Σχέδιο Δράσης OGP OGP

Άρθρο 15: Γενικές διατάξεις

1. Με την επιφύλαξη ειδικότερων ρυθμίσεων του νόμου αυτού, από την έναρξη της ισχύος του:

α) Λήγει αυτοδικαίως και αζημίως για το Ελληνικό Δημόσιο, η θητεία του Προέδρου, των μελών των οργάνων διοίκησης και του προσωπικού με θητεία των φορέων που καταργούνται, συγχωνεύονται ή λύονται και τίθενται σε εκκαθάριση.

β) Παύουν, αυτοδικαίως:
αα). οι αποσπάσεις του πάσης φύσεως προσωπικού άλλων υπηρεσιών και φορέων, το οποίο έχει αποσπαστεί και υπηρετεί στους καταργούμενους ή συγχωνευόμενους ή υπό καθεστώς εκκαθάρισης φορείς. Το ανωτέρω προσωπικό επανέρχεται στην υπηρεσία ή στο φορέα της οργανικής του θέσης. Για το σκοπό αυτό, εκδίδεται σχετική διαπιστωτική πράξη του αρμοδίου για την απόσπαση οργάνου,
ββ). οι αποσπάσεις του πάσης φύσεως προσωπικού των φορέων που καταργούνται, συγχωνεύονται ή λύονται και τίθενται σε εκκαθάριση, το οποίο έχει αποσπαστεί και υπηρετεί σε άλλες υπηρεσίες και φορείς. Το ανωτέρω προσωπικό υπάγεται στις αντίστοιχες, κατά περίπτωση, ρυθμίσεις για το προσωπικό των φορέων που καταργούνται, συγχωνεύονται ή λύονται και τίθενται σε εκκαθάριση που προβλέπουν οι διατάξεις του παρόντος νόμου.

γ) Το προσωπικό με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου των φορέων που καταργούνται, συγχωνεύονται ή λύονται και τίθενται σε εκκαθάριση, καθώς και οι απασχολούμενοι σε αυτά με σύμβαση έργου, αποτελούν εφεξής προσωπικό ή απασχολούμενους, αντίστοιχα, των υπηρεσιών ή φορέων που ασκούν εφεξής τις σχετικές αρμοδιότητες, όπου και εξακολουθούν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους έως την καταληκτική ημερομηνία των συμβάσεών τους.

δ) Η σχέση έμμισθης εντολής των δικηγόρων που έχουν προσληφθεί και υπηρετούν στα νομικά πρόσωπα που καταργούνται με τις διατάξεις των άρθρων 1 έως και 5, καθώς και με τις διατάξεις των περιπτώσεων α’ έως και δ’ της παραγράφου 10 του άρθρου 10 του παρόντος νόμου, λύεται αυτοδικαίως. Για τη λύση εκδίδεται σχετική διαπιστωτική πράξη από τον Υπουργό που εποπτεύει τον φορέα που καταργείται.
Οι δικηγόροι αυτοί υποχρεούνται μέσα σε δύο μήνες από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου να υποβάλουν στον Υπουργό που εποπτεύει τις υπηρεσίες και τους φορείς υποδοχής:
αα) Αναλυτική κατάσταση των εκκρεμών και των περατωμένων δικαστικών υποθέσεων που χειρίστηκαν. Στην πιο πάνω κατάσταση για τις εκκρεμείς υποθέσεις γίνεται λεπτομερής μνεία του διαδικαστικού σταδίου στο οποίο βρίσκεται η υπόθεση και η ημερομηνία της επόμενης διαδικαστικής πράξης.
ββ) Πλήρεις φακέλους των ανωτέρω εκκρεμών και περατωμένων υποθέσεων με ακριβή αντίγραφα των δικογράφων, εισηγητικών εκθέσεων, δικαστικών αποφάσεων και των σχετικών εγγράφων.
Αν τα πιο πάνω στοιχεία δεν παρασχεθούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας ή δεν είναι πλήρη, ο δικηγόρος ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία τυχόν προκύψει για το Δημόσιο από την καθυστέρηση.

3. Το προσωπικό που μεταφέρεται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος:
α) κατατάσσεται σε μισθολογικά κλιμάκια της οικείας κατηγορίας ή εκπαιδευτικής βαθμίδας, ανάλογα με τα τυπικά του προσόντα και το συνολικό χρόνο υπηρεσίας και λαμβάνει τις αποδοχές της υπηρεσίας υποδοχής, ενώ τυχόν πρόσθετες αποδοχές ή απολαβές και ειδικά επιδόματα οποιασδήποτε ονομασίας καταργούνται,

β) υπάγεται ως προς την κύρια και επικουρική ασφάλισή του στον φορέα που υπάγεται το προσωπικό της υπηρεσίας υποδοχής.

4. Με την επιφύλαξη ειδικότερων ρυθμίσεων του παρόντος, το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου έως τη δημοσίευση των πράξεων μεταφοράς και ανάληψης υπηρεσίας του προσωπικού, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου αυτού, θεωρείται για κάθε συνέπεια ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας του προσωπικού αυτού στην υπηρεσία υποδοχής που καταβάλλει και τις αντίστοιχες αποδοχές του για το διάστημα αυτό.

5. Ο συνολικός χρόνος υπηρεσίας του μεταφερόμενου προσωπικού, που έχει διανυθεί στο φορέα προέλευσης καθώς και ο χρόνος που αναγνωρίσθηκε ως χρόνος υπηρεσίας, θεωρείται χρόνος πραγματικής υπηρεσίας για τα θέματα βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης και για κάθε άλλη συνέπεια.

6. α) Με την επιφύλαξη ειδικότερων ρυθμίσεων του παρόντος, το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των νομικών προσώπων που καταργούνται με τις διατάξεις των άρθρων 2 και 3 του νόμου αυτού μεταφέρεται σε ν.π.ι.δ. του δημόσιου τομέα, όπως αυτός προσδιορίζεται στο άρθρο 14 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, και παρέχει τις υπηρεσίες του, με την ίδια σχέση εργασίας, στον ίδιο ή σε όμορους νομούς, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες, όπως αυτές προκύπτουν από σχετικά αιτήματα των φορέων.
Η μεταφορά του προσωπικού πραγματοποιείται με κοινή απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Οικονομικών και του κατά περίπτωση Υπουργού που εποπτεύει τους φορείς προέλευσης και υποδοχής, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

β) Με απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, η οποία εκδίδεται το αργότερο έως 31.12.2012, ρυθμίζονται θέματα μεταφοράς του ως άνω προσωπικού και ιδίως θέματα συλλογής αιτημάτων φορέων ως προς τις υπηρεσιακές τους ανάγκες σε προσωπικό, υποβολής δικαιολογητικών του υπό μεταφορά προσωπικού, κριτηρίων επιλογής φορέα και καθορισμού της προτεραιότητας του μεταφερόμενου προσωπικού κατά τη διάθεσή του στους φορείς υποδοχείς, συγκρότησης επιτροπής στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την επιλογή και διάθεση του προσωπικού στους φορείς υποδοχής, όπως και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια. Ως κριτήρια για τον καθορισμό της σειράς προτεραιότητας του μεταφερόμενου προσωπικού, λαμβάνονται υπόψη, ιδίως, η επαγγελματική εμπειρία, η εξειδίκευση και τα τυπικά προσόντα, είτε συναφή με τις δραστηριότητες του φορέα, είτε απαραίτητα για τη λειτουργία και την υποστήριξη του, η οικογενειακή κατάσταση και η υπαγωγή στις ειδικές κατηγορίες προστατευόμενων προσώπων που αναφέρονται στο ν. 2643/1998, όπως ισχύει κάθε φορά.

7. Με την επιφύλαξη ειδικότερων ρυθμίσεων του παρόντος, υφιστάμενες μισθώσεις ακινήτων των φορέων που καταργούνται, συγχωνεύονται ή λύονται και τίθενται σε εκκαθάριση, λύονται το αργότερο τρεις μήνες από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου αυτού κατόπιν σχετικής καταγγελίας της μίσθωσης από τον οικείο Υπουργό. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού μπορεί να παρατείνεται η μίσθωση έως έναν ακόμη μήνα και για μία μόνο φορά, με την προϋπόθεση ότι συντρέχει σοβαρός λόγος που μνημονεύεται στην απόφαση αυτή. Με όμοια απόφαση ρυθμίζεται και κάθε άλλη λεπτομέρεια σχετικά με τη λύση των μισθώσεων.

8. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υπουργού που εποπτεύει τις εταιρείες που λύονται και τίθενται σε εκκαθάριση, ρυθμίζεται κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια σχετικά με τη διαδικασία εκκαθάρισης των εταιρειών που με τις διατάξεις του παρόντος νόμου έχουν υπαχθεί στις σχετικές διαδικασίες.

9. Όπου στις διατάξεις του παρόντος προβλέπεται η σύνταξη έκθεσης απογραφής της κινητής και ακίνητης περιουσίας των φορέων που καταργούνται, συγχωνεύονται ή λύονται και τίθενται σε εκκαθάριση, η σχετική διαδικασία θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός τριών μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, ενώ απόσπασμα της εγκεκριμένης από τους, κατά περίπτωση, αρμόδιους υπουργούς έκθεσης απογραφής, το οποίο περιγράφει τα αποκτώμενα κατά κυριότητα ακίνητα, καθώς και τα λοιπά εμπράγματα δικαιώματα επί ακινήτων, με την περίληψη που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 9 του β.δ. 533/1963 (147 Α΄) καταχωρίζεται, ατελώς, στα οικεία βιβλία μεταγραφών του αρμόδιου υποθηκοφυλακείου. Ομοίως, ατελώς, πραγματοποιούνται οι απαιτούμενες κτηματολογικές εγγραφές.

10. α) Οι Οργανισμοί – Κανονισμοί ν.π.δ.δ., καθώς και οι Κανονισμοί Λειτουργίας ν.π.ι.δ., η έκδοση των οποίων προβλέπεται στις διατάξεις του παρόντος, πρέπει να υπηρετούν αρχές, οι οποίες διασφαλίζουν την πλέον αποδοτική, αποτελεσματική και οικονομική λειτουργία των φορέων. Ως παράλληλος γνώμονας χρησιμοποιείται η εκτίμηση, κατ΄ αντικειμενικό τρόπο, των αναγκών σε προσωπικό κάθε φορέα με ανακαθορισμό του αριθμού των οργανικών θέσεων τους στο αναγκαίο για την ορθολογική οργάνωσή τους μέγεθος.
Στο ίδιο πλαίσιο, συνεκτιμάται η ανάγκη της συγχώνευσης, στο μέτρο του δυνατού, ομοειδών κλάδων και ειδικοτήτων, κυρίως προς αποφυγή της ύπαρξης κλάδων και ειδικοτήτων με μικρό αριθμό οργανικών θέσεων.

β) Μέχρι την έκδοση των Οργανισμών και Κανονισμών Λειτουργίας που προβλέπονται στο νόμο αυτό και για όσα θέματα δεν ρυθμίζονται διαφορετικά σε αυτόν, εφαρμόζονται ανάλογα οι ισχύουσες κατά την έναρξη της ισχύος του διατάξεις, που αναφέρονται στην οργάνωση, λειτουργία και το προσωπικό φορέων που καταργούνται, συγχωνεύονται ή λύονται και τίθενται σε εκκαθάριση. Ειδικότερα ζητήματα που ανακύπτουν και δεν καλύπτονται από τις διατάξεις αυτές, ρυθμίζονται με αποφάσεις της διοίκησης των φορέων υποδοχής.

11. Όπου σε νόμο, διάταγμα ή υπουργική απόφαση γίνεται αναφορά στους φορείς που καταργούνται, συγχωνεύονται ή λύονται και τίθενται σε εκκαθάριση, νοείται, από την έναρξη της ισχύος του παρόντος, η υπηρεσία ή ο φορέας που συνιστάται αντιστοίχως ή στον οποίο περιέρχονται οι αρμοδιότητές τους.

12. Τα λογότυπα και τα σήματα που κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος έχουν κατοχυρώσει νομικά πρόσωπα, στα οποία αναφέρονται οι διατάξεις του, χρησιμοποιούνται από τους φορείς υποδοχής.

  • Η αναδιάρθρωση του ερευνητικού ιστού θα πρέπει να προχωρήσει συντεταγμένα και όχι με αποσπασματικές κινήσεις που μόνο προχειρότητα επιδεικνύουν και θα έπρεπε να είχαν γίνει εδώ και χρόνια. Η αναδιάρθρωση θα πρέπει να βασίζεται σε επιστημονικά κριτήρια και πρέπει να γίνει μόνο ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΉ ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΜΕ ΑΔΙΆΒΛΗΤΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΈΣ ΚΡΙΤΏΝ με στόχο την ενδυνάμωση των δημόσιων ερευνητικών φορέων.
    Η αναδιάρθωση θα πρέπει να περιλαμβάνει όλο τον ερευνητικό ιστό δηλ. ΟΛΑ τα δημόσια Ερευνητικά Κέντρα και Ινστιτούτα είτε εποπτεύονται από τη ΓΓΕΤ είτε όχι καθώς επίσης και όλες τις ερευνητικές δομές/ομάδες των Πανεπιστημίων.
    Οι όποιες συγχωνεύσεις γίνουν θα πρέπει να βασιστούν σε κριτήρια αξιοκρατικά και συνάφειας ανάμεσα στις επιστημονικές ομάδες ώστε να μεγιστοποιηθεί το αποτέλεσμα. Οι επιτροπές που θα αποφασίσουν για τις συγχωνεύσεις θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν αντιπροσωπευτικές και αξιοκρατικές και να θεσπίσουν κριτήρια τα οποία θα είναι Εθνικού επιπέδου και όχι κατά περίπτωση.
    ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΜΕΡΩΝ/ΜΕΛΩΝ.
    Θα πρέπει να ενισχυθούν εκείνες οι ομάδες οι οποίες είναι βιώσιμες και οι οποίες θα πρέπει να ενισχυθούν από άλλες ομάδες οι οποίες δεν είναι βιώσιμες ανεξαρτήτως εάν βρίσκονται σε κάποιο Ερευνητικό Κέντρο ή Πανεπιστήμιο. Θα μπορούσε για παράδειγμα να ενισχυθεί η διδασκαλία στα Πανεπιστήμια από συναδέλφους ερευνητές/τριες οι οποίοι/ες δεν είναι πολύ παραγωγικοί/ες στην έρευνα και να ενισχυθεί η έρευνα από συναδέλφους πανεπιστημιακούς που είναι πολύ παραγωγικοί/ες στην έρευνα μειώνοντας ταυτόχρονα τις εκπαιδευτικές τους υποχρεώσεις.
    Θα πρέπει να δημιουργηθούν ΜΙΚΤΈΣ ΟΜΆΔΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΊΩΝ – ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΏΝ ΚΈΝΤΡΩΝ σύμφωνα με το πρότυπο άλλων Ευρωπαϊκών χωρών (π.χ. Γαλλία) ιδιαίτερα ανάμεσα σε ομάδες που είναι πολύ παραγωγικές στην έρευνα και έχουν αποδεδειγμένα την ικανότητα να διεκδικούν ανταγωνιστικά προγράμματα και άλλων μορφών χρηματοδότηση (π.χ. δωρεές, παροχή υπηρεσιών, εκπόνηση μελετών προς όφελος φορέων/οργανισμών κλπ). Σε αυτές τις ομάδες θα πρέπει να ενταχθούν και άλλοι συνάδελφοι οι οποίοι/ες έχουν επιστημονική συνάφεια αλλά δεν είναι αποτελεσματικοί/ες στη διεκδίκηση προγραμμάτων. Η ένταξη αυτή μπορεί να γίνει ΑΡΧΙΚΆ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΆ και στην πορεία να εκτιμηθεί εάν θα πρέπει κάποιες ομάδες να ενταχθούν υποχρεωτικά. Για όσους/ες συναδέλφους δεν καθίσταται δυνατό να ενταχθούν κάπου θα πρέπει να τους δίνεται η δυνατότητα να μετακινηθούν προς τα ΤΕΙ ή τα ΑΕΙ με μόνο διδακτικές αρμοδιότητες. Εάν και αυτό δεν είναι δυνατό θα πρέπει να μετακινούνται σε κάποια άλλη δημόσια υπηρεσία.
    Θα πρέπει να αξιολογηθούν οι εταιρείες οι οποίες κατά καιρούς έχουν συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα και όσες ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν ώστε να αναδειχθούν εκείνες που πραγματικά ενδιαφέρονται και εκείνες να ενισχυθούν ενώ αντίθετα θα πρέπει να αποκλείονται εταιρείες που έχουν δείξει «κακή συμπεριφορά» στο παρελθόν.

  • 8 Οκτωβρίου 2012, 15:25 | Ελισάβετ Αλλισον

    Προς τα μέλη της επιστημονικής επιτροπής
    του αρμόδιου Γραφείου Νομοθετικής Πρωτοβουλίας του ΥΔΜ&ΗΔ.

    Σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 4048/2012 (ΦΕΚ Α΄34) «Ρυθμιστική Διακυβέρνηση: Αρχές, Διαδικασίες και Μέσα Καλής Νομοθέτησης» έργο σας είναι η σύνταξη έκθεσης επί της δημόσιας διαβούλευσης, στην οποία θα παρουσιάζονται ομαδοποιημένα τα σχόλια και οι προτάσεις όσων έλαβαν μέρος στη διαβούλευση και τεκμηριώνεται η ενσωμάτωσή τους ή μη στις τελικές διατάξεις. Η έκθεσή σας αυτή συνοδεύει τη ρύθμιση (νομοσχέδιο) κατά τη κατάθεση της στη Βουλή και αναρτάται στο διακτυακό τόπο που έλαβε χώρα η διαβούλευση. Επίσης προβλέπεται η τελική έκθεσή σας να κοινοποιηθεί στις ηλεκτρονικές διεθύνσεις από τις οποίες προήλθαν τα σχόλια.

    Ελπίζουμε ότι η δική σας Εκθεση στο παρόν Νομοσχέδιο παράλληλα με την «Ανάλυση των συνεπειών της ρύθμισης» (άρθρο 7 του ν. 4048/2012) θα βοηθήσει εποικοδομητικά στη σύνταξη του τελικού κειμένου του Νομοσχεδίου και θα αντιπροσωπεύσει τις φωνές που εκφράστηκαν εδώ. Ετσι και αλλοιώς σε τρία χρόνια η ρύθμιση θα αξιολογηθεί σύμφωνα με το άρθρο 9 «αξιολόγηση αποτελεσμάτων εφαρμογής» του ιδίου νόμου…

    Με τιμή
    Ελισάβετ Αλλισον
    Αφυπηρετήσασα Α΄ΕΛΕ ΙΑΑΚ/ΕΚΚΕ

  • 8 Οκτωβρίου 2012, 13:39 | Giorgos

    Καλημέρα κύριε διαχειριστά,
    Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που δεν δημοσιεύσατε το μήνυμά μου? το επαναλαβμάνω ελπίζοντας ότι αυτή τη φορά θα δείτε την αγωνία μου!!! μέσα σαυτό, για το μέλλον το δικό μου και της οικογένειας μου.

    Καλημέρα σε όλους.
    Ανήκω σε ένα υπό κατάργηση οργανισμό. Διαβάζω τα σχόλια εδώ και θλίβομαι !!!!! Μας έχουν βάλει να βγάλουμε τα μάτια μας μόνοι μας.
    Οι ΑΣΕΠ και οι εκτός ΑΣΕΠ !!! οι ρουσφετολόγοι και οι μη !!!! Τι είναι αυτά τα πράγματα ρε ΕΛΛΗΝΕΣ!!! Εγώ που σας γράφω αυτά δεν μπήκα με μέσον ούτε μπήκα με το ΑΣΕΠ…. στην Εποχή μου δεν υπήρχε ΑΣΕΠ…. φταίω και εγώ? ΕΛΛΗΝΕΣ μην μπαίνετε στο τρυπάκι !!! είχαν τους λόγους τους που μας έκαναν «δημόσιους υπάλληλους» Εμείς τώρα θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι …. δεν ζητάμε τίποτα… ΔΟΥΛΕΙΑ θέλουμε!!! Θέλουμε να ζήσουμε τις οικογένειές μας…. γι αυτό θα πρέπει να συμπεριλάβουν μια διάταξη, όπως μας υποσχέθηκαν προεκλογικά, η οποία θα εξασφαλίζει το προσωπικό που είναι πλεονάζον στους νέους οργανισμούς και θα το τοποθετεί σε άλλους φορείς του δημόσιου τομέα.
    Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι σε αυτά τα χάλια την Ελλάδα και κατ επέκταση και τους οργανισμούς δεν τους έφεραν οι εργαζόμενοι αλλά οι διοικήσεις και αυτοί που τους τοποθέτησαν. Ακόμα αυτή την εποχή που όλα είναι τόσο δύσκολα ο «ΠΡΟΕΔΡΟΣ και ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ» του οργανισμού που εργάζομαι έκανε διακοπές με το αυτοκίνητο του οργανισμού και τις βενζίνες φυσικά!!!!!!! (και εμείς ακόμα βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας)

  • 8 Οκτωβρίου 2012, 13:37 | Εργαζόμενοι Θεραπευτηρίου χρονίων παθήσεων Ανατολικής Αθήνας

    Άρθρο 15
    Αναφορικά με το Θεραπευτηρίο Χρονίων Παθήσεων Ανατολικής Αθήνας:
    Προτείνουμε την ενίσχυση του Τομέα Αποκατάστασης του, εξασφαλίζοντας την αποσυμφόρηση του χρόνου Νοσηλείας των Δημόσιων Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων (δεδομένου ότι η Νοσηλευτική Κλίνη αξιωματικά δεν προορίζεται για Χρόνια Αποκατάσταση).
    Η συγκεκριμένη υπηρεσία , επιπλέον, είναι απαραίτητο να εξακολουθεί να λειτουργεί στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιφέρεια που λειτουργεί ήδη, προκειμένου:
    α) να εξασφαλίζεται η πρόσβαση των εξυπηρετούμενων μέσα στον αστικό ιστό
    β)να είναι εφικτή η υποστήριξη του ασθενούς από το οικογενειακό του περιβάλλον γ)οι εργαζόμενοι που υπηρετούν στη συγκεκριμένη γεωγραφική, υπό τις παρούσες συνθήκες της οικονομικής συγκυρίας, σε περίπτωση μετακίνησης της Μονάδας, θα δεχτούν ένα επιπλέον χτύπημα με αρνητικές συνέπειες στην υπηρεσιακή τους ετοιμότητα.
    Για τους παραπάνω λόγους κι έστω κι αν πρόκειται για κτίριο που δεν είναι ιδιόκτητο, προτείνουμε να εξαιρεθεί από το άρθρο, δεδομένου επιπροσθέτως ότι τα έσοδά του –τουλάχιστο σε λογιστικό επίπεδο- είναι ικανότατα προς υπερκάλυψη των λειτουργικών του αναγκών (συμπεριλαμβανομένου και του ενοικίου του).

