1. Οι διορισμοί των επιτυχόντων προστατευομένων ατόμων του ν.2643/98 κατηγορίας ΥΕ και ΔΕ, όλων των κλάδων και ειδικοτήτων, σε θέσεις ΟΤΑ α΄και β΄βαθμού, δύνανται να πραγματοποιηθούν σε κενές θέσεις άλλων υπηρεσιών και φορέων του δημοσίου στους νομούς που αυτοί έχουν τοποθετηθεί, ανάλογα με τις ανάγκες των υπηρεσιών και τα προσόντα των διοριστέων, κατόπιν έκδοσης απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
2. Με απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης ρυθμίζονται οι λεπτομέρειες και κάθε ειδικότερο θέμα της διαδικασίας.
Αρχική Ρυθμίσεις ΥπουργείουΆρθρο 19: Τοποθέτηση διοριστέων κατηγορίας ΔΕ και ΥΕ του ν. 2643/1998 στους ΟΤΑ
Άρθρο 19: Τοποθέτηση διοριστέων κατηγορίας ΔΕ και ΥΕ του ν. 2643/1998 στους ΟΤΑ
- 99 ΣχόλιαΆρθρο 01: Κατάργηση μηχανογραφικής άδειας
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 02: Χορήγηση αναρρωτικής άδειας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 03
- 58 ΣχόλιαΆρθρο 04: Εκπαιδευτικές άδειες
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 05: Άδειες εξετάσεων
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 06: Γονικές άδειες στο δημόσιο τομέα
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 07: Ζητήματα αρμοδιότητας ΑΣΕΠ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 08: Συμμετοχή του ΑΣΕΠ στις διαδικασίες κατάταξης και επιλογής του επικουρικού προσωπικού στα νοσοκομεία και τις Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 09: Προθεσμίες άρθρου 35 ν. 4024/2011
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 10: Κατά προτεραιότητα μετάταξη πολυτέκνων υπαλλήλων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11: Επικύρωση τηλεμοιοτυπίας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 12: Πειθαρχικό Δίκαιο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 14: Αναστολή της αργίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: Σύσταση, συγκρότηση και λειτουργία Δευτεροβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου
- 220 ΣχόλιαΆρθρο 17: Ρυθμίσεις διορισμών και πλήρωσης θέσεων των φορέων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων από τους επιτυχόντες των προκηρυχθέντων από το Α.Σ.Ε.Π. διαγωνισμών με τις Προκηρύξεις 8Κ/2008 και 9Κ/2008
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 18: Διάταξη για τους υπαλλήλους των ΚΕΠ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 19: Τοποθέτηση διοριστέων κατηγορίας ΔΕ και ΥΕ του ν. 2643/1998 στους ΟΤΑ
- 338 ΣχόλιαΆρθρο 20
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 21: Καταργούμενες διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 22
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23Άρθρο 23
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24Άρθρο 24
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25Άρθρο 25
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26Άρθρο 26
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 27Άρθρο 27
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 28Άρθρο 28
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 29Άρθρο 29
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30Άρθρο 30
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 31Άρθρο 31
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32Άρθρο 32
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 34Άρθρο 34
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 35Άρθρο 35
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 36Άρθρο 36
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 37Άρθρο 37
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38Άρθρο 38
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 39: Προσθήκη στο άρθρο 4 του ν. 4148/2013Άρθρο 39: Προσθήκη στο άρθρο 4 του ν. 4148/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 40: Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 3566/2007Άρθρο 40: Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 3566/2007
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41: Διατάξεις για τον περιφερειακό τύπο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 42Άρθρο 42
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 43Άρθρο 43
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44: Παράταση προθεσμίας υποβολής αίτησης από ραδιοφωνικούς σταθμούς για τη χορήγηση έγκρισης χρήσης δευτερευουσών θέσεων εκπομπής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 45Άρθρο 45
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
2 Οκτωβρίου 2013, 10:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
9 Οκτωβρίου 2013, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
12 Σχόλια 981 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 5147 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μείωση Διοικητικών Βαρών
- Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης
- Ψηφιοποίηση Εγγράφων
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – Τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Νησίδων 1-8
- Δημόσια Διαβούλευση επί του τετάρτου Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
- ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Α.Σ.Ε.Π.), ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2016/2102 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προσβασιμότητα των ιστότοπων
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2018 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- Αξιολόγηση Δημοσίων Υπαλλήλων
- Δημόσια Διαβούλευση επί της Υπουργικής Απόφασης για την ένταξη επιχορηγούμενων φορέων στο Πρόγραμμα Διαύγεια
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Ανοικτή διάθεση εγγράφων και δεδομένων του δημόσιου τομέα
- Τροποποίηση διατάξεων περί επιλογής προϊσταμένων
- Στρατηγική Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες Διατάξεις
- Ρυθμίσεις Υπουργείου
- Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής
- Διακήρυξη Ανοικτού Διαγωνισμού «Αναμόρφωση του Κράτους: Προς Ένα Επιτελικό Κράτος»
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ -υποδομές ασφάλειας
ΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ 2013 Η 5ΕΤΗΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΤΟΥ Ν 2643/98 ΤΩΝ ΟΤΑ ΥΕ ΚΑΙ ΔΕ!ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΑΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ,ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ.
ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΟΤΑ Α ΚΑΙ Β ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΥΕ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟΥ Ν2643/98,ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΤΑΞΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΕΛΕΧΙΑΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ,ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2013,ΔΙΟΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ,ΨΥΧΙΚΗ,ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ.
ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΟΤΑ ΥΕ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟΥ Ν. 2643/98.ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2013 ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ,ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ,ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ.
ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΤΟΥ Ν.2643/1998 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΥΕ ΣΤΟΥΣ Ο.Τ.Α ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ.ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΣΕ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΑ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΜΕ.
Ειμαι ΑΜΕΑ,ανηκω στους 72 σε ΟΤΑ . ζωτω την αμεση τοποθετηση μας χωρις αλλη καθυστερηση .
Ειμαι ΑΜΕΑ ,ανηκω στους 72 σε ΟΤΑ. Ζηταω την αμεση τοποθετηση μας ,οχι αλλη καθυστερηση .
Το περιμέναμε πάρα πολύ καιρό να γίνει αυτό… Ευχαριστούμε όλους τους ανθρώπους του υπουργείου που μας βοήθησαν, αυτό που εύχομαι είναι οι τοποθετήσεις να γίνουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα και να μην ταλαιπωρηθούμε άλλο. Όχι άλλη ταλαιπωρία πια πρέπει να μας καταλάβουν και να μας στηρίξουν… θέλουμε να πάμε για δουλειά το γρηγορότερο δυνατό και ξέρουμε ότι μπορούν να το κάνουν αυτό.
Είμαι δημοτική υπάλληλος ΔΕ στο Δήμο Λαυρεωτικής με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67% (καρκινοπαθής)και ο σύζυγος μου αντίστοιχα είχε στον ίδιο Δήμο την ειδικότητα του σχολικού φύλακα ΔΕ( που καταργήθηκε πρόσφατα) με σχέση ΙΔΑΧ.
Ο σύζυγος μου δεν συμπεριλήφθηκε στις προβλεπόμενες εξαιρέσεις, παρά την αναπηρία μου λόγω εισοδήματος.
Αποδέχομαι να τεθώ εγώ σε διαθεσιμότητα ως μόνιμη υπάλληλος του Δήμου, προκειμένου να θεωρηθεί ότι ο σύζυγος μου υπάγεται αναδρομικά στις εξαιρέσεις του νόμου ώστε να μεταταγεί αυτοδίκαια σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση ειδικότητας διοικητικού στον εν λόγω Δήμο.
Παράκληση να συμπεριληφθεί σχετική τροπολογία στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο.
….Σχολικός φύλακας που έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα υπάγεται αυτοδικαίως και αναδρομικώς στις εξαιρέσεις του νόμου 4172/2013(άρθρο 80) υπό την προϋπόθεση ότι υπάλληλος Δήμου σύζυγος του με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67% τεθεί αυτοβούλως σε διαθεσιμότητα.
Είμαι δημοτική υπάλληλος ΔΕ στο Δήμο Λαυρεωτικής με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67% (καρκινοπαθής)και ο σύζυγος μου αντίστοιχα είχε στον ίδιο Δήμο την ειδικότητα του σχολικού φύλακα ΔΕ( που καταργήθηκε πρόσφατα) με σχέση ΙΔΑΧ.
Ο σύζυγος μου δεν συμπεριλήφθηκε στις προβλεπόμενες εξαιρέσεις, παρά την αναπηρία μου λόγω εισοδήματος.
Αποδέχομαι να τεθώ εγώ σε διαθεσιμότητα ως μόνιμη υπάλληλος του Δήμου, προκειμένου να θεωρηθεί ότι ο σύζυγος μου υπάγεται αναδρομικά στις εξαιρέσεις του νόμου ώστε να μεταταγεί αυτοδίκαια σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση ειδικότητας διοικητικού στον εν λόγω Δήμο.
Παράκληση να συμπεριληφθεί σχετική τροπολογία στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο.
….Σχολικός φύλακας που έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα υπάγεται αυτοδικαίως και αναδρομικώς στις εξαιρέσεις του νόμου 4172/2013(άρθρο 80) υπό την προϋπόθεση ότι υπάλληλος Δήμου σύζυγος του με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67% τεθεί αυτοβούλως σε διαθεσιμότητα.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ Ν.2643/1998 ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟΥΣ Ο.Τ.Α.ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΠΠ/Φ.2.9/30/οικ.24208/19-11-2010 ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΗΣ ΓΓΔΔ@ΗΔ)ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ Ο.Τ.Α. ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ.
θΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΜΕΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΗΡΥΧΘΗΚΑΝ Η ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΕΠ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΟΜΟΥ ΠΑΡΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΚΗΡΥΧΤΕΙ ΜΕ ΤΙΣ 4Κ & 7Κ /ΑΣΕΠ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΠΩς ΝΠΔΔ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΗΛ. ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΤΟΥΣ!!
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΟΥ Ν 3979/11 ΑΡΘΡΟ 53 ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΑ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΔΙΚΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΕΑ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ – ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.