Άρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη

Η παρ. 4 του άρθρου 50 του ν. 4403/2016 (Α’ 125) καταργείται.

  • 9 Μαρτίου 2020, 13:10 | Ρουμπιέ Κατερίνα

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:19 | Μιχοπούλου Χρυσαυγή

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:24 | Δαούλας Δημήτριος

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:48 | Γουζέλη Αντωνία

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη, πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής. Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης. Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:10 | Αγάκος Βασίλης

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:23 | Λεμονάκης Σταύρος

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:51 | Παπαδοπουλου Σιμέλα

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:16 | Θεοφανίδου Ειρήνη

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:44 | Ατματζίδου Ζωή

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:10 | Κουκούλη Αικατερίνη

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:43 | Βασιλειάδου Παρασκευή

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:02 | Μπαρμπάκης Χρήστος

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη!
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:42 | Μπακαλης Διονύσιος

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:29 | Μπακάλη Μαριάννα

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:46 | Ματλας Παναγιώτης

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:02 | Κωσταρέλλη Αναστασία

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:25 | Κουκάρα Κατερίνα

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:51 | Ζήσιου Αναστασιά

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:23 | ΓΙΓΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:55 | Γρεβενίτης Δημήτριος

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:11 | ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 12:42 | ΕΝΩΣΗ ΕΕΔΔ Ν.Η.»Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ»

    Η ΕΝΩΣΗ ΕΠ/ΕΙΩΝ ΕΝ. ΔΔ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΤΚΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ.
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΟΥ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΕΣ ΜΙΣΘΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ.
    Η ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔ.ΣΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΔΙΑΒΑΣΙΜΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΗΜΕΔΑΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΝΤΥΠΑ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΡ. ΑΔΕΙΑΣ ΔΗΜΗΣΗΣ ΟΥΤΕ ΑΛΛΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
    ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΟΠΜΩΣ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΚΑΘΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ.
    Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ.

  • 9 Μαρτίου 2020, 11:57 | ΡΟΥΣΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Θεωρούμε ότι είναι επιβεβλημένη η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη και δεν πρέπει να καταργηθεί διότι βοηθάει στην αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν μεταξύ πελατών και καταλυματιών .Για το λόγω ότι οι επιχειρήσεις δεν διαθέτουν οργανωμένες reception με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρεξηγήσεις .

  • 9 Μαρτίου 2020, 11:43 | ΖΑΡΚΑΔΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

    Θεωρούμε ότι είναι επιβεβλημένη η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη και δεν πρέπει να καταργηθεί διότι βοηθάει στην αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν μεταξύ πελατών και καταλυματιών .Για το λόγω ότι οι επιχειρήσεις δεν διαθέτουν οργανωμένες reception με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρεξηγήσεις .

  • 9 Μαρτίου 2020, 11:07 | ΖΗΓΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    Θεωρούμε ότι είναι επιβεβλημένη η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη και δεν πρέπει να καταργηθεί διότι βοηθάει στην αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν μεταξύ πελατών και καταλυματιών .Για το λόγω ότι οι επιχειρήσεις δεν διαθέτουν οργανωμένες reception με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρεξηγήσεις .

  • Θεωρούμε ότι είναι επιβεβλημένη η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη και δεν πρέπει να καταργηθεί διότι βοηθάει στην αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν μεταξύ πελατών και καταλυματιών .Για το λόγω ότι οι επιχειρήσεις δεν διαθέτουν οργανωμένες reception με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρεξηγήσεις .

  • 9 Μαρτίου 2020, 10:01 | ΕΛΕΝΗ ΛΟΥΚΕΡΗ

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη, διευκολύνει την σχέση με τους πελάτες- ενοικιαστές , γνωστοποιώντας τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους εξασφαλίζοντας μια ομαλή και επιτυχημένη συνεργασία , ενώ διαχωρίζει τις επιχειρήσεις από τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Η καρτέλα ενημέρωσης σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να καταργηθεί.

