Σχέδιο Δράσης OGP OGP

Άρθρο 04: Κατάργηση του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου «Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης» (Ο.Τ.Ε.Κ.) και συγχώνευση εκπαιδευτικών μονάδων στο Υπουργείο Τουρισμού

1. α) Ο Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ο.Τ.Ε.Κ.), ν.π.δ.δ. με έδρα την Αθήνα, το οποίο συνεστήθη με τον ν. 3105/2003 (29 Α΄) και εποπτεύεται από τον Υπουργό Τουρισμού, καταργείται.

β) Οι αρμοδιότητες του Ο.Τ.Ε.Κ., όπως προβλέπονται στο άρθρο 2 του ν. 3105/2003, επιδιώκονται και ασκούνται εφεξής από το Υπουργείο Τουρισμού. Με απόφαση του Υπουργού Τουρισμού, η οποία εκδίδεται εντός μηνός από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, προσδιορίζονται οι οργανικές μονάδες που ασκούν τις μεταφερόμενες αρμοδιότητες.
Οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικών Επαγγελμάτων (Α.Σ.Τ.Ε), οι Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ), τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) και οι Σχολές Ξεναγών αρμοδιότητας Ο.Τ.Ε.Κ. υπάγονται στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Τουρισμού και αποτελούν εφεξής περιφερειακές υπηρεσίες του. Σε κάθε μια από τις ως άνω περιφερειακές υπηρεσίες προΐσταται εκπαιδευτικός, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο ν. 3105/2003.

γ) Όπου στην κείμενη νομοθεσία αναφέρεται ο Ο.Τ.Ε.Κ. νοείται εφεξής το Υπουργείο Τουρισμού, όπου αναφέρεται το Διοικητικό Συμβούλιο ή ο Πρόεδρος του Ο.Τ.Ε.Κ. νοείται ο Υπουργός Τουρισμού και όπου αναφέρεται ο Γενικός Διευθυντής Ο.Τ.Ε.Κ. νοείται ο Γενικός Γραμματέας Τουρισμού.

2. α) Το μόνιμο και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικό της κεντρικής υπηρεσίας του ΟΤΕΚ θεωρείται στο εξής προσωπικό της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Τουρισμού, στο οποίο και μεταφέρεται αυτοδικαίως με την ίδια σχέση εργασίας.
Για την κατά τα ως άνω μεταφορά του προσωπικού εκδίδεται σχετική διαπιστωτική πράξη του Υπουργού Τουρισμού, η οποία δημοσιεύεται σε περίληψη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
β) Το μόνιμο και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου εκπαιδευτικό, διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό των εκπαιδευτικών μονάδων του Ο.Τ.Ε.Κ. θεωρείται στο εξής προσωπικό των αντίστοιχων περιφερειακών υπηρεσιών του Υπουργείου Τουρισμού, στις οποίες μεταφέρεται, αυτοδικαίως, με την ίδια σχέση εργασίας.
Για την κατά τα ως άνω μεταφορά του προσωπικού του Ο.Τ.Ε.Κ. στο Υπουργείο Τουρισμού εκδίδεται σχετική διαπιστωτική πράξη του Υπουργού Τουρισμού, η οποία δημοσιεύεται σε περίληψη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

γ) Το προσωπικό με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΟΤΕΚ και των Εκπαιδευτηρίων του μεταφέρεται στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Τουρισμού και τις περιφερειακές του υπηρεσίες αντίστοιχα, με την ίδια σχέση εργασίας μέχρι την ημερομηνία κατά την οποία λήγει η σύμβαση αυτή.

3. Όπου στην κείμενη νομοθεσία προβλέπεται γνώμη ή εισήγηση του Δ.Σ. του ΟΤΕΚ για την έκδοση υπουργικών αποφάσεων και προεδρικών διαταγμάτων, η γνώμη ή η εισήγηση αυτή δεν απαιτείται.

4. α) Απαιτήσεις, υποχρεώσεις και πάσης φύσεως εκκρεμείς υποθέσεις που υφίστανται κατά την κατάργηση του Ο.Τ.Ε.Κ. μεταφέρονται στο Υπουργείο Τουρισμού, το οποίο συνεχίζει και τις εκκρεμείς δίκες, χωρίς να επέρχεται βίαιη διακοπή τους και χωρίς να απαιτείται οποιαδήποτε άλλη διατύπωση για τη συνέχισή τους.
Εκκρεμείς διαδικασίες του Ο.Τ.Ε.Κ. που αφορούν στη σύναψη συμβάσεων εργασίας, μισθώσεων, προμηθειών και παροχής υπηρεσιών ολοκληρώνονται από το Υπουργείο Τουρισμού.

