• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΟΣ ΤΣΙΟΜΠΑΝΙΔΗΣ' | 16 Οκτωβρίου 2020, 11:53

    ΚΔΑΠ 1)θα πρεπει το προσωπικο που απασχολειται να εχει παιδαγωγικη καταρτιτη ΠΕ και ΤΕ να ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ(ωστε να μπορουν να προσεγγισουν επιστημονικα και με γνωσεις το καθε παιδι και την ενοια της "δημιουργικης απασχολησης"που πολλοι συναδελφοι ΔΕ δεν μπορουν να προσεγγισουνκαι παρατηρουνται υπερβολες.) 2)ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ η μοριοδοτηση τους στον εναιο πινακα αναπλρωτων του ΥΠ.Παιδειας 3)Μεγαλυτερος ελεγχος στα ιδιωτικα κδαπ ..και να λειτουργουν οπως τα ιδιωτικα εκπαιδευτηρια (σχολεια κτλπ) εαν νομιζουν οτι ειναι το ιδιο ανταγωνιστικα..και παρεχουν τις ιδιες υπηρεσιες οχι με την μορφη των voucher..μιας και ειναι δημοσιο χρημα..π.χ ενα παιδι για να παει στο Δημοτικο δεν του δινουν voucher να επιλεξει να παει σε Δημοσιο η ιδιωτικο σχολειο. 3)Το βοηθητικο προσωπικο π.χ καθαριστριες κτλπ..να απασχολουνται μονο στα ΚΔΑΠ με τις αναλογες ωρες και οχι ο καθε Δημος να τις χρησιμοποιει οπου θελεικαι με πληρη ωραριο επιβαρυνοντας το υπαρχων προγραμμα..στεροντας απο υπηρεσιες και υλοτεχνικο υλικο τα παιδια. 4)Καλυτερος ελεγχος ωστε τα κονδυλια -VOUCHER ΝΑ ΔΙΑΤΙΘΟΝΤΑΙ αποκλειστικα για τα ΚΔΑΠ και οχι να καλυψουν "τρυπες "ο εκαστοτε Δημος