• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΑΚΗΣ' | 6 Φεβρουαρίου 2020, 21:07

    Αρχικά , αναφέρομαι στο σχόλιο με Ημερομηνία 31-01-2020 από "ΘΟΔΩΡΗΣ" για το Άρθρο 1 του υπό διαβούλευση Νομοσχεδίου. ==================================================================== Ο παραπάνω σχολιάζων , ενώ αναφέρεται στην παράγραφο 1 του Άρθρου 30 του Νόμου 4387 /2016 και την αντιγράφει ολόκληρη στο σχόλιό του , παραλείπει να αναφερθεί στην αμέσως επόμενη παράγραφο 2 του ιδίου Άρθρου η οποία πρέπει να καταργηθεί άμεσα και αναδρομικά ως αντισυνταγματική επειδή καθιερώνει Διάκριση , Άδικη , Απαράδεκτη και Ανεπίτρεπτη (από το Σύνταγμα και τις Αποφάσεις του ΑΕΔ και τις Διεθνείς Συμβάσεις που υπαγορεύουν την τήρηση των Αρχών της Ίσης Μεταχείρισης και της Αναλογικότητας και της Ανταποδοτικότητας) σε βάρος των Ατομικών Περιουσιακών Δικαιωμάτων , όλων των ήδη συνταξιοδοτηθέντων πρίν από τη δημοσίευση του ίδιου Νόμου 4387 / 2016 Σημειώνω ότι οι θιγόμενοι από την παραπάνω άδικη Διάκριση σε βάρος τους , δεν είχαν τη δυνατότητα να προσφύγουν κατά της παραπάνω Άδικης Διάκρισης , αφού δεν τους κοινοποιήθηκε ποτέ Νόμιμη Απόφαση Ατομικού Επανυπολογισμού της Σύνταξής τους ενώ στα αναρτηθέντα στον ιστότοπο του ΕΦΚΑ Εκκαθαριστικά Σημειώματα της Κύριας Σύνταξής τους , μηνός Ιανουαρίου 2019 και επόμενων, δεν αναλύεται ο τρόπος υπολογισμού του εκεί αναφερόμενου Συντελεστή Αναπλήρωσης και επομένως δεν προκύπτει εάν έλαβαν ή όχι την προσαύξηση που δικαιούνται λόγω της καταβολής Αυξημένου Ποσοστού Εισφορών και επομένως Αυξημένου Ποσού Εισφορών κατα όλη τη διάρκεια ή κατά τη διάρκεια μέρους του Ασφαλιστικού τους βίου ενώ αγνοείται μέχρι στιγμής η τύχη των ενστάσεων που έχουν ήδη υποβάλει ηλεκτρονικά οι Συνταξιούχοι κατά των αναρτηθέντων από τον ΕΦΚΑ Εκκαθαριστικών των επανυπολογισμένων Συντάξεών τους ------------------------------------------------------------------------ Επίσης στο παράδειγμα που αναφέρεται στο ίδιο παραπάνω αναφερόμενο σχόλιο , ως δήθεν "αδικία" και ως δήθεν "προκλητική στρέβλωση", αναφέρεται ψευδώς , κακόβουλα , υβριστικά, προσβλητικά και συκοφαντικά για τους ασφαλισμένους στο πρώην ΤΣΠ ΕΤΕ , αλλά και για όλους όσους πλήρωναν αυξημένα ποσοστά και ποσά εισφορών και πιθανότατα προς το σκοπό να αποκομίσει ίδιον όφελος ο ανωτέρω δημόσια σχολιάζων ή οι τυχόν εντολείς του πράγμα που μπορεί να ερευνηθεί και να διαπιστωθεί εύκολα εάν ελεγχθούν οι σχέσεις του και οι συναλλαγές του , (Εργασιακές , Οικονομικές , Περιουσιακές κλπ) με τους πρώην και νυν Εργοδότες ή Πελάτες του και με κάθε άλλον πιθανώς οφελούμενο εντολέα του και το Ιστορικό Ασφάλισης καθενός τους Ατομικά και σαν Εργοδότες άλλων καθώς και το Ιστορικό τυχόν προηγουμένων αναμείξεων ή εμπολκών τους σε θέματα Ασφαλιστικής Νομοθεσίας και από πρόθεση προσβολής της Προσωπικότητας , της Τιμής και της Υπόληψης και πρόκλησης Οικονομικής , Περιουσιακής και Ηθικής Βλάβης, και Ψυχικής Οδύνης σε βάρος καθενός συκοφαντούμενου και εξυβριζόμενου ως δήθεν "αδίκως προκλητικά οφελούμενου" από την δήθεν "αδικία" και από την δήθεν "προκλητική στρέβλωση", ότι οι Ασφαλισμένοι στο πρώην ΤΣΠ ΕΤΕ : πλήρωναν Εισφορές για Κύρια Σύνταξη , δήθεν μόνον 28,00 % έναντι 20,00 % των λοιπών Ασφαλισμένων , δηλαδή προσαυξημένες κατά δήθεν μόνον 8,00 ποσοστιαίες μονάδες ή κατά δήθεν μόνον 40,00 % συγκριτικά έναντι των λοιπών Ασφαλισμένων , χωρίς να διευκρινίζει σε ποιά συγκεκριμένη χρονική περίοδο αναφέρεται. -------------------------------------------------------------------------- Ο παραπάνω σχολιαστής , αποκρύπτει και διαστεβλώνει ηθελημένα , άδικα και βάναυσα την πραγματικότητα και η αλήθεια , συκοφαντώντας , εξυβρίζοντας , δυσφημίζοντας και προσβάλλοντας έτσι από πρόθεση και προς όφελος του ιδίου ή τρίτων , αδίκως και δημόσια , με το εδώ δημόσιο σχόλιό του , όλους τους Ασφαλισμένους του πρώην ΤΣΠ ΕΤΕ , μεταξύ των οποίων και εγώ , αλλά και όλους όσους πλήρωναν αυξημένα ποσοστά εισφορών , συχνότερα ανά έτος από τους λοιπούς Ασφαλισμένους και τυχόν πρόσθετες , έκτακτες , εφάπαξ εισφορές αλλά και επιχειρώντας από πρόθεση και προς όφελος του ιδίου ή τρίτων να πλήξει ευθέως από πρόθεση και προς όφελος του ιδίου ή τρίτων, τα Ατομικά Περιουσιακά Δικαιώματα τους , που απορρέουν