• Σχόλιο του χρήστη 'George Arctouros' | 17 Μαρτίου 2022, 17:58

    Tο σκεπτικό της μετονομασίας του ΟΑΕΔ σε ΔΥΠΑ, πώς και από πού προκύπτει; Θα σας πω εγώ. Η μετονομασία, το μόνο που καταφέρνει είναι να περάσει στο κοινό το μήνυμα της μη εμπιστοσύνης απέναντι σε μια από τις αρχαιότερες υπηρεσίες του ελληνικού κράτους. Αυτό επιτυγχάνεται με δύο τρόπους. Πρώτον, υπάρχει η μερίδα που θα χάσει πλήρως την εμπιστοσύνη της απέναντι στον ΟΑΕΔ, υπό την έννοια ότι αυτή είναι ήδη κλονισμένη, οπότε η αλλαγή στο όνομα θα επιβεβαιώσει απλώς το προφανές. Η δεύτερη μερίδα κοινού δεν θα πιστέψει ούτε μισή λέξη από τα 54 άρθρα αυτού του νόμου-εκτρώματος, και δικαίως, υπό την έννοια ότι όταν παίρνεις την απόφαση να αλλάξεις κάτι, υποτίθεται προς το καλύτερο, το τελευταίο που του αλλάζεις είναι το όνομα. Όταν, ας πούμε, η Άννα Βίσση αποφασίζει να αλλάξει ορισμένα από τα μέλη της προσωπικής της ομάδας τεχνικών (κομμωτών, κλπ.) και συμβούλων, δέχεται με την σειρά της να της αλλάξουν τα πάντα, στην εμφάνισή της, εκτός προφανώς από το όνομά της. Αυτό λέγεται διεθνώς και διακαώς "Marketing". Ούτε τις βασικές του αρχές δεν γνωρίζετε.