρώπων υποβαθμίζει πάρα πολύ το μυστήριο του γάμου, της οικογένειας και τον ίδιο τον άνθρωπο γιατί αντιμετωπίζει τη σχέση του ζευγαριού σαν μια εμπορική σχέση «τι μου δίνεις – τι σου δίνω», αυτό εκφράζει την απόλυτη εκμετάλευση του άλλου. Οι προυποθέσεις που πρέπει να υπάρχουν σε ένα ζευγάρι είναι ανιδιοτελής άγαπης, προσφορά και θυσία προς τον ή την σήζυγο και αυτά τα χαρακτηρηστικά είναι αποτέλεσμα παιδείας του κάθε προσώπου.
    Θα ήταν λοιπόν πιό φρόνιμο να διοθώσουμε όλα τα κακός κείμενα της παιδείας μας παρά να αστυνομεύουμε όλο και περοσσότερο τη ζωή μας με νόμους. Εξάλου πιστεύω ότι ο νόμος αυτός σε πολλά σημεία του είναι αντισυνταγματικός γιατί δεν προστατεύει το θεσμό της οικογένειας (άνδρας, γυναίκα, παιδί). Δεν θα χρειαζόμασταν τους νόμους αν είχαμε σωστή παιδεία. Δεν πρέπει να αντιγράφουμε ότι στραβώ προβάλλεται απο το εξωτερικό. Η Ελλάδα ήταν το κέντρο του πολιτισμού και της παιδείας κάποτε και την προδίδουμε κάθε μέρα με τις πράξεις μας και τον τρόπο ζωής μας. Με αυτό το νόμο πάμε να θεσμοθετήσουμε την απαξίωση όλων των αξίων που κρατάνε την κοινωνία μας ενωμένη. Λυπάμε πολύ για την κατάντια μας και εύχομε έστω και τελευταία στιγμή να αναθεωρήσουμε.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:52 | ΑΡΧΟΝΤΙΑ

    Το σύμφωνο συμβίωσης είναι απαράδεκτο.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:30 | ΚΩΣΤΑΣ

    Διαφωνώ.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:01 | Μανώλης

    H εκκλησία και οι ανόητες θρησκευτικές ιδεοληψίες δεν έχουν καμία θέση στην νομοθεσία ένος σύγχρονου δημοκρατικού κράτους δικαίου.Είμαι απολύτος υπέρ του συμφώνου επιβίωσης,είμαι πατέρας 3 παιδιών και είμαι παντρεμένος με θρησκευτικό γάμο.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:35 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Διαφωνώ κάθετα με το σύμφωνο συμβίωσης διότι καταστρέφει την οικογένεια και την Ορθοδοξία μας.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:11 | αλεξης

    Ενα μικρο πρωτο βημα προς την ισοτητα για ολους τους συμπολιτες μας.

    Μονο μια ματια στο ρατσιστικο και κυριως αμορφωτο λογο οσων ερχονται σε αυτη τη σελιδα για να διαφωνησουν με επιχειρημα το «χριστιανικο κρατος» αρκει να δειξει ποσο απαραιτητα ειναι τετοια νομοσχεδια.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:38 | Μαρία

    Εάν ψηφίσετε το σύμφωνο τοποθετείτε βόμβα στον οικογενειακό θεσμό,που αποτελεί βασικό κύτταρο της κοινωνίας. Επιπλέον τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μεγάλη υπογεννητικότητα στη χώρα μας, με όλες τις ολέθριες συνέπειες που συνεπάγονται.Με το συγκεκριμένο τρόπο πλήττετε συνεπώς το σύνολο του ελληνικού λαού.Θεωρώ ότι η συγκεκριμένη πρόταση έγινε υπό έξωθεν πίεση κι εύχομαι να καταψηφιστεί όπως συνέβη στην Αυστραλία και Ρωσία!

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:53 | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Απαράδεκτο το νομοσχέδιο της κυβέρνησης!! Με αυτόν τον τρόπο καταστρέφουν ό,τι πιο ιερό. Οικογένεια, πατρίδα και θρησκεία.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:10 | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Απαράδεκτο το νομοσχέδιο που θέλει να περάσει η κυβέρνηση! Με αυτόν τον τρόπο καταστρέφουν την οικογένεια, την πατρίδα μας και την Ορθοδοξία.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:43 | Ραφαήλ

    Το στηρίζω 100%
    Μπράβο.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:41 | ΜΑΡΙΑ

    Δεν συμφωνώ.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:02 | ΒΑΡΝΑΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ

    Διαφωνώ συνολικά με το νομοσχέδιο περί «Συμφώνου συμβίωσης» το οποίο επεκτείνεται και στα ομόφυλα άτομα. Δεν καταδικάζω τα ομόφυλα ζευγάρια αλλά δεν πρέπει να προωθούμε στην νεολαία την αντίληψη ότι αυτή είναι η φυσιολογική λειτουργία και τρόπος ζωής των ανθρώπων.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:23 | Ζα. Μπ.

    Εκφράζω τη διαφωνία μου στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφύλων ζευγαριών. Είναι εκ διαμέτρου αντίθετο στην ελληνική παράδοση.Υπάρχουν τρόποι να διασφαλιστούν τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων κι αλλιώς, δεν χρειάζεται να τους εξισώνουμε με μία υγιή οικογένεια. Φτάνει ο ξεπεσμός. Δικαίωμα τους να είναι ό, τι θέλουν, δεν έχουμε καμμιά υποχρέωση όμως να δεχτούμε ,δια νόμου κιόλας, το παραφυσικό ως φυσιολογικό.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 09:18 | Τζαμουράνης Δημήτρης

    Πολλοί μιλούν για προσπάθεια επιβολής μιας πολιτικής, που αφορά μια μειοψηφία. Νομίζω ότι κάνουν λάθος. Η λογική της «εθνικής ιδιοπροσωπίας» είναι μια βόμβα στα θεμέλια της ανοικτής κοινωνίας. Διότι εφαρμόζει μονολιθικά σε όλους αυτό που είναι ή θεωρείται ότι είναι η ιδιοπροσωπία. Ακόμα και σε κείνους που δεν επιθυμούν να ζουν με αυτόν τον τρόπο. Εδώ λοιπόν έχουμε ΑΡΣΗ μιας επιβολής, όχι επιβολή. Θυμίζω ότι η Δημοκρατία έχει δύο πόδια. Όχι μόνο την Αρχή της Πλειοψηφίας, αλλά και τα ατομικά δικαιώματα και ελευθερίες. Και τούτο όχι μόνο για λόγους ανθρωπισμού, αλλά γιατί όταν η πλειοψηφία έχει απεριόριστα δικαιώματα επιβολής της θέλησής της επί της μειοψηφίας, τότε δημιουργείται ένα τέτοιο κλίμα κατατρομοκράτησης, μην τυχόν και κάποιος αποστεί από την πλειοψηφία, που εν τέλει καθιστά άκυρη την ίδια τη διαμορφούμενη πλειοψηφία.

  • Στοιχειώδες βήμα σεβασμού της ισοτιμίας όλων απέναντι στον νόμο και βήμα προόδου το σύμφωνο συμβίωσης για την Ελληνική κοινωνία. Δυστυχώς με μεγάλη καθυστέρηση αλλά, κάλλιο αργά παρά ποτέ.