β) Η κυριότητα και κάθε άλλο εμπράγματο δικαίωμα επί της κινητής και ακίνητης περιουσίας του Ο.Τ.Ε.Κ., περιέρχονται αυτοδικαίως, χωρίς την τήρηση οποιουδήποτε τύπου, πράξης ή συμβολαίου και χωρίς αντάλλαγμα, στο Ελληνικό Δημόσιο, με την επιφύλαξη των συνταγματικών διατάξεων για τις δωρεές, κληρονομιές και κληροδοσίες, και η αποκλειστική χρήση και διαχείρισή τους ανήκει στο Υπουργείο Τουρισμού, που έχει στο εξής και την ευθύνη για τη διαφύλαξη και τη διαχείριση του υπάρχοντος αρχείου.
Με απόφαση του Υπουργού Τουρισμού συγκροτείται, μέσα σε ένα μήνα από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, τριμελής ανά εκπαιδευτήριο και για την Κεντρική Υπηρεσία του Ο.Τ.Ε.Κ. επιτροπή για τη διενέργεια απογραφής των κινητών και ακινήτων, τα οποία κατά τις διατάξεις του παρόντος άρθρου περιέρχονται στην κυριότητα του Ελληνικού Δημοσίου. Η έκθεση απογραφής εγκρίνεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Τουρισμού.

γ) Το ταμειακό υπόλοιπο του προϋπολογισμού έτους 2012 του Ο.Τ.Ε.Κ. και το αδιάθετο ποσοστό της κρατικής επιχορήγησης μεταφέρονται μέσα σε ένα μήνα από την έναρξη ισχύος του παρόντος, με εντολή του Υπουργού Τουρισμού, σε λογαριασμό του Δημοσίου, συνιστούν έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού και εγγράφονται ως αντίστοιχες πιστώσεις στον προϋπολογισμό του Υπουργείου Τουρισμού. Οι προβλεπόμενοι στις παραγράφους 3, 4, 5 και 6 του άρθρου 3 του ν. 3105/2003 πόροι αποτελούν εφεξής έσοδα του Ελληνικού Δημοσίου.
Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Τουρισμού ρυθμίζονται θέματα που αφορούν στην οικονομική διαχείριση των εκπαιδευτικών μονάδων τουριστικής εκπαίδευσης τα οποία με τον παρόντα νόμο μεταφέρονται στο Υπουργείο Τουρισμού.

δ) Το ποσοστό της παρ. 13β του άρθρου 2 του ν. 2206/1994 (62 Α΄) επί των εσόδων των Καζίνο Πάρνηθας και Κέρκυρας που καταβάλλεται στον Ο.Τ.Ε.Κ. για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών του αποτελεί εφεξής έσοδο του προϋπολογισμού του Υπουργείου Τουρισμού και διατίθεται, αποκλειστικά, για την χρηματοδότηση της τουριστικής εκπαίδευσης.

5. α) Οι σπουδαστές των Ανώτερων Σχολών, οι μαθητές των ΕΠΑΣ, των Σχολών Ξεναγών και των ΙΕΚ του Ο.Τ.Ε.Κ. από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου θεωρούνται σπουδαστές και μαθητές, αντίστοιχα, των Ανώτερων Σχολών, των ΕΠΑΣ, των Σχολών Ξεναγών και των ΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού.

β) Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού και Τουρισμού καθορίζεται ο τύπος των χορηγούμενων από το Υπουργείο Τουρισμού τίτλων σπουδών, των πιστοποιητικών και βεβαιώσεων σπουδών.

γ) Στις περιπτώσεις που απαιτείται η χορήγηση τίτλου σπουδών ή πιστοποιητικού αποφοίτησης ή βεβαίωσης σπουδών σε σπουδαστές και μαθητές που έχουν ολοκληρώσει την φοίτησή τους στον Ο.Τ.Ε.Κ., αυτά θα χορηγούνται από το Υπουργείο Τουρισμού με την επισήμανση ότι ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους ή έλαβαν πτυχίο από τον Ο.Τ.Ε.Κ..