  • 9 Μαρτίου 2020, 08:01 | Συλλογος ενοικιαζομένων δωματίων Καρπαθου

    Ναι στην καρτέλα ενημέρωσης πελάτη
    Στηρίζουμε τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ
    Η Ομοσπονδια Κύκλος η μάλλον καλύτερα ο πρόεδρος της Καρατασος είναι ο μόνος που αντιδρά γιατί απλά
    Το δικαστήριο του απαγόρευσε την έκδοση καρτέλας

  • 9 Μαρτίου 2020, 08:15 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    Η καρτέλα του πελάτη να διατηρηθεί αλλά προαιρετικά για όσους το επιχειρηματίες επιθυμούν

  • 9 Μαρτίου 2020, 08:16 | Σαραντης Βασίλειος

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη
    Είναι ένα εργαλείο που μας βοηθά καθημερινά σε προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με τους πελάτες
    Ο Καρατασος ο οποίος επι σειρά ετών εκδίδε καρτέλες τώρα είναι αντίθετος γιατί απλά με ασφαλιστικά μέτρα που του επέβαλε το δικαστήριο δεν έχει το δικαίωμα να χορηγεί Καρτέλες ενημέρωσης πελάτη

  • 9 Μαρτίου 2020, 08:21 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ Ν. ΛΕΥΚΑΔΟΣ

    Ο Σύλλογος Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Ν. Λευκάδος συμφωνεί απόλυτα με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδας (ΣΕΤΚΕ) επί του άρθρου 57 του νομοσχεδίου.

  • 9 Μαρτίου 2020, 08:08 | ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ Ν. ΛΕΥΚΑΔΟΣ

    Η Ομοσπονδία Συλλόγων Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων Διαμερισμάτων Ν. Λευκάδας συμφωνεί απόλυτα με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδας (ΣΕΤΚΕ) επί του άρθρου 57 του νομοσχεδίου.
    Η καρτέλα ενημέρωσης Πελάτη και η ανάρτηση της σε κάθε δωμάτιο είναι απαραίτητη για την ενημέρωση των πελατών καθώς αναφέρετε η ισχύουσα νομοθεσία.

  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ «ΚΥΚΛΟΣ»

    • Η διάταξη 4403/2016 Άρθρο 50, παρ.4, είχε μετατραπεί σε εργαλείο εξαναγκαστικής καταβολής χρημάτων από τους καταλυματίες, προς μια συγκεκριμένη συνομοσπονδία. Η εγγραφή σε Σωματεία είναι προαιρετική και όχι υποχρεωτική. Ο νόμος δεν πρέπει να γίνεται εργαλείο αισχροκέρδειας, εκβιασμού και καταπάτησης θεμελιωδών δικαιωμάτων.
    • Την αποτυχία της διάταξης αποτυπώνει το γεγονός ότι κανένα ξενοδοχείο επί 4 χρόνια δεν ανάρτησε καμία «Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη».
    • Συνδικαλιστικά σωματεία, είναι ανεπίτρεπτο να εκτελούν αρμοδιότητες κρατικών υπηρεσιών.
    • Με φωτογραφικούς νόμους που υποκρύπτουν «φόρους υπέρ τρίτων», δηλαδή «υποχρεωτικές» εισφορές προς επιλεγμένα σωματεία, δεν υπάρχει ούτε υγιής συνδικαλισμός, ούτε ισονομία.
    • Οι Καρτέλες Ενημέρωσης Πελάτη είναι άχρηστες για τους καταναλωτές, αφού δεν τους ενημερώνουν για τίποτα ουσιαστικό και διαφορετικό από όσα ήδη βρίσκονται γραμμένα και είναι υποχρεωτικά αναρτημένα στα καταλύματα, όπως:
    o το Ειδικό Σήμα ή η Γνωστοποίηση Λειτουργίας του τουριστικού καταλύματος, που είναι πάντα αναρτημένο/η σε εμφανές σημείο του καταλύματος
    o ο Τιμοκατάλογος της επιχείρησής που σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (ΦΕΚ Β΄ 2983/30-08-2017, Άρθρο 67) όπως όλες οι επιχειρήσεις έτσι και τα τουριστικά καταλύματα υποχρεούνται να τον έχουν αναρτημένο.
    o τον ισχύοντα Κανονισμό σχέσεων Ξενοδόχων – πελατών, που πρέπει να υπάρχει σε κάθε τουριστικό κατάλυμα.

