• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Σιδηροδρομικός Υπάλληλος' | 20 Σεπτεμβρίου 2010, 21:41

    Εδώ που φθάσαμε οι σιδηροδρομικοί έμελλε να το δουν και αυτό, δηλαδή: Μετά από 33 και πλέον χρόνια και από 6 μήνες έως 2 χρόνια πριν την συνταξιοδότησή τους (γιατί αυτούς φωτογραφίζει το νομοσχέδιο) να "απολύονται" - μετατάσσονται σε άλλη υπηρεσία για να κάνουν τι; α)Να προσφέρουν με ζήλο και όρεξη στη νέα υπηρεσία; β)Να ξεκινήσουν μια νέα σταδιοδρομία; γ)Να αγαπήσουν την νέα υπηρεσία όπως αγάπησαν τον Ο.Σ.Ε; Γιατί ο σιδηρόδρομος είναι μια κουλτούρα για όσους δεν τον γνώρισαν και η κίνηση του τρένου πάνω στις ράγες γίνεται με τον συναισθηματισμό και την αγάπη των συναδέλφων για τον σιδηρόδρομο. Δυστυχώς τίποτα από όλα αυτά και το μόνο που θα καταφέρει το υπουργείο είναι να μεταφέρει στην κάθε σιδηροδρομική οικογένεια την πίκρα,την αγανάκτηση, την ανασφάλεια και ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ; Οι προτάσεις που έχω να κάνω πιστεύω είναι αίτημα όλων των σιδηροδρομικών και αφορούν το Άρθρο 16 "Διαδικασία μεταφοράς πλεονάζοντος προσωπικού" μιας και τα υπόλοιπα άρθρα τα έχουν αναλάβει οι ειδικοί που γνωρίζουν καλά τον σιδηρόδρομο, όπως τον γνώριζαν και οι προκάτοχοί τους με τις επιστημονικές προτάσεις τους (τυχαίνει να γνωρίζω τον ελληνικό σιδηρόδρομο από το 1974 και εντεύθεν). Τέλος σαν ύστατος φόρος τιμής στους ανθρώπους του σιδηρόδρομου το υπουργείο θα πρέπει να σταθεί σε τρία σημεία: α)Να αναγνωριστούν τα στρατιωτικά χρόνια με εξαγορά β)Να δοθούν πλασματικά χρόνια για να συνταξιοδοτηθούν αξιοπρεπώς και γ)Όσοι μεταταγούν σε άλλη υπηρεσία να διατηρήσουν τα ασφαλιστικά δικαιώματα του ΤΑΠ.ΟΤΕ σημερινό ΤΑΥΤΕΚΟ, δηλαδή σύνταξη, εφ άπαξ και επικουρική ασφάλεια, διότι για 33 και πλέον χρόνια πλήρωναν αδρά για όλες αυτές τις συνταξιοδοτικές παροχές.