  • 8 Οκτωβρίου 2012, 12:58 | Ζαμβακέλλη Ευη

    Σαν εργαζόμενη σε εταιρεία, η οποία περιλαμβάνεται στις συγχωνεύσεις-καταργήσεις της πρώτης φάσης με το νόμο 4002/2011, και έχοντας υποστεί και η ίδια το άδικο μέτρο της εφεδρείας πιστεύω ότι οι διατάξεις του παρόντος νομοσχεδίου θα πρέπει να ισχύσουν και στις συγχωνεύσεις της 1ης φάσης , που αποφασίστηκαν με τον νομό 4002/2011. Η ίση μεταχείριση των εργαζομένων στις εταιρείες που συγχωνεύονται απαιτεί να ισχύσουν οι διατάξεις του παρόντος νομοσχεδίου για όλους. Στο παρόν νομοσχέδιο πρέπει να προβλέπεται η επέκταση της ισχύος των διατάξεων που αφορούν στους εργαζόμενους αορίστου χρόνου και για τους εργαζόμενους των συγχωνευόμενων εταιρειών της 1ης φάσης.

  • 8 Οκτωβρίου 2012, 12:25 | ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΘΕΜΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε.

    Μετά απο συνεδρίαση του Δ.Σ. του σωματείου μας, αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στην παρούσα διαβούλευση χαιρετίζοντας την κατάθεση του παρόντος νομοσχεδίου, διότι εκτός του ότι βρίσκεται σε αντιστοιχία με την ανάγκη εξορθολογισμού των δομών της δημόσιας διοίκησης, εναρμονίζει ταυτόχρονα τις ρυθμίσεις που αφορούν στα εργασιακά θέματα με το Ευρωπαικό Δίκαιο.
    Ζητάμε την επέκταση των ρυθμίσεων αυτών και στους φορείς η συγχώνευση των οποίων έχει ήδη θεσπισθεί με τον νόμο 4002/2011. Συγκεκριμένα:
    Στο παρόν νομοσχέδιο για το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των υπό συγχώνευση εταιρειών, προβλέπεται ότι «καθίσταται αυτοδικαίως προσωπικό» των νέων υπό σύσταση φορέων με την «ίδια σχέση εργασίας». Διατυπώνεται επίσης ρητά ότι «Οι θέσεις του μεταφερόμενου προσωπικού προβλέπονται στον Κανονισμό Λειτουργίας του νέου φορέα». Τα προαναφερθέντα αναγράφονται σε όλα τα άρθρα που σχετίζονται με συγχωνεύσεις φορέων, ισχύουν δηλαδή για όλους τους εργαζόμενους των φορέων η συγχώνευση των οποίων προβλέπεται στο παρόν νομοσχέδιο.
    Είναι προφανές οτι οι προαναφερόμενες διατάξεις του υπό ψήφιση νομοσχεδίου, διασφαλίζουν τις θέσεις εργασίας κατά την διαδικασία των συγχωνεύσεων εντάσσοντας «αυτοδικαίως» το σύνολο του προσωπικού στο οργανόγραμμα – Κανονισμό Λειτουργίας των νέων φορέων, οπως άλλωστε προβλέπεται και στις σχετικές Ευρωπαικές Οδηγίες (98/50/ΕΚ και 2001/23/ΕΚ) καθώς και στο Π.Δ. 178/2002.
    Θεωρούμε οτι η αρχή της ίσης μεταχείρησης των εργαζομένων στους υπό συγχώνευση φορείς, επιβάλλει την επέκταση των διατάξεων αυτών στους φορείς η συγχώνευση των οποίων αποφασίστηκε με τον ν. 4002/2011 και στους οποίους εφαρμόστηκε ο θεσμός της εργασιακής εφεδρείας (εφεδρεία εργαζομένων κατηγοριών ΥΕ και ΔΕ παρ.7 άρθρο 34 του ν. 4024/2011).
    Θεωρούμε ότι με σχετική ρύθμιση στις Γενικές Διατάξεις του παρόντος σχεδίου νόμου, θα πρεπει να προβλεφθεί η προαναφερόμενη επέκταση των διατάξεων.
    Η επέκταση των ρυθμίσεων αυτών στους ολους τους υπο συγχώνευση φορείς, αποκαθιστά την ισονομία και την ισοτιμία στην αντιμετώπιση των εργαζομένων και εναρμονίζει τα προβλεπόμενα κατά την διαδικασία των συγχωνεύσεων με το ισχύον Ευρωπαικό Δίκαιο.

  • 8 Οκτωβρίου 2012, 12:37 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ (ΕΛΟΤ)

    5.5 Άρθρο 15 παρ. 1 εδάφιο γ), να προστεθεί στο τέλος : « με τους ίδια σχέση και όρους εργασίας και δικαιώματα».
    5.6 Άρθρο 15 παρ 3 εδάφιο α) να τροποποιηθεί ως ακολούθως : …….. «με την ίδια υφιστάμενη σχέση, όρους εργασίας και δικαιώματα και λαμβάνει τις ίδιες αποδοχές , πρόσθετες αποδοχές και επιδόματα»,
    5.7 Άρθρο 15 παρ 3 εδάφιο β) να προστεθεί « και με τους ίδιους όρους και δικαιώματα που απορρέουν από τις υφιστάμενες σχέσεις εργασίας».
    5.8 Άρθρο 15 παρ. 4 να προστεθεί στο τέλος : «ως ορίζεται ανωτέρω στην παρ. 3».
    5.9 Άρθρο 15 παρ. 6 εδάφιο α) να προστεθεί : « και με τους ίδιους όρους εργασίας»
    5.10 Άρθρο 15 παρ. 6 εδάφιο β) : να καταργηθεί ο όρος «προτεραιότητα» θεωρώντας ως δεδομένο ότι θα μεταφερθεί όλο το προσωπικό
    5.11 Άρθρο 15 παρ. 10 εδ. α) : Η δεύτερη περίοδος της πρώτης παραγράφου να διαγραφεί τελείως ή να διαμορφωθεί ως ακολούθως «Ως παράλληλος γνώμονας χρησιμοποιείται η εσωτερική μετακίνηση προσωπικού από μία οργανική θέση σε μία άλλη.»

