• Προτείνεται η παροχή στον εργοδότη της δυνατότητας θέσπισης πολιτικής τηλεργασίας, με την οποία να παρέχεται υπό όρους και προϋποθέσεις η δυνατότητα να εργάζεται κανείς από απόσταση κάποιες ημέρες (σχετική πρόβλεψη έχει ήδη εισαχθεί για τους δημοσίους υπαλλήλους). Η παρ. 5 φαίνεται να εννοεί την «συμβατική τηλεγασία» και δη την παροχή εργασίας μόνο από απόσταση. Αρα προτείνεται να γίνει σχετική διευρκίνηση ή και πρόβλεψει για το τι θα γίνει στις λοιπές περιπτώσεις πχ τηλεργασία κάποιες ημέρες ή στο πλαίσιο πολιτικής του εργοδότη. Επίσης, μεταξύ των όρων της γνωστοποίησης του ΠΔ 156/1994 (παρ. 5) η υποχρέωση αναγγελίας όρων υγιεινής και ασφάλειας ή αναγγελίας εργατικού ατυχήματος είναι προβληματικές σε περίπτωση τηλεργασίας, ιδίως σε συνδυασμό με την ευθύνη του εργοδότη κατά την παρ. 9. Ο εργοδότης δεν μπορεί να έχει ευθύνη για την παροχή εργασίας σε χώρους που εκ των πραγμάτων δεν ελέγχει. Στο σημείο (θ) της ίδιας ως άνω παραγράφου 5 προτείνεται η διατύπωση για τα προσωπικά δεδομένα να είναι ευρύτερη (δηλαδή να απαληφθεί το «του τηλεργαζόμενου»).