• Σχόλιο του χρήστη 'George Birbilis' | 28 Δεκεμβρίου 2010, 16:46

    >απώλεια ή καθυστερημένη επίδοση απλών αντικειμένων δεν γεννά >δικαίωμα αποζημίωσης Επίσης αυτό σημαίνει πως θα βάζει προτεραιότητες στην ποιότητα των υπηρεσιών του ο φορέας ανάλογα με το πόσα πληρώνεις για κάθε παράδοση (π.χ. συστημένα έναντι καρτ-ποστάλ) αντί αυτές οι υπηρεσίες να είναι εγγυημένες; Είναι δυνατόν π.χ. να αδιαφορήσει να παραδώσει τις κάρτες ευχών εντός των εορτών και να τις πάει πολύ αργότερα (το έχουμε δει και αυτό) ή και να τις πετάξει στο καλάθι των αχρήστων και να προτιμήσει άλλες παραδόσεις για τις οποίες θα έχει κυρώσεις;