    5.12 Άρθρο 15 παρ. 10 εδ α): «…πρέπει να υπηρετούν αρχές, οι οποίες διασφαλίζουν την αξιοποίηση του συνόλου του προσωπικού των καταργουμένων ή λυομένων και τιθεμένων υπό εκκαθάριση φορέων με στόχο την πλέον ……»

    Η δεύτερη περίοδος της πρώτης παραγράφου να διαγραφεί τελείως ή να διαμορφωθεί ως ακολούθως «Ως παράλληλος γνώμονας χρησιμοποιείται η εσωτερική μετακίνηση προσωπικού από μία οργανική θέση σε μία άλλη.»

    5.13 Άρθρο 15 παρ 12 να προστεθεί «Τα λογότυπα και τα σήματα θα αποτιμηθούν ως περιουσιακά στοιχεία των άνω νομικών προσώπων και θα συμπεριληφθούν στην εκκαθάριση και καθολική διαδοχή της περιουσίας τους».

  • 8 Οκτωβρίου 2012, 11:12 | Ιωάννα Χρ.

    Σαν εργαζόμενη σε εταιρεία, η οποία περιλαμβάνεται στις συγχωνεύσεις-καταργήσεις της πρώτης φάσης με το νόμο 4002/2011, και έχοντας υποστεί και η ίδια το άδικο μέτρο της εφεδρείας πιστεύω ότι οι διατάξεις του παρόντος νομοσχεδίου θα πρέπει να ισχύσουν και στις συγχωνεύσεις της 1ης φάσης , που αποφασίστηκαν με τον νομό 4002/2011. Η ίση μεταχείριση των εργαζομένων στις εταιρείες που συγχωνεύονται απαιτεί να ισχύσουν οι διατάξεις του παρόντος νομοσχεδίου για όλους. Στο παρόν νομοσχέδιο πρέπει να προβλέπεται η επέκταση της ισχύος των διατάξεων που αφορούν στους εργαζόμενους αορίστου χρόνου και για τους εργαζόμενους των συγχωνευόμενων εταιρειών της 1ης φάσης.

  • 8 Οκτωβρίου 2012, 11:48 | ΕΛΕΝΗ Π.

    Σαν εργαζόμενη σε εταιρεία, η οποία περιλαμβάνεται στις συγχωνεύσεις-καταργήσεις της πρώτης φάσης με το νόμο 4002/2011, και έχοντας υποστεί και η ίδια το άδικο μέτρο της εφεδρείας πιστεύω ότι οι διατάξεις του παρόντος νομοσχεδίου θα πρέπει να ισχύσουν και στις συγχωνεύσεις της 1ης φάσης , που αποφασίστηκαν με τον νομό 4002/2011. Η ίση μεταχείριση των εργαζομένων στις εταιρείες που συγχωνεύονται απαιτεί να ισχύσουν οι διατάξεις του παρόντος νομοσχεδίου για όλους. Στο παρόν νομοσχέδιο πρέπει να προβλέπεται η επέκταση της ισχύος των διατάξεων που αφορούν στους εργαζόμενους αορίστου χρόνου και για τους εργαζόμενους των συγχωνευόμενων εταιρειών της 1ης φάσης.

  • 8 Οκτωβρίου 2012, 11:12 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΚΙΝΤΖΗΣ

    Παρακαλώ vα ισχύσουν οι διατάξεις του παρόντος νομοσχεδίου και στις συγχώνευσεις της 1ης φάσης , που αποφασίστηκαν με τον νομό 4002/2011., στις οποίες ίσχυσε η εφεδρεία. Η ίση μεταχείριση των εργαζομένων στις εταιρείες που συγχωνεύονται απαιτεί να ισχύσουν οι διατάξεις του παρόντος νομοσχεδίου για όλους. Στο παρόν νομοσχέδιο πρέπει να προβλέπεται η επέκταση της ισχύος των διατάξεων που αφορούν στους εργαζόμενους αορίστου χρόνου και για τους εργαζόμενους των συγχωνευόμενων εταιρειών της 1ης φάσης.

  • 8 Οκτωβρίου 2012, 11:23 | Διαμαντής

    Στην παράγραφο 1, εδάφιο Β, υποπερίπτωση ββ, πρέπει να προστεθεί»εκτός των περιπτώσεων όπου ειδικές διατάξεις ορίζουν διαφορετικά » , διότι υπάρχουν αποσπάσεις οι οποίες έγιναν κατόπιν προσκλήσεως , η επιλογή έγινε κατόπιν συνέντευξης και αξιολόγησης από γνωμοδοτική επιτροπή, είναι με θητεία και η ανάκληση της απόσπασης μπορεί να γίνει μόνο για συγκεκριμένους λόγους και με συγκεκριμένη διδικασία.

