Αρχική Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράςΆρθρο 20 Καταγραφή των επικοινωνιών και οχλήσεωνΣχόλιο του χρήστη γεωργιος δ | 21 Ιουλίου 2011, 20:03
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
καταγραφη επικοινωνιων με συγκαταθεση οφειλετη παντα μ ερωτηση και αμεση γωνστοποιηση απο την αρχη της συνομιλιας για ν αποφευχθουν αφ ενος παρανομες συμπεριφορες των εταιρειων αφ ετερου διασφαλιση πωσ σε ενδεχομενες παρανομες συμπεριφορες ο οφειλετης να μπορει να χρησιμοποιησει την καταγραφη ωσ αποδεικτικο στοιχειο.να μεγαλωσει το δικαιωμα οχλησης του οφειλετη απο 2 εργασιμες που ειναι τωρα σε μεγαλυτερο