από τις παραπάνω πρόσθετες καταβολές εισφορών και την Προσωπικότητα , την Τιμή και την Υπόληψη τους και να τους προκαλέσει από πρόθεση και προς όφελος του ιδίου ή τρίτων, Οικονομική , Περιουσιακή και Ηθική Βλάβη και Ψυχική Οδύνη . --------------------------------------------------------------------------- Οφείλω και δικαιούμαι ως θιγόμενος , ήδη Συνταξιούχος του πρώην ΤΣΠ ΕΤΕ , να αντικρούσω δημόσια εδώ , την παραπάνω επιχειρούμενη , εκ προθέσεως ζημιογόνα , δημόσια , άδικη , βάναυση , συκοφαντική , υβριστική και προσβλητική διαστρέβλωση της αλήθειας και της πραγματικότητας για να προστατεύσω : - τα θιγόμενα και απειλούμενα από την παραπάνω διαστρέβλωση Ατομικά Περιουσιακά Δικαιώματά μου για συνολικές Ετήσιες παροχές ισόβιας σύνταξης , όπως αυτά έχουν ήδη διαμορφωθεί βάσει του διαχρονικού αθροίσματος τιμαριθμικά αναπρορμοζόμενων ανά έτος ασφάλισης σε παρούσα αξία των συνολικών ανά έτος καταβληθεισών στο πρώην ΤΣΠ ΕΤΕ υπέρ μου , ποσών εισφορών , Εργατικών και Εργοδοτικών από την έναρξη υπαγωγής μου στην ασφάλιση - αλλά και την προσωπικότητα , την τιμή και την υπόληψή μου , από όλα τα παραπάνω και από την υπονοούμενη σε βάρος μου κατηγορία , από την αναφερόμενη ως δήθεν υπέρ μου "αδικία" και ως δήθεν "προκλητική στρέβλωση", ότι δήθεν απολαμβάνω ήδη , ή ότι δήθεν επιχειρώ να απολαύσω , δήθεν άδικα και δήθεν προκλητικά αυξημένες παροχές ισόβιας σύνταξης δηλαδή ότι δήθεν επιβαρύνεται προς δήθεν αθέμιτο όφελος μου ο Ασφαλιστικός μου φορέας και μέσω αυτού άλλες κατηγορίες ασφαλισμένων , - αφού αισθάνομαι και πιστεύω οτι κατηγορούμαι άδικα και απρόκλητα και ανήθικα , ως δήθεν δράστης και δήθεν συνεργός , ή τουλάχιστον ως δήθεν αθέμιτα και δήθεν προκλητικά οφελούμενος για νομικά και ηθικά δήθεν άδικες πράξεις ή και παραλείψεις μου , από τις οποίες , δήθεν ζημιώνονται άδικα τρίτοι , δηλαδή ότι δήθεν οφελούμαι ήδη ή ότι επιδιώκω να οφεληθώ , δήθεν άδικα και δήθεν προκλητικά σε βάρος τρίτων από την βεβαίως επιδιωκόμενη νομίμως από εμένα εύλογη και δίκαιη και νόμιμη , αναδρομική και έντοκη προσθετη ανταπόδοση υπέρ μου και υπέρ των δικαιοδόχων μου για κάθε πρόσθετη Ατομική =Εργατική και Εργοδοτική= χωρίς τυχόν πόρους σε βάρος τρίτων συνεισφορά μου ως Ασφαλισμένου σε σχέση με τις αντίστοιχες Ατομικές =Εργατικές και Εργοδοτικές= χωρίς τυχόν πόρους σε βάρος τρίτων συνεισφορές κάθε άλλου Ασφαλισμένου ---------------------------------------------------------------------------- Η πραγματικότητα λοιπόν και η αλήθεια , είναι ότι : Οι Ασφαλισμένοι του πρώην ΤΣΠ ΕΤΕ , Υπάλληλοι και Συνταξιούχοι της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος ΑΕ , πλήρωναν , σύμφωνα με τον παρακάτω Πίνακα : ------------------------------------------------------------------------- ΗΜΕΡ/ΝΙΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟ ΕΤΟΣ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΕΤΗΣΙΑ ΑΡΘΡ. 30 ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΙΚΑ ΤΣΠ-ΕΤΕ ΔΙΑΦΟΡΑ Ν.4387/2016 ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΠΟΣΟΣΤΟ -------------------------------------------------------------------------- 1.1.1969 7,50 16,00 8,50 0,075 0,63750 1.1.1970 12,75 16,00 3,25 0,075 0,24375 1971 12,75 16,00 3,25 0,075 0,24375 1972 12,75 16,00 3,25 0,075 0,24375 1973 12,75 16,00 3,25 0,075 0,24375 1974 12,75 16,00 3,25 0,075 0,24375 1975 12,75 16,00 3,25 0,075 0,24375 1.1.1976 12,75 16,00 3,25 0,075 Χ3/12= 0,06094 1.4.1976 14,25 16,00 1,75 0,075 Χ9/12= 0,09844 1977 14,25 16,00 1,75 0,075 0,13125 1978 14,25 16,00 1,75 0,075 0,13125 1979 14,25 16,00 1,75 0,075 0,13125 1980 14,25 16,00 1,75 0,075 0,13125 1981 14,25 16,00 1,75 0,075 0,13125 1982 14,25 16,00 1,75 0,075 0,13125 1983 14,25 16,00 1,75 0,075 0,13125 1984 14,25 16,00 1,75 0,075 0,13125 1985 14,25 16,00 1,75 0,075 0,13125 1986 14,25 16,00 1,75 0,075 0,13125 1987 14,25 16,00 1,75 0,075 0,13125 1988 14,25 16,00 1,75 0,075 0,13125 1989 14,25 16,00 1,75 0,075 0,13125 1.1.1990 14,25 16,00 1,75 0,075 Χ9/12= 0,09937 1.10.1990 15,75 16,00 0,25 0,075 Χ3/12= 0,00469 1.1.1991 15,75 16,00 0,25 0,075 Χ6/12= 0,00938 4,07907 ------------------------------------------------------------------------ 1.7.1991 17,25 16,00 -1,25 ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΜΕΙΩΣΗ 0,075 Χ6/12= -0,04843 ------------------------------------------------------------------------ 1.1.1992 17,25 16,00 -1,25 ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΜΕΙΩΣΗ 0,075 -0,09687 ======================================================================== 1.1.1993 20,00 28,12 8,12 0,075 0,60900 0,60900 1.1.1994 20,00 31,24 11,24 0,075 0,84300 1,45200 1.1.1995 20,00 34,35 14,35 0,075 1,07625 2,52825 1996 20,00 34,80 14,80 0,075 1,11000 3,63825 1997 20,00 35,25 15,25 0,075 1,14375 4,78200 1998 20,00 35,70 15,70 0,075 1,17750 5,95950 1999 20,00 36,15 16,15 0,075 1,21125 7,17075 2000 20,00 36,60 16,60 0,075 1,24500= 8,41575 2001 20,00 37,05 17,05 0,075 1,27875= 9,69450 ------------------------------------------------------------------------- 2002 20,00 37,50 17,50 0,075 1,31250 11,00700 2003 20,00 37,50 17,50 0,075 1,31250 12,31950 2004 20,00 37,50 17,50 0,075 1,31250 13,63200 2005 20,00 37,50 17,50 0,075 1,31250 14,94450 2006 20,00 37,50 17,50 0,075 1,31250 16,25700 2007 20,00 37,50 17,50 0,075 1,31250 17,56950 2008 20,00 37,50 17,50 0,075 1,31250 18,88200 2009 20,00 37,50 17,50 0,075 1,31250 20,19450 2010 20,00 37,50 17,50 0,075 1,31250 21,50700 2011 20,00 37,50 17,50 0,075 1,31250 22,81950= 2012 20,00 37,50 17,50 0,075 1,31250 24,13200= ------------------------------------------------------------------------ 2013 20,00 33,12 13,12 0,075 0,98400 25,11600= 2014 20,00 33,12 13,12 0,075 0,98400 26,10000== 2015 20,00 33,12 13,12 0,075 0,98400 27,08400== 2016 20,00 28,75 8,75 0,075 0,65626 27,74026= 2017 20,00 26,56 6,56 0,075 0,49200 28,23226= 2018 20,00 24,41 4,41 0,075 0,33075 28,56301= 2019 20,00 22,20 2,20 0,075 0,16500 28,72801= -------------------------------------------------------------------------- 2020 20,00 20,00 0,00 0,075 0,0 28,72801== ========================================================================== Σημείωση: Ο ΕΦΚΑ υπολογίζει[παρατύπως]μόνον το πρόσθετο ποσοστό από 1.1.1993 και εξής - Επομένως τα έναντι των ετών Συνολικά Πρόσθετα Ποσοστά , έχουν υπολογισθεί [επίσης παρατύπως] από 1.1.1993 - Τα προηγούμενα ποσοστά αφορούν τη διαφορά από 1.1.1969 έως 31.12.1992 και καταχωρίσθησαν εδώ για την πλήρη ενημέρωση των ενδιαφερομένων. --------------------------------------------------------------------------- ΕΠΟΜΕΝΩΣ , ΑΠΌ ΤΟ 1969 ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΜΈΧΡΙ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ 2019 = ΕΠΙ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ 01-07-1991 ΕΩΣ ΚΑΙ 31-12-1992 = ΕΠΙ 18 ΜΗΝΕΣ οι Ασφαλισμένοι στο ΤΣΠ ΕΤΕ πλήρωναν αυξημένες Υποχρεωτικές Εισφορές Κύριας Σύνταξης , ΠΟΥ ΕΦΘΑΝΑΝ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ 01-01-2002 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 31-12-2012 ΤΟ 37,5% ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ 17,5 ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ Ή ΚΑΤΑ 87,5% ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ = ΕΠΙ 11 ΧΡΟΝΙΑ σε σχέση με τις Συνολικές Εισφορές 20% που πλήρωναν οι λοιποί Ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ κατά την ίδια περίοδο ( Άθροισμα Εργατικών και Εργοδοτικών Εισφορών οι οποίες ήταν πάντοτε μέρος του Μισθού τους σύμφωνα με την Απόφαση του ΑΕΔ 5 / 2007 ) , ενώ , οι όπως παραπάνω Αυξημένες Εισφορές εκτός των παραπάνω αυξημένων ποσοστών επί των εκάστοτε Συνολικών Ετήσιων Ακαθάριστων Αποδοχών τους, καταβάλλονταν και με αυξημένη συχνότητα δηλαδή και επί όλων των εκάστοτε Ετήσιων Ακαθάριστων Επιδομάτων τους ( μέχρι 31-12-2013 επί 14,5 μισθών ετησίως λαμβανομένων υπόψιν των Δώρων και Επιδόματος Αδείας και μέχρι 31-12-2013 και του Επιδόματος Ισολογισμού όπως και όλοι οι Τραπεζουπάλληλοι βάσει Συλλογικών Συμβάσεων αντί για εισφορές επί 14 μισθών ετησίως των λοιπών Μισθωτών και επι 12 μήνες ετησίως των Αυτοαπασχολούμενων δηλαδή σε ετήσια βάση μέχρι και το έτος 2013 , περισσότερες εισφορές κατά 14,5-14,0=0.5 δηλαδή 0,5/14= 3,5714 % σε σχεση με τους υπόλοιπους Μισθωτούς και κατά 14,5-12,0=2,5 δηλαδή 2,5/12=20,8333 % σε σχέση με τους Αυτοαπασχολούμενους και από 01-01-2014 πληρώνουν εισφορές επί 14 μισθών ανα έτος δηλαδή με ίδια συχνότητα με τους υπόλοιπους