ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – Ψηφιακή Διαδικασία Απονομής Σύνταξης – Άρθρο 16 – Πιστοποίηση Ψηφιακά Διαθέσιμου Ασφαλιστικού Χρόνου

1. Tο σύνολο των δεδομένων και ατομικών στοιχείων που βρίσκεται στα πληροφοριακά συστήματα των πρώην Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης και αφορά στη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος, την απονομή συντάξεων και τη μεταβίβαση συντάξεων αιτία θανάτου συγκεντρώνεται έως 30.04.2020 στο Πληροφοριακό Σύστημα «ΑΤΛΑΣ» του άρθρου 8 του ν.4237/2014.
2. Οι Υπηρεσίες μισθοδοσίας του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα αποστέλλουν στην εταιρεία Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης Α.Ε. (ΗΔΙΚΑ ΑΕ) έως 31.7.2020 ,αρχείο με τα στοιχεία αποδοχών των υπαλλήλων τους από 1.1.2002 ή από την ημερομηνία έναρξης της μηχανογράφησης, σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές που θέτει η ΗΔΙΚΑ Α.Ε.
3. Η Ενιαία Αρχή Πληρωμών αποστέλλει στην ΗΔΙΚΑ Α.Ε έως 31.7.2020 αρχείο με τα στοιχεία αποδοχών των Δημοσίων Υπαλλήλων από την ημερομηνία λειτουργίας της, σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές που ορίζονται από την ΗΔΙΚΑ Α.Ε.
4. Κατόπιν ελέγχου πιστοποιείται η ακρίβεια και η ορθότητα των δεδομένων και των ατομικών στοιχείων.
Τα πιστοποιημένα δεδομένα θεωρούνται έγκυρα και δεν απαιτείται καμία περαιτέρω επιβεβαίωση βάσει φυσικών παραστατικών για τη χρήση τους στη διαδικασία απονομής και μεταβίβασης σύνταξης.
5. Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων καθορίζονται οι διαδικασίες συγκέντρωσης, ελέγχου και πιστοποίησης των δεδομένων σύμφωνα με τη νομοθεσία περί προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, τα αποδεκτά ποσοστά αποκλίσεων για την πιστοποίηση της ακρίβειας και της ορθότητας του, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα.

  • 7 Φεβρουαρίου 2020, 09:53 | ΠΛΑΣΤΗΡΑ ΕΛΕΝΗ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗ:
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΡΕΠΈΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ 42 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 62 ΕΤΩΝ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ (ΕΝΩ ΤΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 60 ΕΤΩΝ);
    ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΑΠΟ ΤΟ 1980 ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΙΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΙΚΑ (ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ 37 ΕΤΗ ) ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΣΝ ΣΤΑ 62 ΚΑΙ 42 ΧΡΟΝΙΑ.
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ;
    ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ 62 ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΑΣ;
    ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ;

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΉΝ ΑΔΙΚΙΑ

  • 6 Φεβρουαρίου 2020, 17:28 | ΜΑΡΙΑ – ΣΟΦΙΑ

    Επί του Άρθρου 16 παρ. 1
    Να υπάρξει ρητή Δέσμευση στον Νόμο για την τεθείσα ημερομηνία(30.04.2020) περί της συγκέντρωσης των ατομικών στοιχείων -δεδομένων από τους πρώην φορείς Κοινωνικής ασφάλισης.Είναι εξαιρετικά σημαντικό για τους ασφαλισμένους προκειμένου να γίνονται εγκαίρως οι αναγκαίες παρεμβάσεις.Σήμερα οι πρώην ασφαλιστικοί φορείς απαξιούν να απαντήσουν σε οποιοδήποτε γραπτό ερώτημα (για τηλεφωνικό δεν συζητούμε)

    Επί του Άρθρου 17 παρ. 11 & 12
    Να προσδιοριστούν οι χρόνοι για την έκδοση των Υ.Α.