  • 8 Οκτωβρίου 2012, 09:22 | FANI

    Στο άρθρο 15 στην παράγραφο 5 αναφέρει ότι «Ο συνολικός χρόνος υπηρεσίας του μεταφερόμενου προσωπικού, που έχει διανυθεί στο φορέα προέλευσης καθώς και ο χρόνος που αναγνωρίσθηκε ως χρόνος υπηρεσίας, θεωρείται χρόνος πραγματικής υπηρεσίας για τα θέματα βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης και για κάθε άλλη συνέπεια». Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που κάθε οργανισμός αναγνωρίζει με διαφορετικό τρόπο τον χρόνο υπηρεσίας; Υπάρχουν οργανισμοί που δεν αναγνωρίζεται ο χρόνος προϋπηρεσίας που είχες στον ιδιωτικό τομέα πριν προσληφθείς, ασχέτως που ήταν βασικό κριτήριο για την πρόσληψή σου μέσω ΑΣΕΠ και έτσι έσυ ξεκινάς από μηδενικό στάδιο. Ταυτόχρονα, όμως, σε άλλους οργανισμούς αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία. Δεν θα υπάρχει ανισότητα όταν θα γίνει η συγχώνευση και θα μεταφερθεί το προσωπικό ακριβώς με τα ίδια κριτήρια που είχε προσλήφθεί και τον χρόνο προϋπηρεσίας που του είχε αναγνωριστεί? Πως θα συγκριθεί βαθμολογικά και μισθολογικά αυτός που στον φορέα προσέλευσης δεν του είχαν αναγνωριστεί ούτε τα πραγματικά χρόνια προϋπηρεσίας που αποτελούσαν κριτήριο πρόσληψης μέσω ΑΣΕΠ ένω σε άλλους φορείς προσέλευσης αναγνωρίστηκαν στον αντίστοιχο υπάλληλο χρόνια από κτήσης πτυχίου;

  • 7 Οκτωβρίου 2012, 14:58 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ

    ΣΗΜΕΡΑ (7/10/2012) ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΘΑ ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΜΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ (ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ).

    ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ: ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΤΩ ΣΕ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ.

    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ (ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΥΝΕ ΛΕΝΕ) ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΧΩΡΙΣ ΣΩΣΙΒΙΟ. ΕΠΕΙΔΗ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΕΝΑ.

    ΑΛΛΩΣΤΕ, ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ: ΝΔ , ΔΗΜΑΡ , ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΡΙΝ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΔΗΛΩΣΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
    ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑΣΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
    ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΛΑΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΠ, ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ. ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΞΕΧΙΛΙΖΕΙ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ. ΑΣ ΜΗΝ ΕΠΕΚΤΑΘΩ ΑΛΛΟ.

  • 7 Οκτωβρίου 2012, 12:18 | ΚΩΣΤΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

    Δεν υπάρχει πληροφόρηση σχετικά με το πόση δαπάνη εξοικονομείται από την κατάργηση μερικών διοικητικών συμβουλίων και από την εκκένωση κτηρίων ή άν η σχετική δαπάνη θα αυξηθεί από την ανάγκη νέων μισθώσεων στις νέες έδρες και επίσης άν και πόσες θέσεις εργασίας καταργούνται με τις συγχωνεύσεις και πόσοι μετατασσόμενοι εργαζόμενοι που θα ακολουθήσουν το μισθολόγιο του νέου φορέα θα έχουν αύξηση ή μείωση των αποδοχών των.
    Τα στοιχεία αυτά είναι, κατά την γνώμη μου, απαραίτητα γιά την εκτίμηση της σκοπιμότητας της προτάσεως των ανωτέρω ρυθμίσεων.

  • 6 Οκτωβρίου 2012, 23:24 | ELENH

    ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΠΑΘΟΥΣΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΝ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΕΠΑΝΑΛΗΦΘΟΥΝ.ΕΡΓΑΖΟΜΟΥΝ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ 29 ΕΤΗ ΣΕ ΕΝΑ ΝΠΙΔ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΟΥ ΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ,ΣΠΟΥΔΑΣΤΙ-ΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ-ΚΕΝΤΡΑ,ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕ ΑΛΛΟΥΣ 2 ΦΟΡΕΊΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ,ΥΠΑΧΘΗΚΑΜΕ ΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΑΕΙ,ΤΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑ.ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΔΕΙΝΑ.ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΜΕ,ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ 4 ΕΩΣ 7 ΜΗΝΕΣ,ΧΑΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΜΕ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΩΠΑΓΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΙΣΘΟ,ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ κ.λ.π.,ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ 1 ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΦΕ,ΤΕ κ.λ.π ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ(ΜΑΣ ΕΚΟΨΑΝ 1000€ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΜΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΙΔ.ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ) ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΟΥΛΕΥΑΜΕ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΘΕΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ Κ.Υ.Α ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΠΙΟ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΠΑΛΗΑ ΜΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΞΟΔΑ,ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΥΤΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΔΥΟ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ.ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΙΛΟΤΟ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΑΨΟΓΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΛΙΓΟ ΜΕΝ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΛΛΑ ΠΕΠΕΙΡΑΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑ ΤΟ ΨΩΜΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΣΤΙΕΣ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΜΘΟ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ,ΟΛΟ ΤΟ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΟΥΤΕ ΠΑΣΧΑ ΟΥΤΕ ΑΛΛΕΣ ΑΡΓΙΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ,ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΔΕΝ ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΟΚΤΑΩΡΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΕΚΤΑΚΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ,ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΥΓΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ, ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΛΑΒΗ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΟΙΚΟΤΡΟΦΩΝ κ.λ.π..ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΞΤΡΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΩΡΑ ΦΑΝΤΑΣΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ «ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ» (ΕΤΣΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ), ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ,ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΤΣΙ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΜΑΚΡΥΓΟΡΗΣΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΙΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΝΕΙ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΠΡΩΤΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΌΨΗ ΤΗΣ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΓΕΛΑΔΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΡΜΕΓΟΥΜΕ,ΟΥΤΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ.

  • 6 Οκτωβρίου 2012, 17:32 | Γιάννης Μάτσας

    1)Σχόλιο άρθρο 15 παρ.9:

    Αναφέρεται ότι η απογραφή πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός 3μήνου από την έναρξη ισχύος του Νόμου. Αυτό μπορεί να είναι εφικτό για το καταργούμενο ΕΙΜ αλλά όχι για τα εκκαθαριζόμενα ΕΣΥΔ και ΕΛΟΤ, όπου αναφέρεται ότι οι απογραφείς θα ορισθούν εντός μηνός από την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης, δηλαδή θα ξεκινήσουν εντός του Ιουλίου 2013, ήτοι 7 μήνες μετά την έναρξη ισχύος του Νόμου.