6. Συνιστάται στο Υπουργείο Τουρισμού πενταμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο, με διετή θητεία, αρμόδιο για τα θέματα υπηρεσιακής κατάστασης και εξέλιξης του εκπαιδευτικού προσωπικού των ΑΣΤΕ, ΕΠΑΣ, ΙΕΚ, των Σχολών Ξεναγών και των ΑΣΤΕ του Υπουργείου Τουρισμού, αποτελούμενο από ένα Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου Τουρισμού, ένα Διευθυντή Ανώτερης Σχολής (ΑΣΤΕ), ένα Διευθυντή Επαγγελματικής Σχολής (ΕΠΑΣ) και δύο αιρετούς εκπροσώπους των εκπαιδευτικών που υπάγονται στην αρμοδιότητα του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, που ορίζονται με τους αναπληρωτές τους με απόφαση του Υπουργού Τουρισμού. Με την ίδια απόφαση ορίζεται ο Γραμματέας του Συμβουλίου και ο εισηγητής των θεμάτων. Εισηγητής του Υπηρεσιακού Συμβουλίου ορίζεται ο προϊστάμενος της αρμόδιας Διεύθυνσης ή ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Διοικητικού του Υπουργείου Τουρισμού. Η πρώτη θητεία του Υπηρεσιακού Συμβουλίου λήγει στις 31.12.2014. Από την αρμοδιότητα του συμβουλίου της παρούσας παραγράφου εξαιρούνται τα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Ειδικού Εκλεκτορικού Σώματος του άρθρου 11 του ν. 3105/2003.

7. Αρμόδιο για τις πειθαρχικές υποθέσεις του προσωπικού της προηγούμενης παραγράφου είναι το υφιστάμενο για το προσωπικό του Υπουργείου Τουρισμού Πειθαρχικό Συμβούλιο.
Για τα θέματα υπηρεσιακής κατάστασης και εξέλιξης του διοικητικού, τεχνικού και βοηθητικού προσωπικού των περιφερειακών υπηρεσιών του Υπουργείου Τουρισμού και για τις πειθαρχικές υποθέσεις του προσωπικού αυτού αρμόδιο είναι το υφιστάμενο υπηρεσιακό και πειθαρχικό συμβούλιο, αντίστοιχα, του προσωπικού του Υπουργείου Τουρισμού.

8. Συνιστάται στο Υπουργείο Τουρισμού πενταμελές Επιστημονικό Συμβούλιο
Διασφάλισης Ποιότητας της Τουριστικής Εκπαίδευσης το οποίο υπάγεται στον
Υπουργό. Η θητεία των μελών του Συμβουλίου είναι τριετής. Μέλη του
Συμβουλίου ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Τουρισμού, ένας από τους
Διευθυντές των Ανωτέρων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης, ένας επιστήμονας κάτοχος τουλάχιστον μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, ένας εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κάτοχος τουλάχιστον μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, ένα μέλος εκπαιδευτικού προσωπικού των ΑΤΕΙ και ένας καθηγητής οποιασδήποτε βαθμίδας ΑΕΙ. Με την ίδια απόφαση ορίζεται ο γραμματέας του Επιστημονικού
Συμβουλίου, ο οποίος επιλέγεται από τους υπαλλήλους της Διεύθυνσης
Διοικητικού του Υπουργείου Τουρισμού.
Το Συμβούλιο είναι αρμόδιο α) για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της
εκπαιδευτικής πολιτικής που αφορά την τουριστική εκπαίδευση και κατάρτιση,
β) την συστημική αξιολόγηση των δομών, των διαδικασιών, του προγράμματος και
του εκπαιδευτικού προσωπικού των σχολών τουριστικής εκπαίδευσης και
κατάρτισης. Με την ίδια απόφαση ορίζεται ο Πρόεδρος του Επιστημονικού
Συμβουλίου Διασφάλισης Ποιότητας της Τουριστικής Εκπαίδευσης. Ειδικά για την
πρώτη θητεία λειτουργίας του Επιστημονικού Συμβουλίου την θέση του Προέδρου
μπορεί να καταλάβει ο Γενικός Διευθυντής του ΟΤΕΚ.

  • 8 Οκτωβρίου 2012, 11:21 | ΞΕΝΟΦΩΝ

    Στο άρθρο 4 για την κατάργηση του Ν.Π.Δ.Δ. «Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης» (ΟΤΕΚ) και συγχώνευση εκπαιδευτικών μονάδων στο Υπουργείο Τουρισμού, και στην παράγραφο 1.β) δεύτερο εδάφιο… Να συμπληρωθεί η παρακάτω προσθήκη….