    Επί του Άρθρου 28 παρ. 2Βi
    Να γίνει ρητή αναφορά συνυπολογισμού της Ειδικής Προσαύξησης των Ελευθέρων Επαγγελματιών του πρώην ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ για την ανταποδοτική Σύνταξη.Σε αντίθετη περίπτωση αυτό συνιστά κατάφωρη αδικία και απώλεια εισοδήματος πολλών ετών για τους ασφαλισμένους .Εαν δεν γίνει προσθήκη – τροποποίηση στο συγκεκριμένο σημείο να ληφθεί πρόνοια για την επιστροφή των καταβληθεισών εισφορών .

  • 5 Φεβρουαρίου 2020, 16:35 | Γιάννης Μ

    Κύριε Υπουργέ.
    Στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο θέλω να προσθέσω τα εξής.
    Α) Αφορά το τέως Ταμείο μετάλλου.
    Γνωρίζεται ότι ο χρόνος χορήγησης βεβαιώσεων ασφαλισμένου χρόνου,
    σε αυτό το ταμείο είναι ιδιαίτερα μεγάλος.
    Για αυτόν τον λόγο έχει κάνει αναφορές και ο Συνήγορος του Πολίτη.
    Οι λόγοι της καθυστέρησης έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι
    α)υπάρχει υποστελέχωση και
    β) όλα τα στοιχεία όλων των εργαζομένων στον χώρο του μετάλλου
    βρίσκονται αποθηκευμένα σε έναν χώρο σε κτίριο της Αθήνας με
    συνέπεια να μην εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι πριν την παρέλευση
    τριετίας, τουλάχιστον.
    ΠΡΟΤΑΣΗ
    Να στελεχωθεί άμεσα με υπαλλήλους και να ψηφιοποιηθούν οι χρόνοι
    όλων των ασφαλισμένων ανεξάρτητα από το πότε πρόκειται να
    συνταξιοδοτηθούν οι ασφαλισμένοι σε αυτό το ταμείο.
    Αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε να μεταφερθούν τα στοιχεία (φάκελοι)
    και σε αλλες 6_7 πόλεις πχ Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα,
    Λάρισα, Πάτρα και Ηράκλειο έτσι ώστε οι κατά τόπους υπηρεσίες του
    πρώην ΙΚΑ που ασχολούνται με θέματα επικουρικής ασφάλισης να
    προσμετρούν και τον χρόνο σε αυτό το ταμείο επικουρικής ασφάλισης.
    Είναι βέβαιο ότι αν γίνει αυτό,δεν θα απαιτείται πάνω από ένας μήνας
    για την έκδοση των σχετικών βεβαιώσεων.

    Β) Αφορά ασφαλισμένους με τουλάχιστον 35 χρόνια ασφαλισμένα.
    Κύριε υπουργέ,σας ακούσαμε κατ επανάληψη να λέτε ότι όσοι εργάστηκαν
    πάνω από 35 χρόνια, θα έχουν καλύτερη και δικαιότερη αντιμετώπιση.
    Με αφορμή τα παραπάνω θέλω να σας καλέσω να λάβεται υπ όψη σας την
    παρακάτω περίπτωση.
    Εμείς που συνταξιοδοτηθηκαμε από ειδικά ταμεία θεμελιωσαμε δικαίωμα
    με 35 χρόνια πλήρους ασφάλισης (10500 ημέρες ασφάλισης υπολογισμένες
    με 25 ημέρες για κάθε μηνα).
    Όσοι όμως από εμάς, εργάστηκαν και ασφαλιστηκαν από τις αρχές της
    δεκαετίας του 1970, που δουλεύαμε 26 και 27 ημέρες τον μήνα και σε
    κάποιες εργασίες έως και 30 ημέρες ασφαλισμένες βέβαια,έχουμε αρκετά
    περισσότερο ασφαλισμένο χρόνο ο οποίος σωστά δεν υπολογίστηκε για
    την θεμελίωση ΑΛΛΑ που πρέπει με βάση τις αναφορές σας, να
    προσμετρηθεί για τον υπολογισμό του ποσού της σύνταξης μας.

