• Σχόλιο του χρήστη 'Marianna Sigala' | 17 Ιουνίου 2021, 05:28

    Ενώ ο τίτλος του φορέα συμπεριλαμβάνει και τη λέξη διαχείριση (και οχι μονο μάρκετινγκ) ολες οι αρμοδιότητες αναφαίρονται μονο στο μάρκετινγκ και οχι στη διαχείριση του τουριστικού προορισμού και προιόντος π.χ. λείπουν αρμοδιότητες όπως διαχείριση ποιότητας, σχεδιασμός, αναπτυξη και υλοποίηση τουριστικών εμπειριών, γεγονότων και υποδομών πάντα σε συνεργασία άλλων τουριστικών εταίρων παρα πολύ έμφαση μονο στο μάρκετινγ πριν κανουμε μαρκετινγκ πρεπει να εχουμε το προιον