Άρθρο 71 Μετάταξη προσωπικού ΟΑΕΔ

1. Το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό του ΟΑΕΔ, των κλάδων ΤΕ και ΔΕ, που υπηρετεί με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου, είναι δυνατόν να μετατάσσεται σε κενές οργανικές ή δημιουργούμενες προσωποπαγείς θέσεις διοικητικών υπαλλήλων των κλάδων ΤΕ και ΔΕ.

2. Για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου, ως πλεονάζον θεωρείται το εκπαιδευτικό προσωπικό του ΟΑΕΔ που την 30ή-11-2010 υπηρετεί σε εκπαιδευτικές μονάδες του Οργανισμού, η ειδικότητα με την οποία υπηρετεί βρίσκεται σε αναντιστοιχία με την εφαρμογή των Εκπαιδευτικών Πολιτικών του Οργανισμού και κατά τα δύο προηγούμενα έτη δεν έχει παράσχει σε αυτές διδακτικό έργο.

3. Η μετάταξη γίνεται είτε με πρωτοβουλία της Υπηρεσίας είτε μετά από αίτηση των εκπαιδευτικών υπαλλήλων.

4. Για τη μετάταξη αποφασίζει το αρμόδιο για τις υπηρεσιακές μεταβολές του διοικητικού προσωπικού του ΟΑΕΔ υπηρεσιακό συμβούλιο. Η απόφαση του ως άνω συμβουλίου υπόκειται στην έγκριση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Οι μετατασσόμενοι τοποθετούνται με απόφαση του Διοικητή σε αντίστοιχες θέσεις.

  • 1 Απριλίου 2011, 14:12 | ανωνυμος

    Σε περίπτωση μετάταξης εκπαιδευτικού σε θέση διοικητικού υπαλλήλου
    τι θα γίνει με το μισθό του και τα επιδόματα που παίρνει ως εκπαιδευτικός όπως είναι το επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης;

  • 31 Μαρτίου 2011, 16:02 | Γιαννης

    Αναρωτιεμαι ποια ειναι εκεινη η(ΑΡΧΗ) η οποια ειχε την ιδεα της αναμορφωσης των εκπαιδευτικων πολιτικων του οργανισμου και την αναβαθμιση της εκπαιδευσης των σχολειων του Ο.Α.Ε.Δ μεσα απο μια πολιτικη διωξεων και αναγκαστικων μεταταξεων.Ποιοι κρυβονται πισω απο ολα αυτα και υποβιβαζουν τους συναδελφους χαρακτηριζωντας τους πλεοναζωντες(κατ’αυτους).Πως γινεται ο διαχωρισμος μονο για τους εκπαιδευτικους ΤΕ και ΔΕ και αφηνωντας εξω τους ΠΕ.Πως ξαφνικα ανακαλυψαν τωρα αυτη την αναντιστοιχια στην εκπαιδευτικη εφαρμογη των πολιτικων του οργανισμου και προσπαθουν μεσα απο ενα συστημα διωξεων να απεμπλακουν απο καποιες ειδικοτητες για αυτους ξεπερασμενες.Με ποια κριτηρια θα γινονται αυτες οι μεταταξεις των εκπαιδευτικων του Ο.Α.Ε.Δ σε θεσεις διοικητικων υπαλληλων και ποιας αξιολογησης θα τυχουν αυτοι οι συναδελφοι ωστε να παραμεινουν στο εργο για το οποιο προσληφθηκαν να προσφερουν.
    Ειναι δυνατον σαν κριτηριο να τρεξουμε στα δυο προηγουμενα ετη διδακτικου εγου? Το σχολειο τις συγκεκριμενες ειδικοτητες θα τις καταργησει ? ή μαλλον θα προσλαβει ωρομισθιους την επομενη σχολικη χρονια?
    Αναρωτιεται κανεις μηπως η (ΑΡΧΗ) που ειχε την ιδεα εκρινε με κομματικα καυτευθυντηριες γραμμες θελωντας να εκδιωξει τους συγκεκριμενους υπαλληλους και στη θεση τους να προσλαβει την καινουργια χρονια (ημετερους) ωρομισθιους.
    Γιατι μη μας πουν οτι κανουν προβλεψεις για τα τμηματα και τις ειδικοτητες που θα προκυψουν απο τη ζητηση των νεων μαθητων και της αγορας τα επομενα χρονια.
    Εξαλλου τιποτα δεν μενει κρυφο στις δυσκολες μερες που περναμε.
    Ξερουμε τον τροπο που οι περισσοτεροι εκπαιδευτικοι του οργανισμου καλυπτουν το διδακτικο τους ωραριο τωρα και τα προηγουμενα χρονια μεσα απο τις αλχημειες του προγραμματος. Αν δεν συνεβαιναν τα παραπανω, σημερα η τροποποιηση του παροντως αρθρου 71 θα εδειχνε την πορτα της εξοδου στους μισους και πλεον εκπαιδευτικους του Ο.Α.Ε.Δ.
    Τοτε πλεον τα σχολεια θα λειτουργουσαν αναλογα με τη ζητηση των ειδικοτητων με ωρομισθιους ερμαια των πολιτικων καταστασεων καθε φορα.
    Απ’οσο γνωριζω και στα τεχνικα σχολεια του Υπουργειου Παιδειας οι εκπαιδευτικοι δεν εκδιωχνωνται απο το χωρο του σχολειου αναλογα με τις ειδικοτητες της καθε χρονιας αλλα παρεχουν τις υπηρεσιες τους στην εκπαιδευση μεσα απο εργασιες σχετικες με τις αναγκες του σχολειου.
    Ανακεφαλαιονωντας θεωρω θεωρω πως η αξιοκρατια που επικαλειται η Κυβερνηση μεσα απ’ τη δημοκρατια μας και οι αναγκες της κοινωνιας για ευρηση εργασιας της νεολεας μεσα απο μια σωστη κατανομη του δημοσιου χρηματος θα ΠΑΡΟΤΡΗΝΕΙ τους νομοθετες στην επανεξεταση του παροντως αρθρου 71 για μεταταξη υπαλληλων του Ο.Α.Ε.Δ.
    Νομιζω πως ειναι χρησιμο μεσα απο καταγραφη του στελεχικου δυναμικου και των αναγκων που εχουν τα σχολεια πρεπει να γινει ενας προγραμματισμος για την αξιοποιηση με γνωμονα τις δυνατοτητες που προκυπτουν απο τον καθε ενα εκπαιδευτικο του Ο.Α.Ε.Δ. ξεχωριστα και αν τοτε προκυψουν πραγματικοι ΠΛΕΟΝΑΖΩΝΤΕΣ να διατηθενται εθελοντικα σε αλλες υπηρεσιες.