    Γ) Στα ειδικά ταμεία οι εισφορές ήταν αυξημένες (ποσοστιαία) σε σχέση
    με άλλα ταμεία. Αυτό το γεγονός θα αύξηση την σύνταξή μας.
    Επίσης. Κάποιοι χρόνοι ήταν σε Βαρέα επαγγέλματα. Αυτό θα επηρεάσει
    την σύνταξή μας.

    Δ) Αφορά όσους εργαστηκαμε πριν θεμελιωθεί η ηλεκτρονική πληροφόρηση
    για τον ασφαλισμένο χρόνο.

    Εμείς που εργαστηκαμε την δεκαετία του 1970 και του 1980, ακόμα και
    σήμερα, ύστερα απο αναζητησεις σε ασφαλιστικά ταμεία,»ανακαλύπτουμε»
    χαμένα ένσημα.
    Πρόταση.
    Αφού ζούμε σε ηλεκτρονική εποχή και δεν χρειάζεται για κάθε αλλαγή
    μιας αποφασης να ανατρέχει κανείς χειρόγραφα σε αρχεία και φακέλους,
    να δίνεται η δυνατότητα στον ασφαλισμένο που έχει «ανακαλύψει»
    χαμένα ένσημα που αφορούν είτε κύρια είτε επικουρική σύνταξη, να τα
    προσκομίζει και να προσμετρούνται από την ημέρα της κατάθεσης τους
    και ΟΧΙ αναδρομικά, για να μην δημιουργείται αναταραχή.
    Αυτό κύριε υπουργέ θα επιφέρει δικαιοσύνη σε εμάς που εργαστηκαμε,
    λόγο ανάγκης, από τις εφηβικές μας ηλικίες σε διαφόρων ειδών
    εργασίες.

    Καλή σας επιτυχία.

  • 4 Φεβρουαρίου 2020, 10:42 | Κωνσταντίνος Κωστόπουλος

    1) Η συμπήρωση του συντάξιμου χρόνου του κάθε ενός και της τυχόν διαδοχικής σύνταξης (διαφορετικά ταμεία), πλασματικά έτη, αναγνώριση στρατού κλπ, να είναι προσβάσιμη σε όλους μέσο της χρήσης ψηφιακών εφαρμογών με ταυτόχρονη έκδοση τελικής σύνταξης, χωρίς ταλαιπωρία και αναμονές ετών, ώστε να γνωρίζει ο ασφαλισμένος τις συντάξιμες αποδοχές του πριν αποχωρήσει και να του αποδίδονται άμμεσα.
    2) Το καθαρό αγροτικό εισόδημα, και όχι το μικτό, μέχρι ποσού 5.000 ευρώ να φορολογείται μεν από το πρώτο ευρώ για τους συνταξιούχους δημοσίους κλπ υπαλλήλους, σύμφωνα με την τρέχουσα φορολογία των αγροτών, χωρίς να περικόπτετε η σύνταξη, χωρίς περαιτερώ μηνιαίες εισφορές. Δεν έχει καμμία σχέση η εργασία, οι εισφορές και η σύνταξή στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα με την διατήρηση της αγροτικής γής (συνήθως κληρονομιάς) και της συμμετοχής ενός ατόμου στην παραγωγική διαδικασία. Μετά το ποσό των 5.000 Ευρώ και επάνω προβείται στην τυχόν περικοπή σύνταξης αναλογικά και με διαφορετικά ποσοστά περικοπής (κλιμακωτά) αναλόγως το ύψος του καθαρού αγροτικού εισοδήματος του κάθε ενός. Αν προβείται σε αυτό του είδους την πολιτική από τα 5420 και κάτω μαζί με την μείωση της σύνταξης στο 30% και επί πλέον εισφορές 87 μηνιαίως δεν θα υπάρχει καθόλου κέρδος, με αποτέλεσμα η γή και η παραγωγή να εγκαταλειφθεί.

