Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'Ε.Λαγ.' | 21 Ιανουαρίου 2015, 10:47

    "Β.1. Γνώση αντικειμένου Αξιολογείται η θεωρητική κατάρτιση, η ειδική γνώση, η εμπειρία και η ικανότητα εφαρμογής της γνώσης και της εμπειρίας αυτής κατά την άσκηση των καθηκόντων του υπαλλήλου καθώς και η διάθεσή του για συνεχή ανάπτυξη των επαγγελματικών του δεξιοτήτων και γνώσεων πάνω στο αντικείμενο της εργασίας του." Πως αξιολογείται η θεωρητική κατάρτιση κάποιου πχ Διπλωματούχου Μηχανικού με 2 μεταπτυχιακά από τον προϊστάμενό του ο οποίος δεν έχει καν την ίδια κατάρτιση με τον υπάλληλο αλλά έχει κάποιο πτυχίο από Τεχνική Σχολή (ΕΠΑΛ)? Στο 90% των Δήμων οι προϊστάμενοι ΚΑΙ οι Διευθυντές έχουν αναλάβει καθήκοντα με αποφάσεις Δημάρχων και όχι με υπηρεσιακά συμβούλια. Απόρροια αυτού είναι μια σειρά από προβλήματα όπως πχ άρνησή τους να επιτρέπουν την συμμετοχή των υπαλλήλων τους σε επιμορφωτικά σεμινάρια πάνω στο αντικείμενο της εργασίας τους (με τον "φόβο"¨ότι ο υπάλληλος θα αποκτήσει πολλά "μόρια σεμιναρίων" και σε μια ενδεχόμενη κρίση από το υπηρεσιακό συμβούλιο θα βρεθεί με περισσότερα μόρια από τον συγκεκριμένο προϊστάμενο),πίεση προς τον υπάλληλο να υπογράψει προδήλως παράνομα έγγραφα που φτάνει σε επίπεδο ¨Θα το υπογράψεις, αλλιώς θα σου κάνω αρνητική αξιολόγηση". Επιπροσθέτως, Δήμοι οι οποίοι έχουν κάνει προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων προϊστάμενων και Διευθυντών δολίως καθυστερούν τις διαδικασίες ώστε να παραμείνουν στις θέσεις τους Προϊστάμενοι και Διευθυντές οι οποίοι δεν έχουν περάσει ΠΟΤΕ υπηρεσιακό συμβούλιο. Αυτοί είναι και οι αυριανοί βαθμολογητές συναδέλφων οι οποίοι έχουν όχι μόνο τα τυπικά προσόντα αλλά έχουν περάσει και όλες τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ. Είναι φανερό, πως είναι προδήλως παράνομο να αξιολογεί τις θεωρητικές γνώσεις σου κάποιος ο οποίος εκτός του ότι ανήκει σε κατώτερη εκπαιδευτική βαθμίδα από εσένα, επιπλέον έχει τοποθετηθεί στη θέση του προϊστάμενου η' του Διευθυντή με ανάθεση από τον εκάστοτε Δήμαρχο και όχι από το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο.