Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 9 – Διαχωρισμός Εθνικής Σιδηροδρομικής ΥποδομήςΣχόλιο του χρήστη Κων/νος Κράλλης | 18 Σεπτεμβρίου 2010, 11:51
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα συμφωνήσω απόλυτα με το σχόλιο του δικτύου ΕΠΙΒΑΤΗΣ. Φέρνω σαν παράδειγμα τα Docklands του Ανατολικού Λονδίνου. Εκεί η ανασυγκρότηση και ανάπτυξη της περιοχής έγινε δυνατή επειδή αξιοποιήθηκαν δικαιώματα διέλευσης παλαιών γραμμών εξυπηρέτησης του λιμανιού ώστε να κατασκευαστεί ο Docklands Light Railway. Αντίθετα δηλαδή από ότι συμβαίνει σήμερα στην περιοχή Κερατσινίου - Περάματος όπου η υφιστάμενη διαδρομή του ελαφρού σιδηροδρόμου ΕΗΣ έχει καταπατηθεί από τους ΟΤΑ.