Σχέδιο Δράσης OGP OGP

Άρθρο 20: Κλίμακα βαθμολόγησης κριτηρίων- Αιτιολογία

Η παρ. 8 του άρθρου 8 του Π.Δ. 318/1992 αντικαθίσταται ως εξής:
«8. Εφόσον ο αξιολογητής βαθμολογεί ένα ή περισσότερα κριτήρια αξιολόγησης με βαθμό 9 έως 10 ή με βαθμό 1 έως 6, απαιτείται η παράθεση από αυτόν ειδικής αιτιολογίας της βαθμολογίας αυτής για τα αντίστοιχα κριτήρια αξιολόγησης».

  • Ο νκμοος Μανιτακη θελει τροποποιηση. Η αρση της αυτοδικαιης αργιας πρεπει να ειναι αυτοματη μετα απο ενα τριμηνο γιΑ υπαλληλο που διωκεται μονο για πλημελλημα.. δεν εφαρμοζεται ο νεος νομος ειδικα το αρθρο 16.
    ΝΟΜΟΣ 4210 ΦΕΚ 24254/ 2013 ΑΡΘΡΟ 16 για αρση αργιας πρεπει να υπαρχουν ΣΟΒΑΡΟI ΟIΚΟΝΟΜIΚΚοι ΚΟIΝΩΝIΚΟI ΟIΚΟΓΕΝΕIΑΚΟI ΛΟΓΟI YΓΕIΑΣ. ΖΗΦΣΜΕ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΑΡΓIΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ YΠΟYΡΓΟ. ΤΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΓΝΩΜΟΔΟΤΕΙ. ΠΕIΘΑΡΧIΚΟ ΓΝΩΜΟΔΟΤΕI

  • 18 Ιανουαρίου 2014, 01:03 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    Εφόσον θεωρούμε ότι η αξιολόγηση είναι σοβαρή υπόθεση, για κάθε βαθμό θα πρέπει να υπάρχει διαδικασία ένστασης επειδή υπάρχει το υποκειμενικό στοιχείο της θετικής ή αρνητικής προκατάληψης.

  • 18 Ιανουαρίου 2014, 01:44 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    Η άποψή μου είναι ότι για κάθε βαθμό θα πρέπει να υπάρχει αιτιολόγηση. Η μέχρι τώρα βαθμολόγηση ήταν κατά το πλείστο να βαθμολογούνται όλα τα κριτήρια με τον ίδιο βαθμό (Π.Χ. σε όλα τα κριτήρια ο προϊστάμενος έβαζε 8. Όταν δεν υπάρχει διαβάθμιση στη βαθμολογία 6,7,8 σε κάποια κριτήρια, αυτό σημαίνει είτε προαποφασισμένο γεγονός, είτε αρνητική διάθεση, είτε έλλειψη γνώσης βασικών στοιχείων αξιολόγησης. Σίγουρα σε κάποια σημεία είμαστε καλύτεροι και σε κάποια σημεία χρειαζόμαστε βελτίωση. Θεωρητικά το 8 ήταν ένας καλός βαθμός όμως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί άδικος όταν δεν αιτιολογείται.

  • 17 Ιανουαρίου 2014, 14:57 | ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

    ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΣΩΣΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ. ΔΙΝΕΤΑΙ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΒΙΒΑΖΑΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΡΕΤΣΙΝΙΑ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ. ΜΕΤΑ Η ΕΙΔΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ Η ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.

  • 16 Ιανουαρίου 2014, 12:40 | ΔΩΡΑ

    Όλα είναι μετρήσιμα. Και σαφώς το τι διεκπεραιώνει κάποιος.
    Επιπλέον στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης θα μπορούσε να δίνεται η ευκαιρία στον εξυπηρετούμενο να βάλει σε ένα κουτάκι, ή να πατάει ένα πλήκτρο με άριστα το 10, ως βαθμό, για την εξυπηρέτηση που έλαβε. Και αυτό να προσμετράται σε ένα ποσοστό. Λέμε τώρα.
    Επίσης θα μπορούσε να γίνεται μυστική ψηφοφορία σε κάθε υπηρεσία, αποτίμησης των συναδέλφων.Όλοι να αξιολογούνταν από όλους.