    ΠΡΟΤΑΣΗ

    ΠΡΟΣΘΗΚΗ – Στο τέλος του άρθρου 4 και στην παρ.. 1β δεύτερο εδάφιο.

    Στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) και τις Σχολές Ξεναγών προΐσταται εκπαιδευτικός ή άλλος Δημόσιος Υπάλληλος των κλάδων ΠΕ με οκτώ (8) χρόνια Δημόσια Υπηρεσία, από τα οποία τουλάχιστον δύο (2) σε δομές ή υπηρεσίες της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και βαθμό Β, όπως ισχύει και στα Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας–Θρησκευμάτων–Πολιτισμού και Αθλητισμού άρθρο 2 παρ.6 α) (ΦΕΚ.1045/Β/09-07-2010 Αριθ. Α/14442 (2) Τροποποίηση της αριθ. 121/25-05-1992 Αποφ. Υπουργού ΥΠ.Ε.Ο.Θ. «Κανονισμός Λειτουργίας του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης», και σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στο ν. 3105/2003.

    Ειδικά για τις Σχολές Ξεναγών, σήμερα επί ΟΤΕΚ και στο παρελθόν επί Διοίκησης ΕΟΤ, Προϊστάμενος ορίζεται πάντοτε από τον κλάδο του Διοικητικού Προσωπικού, όπως προβλέπεται στα άρθρα 6 & 8 του « Κανονισμού Λειτουργίας Σχολών Ξεναγών» Τ. 7662/ Αποφάσεις ΚΥΑ Υφυπ. Ανάπτυξης & Υπουργού Παιδείας/ Β΄/ ΦΕΚ. 1375/ 25 -10- 2002.

    Γι’ αυτό το λόγο δεν υπάρχει διάταξη στο Ν. 3105 / Α΄ / ΦΕΚ. 29 / 10 -02 2003 για το ποιος θα προΐσταται των Σχολών Ξεναγών.

    Ορατός κίνδυνος, σε επικείμενη συνταξιοδότηση προϊσταμένου των Σχολών Ξεναγών, να μείνει αυτή ακέφαλη γιατί δεν θα βρεθεί Εκπαιδευτικός που να μπορεί να τοποθετηθεί προϊστάμενος .

  • 6 Οκτωβρίου 2012, 06:59 | Γ. ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ

    Σαφώς και πρέπει να καταργηθεί ο ΟΤΕΚ, ωστόσο διαφωνώ με την υπαγωγή οποιουδήποτε εκπαιδευτικού θεσμού σε άλλο υπουργείο από το Παιδείας. Επιτέλους, πρέπει να υπάρξει ενοποιημένο οργανόγραμμα όλων των εκπαιδευτικών θεσμών της χώρας. Φυσικά και το υπουργείο τουρισμού πρέπει να έχει λόγο στην τουριστική εκπαίδευση, αλλά δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να έχει και την διοικητική ευθύνη.

  • 5 Οκτωβρίου 2012, 12:13 | NSK

    Σχόλια στο άρθρο 4
    Η συνέχιση των εκκρεμών δικών χωρίς βίαιη διακοπή προϋποθέτει ότι ο νόμος θα έχει ψηφισθεί το αργότερο μέχρι 20 τρέχοντος μηνός, ώστε, η αναλυτική κατάσταση που προβλέπεται στην υποπερίπτωση αα της περίπτωσης δ της παραγράφου 1 του άρθρου 15 να έχει συνταχθεί και οι εκκρεμείς υποθέσεις να έχουν παραδοθεί στην αρμόδια υπηρεσία πριν την έναρξη ισχύος του νόμου. Αν, όμως, καθυστερήσει η δημοσίευση του νόμου, το χρονοδιάγραμμα αυτό ανατρέπεται με, ενδεχομένως, δυσμενείς συνέπειες για τα συμφέροντα του Δημοσίου που διακυβεύονται στις εκκρεμείς δίκες. Ασφαλέστερη λύση παραμένει η βίαιη διακοπή της δίκης.
    Ειδικώς, η απόφαση του Υπουργού Τουρισμού, με την οποία προσδιορίζονται οι οργανικές μονάδες που θα ασκούν τις μεταφερόμενες αρμοδιότητες (παρ. 1 περ. β), πρέπει να εκδοθεί πριν την έναρξη ισχύος του νόμου. Διαφορετικά, μέχρι την έκδοσή της θα υπάρξει κενό και, ειδικά ως προς τις εκκρεμείς δίκες, οι οποίες, μάλιστα, συνεχίζονται χωρίς διακοπή, δεν θα υπάρχει υπηρεσία να τις παραλάβει.