  • 8 Μαρτίου 2020, 22:24 | IOANNIS FOASSIS

    Συμφωνώ με την αποψη του ΣΕΤΚΕ όσον αφορά την κάρτα ενημέρωσης πελάτη. Διευκολύνει την σχέση με τους πελάτες γνωστοποιώντας τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις και μειώνει την πιθανότητα παρεξήγησης. Ξεχωρίζει τα νόμιμα καταλύματα από τα παράνομα και από αυτά της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 8 Μαρτίου 2020, 20:02 | ΑΓΟΡΑΣΤΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 8 Μαρτίου 2020, 20:04 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΖΙΟΒΑΡΑΣ

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε πρέπει να καταργηθεί!!

  • Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.Από την στιγμή που καταργήθηκαν οι τιμές πόρτας και δημιουργήθηκαν αρκετά προβλήματα είναι ένα μέσο αποφυγής προβλημάτων.

  • 8 Μαρτίου 2020, 10:06 | Αθανασία Μαρκάτου

    Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 8 Μαρτίου 2020, 10:45 | ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΡΟΚΑΣ

    Συμφωνώ με τον ΣΕΤΚΕ για την κάρτα ενημέρωσης πελάτη .Δεν πρέπει να κατηργήθη γιατί δείχνει στον πελάτη τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις του, και ξεχωρίσει τα νόμιμα καταλύματα από τα μη νόμιμα.Επισεις είναι αδύνατο για μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση να επωμιστεί ένα ακόμα πάγιο οικονομικό βάρος ( πρόσληψη μονίμου ναυαγοσώστη ) όταν έχει ήδη ξοδέψει αρκετά χρήματα για την αναβάθμιση των παροχών της

  • 8 Μαρτίου 2020, 09:14 | ΡΟΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    Συμφωνω με την αποψη του ΣΕΤΚΕ οσον αφορα την καρτα ενημερωσης πελατη.Διευκολυνει την σχεση με τους πελατες γνωστοποιώντας τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις και μειωνει την πιθανοτητα παρεξηγησης.
    Ξεχωριζει τα νομιμα καταλυματα απο τα παρανομα και απο αυτα της βραχυχρονιας μισθωσης .Οσων αφορα τις πισινες ειναι πολυ δυσκολο μια μικρη μοναδα καταλυματων να προσθεσει ενα ακομα οικονομικο βαρος για την προσληψη μονιμου ναυαγοσωστη.

  • 8 Μαρτίου 2020, 09:01 | ΡΟΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    Συμφωνω με την αποψη του ΣΕΤΚΕ οσον αφορα την καρτα ενημερωσης πελατη.Διευκολυνει την σχεση με τους πελατες γνωστοποιώντας τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις και μειωνει την πιθανοτητα παρεξηγησης.
    Ξεχωριζει τα νομιμα καταλυματα απο τα παρανομα και απο αυτα της βραχυχρονιας μισθωσης .Οσων αφορα τις πισινες ειναι πολυ δυσκολο μια μικρη μοναδα καταλυματων να προσθεσει ενα ακομα οικονομικο βαρος για την προσληψη μονιμου ναυαγοσωστη.Θα πρεπει και η πολιτεια να επικοινωνει( ΜΜΕ )την υποχρεωση των λουομενων να τηρουν τους κανονες ασφαλειας και υγιεινης