  • 16 Ιανουαρίου 2014, 12:29 | Καλοδήμος Δ. Φυσικός-Εκπ/κος Δημοσίου

    1]Στους αξιολογητές των Δημοσίων Υπαλλήλων (Δ.Υ), που προβλέπει το Σχέδιο Νόμου, απουσιάζουν οι ποιο σημαντικοί: Οι πολίτες που εισπράττουν τις υπηρεσίες των Δ.Υ. Είναι αδιανόητο να μην αξιολογούν τους εκπαιδευτικούς οι μαθητές, τους γιατρούς οι ασθενείς, τους αστυνομικούς οι πολίτες, τους εφοριακούς οι φορολογούμενοι κλπ. Αυτό μπορεί να γίνει ως εξής: Σε κάθε υπηρεσία που παρέχεται στους πολίτες από τους Δ.Υ οι πολίτες θα παίρνουν κωδικό αξιολόγησης ο οποίος θα ενσωματώνει τα στοιχεία του υπαλλήλου, το είδος της υπηρεσίας και το χρόνο εκτέλεσης. Οι πολίτες θα αξιολογούν τους Δ.Υ στέλνοντας sms στην υπηρεσία αξιολόγησης των Δ.Υ με το κωδικό αξιολόγησης και τον αντίστοιχο βαθμό ικανοποίησης. Π.χ sms στο 12345 με περιεχόμενο 123456003160114 8 όπου ο μεγάλος αριθμός είναι ο κωδικός αξιολόγησης και το 8 είναι βαθμός αξιολόγησης με άριστα το 10. Για την διασφάλιση της αξιοπιστίας του συστήματος θα μπορούσαν να τεθούν δικλίδες ασφαλείας π.χ ελάχιστος αριθμός κρίσεων. Η αξιολόγηση των πολιτών θα συμμετέχει με ένα σημαντικό ποσοστό στη συνολική αξιολόγηση των Δ.Υ.
    2]Η αξιολόγηση έχει νόημα εάν ΜΟΝΟ εάν οι καλοί επιβραβεύονται χρηματικά και οι κακοί τιμωρούνται σε πρώτη φάση χρηματικά και εάν δεν υπάρχει συμμόρφωση απολύονται. Αξιολόγηση χωρίς συνέπειες δεν έχει κανένα νόημα. Είναι αδιανόητο η αμοιβή των Δ.Υ να καθορίζεται από τα χρόνια υπηρεσίας. Δεν υπάρχει κανένα κίνητρο να γίνεις καλύτερος.
    3]Αξιολόγηση με βάση τυπικά προσόντα όπως: μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες, επιμορφώσεις, χρόνια υπηρεσίας κλπ δεν εξασφαλίζει καλύτερες υπηρεσίες προς τους πολίτες. Τι σημασία έχει να έχεις διδακτορικό στην Φυσική όταν δεν μπορείς να μπεις στη τάξη να κάνεις το μάθημα της Φυσικής;

  • 16 Ιανουαρίου 2014, 09:55 | l.G.

    Ο πιο σημαντικός κρίκος της αλυσίδας των πραγμάτων που αποτελούν το Δημόσιο είναι οι άνθρωποι που απασχολούνται σε αυτό. Όσο ωραίο Δημόσιο και εάν έχει φτιάξει κανεις Κυριάκος εξωτερικά, όσο καλο στήσιμο και αν έχει κάνει εσωτερικά, όσο καλές υπηρεσίες και αν έχει, εάν οι υπάλληλοι δεν έχουν την σωστή συμπεριφορά, εξυπηρέτηση και ενδιαφέρον για τον πολίτη, να είστε σίγουροι ότι η πορεία του Δημοσιου δε θα είναι η επιθυμητή. Για να φτάσουμε όμως στην αξιολόγηση ενός υπαλληλου, θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι το μεγαλύτερο μέρος της επιτυχίας η όχι της δουλειάς του, κρίνεται της ώρα της πρόσληψης..