  • 3 Φεβρουαρίου 2020, 18:11 | ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

    ΜΕ ΤΟΝ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΚΑΤΑ 60% ΕΑΝ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5000 ΕΥΡΩ.ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΟΙΝΗ ΣΕ 30% ΑΛΛΑ ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΟΡΙΟ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΕΝΙΧΡΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΚΟΠΤΕΤΕ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ. ΑΥΤΗ Η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΣΤΡΕΜΜΑΤΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΙΜΗΣ ΓΗΣ.ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΣ !

  • 30 Ιανουαρίου 2020, 19:12 | Δημήτριος ΣΤ

    Είναι πολύ σημαντικό να μπορεί κάθε ασφαλισμένος να γνωρίζει τα οικονομικά στοιχεία (π.χ. συντάξιμες κατά μήνα αποδοχές από το 2002, κ.α.), τα οποία θα υπάρχουν σε κάποια βάση δεδομένων και τα οποία θα τον βοηθούν να υπολογίζει τη σύνταξή του.
    Το καλύτερο θα είναι να υπάρχει εφαρμογή σε κάποιον δημόσιο φορέα στην οποία θα έχουν περαστεί όλα τα απαραίτητα από τις υπηρεσίες στοιχεία (οικονομικά και προσωπικά) και θα μπορεί με κάποιους κωδικούς(π.χ. του taxisnet) να βλέπει:
    α) από πότε θα μπορεί να υποβάλει αίτηση συνταξιοδότησης και
    β)το ποσό της βασικής και την επικουρικής σύνταξης που θα λαμβάνει καθώς και το εφάπαξ.
    Τα στοιχεία αυτά θα τον βοηθήσουν να αποφασίσει πότε θα υποβάλει αίτηση συνταξιοδότησης για να μην τρέχει και πληρώνει δικηγόρους/εργατολόγους κάθε λίγο.

  • 29 Ιανουαρίου 2020, 14:07 | Μαρία

    Στην ψηφιακή εποχή που προσβλέπει το νομοσχέδιο, μήπως θα μπορούσε να προβλεφθεί και η δυνατότητα των εκπαιδευτικών να υποβάλλουν αίτηση συνταξιοδότησης όπως όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι και όχι ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΑΠΡΙΛΙΟ; Για παράδειγμα κάποιος που μπορεί να συνταξιοδοτηθεί στα 60,3 αν δεν τα έχει συμπληρώσει μέχρι τον Αύγουστο του έτους που πρέπει να υποβάλλει την αίτηση, τότε φορτώνεται επιπλέον μήνες μέχρι τον επόμενο Απρίλιο και μέχρι τον Αύγουστο οπότε θα αποδεσμευτεί από την υπηρεσία.
    Και αν τα προηγούμενα χρόνια χωρίς την ψηφιοποίηση, κρινόταν αυτό αναγκαίο για τον προγραμματισμό του αντίστοιχου υπουργείου, σήμερα με όλες τις βάσεις δεδομένων, και ειδικά του myschool, δεν μπορεί να μην έχει το συγκεκριμένο υπουργείο μητρώο εκπαιδευτικών που μπαίνει σε συνταξιοδοτικό καθεστώς, ώστε να προβλέψει την αντικατάστασή τους. Με μια δεσμευτική δήλωση του υπαλλήλου ότι θα παραιτηθεί την συγκεκριμένη ημερομηνία ή αντικατάστασή του θα είναι άμεση και μπορεί να προγραμματιστεί από μήνες.

  • 29 Ιανουαρίου 2020, 10:48 | ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΛΑΤΗ

    ‘Αρθρο 24

    Οι συντελεστές που διαμορφώνουν το ποσοστό αναπλήρωσης μετά τα σαράντα (40) συντάξιμα έτη, για λόγους δικαιοσύνης, ανταποδοτικότητας των εισφορών στο πλαίσιο της αρχής της αναλογικής ισότητας, να διαμορφωθούν ως εξής:
    α) Από τα σαράντα (40) έως τα σαράντα πέντε (45) συντάξιμα έτη, σε 2,00%.
    β) Από τα σαράντα πέντε (45) έως τα πενήντα (50) συντάξιμα έτη, σε 1,50%.
    γ) Από τα πενήντα (50) έως τα πενήντα πέντε (55) συντάξιμα έτη, σε 1,00%.
    δ) Πέραν των πενήντα (55) συνταξίμων ετών, σε 0,50%.

  • 28 Ιανουαρίου 2020, 19:15 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ

    Να προστεθεί παράγραφος στην οποία να αναφέρεται ότι: Εφόσον για τον αιτούντα σύνταξη έχει ήδη εκδοθεί από τον ΕΦΚΑ προηγούμενη απόφαση συνταξιοδότησης, τότε τα δεδομένα της προηγούμενης που αφορούν στον ασφαλιστικό χρόνο και τις συντάξιμες αποδοχές δεν θα αγνοηθούν, αλλά ότι θα λαμβάνονται υπόψη και θα συμψηφίζονται κατά την έκδοση της νέας συνταξιοδοτικής απόφασης.

  • 28 Ιανουαρίου 2020, 19:58 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ

    Να επισημανθεί ότι οι ασφαλιστικές εισφορές προ της 01.01.2002 δεν θα αγνοηθούν, αλλά ότι αυτές θα αναζητηθούν και θα συγκεντρωθούν με σκοπό την απονομή της σωστής ανταποδοτικής σύνταξης, η οποία θα βασίζεται στον πραγματικό μέσο όρο όλων των συντάξιμων αποδοχών της συνολικής ασφαλιστικής ιστορίας των ασφαλισμένων πολιτών και όχι μόνο εκείνης που περιορίζεται στις εισφορές του χρονικού διαστήματος μετά από την 01.01.2002.

  • 27 Ιανουαρίου 2020, 11:23 | Ευαγγελος

    ο χρόνος απόδοσης των συντάξεων θα πρέπει να γίνει 1-2 μήνες.
    Δεν είναι δυνατόν να περιμένει ο υποψήφιος συνταξιούχος 1-2-3 χρόνια.
    Θα πεθάνει πεινασμένος περιμένοντας την σύνταξη.
    Ας υπάρξει λίγο σεβασμός σ αυτούς που δουλεύανε 30-35-40 χρόνια.

  • 25 Ιανουαρίου 2020, 22:41 | Χριστοδούλου Νικόλαος

    Θα πρέπει να υπάρξει ρητή αναφορά για το που τηρείται το σύνολο δεδομένων και ατομικών στοιχείων που αφορούν την θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος, την απονομή συντάξεων και την μεταβίδαση στοιχείων που αφορούν τους ασφαλισμέ-νους του Δημοσίου (συμπεριλαμβανομένων των ενστόλων και των αιρετών)

  • 25 Ιανουαρίου 2020, 12:32 | Δημήτρης Κουτσουρής

    Ναί όντως υπάρχει πρόσβαση ηλεκτρονικά για κατάθεση αίτησης σύνταξης, αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία γενικά, υπάρχουν πολλές ελλείψεις διασύνδεσης με άλλες υπηρεσίες όπως η στρατολογία κ.α. και δε λαμβάνεται υπ’ όψιν η αίτηση. Για παράδειγμα εγώ την έκανα και χειρόγραφα πλέον της ηλεκρτονικής καθ’ ότι ο υπάλληλος μου το ζήτησε.
    Ελπίζουμε ότι με τον παρόντα νόμο αυτά θα διορθωθούν

  • 25 Ιανουαρίου 2020, 10:41 | ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΜΠΑΡΤΣΩΤΑΣ

    ΗΔΗ Ο ΕΦΚΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑ ΤΟ 2002 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΜΕΝΕΙ ΟΜΩΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Ο ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ.ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ. ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