  • Συμφωνω απόλυτα με τίς θέσεις τής ΣΕΤΚΕ για την κάρτα ενημέρωσης πελάτη.Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρινει απο τα Airbnb…..
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 7 Μαρτίου 2020, 19:25 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ-ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΠΑΛΙΚΗΣ-ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη για τα τουριστικά καταλύματα ,γιατί τα διαχωρίζει από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης,γιατί προσδίδει σοβαρότητα,νομιμότητα κι επαγγελματισμό.Γιατί πολύ συμπυκνωμένα ενημερώνει για τα δικαιώματα των πελατών και τις υποχρεώσεις των καταλυματιών.Βοηθά στην επίλυση όποιας διαφωνίας προκύψει,σύμφωνα με τον κανονισμό ξενοδόχων-πελατών χωρίς να παραβλέψουμε τη χρησιμότητα τους στα τοπικά συνδικαλιστικά μας όργανα,που από τα έσοδα τους μπορούν να συντηρούν γραφεία και υπαλλήλους σε όλη την Ελλάδα για την πλήρη κι έγκαιρη ενημέρωση των μελών τους.Η κατάργησή τους θα σήμαινε το τέλος κάθε συνδικαλιστικής μας δράσης.Με εκτίμηση,η πρόεδρος του Συλλόγου,Καρούμπαλη-Ατσάρου Κατερίνα.

  • 7 Μαρτίου 2020, 18:29 | ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΓΑΖΗΣ

    Η  κατάργηση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη Θα  διμιουργίσει  προβλήματα διότι δε θα υπάρχει διασφάλιση της σχέσης μεταξύ πελάτη και καταλύματος .Ενημερώνει τους πελάτες τους για τα δικαιώματα τους βάσει του κανονισμού   ότι δεν πρέπει να πληρώσουν αν δεν λάβουν το νόμιμο παραστατικό, το ποσό του φόρου διαμονής (ανά διανυκτέρευση) κ.λ.π.και  επίσης δεν   θα ξεχωρίζουν τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης .

  • 7 Μαρτίου 2020, 17:57 | ΙΑΚΩΒΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ

    Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 7 Μαρτίου 2020, 17:03 | ΡΟΝΤΗΡΗ ΕΛΕΝΗ

    Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.

  • 7 Μαρτίου 2020, 17:42 | ΝΤΟΥΣΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 7 Μαρτίου 2020, 17:04 | ΝΤΟΥΣΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδας (ΣΕΤΚΕ) επί του άρθρου 57 του νομοσχεδίου.
    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη είναι απαραίτητη και χρησιμότατη καθώς βοηθάει σημαντικά στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών. Επίσης, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
    Δεν πρέπει επ’ουδενί να καταργηθούν οι Καρτέλες Ενημέρωσης Πελάτη!!

  • 7 Μαρτίου 2020, 16:12 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

    Ο Σύλλογος Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Πρέβεζας συμφωνεί απόλυτα με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδας (ΣΕΤΚΕ) επί του άρθρου 57 του νομοσχεδίου. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί. Η καρτέλα ενημέρωσης Πελάτη και η ανάρτηση της σε κάθε δωμάτιο διευκολύνει για την αποφυγή και επίλυση τυχόν διαφωνιών, αφού ενημερώνει τους πελάτες τους για τα δικαιώματα τους βάσει του κανονισμού σχέσεων ξενοδόχων πελατών, το ότι δεν πρέπει να πληρώσουν αν δεν λάβουν το νόμιμο παραστατικό, το ποσό του φόρου διαμονής (ανά διανυκτέρευση) τα τηλέφωνα παραπόνων κ.λ.π. και όλα αυτά αναρτημένα σε κάθε δωμάτιο σε εμφανές σημείο, αφού πολλά καταλύματα δεν διαθέτουν χώρο υποδοχής.