  • 16 Ιανουαρίου 2014, 01:11 | ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ Κ.Α.. ΤΡΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ 1. ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ( ΕΝΝΟΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝ ) ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΑΣΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΑΡΑ Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ 2. ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΝΕΛΑΒΕ Ή ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΗΓΑΓΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ Ή ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ 3. Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΥΣΜΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ.
    ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ Π.Χ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 20-30 ΧΡΟΝΙΑ ( ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΑΛΛΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΕΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ, ΔΙΟΤΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΕ ΘΕΣΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ) ΠΩΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΥΘΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ (ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗ ΔΕΧΘΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ – ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ Π.Δ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ).
    ΚΑΤΑΡΓΕΙΣΤΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΜΕ ΑΠΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΜΕΤΡΗΣΙΜΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΟΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΝΕΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΛΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΠΟΤΕ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  • 15 Ιανουαρίου 2014, 22:26 | ΗΛΙΑΣ ΑΛΕΥΡΑΣ – ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΟΤΑ Α’Β

    Το άρθρο 8 του ΠΔ 318/92 αναφέρει :

    5.Με τους βαθμούς 5 ή 6 βαθμολογούνται οι καλοί υπάλληλοι που επιδιώκουν σταθερά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της υπηρεσίας αλλά κατά κανόνα χρειάζονται βοήθεια.
    6.Με τους βαθμούς 3 ή 4 βαθμολογούνται οι υπάλληλοι οι οποίοι αποδίδουν κάτω του συνηθισμένου μέτρου.
    7.Με τους βαθμούς 1 ή 2 βαθμολογούνται οι εντελώς ακατάλληλοι για την υπηρεσία υπάλληλοι.

    Με το παρόν νομοσχέδιο «ομαδοποιούνται» οι καλοί με τους μέτριους και τους ακατάλληλους υπαλλήλους σε ποσοστό 15%.

    Δεν νομίζω ότι είναι λογικό, ούτε ότι χρειάζεται ειδική αιτιολόγηση για τον καλό υπάλληλο (5 ή 6).
    Η αιτιολόγηση θα πρέπει να παραμείνει για τους βαθμούς 1-4.

  • 15 Ιανουαρίου 2014, 22:25 | ΑΣΤΕΡΗΣ

    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΤΙ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ…? ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΨΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ…? ΓΙΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ…
    ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ «ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ»…. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΜΕ ΙΔΙΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑΣ….

    ΜΟΛΙΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΡΗΓΗΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ Δ.Υ.

    ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΧΙΛΙΟΥΣ ΔΥΟ ΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΘΥΣΙΕΣ, ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ…. ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ…

    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ…?
    * ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΧΡΗΜΑΤΑ…ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ
    ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ..? ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΔΥ ΕΧΟΥΝ ΙΣΟΠΕΔΩΘΕΙ…
    * ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΔΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ
    ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ…?
    * ΚΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΡΥΑ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΕΝΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ…?

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΤΡΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ… ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΠΡΟΟΔΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ…!

  • 15 Ιανουαρίου 2014, 19:13 | nti

    ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΕ Κ.Ε.Π. ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΕΝΕΙ ΑΥΤΟ??? ΟΤΙ ΦΟΡΤΩΝΕΣΑΙ ΤΗΝ ΓΡΑΦΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΓΕΝΕΙ ΜΙΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙΔΙΠΟΤΕ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΑΙΤΗΣΗ , ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ Κ.Λ.Π. Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΩΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΚΕΠ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΛΛΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ , ΑΛΛΑ Κ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. ΣΑΣ ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΕΠ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ 2 ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ Κ ΕΧΟΥΜΕ 2.500 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ Κ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ,. ΣΑΣ ΡΩΤΑΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΣ??? ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΩ ΠΟΥ ΚΑΝΩ 80ΧΙΛ ΝΑ ΠΑΩ Κ 80 ΧΙΛ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ , ΕΧΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΣΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΒΑΘΜΟ 5-6 ??? ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΗΤΗΡΙΑ ???? ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ Η ΟΧΙ , ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΑΙ ΠΕΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΝΤΑΜΗΦΤΩ ΗΘΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ. ΔΟΥΛΕΥΑ ΩΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΣ ΣΕ ΚΕΠ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΗΤΑΝΕ Κ Η ΕΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΟ 50 ΠΟΛΙΤΕΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΞΗΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ , Κ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ . ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΗΤΗΡΙΑ ΟΙ 6 ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ 9-10 Ή 8 Ο ΕΝΑΣ Κ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ 6????? ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΑΛΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ???? Η ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ???? ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ Κ ΥΠΟΥΡΓΕ?????