• Σχόλιο του χρήστη 'γεωργιος δ' | 21 Ιουλίου 2011, 20:03

    καταγραφη επικοινωνιων με συγκαταθεση οφειλετη παντα μ ερωτηση και αμεση γωνστοποιηση απο την αρχη της συνομιλιας για ν αποφευχθουν αφ ενος παρανομες συμπεριφορες των εταιρειων αφ ετερου διασφαλιση πωσ σε ενδεχομενες παρανομες συμπεριφορες ο οφειλετης να μπορει να χρησιμοποιησει την καταγραφη ωσ αποδεικτικο στοιχειο.να μεγαλωσει το δικαιωμα οχλησης του οφειλετη απο 2 εργασιμες που ειναι τωρα σε μεγαλυτερο