• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΚΟΥΣΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ' | 22 Ιουνίου 2012, 06:17

    1)Πολλές φορές έχουμε τις απαντήσεις πού πιο κοντά απ' ότι νομίζουμε π.χ. ένα απλό έντυπο με 10 ερωτήσεις σε όλους τους υπαλλήλους των υπηρεσιών δεν φαντάζεστε τι απαντήσεις θα παρετε. 2) την άμεση διασύνδεση όλων των υπηρεσιών και φορέων on line. 3) την άντλιση πληροφοριών για έναν πολίτη από έναν φορέα προκειμένου να μην είναι υποχρέωση του πολίτη να συλλέξει έγγραφα από κάποιον άλλον φορέα αυτό που κάνει τώρα το ΚΕΠ. 4) και να μη ξεχνάμε όλοι ότι στην Ελλάδα έχουμε ακόμη αρκετούς αναλφάβητους.