• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΦΡΑΓΚΙΟΥΔΑΚΗΣ' | 29 Ιουλίου 2012, 00:13

    Συνεχίζοντας τις διαπιστώσεις και προτάσεις για την βελτίωση της Διοίκησης, έχω να εκθέσω συνοπτικά καιτα εξής: Στην διοίκηση, από χρόνια τώρα, έχει εκλείψει το αίσθημα της ευθύνης και το αίσθημα του φόβου των δημόσιων υπαλλήλων.Ένα μικρό ποσοστό υπαλλήλων έχουν αυταπάρνηση για την δουλειά τους και οι υπόλοιποι έχουν μπεί σε μιά ρουτίνα καθημερηνότητας, χωρίς ενδιαφέρον για πρωτοβουλίες και για ενημέρωσή τους.Αυτό επιβάλλεται να αναστραφεί και αυτό θα γίνει στα πλαίσια της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης , μόνο όταν οι αρμόδιοι επανιδρύσουν την διοίκηση σε νέα βάση. Δεν λέω να υιοθετηθούν οι δικές μου προτάσεις . Μπορεί να υπάρχουν και καλύτερες . ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ ΝΕΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΚΟΡΟΪΔΑ. ¨Εχει αποδειχθεί , ότι ούτε οιτακτικές Επιθεωρήσεις έχουν αποτέλεσμα στο να βελτιωθεί η διοίκηση.Εκτιμώ και προτείνω, θεσμικά την διοίκηση στην εν γένει δράση της να την ελέγχει η δικαστική εξουσία (Υπουργείο Δικαιοσύνης) κατά προτροπή του Υπουργείου Εσωτερικών με εφνιδιαστικούς ελέγχους,μέσω εισαγγελικών λειτουργών και σε κάποιες περιπτώσεις οι εισαγγελικοί λειτουργοί να ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΣΚΟΥΝ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ ΕΛΕΓΧΟ.Όλες οι άδειες που χωρηγούνται σε πολίτες βάσει της κείμενης νομοθεσίας επιβάλλεται θεσμικά, να καταχωρούνται στο σύστημα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και με ειδικό νόμο να προσδιορισθεί ότι ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΕΙΣ,ΑΝΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΙΨΕΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΧΩΡΗΓΗΘΗΚΑΝ, ΚΑΙ ΑΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ,ΤΥΧΟΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΕ ΤΡΙΤΟΝ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΝΑ ΕΦΟΔΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΝΕΑ ΑΔΕΙΑ.(Π.χ αυτός στον οποίο μεταβιβάζεται άδεια λειτουργίας taxi,και πρέπει να φαίνεται στο σύστημα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και να μην μπορεί να μεταβιβάζει την άδεια, (η οποία σημειωτέων είναι ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ).Ο δημόσιος λειτουργός που χρεώνεται το σχετικό αίτημα χωρήγησης μιας αδείας που προβλέπεται από νόμο, άν παρέλθουν άπρακτα τα χρονικά περιθώρια που του θέτει ο νόμος για να κάνει την εισήγηση, από τότε που ο σχετικός φάκελλος είναι πλήρης,που καθιστούν την καθυστέρηση αδικαιολόγητη, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ Η ΜΗ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ. Επίσης , όταν προωθούνται προσπάθειες επενδυτικών προγραμμάτων στον Δημόσιο τομέα,ΠΡΟΤΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΚΕΤΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΧΕΡΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ. Π.χ αν το Δημόσιο θέλει να γίνουν προσπάθειες Τουριστικών επενδύσεων σε Δημόσια ακίνητα(π..χ δάση και δασικές εκτάσεις), πρώτα σε συνεργασία των αρμοδίων υπηρεσιών θα εντοπισθούν οι εκτάσεις που θα συμφωνηθεί ότι μπορούν να μπούν σε τέτοιο πρόγραμμα, Θα συνταχθούν οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την ίδια την διοίκηση, θα επιλυθούν τυχόν άλλα προβλήματα (π.χ χωροταξικά , συντελεστών δομήσεως κ.λ.π) και ολοκληρωμένα πλέον τα σχετικά ΕΤΟΙΜΑ ΠΑΚΕΤΑ θα εκτίθενται σε πλειοδοτικό διαγωνισμό προσφορών. Έτσι θα καταπολεμηθεί η γραφειοκρατεία, η συναλλαγή, η διαφθορά , οι καθυστερήσεις κ.λπ σε αυτού του τύπου τις προσπάθειες που πρέπει να κάνει το Κράτος. (έπεται η συνέχεια).