Μισθωτούς και κατά 14,0-12,0=2,0/12 = 16,6666 % περισσότερα σε σχέση με τους Αυτοαπασχολούμενους οι οποίοι Αυτοαπασχολούμενοι συνεχίζουν να πληρώνουν λιγότερες ετήσιες εισφορές και ως ποσοστό επί των ετήσιων εισοδημάτων τους και ως ποσό, διαχρονικά , λόγω μειωμένης συχνότητας καταβολών , -μέχρι 31-12-2013 σε τυχόν ισόποσες μηνιαίες εισφορές ενός αυτοαπασχολούμενου και ενός ασφαλισμένου στο ΤΣΠ ΕΤΕ αντιστοιχούν στον αυτοαπασχολούμενο τα 12/14,5 , δηλαδή το 82,7586 % των ετήσιων εισφορών που πλήρωναν οι ασφαλισμένοι στο ΤΣΠ ΕΤΕ καί όλοι οι Τραπεζουπάλληλοι -και εν συνεχεία , από 01-01-2014 σε τυχόν ισόποσες μηνιαίες εισφορές ενός αυτοαπασχολούμενου και ενός ασφαλισμένου στο ΤΣΠ ΕΤΕ αντιστοιχούν στον αυτοαπασχολούμενο τα 12/14 , δηλαδή το 85,7142 % των ετήσιων εισφορών που πληρώνουν όλοι οι μισθωτοί ( εκτός της περιόδου εφαρμογής του Νόμου 4387 / 2016 , οπότε πλήρωναν 20% επί του συνολικού ετήσιου εισοδήματός δηλαδή , ως ποσοστό , όσα και οι λοιποί Μισθωτοί , αλλά και πάλι λιγότερα , λόγω διαφοράς ποσοστού εισφορών σε σχέση με ό,τι πλήρωναν οι Ασφαλισμένοι στο πρώην ΤΣΠ ΕΤΕ κατά την ίδια χρονική περίοδο ), και να οφελούνται έτσι άδικα και προκλητικά οι Αυτοαπασχολούμενοι σε βάρος όλων των Μισθωτών , από την άδικη καθιέρωση υπέρ των Αυτοαπασχολούμενων , μειωμένου ποσοστού ή ποσού ετήσιων εισφορών σε συνδυασμό με την μειωμένη συχνότητα καταβολής τους και με τον άδικο υπολογισμό της αναπλήρωσης-ανταποδοτικότητας των ισόβιων μηνιαίων και όχι ετήσιων παροχών - συντάξεων ως ποσοστό ή βάσει συντελεστή , επί των μέσων μηνιαίων και όχι ετήσιων αποδοχών περιορισμένης χρονικής περιόδου για τους μισθωτούς , ή επί των αναλογούντων στις μηνιαίες και όχι ετήσιες εισφορές μέσων μηνιαίων και όχι ετήσιων εισοδημάτων περιορισμένης χρονικής περιόδου για τους αυτοαπασχολούμενους , και όχι με τον λογικά , μαθηματικά , οικονομικα και ηθικά σωστό και προφανώς δίκαιο υπολογισμό , ΤΩΝ ΙΣΟΒΙΩΝ ΕΤΗΣΙΩΝ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ ΑΣΧΕΤΑ ΕΑΝ ΑΥΤΕΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΣΕ 12 , Ή ΣΕ 14 , Ή ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ Ή ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΥ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΟΣ , ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙΣΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒΛΗΤΕΩΝ-ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΩΝ ΠΟΣΩΝ ΕΤΗΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ , ΑΣΧΕΤΑ ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΒΛΗΘΗΚΑΝ Ή ΘΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΟΥΝ ΤΙΜΑΡΙΘΜΙΚΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΣΕ ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΞΙΑ και με την καθιέρωση ελάχιστων και μέγιστων ορίων παροχών που δημιουργούν κίνητρα υπασφάλισης για όλους, όπως για παράδειγμα το ελάχιστο,μη αναλογικό,όριο της Εθνικής Σύνταξης που χρηματοδοτείται από το Δημόσιο , δηλαδή σε βάρος όλων των φορολογουμένων πολιτών , χωρίς τουλάχιστον το εύλογο κριτήριο της σύγκρισης των ανά έτος ασφαλιστέων εισοδημάτων ανά πηγή βάσει των σχετικών Φορολογικών Δηλώσεων και των ανά έτος καταβληθεισών Ασφαλιστικών Εισφορών από τη συγκριτική σχέση-αναλογία των οποίων , με την αντίστοιχη αναλογία των μισθωτών μπορεί να προκύψουν σαφώς οι περιπτώσεις τυχόν "στρατηγικά προσχεδιασμένης" υπασφάλισης το οποίο ελάχιστο όριο , λειτουργεί ευθέως , ως επιβάρυνση σε βάρος των Ασφαλιστικών Φορέων και των συνεπών ασφαλισμένων ως καθαρό κινητρο υπασφάλισης , εξασφαλίζοντας αθέμιτα , προς άμεσο αθέμιτο όφελος των αυτοαπασχολούμενων και όποιων άλλων έχουν την αθέμιτη δυνατότητα να επιλέγουν να μη πληρώνουν ασφαλιστικές εισφορές για την ίδια χρονική περίοδο στην ίδια τουλάχιστον αναλογία με τους μισθωτούς σε σχέση με τα συνολικά ετήσια εισοδήματά τους παρά μόνον το ελάχιστο υποχρεωτικό ποσό εισφορών συνολικές παροχές δυσανάλογα υψηλές - για όλους τους αυτοαπασχολούμενους σε σχέση με όλους τους μισθωτούς που πληρώνουν για την ίδια χρονική περίοδο υποχρεωτικά συγκεκριμένο ποσοστό επί των συνολικών ετήσιων αποδοχών τους - και για όσους μισθωτούς επιλέγουν σε συνεργασία με τους εργοδότες τους να δηλώνουν ψευδώς εποχιακή