• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Γεώργαρου ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΑΔΟΧΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ "ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΝΕΙΑ"' | 28 Αυγούστου 2021, 01:31

    Στην παρ. 2 εδ 1 πρέπει να τεθεί ότι ο Φορέας Παιδικής Προστασίας "υποχρεούται" και όχι "μπορεί" να παρέχει νομική προστασία. Είναι περισσότερο από ευνόητο ότι κανένα μέλος του προσωπικού δεν διακινδυνεύει να εμπλακεί σε πολυδάπανη δικαστική διαμάχη για συκοφαντική δυσφήμηση ή απλή δυσφήμηση που θα έχει, εκτός από το μεγάλο ψυχικό κόστος και μεγάλο οικονομικό κόστος για τον ίδιο τον υπάλληλο, που θα πρέπει να το καλύπτει εξ ιδίων. Αυτό θα λειτουργήσει ανασταλτικά και εύλογα, για την εκτέλεση του έργου του. Στην παρ. 3 πρέπει να τροποποιηθεί η διάταξη και να γραφεί ότι τόσο για δημόσιους όσο και ιδιωτικούς φορείς η δαπάνη θα καταβάλλεται προκαταβολικά και κατά τη διάρκεια της δικαστικής διαδικασίας προς υπεράσπιση του διωκομένου υπαλλήλου και εφόσον αποδεικνύεται δόλος στην καταγγελία και τελεσίδικη καταδίκη του εργαζομένου, τότε μόνο θα δικαιούται ο φορέας να ζητήσει να του επιστραφούν οι καταβληθείσες δικαστικές δαπάνες. Αυτό διότι σε μια δικαστική ποινική διαδικασία μετά από μήνυση ή έγκληση, μέχρι να τελεσιδικήσει η απόφαση χρειάζεται κατά μέσο όρο έξι χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων όλες οι διαδικασίες θα βαρύνουν οικονομικά τον καταγγέλλοντα, που από το νόμο έχει υποχρέωση να προβαίνει σε αναφορές και καταγγελίες και μάλιστα ακόμη και από ανώνυμες πηγές. Ακόμη σοβαρότερο είναι το θέμα να καταδικαστεί ένας υπάλληλος ως ένοχος π.χ. συκοφαντικής δυσφήμησης γιατί προχώρησε σε καταγγελία χωρίς να έχει επαρκή στοιχεία κατά του καταγγελλόμενου κάτι όμως που είναι πιθανό να συμβεί καθώς είναι βέβαιο ότι θα ακολουθούν εγκλήσεις από τους φερόμενους ως θύτες προς υπεράσπισή τους. Ούτε είναι δίκαιο, ούτε είναι δόκιμο, ούτε θα ευνοήσει το μέτρο αντίθετα θα το καταστήσει ανενεργό, η ιδιαίτερα μεγάλη επιβάρυνση που δημιουργεί σε εργαζόμενο όλη αυτή η διαδικασία και πρέπει να τροποποιηθεί.