    2) Σχόλιο άρθρο 15 παρ.10 εδ.α):

    Δεν προβλέπεται στις Γενικές Διατάξεις ποιες θα είναι οι πηγές εσόδων του νέου Οργανισμού, και πιο συγκεκριμένα εάν θα διατίθενται ποσά από το Κράτος για τις υποχρεώσεις του Οργανισμού αλλά και την κάλυψη των οικονομικών του υποχρεώσεων, σε περίπτωση που δεν επαρκούν τα ίδια έσοδα.

  • 6 Οκτωβρίου 2012, 15:18 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ

    Σχετικά με την παρ. 1.α): Να εξαιρεθεί η περίπτωση του άρθρου 6 του παρόντος νομοσχεδίου (Βλ. ειδικότερο σχόλιό μου υι) επί της παρ. 9 του άρθρου 6 του παρόντος).
    Σχετικά με την παρ. 1.β): Εφόσον οι αποσπάσεις προσωπικού έχουν γίνει με νομοθετικές ρυθμίσεις για να ικανοποιηθούν οι φορείς/ οργανισμοί στους οποίους έχουν αποσπαστεί συγκεκριμένοι υπάλληλοι, τότε προτείνονται τα εξής: ι) Εφόσον οι φορείς που χρησιμοποιούν αποσπασμένους υπαλλήλους, τους χρειάζονται, ν’ αναλάβουν και τη μισθοδοσία τους, χωρίς να επιβαρύνεται ο φορέας από τον οποίο αποσπάστηκαν (αφού προσφέρουν τις υποηρεσίες τους στο φορέα που έχουν αποσπαστεί, άσχετα αν ανήκαν οργανικά σε άλλο φορέα) και να μη θεωρούνται πλέον ως προσωπικό του φορέα από τον οποίο αποσπάστηκαν. ιι) Εφόσον αίρεται η απόσπαση προσωπικού και δεν υπάρχει πλέον ανάγκη από τις υπηρεσίες τους από το φορέα στον οποίον είχαν αποσπαστεί, τότε μετά από αξιολόγηση θα πρέπει να επιστρέψουν σε κάποια οργανική θέση στο φορέα από τον οποίον είχαν αποσπαστεί (και τους μισθοδοτεί) ή εναλλακτικά -με κατάλληλη ρύθμιση- να καλύψουν ανάγκες άλλου φορέα.
    Σχετικά με την παρ. 1.δ): Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και να γίνουν οι κατάλληλες ρυθμίσεις που αναφέρει στα σχολιά του το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, ώστε ν’ αποφευχθούν προβλήματα στις διάφορες νομικές/ δικαστικές εκκρεμότητες των φορέων που αναφέρονται στο παρόν νομοσχέδιο.
    Σχετικά με την παρ. 3.α): Λόγω διαφορών και κατανομής των μισθολογικών κλιμακίων του προσωπικού του κάθε φορέα θα πρέπει να καθοριστεί με βάση τη νέα δομή του εκάστοτε υπό ίδρυση οργανισμού τι θα γίνει με τη μισθοδοσία του προσωπικού του, ώστε να μην υπάρχουν ανισοκατανομές (π.χ. ένταξη στο ενιαίο μισθολόγιο με τα γνωστά κλιμάκια κι επιδόματα). Επίσης, στις θέσεις του νέου οργανισμού που θα κατατάσσεται το προσωπικό του εκάστοτε καταργούμενου φορέα, θα πρέπει να γίνει σχετική αξιολόγηση για την τελική κατάταξή του.
    Σχετικά με την παρ. 9.): Θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα για το πώς θα διευθετηθούν προβλήματα/ περιπτώσεις όπου τα ακίνητα των καταργούμενων ή υπό συγχώνευση φορέων υπάγονται σε κάποια ρύθμιση (π.χ. περί αυθαιρέτων), διότι αυτό αποτελεί ένα πρόσθετο κόστος το οποίο -αν δε διευθετηθεί- μεταφέρεται είτε σε νέο υπό ίδρυση οργανισμό ή σε αντίστοιχο εποπτεύων Υπουργείο το οποίο θα πρέπει να διευθετήσει -πιθανόν με το ΥΠΕΚΑ ή άλλο Υπουργείο- την εν λόγω ρύθμιση, αφού θα την επωμισθεί.
    Σχετικά με την παρ. 10.): Πέραν του γεγονότος ότι οι υπηρεσίες/ δραστηριότητες ορισμένων φορέων που καταργούνται ή συγχωνεύονται σύμφωνα με τον παρόν νομοσχέδιο θα πρέπει να χαρακτηριστούν ως ΥΓΟΣ (Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος) και θα πρέπει να ενταχθούν σε κρατική επιχορήγηση, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη σοβαρά τα Στρατηγικά & Επιχειρησιακά Σχέδια (Business Plans) που έχουν εκπονηθεί από τους φορείς αυτούς κι έχουν αποσταλεί στα αρμόδια Υπουργεία που τα ζήτησαν. Στα Σχέδια αυτά περιλαμβάνονται και οι ανάγκες του εκάστοτε οργανισμού σύμφωνα με τις νέες συνθήκες και δεδομένα της εποχής σχετικά με τις δράσεις, τον εξορθολογισμό του κόστους και τις ανάγκες σε προσωπικό (πάντα μετά από σχετική αξιολόγηση). Για παράδειγμα, ο ΕΛΟΤ έχει στείλει τέτοιο Σχέδιο στο αρμόδιο εποπτεύον Υπουργείο Αν.Αν.Υ.Με.Δι.