Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'ΔΑΝΑΗ ΧΡΟΥΣΟΥ' | 4 Οκτωβρίου 2013, 01:26

    Θα ήθελα να επισημάνω την ιδιαιτερότητα της δια βίου μάθησης στο ΕΑΠ, πρόκειται για εργαζόμενους που με προσωπική πρωτοβουλία και προσωπικό κόστος σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς αγωνίζονται να αποκτήσουν δεξιότητες, κάτι που βάσει νόμου θα έπρεπε η ίδια η υπηρεσία να φροντίζει. Η κάθε θεματική του ΕΑΠ αντιστοιχεί ως προς την ύλη σε τρεις των συμβατικών πανεπιστημίων, ενώ ως προς την εξεταστική άδεια αντιμετωπίζεται σαν μια. Επομένως, η μείωση που προβλέπεται στις ημέρες άδειας αποτελεί τριπλάσιο πλήγμα για αυτή την κατηγορία ανθρώπων! Επιπλέον, άλλη ιδιαιτερότητα είναι η μετακίνηση μεγάλου ποσοστού εργαζομένων-σπουδαστών από τα νησιά και την επαρχία προς τα εξεταστικά κέντρα, που βρίσκονται σε μεγάλες πόλεις, με αποτέλεσμα η όλη έννοια της άδειας ως χρόνος προετοιμασίας να εξανεμίζεται στα ταξίδια. Επίσης, η μέρα διεξαγωγής εξέτασης μπορεί να είναι εργάσιμη, οπότε η μια μέρα δεν αρκεί. Αποφάσεις τέτοιου είδους απαιτούν σοβαρή μελέτη των δεδομένων. Η ανησυχία για εργατοώρες είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα που αντιμετωπίζεται π.χ. με πάταξη της γραφειοκρατίας. Η αναγωγή εξεταστικής άδειας σε απώλεια εργατωρών αποτελεί σκοταδισμό.