• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΑΓΑΔΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ' | 21 Ιουνίου 2012, 11:54
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Κυρίες, Κύριοι, Είναι άμεση η ανάγκη να ΑΠΛΟΠΟΙΗΘΥΝ και να ΣΥΝΤΟΜΕΥΤΟΥΝ οι διαδικασίες στο δημόσιο. Π.χ. Δεν νοείται να περιμένει μια ολόκληρη υπηρεσία πότε θα απαντήσει η άλλη υπηρεσία στο αίτημά της για να αρχίσει η ηλεκτρονική επεξεργασία των στοιχείων προκειμένου να τακτοποιηθεί η υπόθεση ενός πολίτη. Θα έπρεπε να υπηρχε ήδη ΜΙΑ DATA BASE όπου θα έχουν ΑΜΕΣΗ πρόσβση οι ενδιαφερόμενοι φορείς για την εξυπηρέτηση των πολιτών. Εάν θέλετε, ας γίνει με την μορφή ενός φορέα που θα αναλάβει αυτό τον ΚΕΝΤΡΙΚΟ ρόλο. Έτσι θα μπορέσει το δημόσιο να είναι ευέλικτο, άμεσο και να δημιουργεί πραγματικές υπηρείες προς τον πολιτη. Επίσης δεν έχω καταλάβει γιατί θα πρέπει να φεύγουν έγγραφα από υπηρεσία προς υπηρεσία διά αλληλογραφίας! Αυτό θα πρέπει να καταργηθεί. Ειλικρινώς, Α. Φαγαδάκη