  • 4 Οκτωβρίου 2012, 16:11 | CONSTANTINE

    1975 -1977 Σ.Τ.Ε.Θ. ΜΑΓΕΙΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ.
    ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ . ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ Ο ΟΤΕΚ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΘΕΣΤΟΣ !
    ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ή ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ . ΠΟΛΛΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΓΙΑ ΕΓΚΛΟΒΙΣΜΟ ΝΕΩΝ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  • 4 Οκτωβρίου 2012, 09:55 | Aμαργιανιτάκη Αναστασία

    Η συγχώνευση των Εκπαιδευτικών μονάδων του ΟΤΕΚ στο Υπουργείο Τουρισμού,ότι είναι καινούργια αρχή για την αναβάθμιση των Σχολών και μια ευκαιρία για μια καλύτερη πορεία της τουριστικής κατάρτισης η οποία μένει στην ομπρέλα του κράτους,είναι μεγάλη η επιτυχία που η τουριστική κατάρτιση παραμένει στην ομπρέλα του κράτους εξασφαλίζοντας έτσι το μέλλον των Σχολών, των σπουδαστών γενικότερα.
    Για το λόγω αυτό θεωρώ ότι οι ευθύνες που αναλογούν στον καθένα απο εμας απο τώρα και μετά είναι μεγάλες, αφού ο τουρισμός τον οποίον υπηρετούμε, είναι ένα μεγάλο μέρος της οικονομίας της χώρας μας.
    ΄Οσον αφορά την δομή των εκπαιδευτικών μονάδων, θα ήθελα να κάνω μια επισύμανση όσον αφορά την παράγραφο 1β) (του άρθρου 4), το οποίο αναφέρει ότι σε κάθε μια απο τις περιφερειακές μονάδες που υφίστανται θα πρέπει να προϊσταται εκπαιδευτικός, δεν υπάρχει σε καμία υπηρεσία του δημοσίου τέτοια δέσμευση μόνο στην υπηρεσία την δική μας,αναγνωρίζεται έτσι το έργο μόνο κάποιων υπαλλήλων και παραγκονίζοντας και τους υπόλοιπους που προσφέρουν δεν θα πρέπει μέσα απο μια υπηρεσία να δύνονται ίσες ευκαιρίες σε όλους και όχι με την ειδικότητα τους, οι μισοί προσφέρουν, όχι βέβαια μήπως φωτογραφίζονται κάποιοι, όλοι προσφέρουμε στην υπηρεσία για τον λόγω αυτό θα πρέπει και η υπηρεσία να απευθύνεται σε όλους. Ακόμα και το Υπουργείο Παιδείας που θεωρείται Εκπαιδευτικός Οργανισμός ορίζει κύριες θέσεις Διοικητικούς Υπαλλήλους.
    Για καλύτερη διαφάνεια αξιοκρατεία και δικαιοσύνη.

  • 2 Οκτωβρίου 2012, 14:07 | Βιρβίλης Πέτρος

    Για το άρθρο 4.
    Καλά κάνετε και καταργείτε τον οργανισμό. Συνεχίζετε όμως, να κρύβετε το κεφάλι στην άμμο και να μην αντιμετωπίζετε την πραγματικότητα. Ο κύριος καθηγητής δεν συγκινείται και να προτείνει την μεταφορά όλων αυτών των αρμοδιοτήτων στο Υπουργείο Παιδείας;
    Επιτέλους, καταργήστε αρμοδιότητες και τμήματα και να απολύσετε υπεράριθμους για να σωθούμε. Μέχρι πότε θα συνεχίσετε να θυσιάζετε τον ιδιωτικό τομέα δημιουργώντας αργόμισθους του Δημοσίου;

  • Για το άρθρο 4 «Κατάργηση του Ο.Τ.Ε.Κ»
    Διαφωνώ πλήρως. Ο τουρισμός πιστεύω ότι αποτελεί τη «βαριά βιομηχανία» της χώρας μας. Πιστεύω, ότι θα έπρεπε να ενισχυθεί ο κάθε φορέας εκπαίδευσης και εξειδίκευσης επαγγελματιών στο σημαντικό αυτό κλάδο του Τουρισμού και όχι το αντίθετο.
    Επίσης απόφοιτοι των παραπάνω σχολών του Ο.Τ.Ε.Κ δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι απορροφούνται από μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες ακόμη και στο εξωτερικό, γεγονός που αποδεικνύει το υψηλό και κυρίως εξειδικευμένο επίπεδο σπουδών που παρέχει.

  • 2 Οκτωβρίου 2012, 11:03 | Χρήστος Χριστοφορίδης

    Κύριοι, θεωρώ σκανδαλώδες για τους σκοπούς τους παρόντος Σχεδίου Νόμου οι οποίοι είναι εμφανώς η περιστολή των δαπανών στο Δημόσιο, να διατηρούνται σύμφωνα με τη πρόβλεψη της παρ. 6 του Άρθρου 4 του παρόντος, επιπρόσθετα Υπηρεσιακά Συμβούλια δηλαδή, δύο (02) Υπηρεσιακά Συμβούλια στο ίδιο Υπουργείο!!! ενώ θα μπορούσε το υπάρχων Υ.Σ. του Υπουργείου Τουρισμού (το οποίο δεν αποτελεί και κανένα «τερατώδες» Υπουργείο με αμέτρητα υπηρεσιακά θέματα) υπό νέα σύνθεσή του να επιλαμβάνεται και θέματα του τέως Ο.Τ.Ε.Κ.. Παράλληλα, θέλω να επισημάνω επί της παρ.8 αναφέρει ότι συστήνεται και πενταμελές Επιστημονικό Συμβούλιο Διασφάλισης Ποιότητας της Τουριστικής Εκπαίδευσης δηλαδή, συνολικά τρία (03) Συμβούλια!!! μάλιστα, προβλέπεται ότι ως Πρόεδρος μπορεί να είναι ο Γενικός Δ/ντής του Ο.Τ.Ε.Κ.!!!!!!! Επισημαίνεται ότι, στο Υπουργείο Τουρισμού υφίσταται ήδη Τμήμα Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης όπου θα μπορούσε να επιλαμβάνεται και να διευθετεί τέτοιου είδους θέματα!!!

  • 2 Οκτωβρίου 2012, 10:52 | ΓΙΩΡΓΟΣ Σ.

    Καλώς καταργείται ο Οργανισμός, αλλά έπρεπε να υπαχθεί στο Υπουργείο Παιδείας, εφόσον παρέχεται κάποια εκπαίδευση.

    Οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικών Επαγγελμάτων (Α.Σ.Τ.Ε), οι Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ), τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) και οι Σχολές Ξεναγών είναι πολλές και επικαλύπτονται. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται Πανεπιστημιακή εκπαίδευση για όλα τα επαγγέλματα του τουρισμού.

    Οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικών Επαγγελμάτων (Α.Σ.Τ.Ε), οι Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ), τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) θα έπρεπε να συγχωνευθούν μόνο σε ΙΕΚ και να παραμείνει μόνο μία Πανεπιστημιακή Σχολή, αυτή των Ξεναγών.

    Όταν πρέπει να συμμαζέψετε τα πράγματα, τα συμμαζεύετε, δεν κόβετε το κεφάλι και όλα τα άλλα τα χώνετε αλλού.

  • 2 Οκτωβρίου 2012, 09:52 | ΣΤΕΛΙΟΣ Δ

    Συμφωνώ, πλην παραγράφου 8. Γιατί νέο επιστημονικό συμβούλιο? Για να διοριστούν πάλι κάποιοι κολλητοί? Δεν μπορεί αυτή τη δουλειά να τη κάνει το προσωπικό του Υπουργείου Τουρισμού?

  • 2 Οκτωβρίου 2012, 09:56 | βασιλειος Βροχίδης

    Να καταργηθεί ο Ο.Τ.Ε.Κ. Δεν εκπλήρωσε το σκοπό του ούτε μπορεί να το κάνει. Με τη συγχώνευση των σχολών στο υπουργείο θα επιτευχθεί καλύτερο αποτέλεσμα. Θα επιτευχθεί σημαντική οικονομία.

  • 1 Οκτωβρίου 2012, 18:23 | ΒΑΝΑ

    ΜΕ ΤΟ ΥΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΑΡΘΡΟ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ο ΟΤΕΚ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ Κ.ΛΠ. ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ Σ΄ΑΥΤΟ.
    ΛΙΓΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