• Σχόλιο του χρήστη 'Φισκιλης Αγγελος' | 24 Ιουλίου 2016, 13:11

    Θέμα Νομιμότητας Λειτουργίας Μητρώου Κοινωνικής Οικονομίας. Οι παρακάτω σκέψεις έχουν εξαχθεί από πληθώρα συζητήσεων με νομικούς και άλλους εμπλεκόμενους με την βιόσφαιρα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα και αλλού και έχουν αφορμή την ανεξέλεγκτη λειτουργία του προϊσταμένου του Μητρώου Κοινωνικής Οικονομίας και διάφορες αποφάσεις που δεν έχουν νομική υπόσταση. Βάση των γενικών κανόνων Αρχών και Δικαίου και του Ελληνικού Συντάγματος δεν δύναται να είναι Νόμιμη οποιαδήποτε Αρχή που Εξ Ορισμού συγκεντρώνει όλες τις εξουσίες η κατέχει απόλυτη εξουσία Δεν παρέχει στον Πολίτη – Συναλλασσόμενο δυνατότητα υπεράσπισης, άμυνας, αντίρρησης εύλογης η νόμιμης. Εξ Ορισμού αφαίρεση νόμιμης προστασίας και άσκησης δικαιωμάτων έναντι πιθανής αυθαιρεσίας από μη ελεγχόμενη προϊσταμένη αρχή Εξατομίκευση σε φυσικό πρόσωπο απολύτου εξουσίας ακόμα και στο επαχθές όριο της επιβολής προστίμων η και διαγραφής από την εν λόγω αρχή και κατά συνέπεια θέση στην διακριτική ευχέρεια κατά ερμηνεία κατά περίπτωση και άρα καταφανή παραβίαση της αρχής της ισονομίας. Καθότι η πρακτική ενός δημοσίου λειτουργού με σώρευση τόσων εξουσιών θέτει την δράση του εκτός των βασικών ορισμών δημοκρατικής λειτουργίας υπηρεσίας από ανήκει στο Ελληνικό δημόσιο. Εν δυναμη τυπικά χαρακτηριστικά του νομοθετήματος (4019/2011) που λειτουργούν παρελκυστικά και η ασαφια τους δύναται να οδηγήσει σε πλάνη στην συναλλαγή και ενισχύει την κατ΄εκτιμηση δράση της προϊσταμένης αρχής και κατά συνέπεια να επιφέρει υλική και ηθική βλάβη την οποία δεν δύναται ο πολίτης – συναλλασσόμενος καθ΄οιοδήποτε τρόπο να διεκδικήσει την επανόρθωση της. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΩ Συγκέντρωση εξουσιών σε ένα άτομο που κάνει ... Διαπίστωση Πράξης Πιστοποίηση Αδικήματος Διαπίστωση εάν είναι καταλογίσημη Διαπίστωση εάν είναι τιμωρητέα Όλα αυτά έχουν συγκεντρωτική έκφραση σε ένα και μόνο φυσικό πρόσωπο που αυτό αντιβαίνει κάθε αρχή και είναι παράνομο. Προτάσεις προς συζήτηση και διάλογο μεταξύ των ενδιαφερομένων Πρόταση για Ορισμό επιτροπής ελέγχου νομιμότητας πράξεων του μητρώου και δυνατότητα προσφυγής και ανατροπής μη νόμιμα τεκμηριωμένων αποφάσεων του. Διερεύνηση δυνατότητας παρέμβασης του συνηγόρου του πολίτη και κάθε άλλης νόμιμης αρχής.