ή εκ περιτροπής απασχόληση ή μειωμένα ωράρια ή και μειωμένες αποδοχές και να καταβάλουν έτσι μειωμένες εισφορές επιτυγχάνοντας έτσι να απολαμβάνουν αδίκως και καταχρηστικώς , ταυτόχρονα -και αυξημένο διαθέσιμο για κατανάλωση εισόδημα -και αυξημένη ανταποδοτικότητα των εισφορών τους -και Κοινωνικά Επιδόματα με εισοδηματικά κριτήρια και με την άδικη επιβάρυνση των Ασφαλιστικών Φορέων για την άδικη άσκηση από το Κράτος Κοινωνικής Πολιτικής σε βάρος των Ασφαλιστικών Φορέων και των Ασφαλισμένων και υπέρ όσων συνεχίζουν και μετά τον Νόμο 4387 / 2016 να εισπράττουν ποσά "Προσωπικής Διαφοράς" άδικα και καθ'υπέρβασιν σε συνολική ετήσια βάση των αναλογούντων : - στα ποσά εισφορών που έχουν καταβάλει - στα ποσοστά εισφορών που έχουν καταβάλει - στη συχνότητα καταβολής εισφορών τους ανά έτος - στη συνολική χρονική διάρκεια ασφάλισής τους δηλαδή για κάλυψη δαπανών Κοινωνικής Πολιτικής όπως και παλαιότερα το "ΕΚΑΣ" και πρόσφατα η ψευδεπίγραφη - προεκλογική “13η Σύνταξη” που έπρεπε να καλύπτονται από τον Κρατικό Προυπολογισμό και να συμψηφίζεται η “Προσωπική Διαφορά” και κάθε άλλη μη ανταποδοτική παροχή με την “Εθνική Σύνταξη” ή και με άλλα “Κοινωνικά Επιδόματα” ενώ ταυτόχρονα παραμένουν σε ισχύ οι μνημονιακές μειώσεις και όσες περικοπές και εισφορές και μειώσεις επιβλήθηκαν και κρίθηκαν Δικαστικά ως “Συνταγματικές” ως επιβληθείσες λόγω έκτακτης επείγουσας ανάγκης , η οποία όμως (έκτακτη - επείγουσα ανάγκη ) έχει ήδη παρέλθει και ( εκτός λάθους ή παραλείψεώς μου ) επανήλθαμε ήδη στην “κανονικότητα”. Επίσης , πέραν των ποσοστιαίων εισφορών επί των συνολικων ετήσιων αποδοχών τους οι ασφαλισμένοι στο πρώην ΤΣΠ ΕΤΕ πλήρωναν βάσει του Καταστατικού του και πρόσθετες - έκτακτες εφάπαξ εισφορές , Εργατικές και Εργοδοτικές , λογω πρόσληψης - μονιμοποίησης , και λόγω λήψης νέων επιδομάτων γάμου , τέκνων , κλπ τις οποίες δεν πλήρωναν άλλες κατηγορίες ασφαλισμένων και για τις οποίες άδικα δεν υπολογίζεται καμμία πρόσθετη ανταπόδοση . ============================================================================ Μέχρι εδώ , το παρόν σχόλιό μου , αποτελεί απάντηση στο άδικο έως υβριστικό και προσβλητικό για τους ασφαλισμένους και τους συνταξιούχους του πρώην ΤΣΠ ΕΤΕ , σχόλιο στο οποίο αναφέρομαι στην αρχή του παρόντος . Αφού αναγκάσθηκα να απαντήσω με όσο πιο λεπτομερή στοιχεία μπορούσα , παρακαλώ όποιον ενδιαφέρεται και μπορεί , να διορθώσει τυχόν λάθη ή να συμπληρώσει ή και να διαψεύσει τα στοιχεία και να διορθώσει ή να συμπληρώσει ή και να αντικρούσει τα επιχειρήματα που έχω παραθέσει παραπάνω . ============================================================================ Παρακάτω , παραθέτω απόψεις και επιχειρήματα επί του Ασφαλιστικού Νομοσχεδίου συνολικά και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη που δεν έχω ξεχωρίσει τα στοιχεία και τα επιχειρήματα ανά άρθρο =========================================================================== ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΛΕΟΝ ΥΠΟΝΟΙΕΣ ΓΙΑ "ΑΔΙΚΙΕΣ" ΚΑΙ "ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ" ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΘΕΙ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΤΕ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ Ή ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΡΙΤΩΝ ΟΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΕΡ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΤΟΜΙΚΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗ ΕΙΤΕ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΑΛΛΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ , ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΖΗΜΙΑ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ ΕΙΤΕ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΡΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ Ή ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ Ή ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΔΑΝΕΙΩΝ , Ή ΜΕΣΩ ΤΥΧΟΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΜΗ ΦΕΡΕΓΓΥΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ κλπ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ( ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΘΕΙ ) Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΑΡΟΧΩΝ , Ή ΓΙΑ ΑΡΝΗΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΠΑΡΟΧΩΝ , ΥΠΕΡ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ, ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ Ή ΜΙΚΡΟΤΕΡΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΛΟΓΩΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΑ ΠΟΣΑ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΕΤΗΣΙΩΝ ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ΒΑΣΕΙ ΕΝΙΑΙΟΥ-ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ-ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΥ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΤΙΜΑΡΙΘΜΙΚΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΕΤΗΣΙΩΝ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΥΠΕΡ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΥΧΟΝ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΤΟΥΣ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ Ή ΘΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΗΔΗ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ-ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΘΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ , ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΥΧΟΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ Ή ΔΙΑΔΟΧΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ , ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΙΣΘΩΤΟΣ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ Ή ΔΙΑΔΟΧΙΚΗ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΤΕΒΕ , Ή ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ , ΤΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΤΙΜΑΡΙΘΜΙΚΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΞΙΑ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΣΩΝ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙΣΩΝ Ή ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΩΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ ΕΤΗΣΙΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ , ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Ή ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ , ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΗΔΗ ΣΤΟΝ e-ΕΦΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΣΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΠΕΡΙΩΡΙΣΜΕΝΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΑΦΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ν.4387 / 2016) ΟΥΤΕ ΠΟΣΑ ΜΗΝΙΑΙΩΝ ΚΑΙ ΕΤΗΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΟΥΤΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΚΑΙ ΗΔΗ ΚΡΙΘΗΚΕ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥΣ Η ΕΙΣΦΟΡΑ 20% ΕΠΙ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΥΤΟ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΑΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΠΟΣΑ ΤΩΝ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙΣΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΥΧΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ , ΕΠΙ ΤΟΥ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΥ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΤΙΜΑΡΙΘΜΙΚΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΣΕ ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΞΙΑ , ΕΤΗΣΙΩΝ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΩΝ , ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ , ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΔΕΥΤΙΚΑ , ΜΟΝΟΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΣΕ ΗΜΕΡΕΣ , ( Ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΩΡΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΕΡΓΑΝΗ" ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΤΑΧΘΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΕΙΣΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΟΥ ΓΙΑ ΥΠΟΔΗΛΩΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ) ΜΕ ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ --ΒΑΡΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΩΝ Ή ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ --ΑΝΑΠΗΡΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ Ή ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΣΕ ΧΗΡΟΥΣ/ΧΗΡΕΣ & ΟΡΦΑΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΛΟΓΩ ΘΑΝΑΤΟΥ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ Ή ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ Ή ΛΟΓΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΣΟΥ, ΜΕ ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ --ΛΟΙΠΩΝ ΑΝΑΠΗΡΙΚΩΝ Ή ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΩΡΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΜΕ ΚΑΛΥΨΗ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ Ή ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΟΦΕΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ Ή ΤΡΙΤΟΥΣ Ή ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΦΟΥ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΗ "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ" ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ , ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΠΑΡΚΩΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ "ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ" ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΩΝ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΛΟΓΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΑ ΟΡΙΑ ΣΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ - ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΟΥΤΕ ΑΛΛΕΣ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΠΩΣ Η “ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ” ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΟ “ΕΚΑΣ” ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ Η ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΗ - ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ “13η ΣΥΝΤΑΞΗ” ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ , ΟΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ - ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΜΟΝΟΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ , ΩΣ ΚΙΝΗΤΡΟ ΚΑΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ - ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ - ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ - ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΕΠΙ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ - ΠΟΥ ΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ , ΩΣ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΟ ΚΑΙ ΠΟΙΝΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ - ΟΣΩΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΙΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ , ΟΠΟΤΕ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠ ΟΨΙΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΑΝΑΤΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ - ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΕΛΟΣ , ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ , ΟΤΙ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΗ , ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΥΝΙΣΤΑ ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΟΤΙ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΜΕΙΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΘΕΝΟΣ ΤΟΥΣ , ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΨΕΥΔΩΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙ ΩΣ ΔΗΘΕΝ "ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ" ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΩΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ . ΕΠΙΣΗΣ , ΕΙΝΑΙ ΑΒΕΒΑΙΟ ΕΑΝ ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΟΥΝ ΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΕΙΤΕ ΩΣ ΚΙΝΗΤΡΟ - ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ “ΦΕΡΟΥΝ“ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΗΔΗ ΥΠΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΩΝ ΑΦΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ Η ΥΠΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΟΥΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ”ΧΑΣΟΥΝ” ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΙΤΕ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΟ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΑΝ ΕΠΙΒΑΛΟΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟ ΜΗ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟ ΕΠΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΥΠΕΡ ΟΑΕΔ ΟΜΟΙΩΣ , ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΕΔ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΗ ΑΤΟΜΙΚΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΥΛΟΓΩΣ ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ , ΑΜΥΝΑΣ , ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ , ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ΥΓΕΙΑΣ , ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ κλπ ΕΠΟΜΕΝΩΣ , ΚΑΙ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΜΕΙΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΩΝ , ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ,ΣΥΝΔΥΑΖΟΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕΝΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΑΠΟΒΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΚΑΘΑΡΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΛΛΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΘΕΝΟΣ ΤΟΥΣ , ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ , ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΟΣΩΝ ΕΞ ΑΥΤΩΝ , ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ , ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ , ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ κλπ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΨΕΥΔΩΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΩΣ ΔΗΘΕΝ "ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ" ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ . ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕΝΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΤΟΥΣ ΑΤΟΜΙΚΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΑΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΥΨΟΥΣ ΙΣΟΒΙΕΣ Ή ΕΦΑΠΑΞ ΠΑΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Η ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΠΟΤΕ , ΕΙΔΙΚΑ Η "ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ" ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΑΠΟ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ , ΕΥΘΕΙΑ - ΑΜΕΣΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ - ΑΜΕΣΗ ΙΣΟΠΟΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΘΕΝΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΚΩΜΕΝΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ (ΠΑΛΙ) ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΕΥΘΕΙΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΘΙΓΟΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ Η ΟΛΗ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΕΙ ΩΣ ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ ΥΠΕΡ ΤΡΙΤΩΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΘΕΝΟΣ ΘΙΓΟΜΕΝΟΥ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ ΤΟΥΣ , ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΤΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ , ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΟΥΝ ΤΟ ΙΣΟΠΟΣΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΩΝ "ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΩΝ" ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ ΩΣ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ "ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ" ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ Ή ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΑΜΥΝΑΣ , ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ , ΥΓΕΙΑΣ , ΠΑΙΔΕΙΑΣ κλπ Συγγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο . Ευχαριστώ προκαταβολικώς όποιον το διαβάσει και ακόμη περισσότερο , όποιον μπεί στον κόπο να προσθέσει παρατηρήσεις . Θεωρώ ότι τα παραπάνω δεν προσβάλλουν κανέναν καλόπιστο αναγνώστη , αφού δεν περιέχεται τίποτα το υβριστικό ή χυδαίο , ούτε προκύπτει υποκίνηση εκ μέρους μου σε μισαλλοδοξία ή διακρίσεις και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη από όποιον θεωρήσει ότι προσβάλλεται προσωπικά . Παρακαλώ να ενημερωθώ με e-mail , όχι μόνον για την έγκριση και δημοσίευση ΄ αλλά και για τους λόγους της τυχόν απόρριψης και μη δημοσίευσης ή της τυχόν δημοσίευσης περικομμένου αποσπάσματος του παρόντος σχολίου μου στο OpenGov.gr. Ένας Συνταξιούχος του ΤΣΠ ΕΤΕ , που δεν εκπροσωπεί ούτε τον εαυτό του .